Siapa harold jenkins umbrella academy?

Leonard Peabody (lahir Harold Jenkins) ialah watak yang menjadi minat cinta Vanya Hargreeves dan antagonis utama musim pertama adaptasi Netflix. Watak itu dimainkan oleh John Magaro dalam persembahan.

Adakah Harold Jenkins mati?

Dan Harold tidak dapat memenuhi apa-apa rancangan yang dia ada selepas itu Kuasa sombong Vanya membunuhnya seketika dengan kemarahan yang tidak terkawal. Walaupun kematiannya, peminat The Umbrella Academy telah mendapati diri mereka membahaskan apa yang Leonard harapkan dalam talian.

Adakah Harold mempunyai kuasa Akademi Umbrella?

Harold Jenkins ialah watak dalam The Umbrella Academy yang membawa kepada kiamat. Pertemuannya dengan The Umbrella Academy bermula sejak lahir, kerana dia dilahirkan pada hari yang sama dengan semua penduduk akademi yang lain, kecuali tidak seperti mereka, dia tidak mempunyai kuasa.

Mengapa Harold Jenkins mendapat 12 tahun?

Harold cuba melarikan diri dan menyertai The Umbrella Academy semasa kecil tetapi, memandangkan dia tidak mempunyai kuasa, Sir Reginald Hargreeves menolaknya. Harold kemudian membunuh bapanya dengan tukul dan menghabiskan 12 tahun di penjara di mana dia merancang membalas dendam terhadap Akademi Umbrella.

Siapa Harold payung?

Harold Jenkins, lebih dikenali sebagai Leonard Peabody, ialah antagonis utama musim pertama The Umbrella Academy dan antagonis anumerta dalam musim kedua. Dia adalah bekas minat cinta dan pasangan Vanya Hargreeves dan merupakan adaptasi rancangan The Conductor. Dia dimainkan oleh John Magaro.

The Umbrella Academy: Siapa Harold Jenkins? | BERITA BS

Adakah Leonard benar-benar mencintai Vanya?

Leonard mempunyai hubungan romantis dengan Vanya Hargreeves selepas menjadi pelajar biolanya. Bagi Vanya, Leonard adalah satu-satunya orang yang benar-benar mengambil berat dan menyayanginya apa adanya. ... Walau bagaimanapun, dia tidak pernah benar-benar mengambil berat tentang Vanya dan hanya menggunakan dia untuk kuasanya untuk kembali ke Akademi Umbrella.

Mengapa Leonard mahukan Vanya?

Anugerah untuk yang paling menipu diberikan kepada Leonard Peabody, aka, Harold Jenkins. Dia mencari Vanya dengan menyamar sebagai pelajar biola. Dia memalsukan perasaan untuknya dan semua daya tarikannya berniat jahat. Dia membalikkannya menentang adik-beradiknya, menggunakan perasaannya untuk mengesahkan agendanya.

Adakah Vanya menjadi jahat?

Walaupun dia membunuh ramai orang dengan cara yang sangat mengerikan, adalah mustahil untuk mengkategorikan Vanya sebagai jahat memandangkan semua yang dia telah lalui. Dia tidak pernah diajar untuk menguruskan emosinya, jadi apabila kuasanya dilepaskan, dia tidak dapat mengawal tindakannya. Kebanyakan kemusnahannya berpunca daripada perasaan pengkhianatan.

Siapa lelaki yang Vanya dating?

John Magaro sebagai Leonard Peabody / Harold Jenkins (musim 1), minat cinta Vanya.

Apa yang berlaku kepada teman wanita Vanya?

Ketika merancang untuk membawa Sissy bersamanya ke masa depan, Vanya diberitahu oleh Sissy bahawa Harlan dan dirinya tidak boleh pergi, sekiranya mereka dipisahkan dalam lompatan itu. Akhirnya, Vanya pergi Banci di belakang dan mereka tidak kelihatan lagi dalam rancangan itu.

Siapakah mayat di loteng di Akademi Umbrella?

Dia akhirnya dibunuh oleh Leonard Peabody supaya Vanya boleh mendapat kedudukan kerusi pertama. Dia sudah mati oleh episod Nombor Lima, di mana Vanya mengulas bahawa Helen telah gagal hadir untuk latihan yang lalu. Di penghujung episod, Helen mayat ditunjukkan dibalut dengan kain terpal plastik di loteng Leonard.

Apa yang mereka letakkan di mata Vanya?

Vanya sedang diseksa oleh elektrik oleh FBI dan mereka menggugurkan halusinogen ke matanya supaya dia tersandung.

Mengapa Vanya mengambil pil?

Dia diletakkan di atas ubat untuk menyekat keadaan emosinya, dan Sir Reginald membuat kakaknya, Allison, meyakinkannya bahawa dia biasa dengan menggunakan kuasanya sendiri untuk mengubah realiti secara halus dengan berbohong.

BAGAIMANA nombor 6 mati?

Bagaimana Ben pada asalnya meninggal di The Umbrella Academy. Ini masih menjadi misteri besar. Walaupun dalam kilas balik dalam musim kedua, tidak banyak yang diketahui tentang kematian Ben ketika dia masih muda. Apa yang diketahui ialah dia telah dibunuh semasa misi dan ia melanda seluruh Akademi Payung dengan kuat.

Bagaimana Ben mati Akademi Payung?

Akhir Musim 2 Akademi Umbrella dibuka dengan pengebumian Ben pada tahun 2006: Kami belajar Ben meninggal dunia dalam kemalangan semasa misi Akademi Umbrella, dan keretakan dalam setiap perhubungan Akademi Umbrella mula menunjukkan diri mereka semasa adegan pengebumian ini apabila setiap ahli keluarga Hargreeves yang remaja bertembung antara satu sama lain ...

Adakah Allison mati dalam payung?

Pembaca mungkin gembira kerana Akademi Umbrella tidak perlu memproses satu lagi trauma besar dalam hidup mereka, tetapi hakikatnya ialah Allison Hargreeves, aka Rumor, telah dibunuh oleh Ahli Sihir Pembunuhan... cuma versi lain dia masih berjalan-jalan.

Dengan siapa Vanya berakhir?

Dengan amnesia lengkap dan tiada petunjuk tentang bagaimana dia sampai ke sana pada mulanya, Vanya akhirnya tinggal bersama Kakak dan keluarganya sambil cuba mengumpulkan segala yang dia mampu. Akhirnya, mereka akhirnya memainkan peranan penting dalam kehidupan masing-masing dan mungkin boleh menjejaskan perkara seterusnya ke musim ketiga.

Mengapa adik-beradik Vanya membencinya?

6 Kenapa Hampir Semua Orang Benci Dia Pada Mulanya? Seseorang harus mengatakan bahawa sebab mengapa hampir setiap adik-beradik Akademi Umbrella membencinya adalah secara eksklusif milik Vanya kesalahan. Sebagai seorang kanak-kanak, dia tidak pernah merasa terlibat dan untuk membalas dendam, dia memutuskan untuk menulis sebuah buku tentang kehidupannya sebagai Nombor 7.

Adakah Pogo seorang yang jahat?

Itulah tragedi sebenar Pogo. Dia hidup sebagai bukan mangsa mahupun penjahat, namun pada akhirnya, dia berdua. Kanak-kanak tidak pernah mempunyai pilihan dalam cara mereka diperlakukan, mereka tidak pernah mempunyai agensi. Pogo melakukannya.

Adakah Vanya memberikan Harlan kuasanya?

Akhirnya terlibat secara romantik dengan Sissy (yang bergelut dalam perkahwinan yang tidak bahagia dan tidak sihat), Vanya mempamerkan rasa sayang yang tinggi terhadapnya dan anak lelakinya, dapat menjaga dan menenangkannya. Apabila dia melarikan diri dan secara tidak sengaja lemas, Vanya menyelamatkan Harlan dengan kuasanya, seolah-olah memindahkan sedikit tenaga ke dalam dirinya.

Adakah Allison tahu Vanya mempunyai kuasa?

Allison telah pun bersumpah menggunakan kebolehannya pada permulaan The Umbrella Academy musim 1. ... Selepas Vanya sedar dia mempunyai kuasa, Allison mendedahkan dia membuat Vanya menganggap dia biasa atas arahan bapa mereka.

Mengapa Vanya menjadi putih?

Vanya membesar dengan percaya dia satu-satunya dalam pasukan yang tidak mempunyai kuasa dan oleh itu ditinggalkan oleh adik-beradiknya, tetapi dia mendapat ketenangan dalam bermain biola. ... Transformasinya telah selesai apabila pada musim 1 biola dan sutnya juga bertukar menjadi putih, iaitu apabila kuasanya (dan tenaga huru-hara) mencapai kemuncaknya.

Adakah Allison dan Luther bercinta?

Dalam siri ini, jelas dari permulaan bahawa Allison (Nombor 3) dan Luther (Nombor 1) berkongsi perasaan yang kuat antara satu sama lain. Pada mulanya, ini boleh menjadi cinta saudara dan saudari tetapi, sebagai musim 1 berjalan, ia dengan cepat menjadi jelas bahawa mereka sedang bercinta.

Siapa yang Membunuh Ayah di Akademi Payung?

Penonton akhirnya belajar dalam Episod 7 itu Reginald mendalangi kematiannya sendiri. Apabila Klaus dibunuh dan pergi ke akhirat, Reginald memberitahunya bahawa dia membunuh diri supaya anak-anaknya akan bersatu semula dan menghentikan akhir dunia. Dia berkata hanya sesuatu yang penting akan membawa mereka semua kembali bersatu.

Siapa penjahat utama dalam Umbrella Academy?

Vanya Hargreeves ialah salah satu watak utama dalam The Umbrella Academy, dan dia antara watak lain yang mempunyai kuasa istimewa yang dilahirkan secara misteri dan dalam tempoh yang sangat singkat. Dia adalah antagonis utama musim pertama, sebelum menebus dirinya dan menjadi protagonis pada musim kedua.