Ada sesiapa pernah tawar-menawar dengan carmax?

Jenama CarMax adalah sinonim dengan ketelusan. The peruncit mempunyai dasar larangan tawar-menawar untuk harga kenderaan terpakai dan tawaran tukar beli. CarMax memberikan penilaian percuma tanpa obligasi dan menawarkan kepada pengguna harga yang baik untuk tujuh hari.

Adakah CarMax berunding sama sekali?

Pendek kata, tiada apa yang anda benar-benar boleh berunding di CarMax. Keseluruhan rayuan syarikat adalah bahawa ia adalah pengedar kereta tanpa kerumitan. Anda tahu harga yang anda akan bayar untuk kenderaan tertentu apabila anda berjalan di pintu. Iaitu, harga yang diiklankan bagi kenderaan itu adalah tepat yang anda akan bayar.

Bolehkah anda tawar-menawar dengan CarMax semasa menjual?

Walaupun tawaran CarMax tidak sebanyak yang anda mungkin dapat dengan menjualnya kepada pihak persendirian, menjualnya kepada rangkaian kereta terpakai menawarkan kelebihan berikut: ... Tiada rundingan diperlukan untuk mendapatkan harga yang kukuh untuk kereta anda, yang mungkin lebih tinggi daripada yang anda akan ditawarkan oleh pengedar.

Adakah CarMax membayar lebih daripada peniaga?

Apabila kereta terpakai dijual oleh pengedar, ia sentiasa berharga mengikut nilai runcitnya. Walau bagaimanapun, jika anda menjual kereta anda kepada pengedar seperti Carmax atau Carvana atau menukarnya dengan kenderaan lain, anda akan menerima nilai borongnya, yang sentiasa lebih rendah.

Adakah CarMax tempat yang bagus untuk membeli kereta?

Kami bercakap dengan beberapa pembeli dan penjual, dan pendapat umum kami ialah itu ya CarMax bagus. Penjual menikmati perkhidmatan jualan kereta mereka kerana harga yang ditawarkan - walaupun sedikit di bawah nilai penuh - adalah adil.

Cara berunding di CarMax, Carvana & pengedar kereta "bebas rundingan" lain (bekas peniaga menerangkan)

Siapa yang membayar lebih Carvana atau vroom?

Harga tukar beli yang berpotensi lebih tinggi

Dalam percubaan saya baru-baru ini, walaupun, Vroom sanggup membayar agak lebih tinggi daripada Carvana untuk kenderaan yang mereka inginkan. Vroom menawarkan saya $2500 lebih daripada yang Carvana lakukan untuk Toyota Sienna 2016 saya, sebagai contoh.

Adakah CarMax melakukan lowball?

Perbatuan: CarMax tidak menjual kereta dengan lebih 130,000 batu. Ini bermakna kenderaan anda akan pergi ke lelongan borong, dan CarMax secara amnya membuat sedikit hasil. ... Selain itu, jika permintaan adalah rendah, atau jika ia adalah kenderaan yang cenderung untuk duduk di lot untuk seketika, anda mungkin akan mendapat tawaran bola yang rendah.

Apakah yuran yang anda bayar di CarMax?

Kira-kira 50% daripada lokasi CarMax mengenakan bayaran pengedar, dan ia boleh terdiri daripada $100 hingga $400. Yuran Penghantaran. Untuk menghantar kenderaan anda semasa membeli dalam talian, anda perlu membayar kos penghantaran berdasarkan jarak.

Bagaimanakah CarMax membayar jurujual?

Gaji adalah berdasarkan komisen, tetapi CarMax menyatakan bahawa ia menawarkan harga tanpa tawar-menawar dan tumpuan mesra pelanggan kepada proses jualannya. Komisen tidak berdasarkan harga kereta yang dijual, yang membolehkan perunding jualan kereta menumpukan pada membantu pelanggan mencari kereta yang sesuai.

Adakah CarMax akan sepadan dengan Carvana?

tidak, Carvana tidak akan sepadan harga yang ditawarkan oleh pesaing mahupun sebarang tawaran untuk membeli kenderaan anda. ... CarMax dan Vroom juga tidak sepadan dengan harga.

Apakah perbezaan antara CarMax dan Carvana?

Perbezaan terbesar antara CarMax dan Carvana ialah CarMax mempunyai lot fizikal yang tersebar di seluruh negara. Ini bermakna anda boleh membeli-belah inventori tempatan secara peribadi dan juga kereta pandu uji. Sebaliknya, ini juga bermakna CarMax mempunyai lebih banyak overhed daripada Carvana, yang boleh diterjemahkan kepada harga yang lebih tinggi.

Apakah yang CarMax lakukan dengan kereta yang mereka beli?

CarMax dilaporkan akan membeli kereta yang rosak malah mempunyai kereta salvage title. Untuk kereta yang mengalami kerosakan yang meluas atau tajuk penyelamat, CarMax kemudiannya akan menjual kereta itu kepada lelongan pengedar yang akan datang.

Berapakah komisen yang diperoleh oleh jurujual kereta di CarMax?

Perunding jualan dibayar 100% komisen dan ini adalah cara yang sangat berlendir untuk mengambil $ daripada individu mereka yang paling gigih bekerja dalam syarikat.

Adakah pekerja CarMax mendapat diskaun?

CarMax, rangkaian pengedar nasional, memberi pekerja dan keluarga mereka potongan $500 mana-mana kereta baharu atau terpakai. ... Selepas 14 hari di atas lot, kereta yang tidak terjual di CarMax boleh direbut oleh pekerja dengan harga $300 lebih daripada kos, sehingga diskaun maksimum $3,000.

Apakah gaji jurujual kereta?

Bagi kebanyakan jurujual kereta, gaji tahunan adalah kira-kira $38,000 setahun, menurut PayScale. Walaupun semua jurujual kereta dibayar gaji, mereka juga dibayar berdasarkan jumlah yang mereka jual, dipanggil komisen.

Siapa pesaing terbesar CarMax?

Pesaing utama CarMax termasuk Vroom, Inchcape, Copart, Kumpulan Automotif Penske dan AutoNation.

Adakah harga CarMax termasuk cukai dan hak milik?

Adakah Harga CarMax Termasuk Cukai? ya, selain daripada cukai jualan dan pendaftaran negeri. Ini berbeza di setiap negeri, dan anda, sebagai pembeli, bertanggungjawab untuk membayarnya. Tambahan pula, anda akan diwajibkan untuk membayar yuran pendaftaran dan pemindahan hak milik jika negeri anda memerlukannya.

Apakah yang perlu saya bawa ke CarMax untuk dibeli?

Apa yang perlu dibawa bersama anda

  1. Lesen memandu yang sah.
  2. Bukti insurans (diperlukan untuk semua jualan kenderaan)
  3. Bukti pendapatan.
  4. Bukti tempat tinggal.
  5. Varian alamat (sekiranya alamat pada permohonan kredit anda berbeza daripada alamat pada laporan kredit anda)
  6. Bukti telefon.

Adakah CarMax membeli kereta dengan lebih 100 000 batu?

CarMax akan membeli kereta dengan 100,000 batu padanya tetapi tidak akan menjualnya semula kepada pengguna. Jika had perbatuan ditetapkan di bawah 100,000 batu, pembeli dalam talian akan menemui kereta anda.

Mengapakah nilai tukar beli saya begitu rendah?

Mengapa Nilai Tukar Tambah Lebih Rendah

Pada asasnya perbezaannya ialah kerana terdapat peniaga di tengah-tengah jualan yang perlu membuat sedikit wang juga. Transaksi langsung orang ke orang akan membawa lebih banyak wang kepada penjual. ... Di banyak negeri, undang-undang tempatan yang direka untuk memberi manfaat kepada pemilik kereta juga mengekalkan harga tukar beli yang rendah.

Berapa pantas CarMax membayar?

Anda perlu merujuk kod bandar kami, "CarMax," bersama-sama dengan kod negeri "Georgia." Sila pastikan anda memasukkan nombor akaun anda untuk memastikan pengeposan yang betul. Kami biasanya menerima dan menyiarkan pembayaran ini ke akaun anda dalam masa satu hari perniagaan penuh. Hari perniagaan kami adalah Isnin-Jumaat.

Adakah selamat untuk membeli kereta dari Vroom?

Adakah Vroom sah? Vroom adalah sah, tetapi ia telah menerima sedikit perhatian negatif kerana kelewatan penghantaran dan masalah lain. Walaupun syarikat itu menawarkan harga kenderaan yang kompetitif dan tanpa tawar-menawar, perkhidmatan pelanggannya mungkin tidak memenuhi keperluan semua orang untuk platform pembelian kereta dalam talian.

Adakah Carvana lebih murah daripada peniaga?

harga pengedar mungkin menjadikan Carvana kelihatan seperti pilihan yang lebih berpatutan. Walau bagaimanapun, dengan Carvana dan lot kereta terpakai dalam talian yang lain, harga yang anda lihat ialah harga yang anda dapat. Anda tidak dapat berunding atau menawar harga, yang malangnya.

Berapa lamakah masa yang diambil untuk mendapat bayaran daripada Vroom?

Sebaik sahaja Vroom mempunyai kereta anda, mereka memproses pembayaran dan anda menerima cek dalam masa 2-3 hari bekerja.