Adakah pauly d pernah mempunyai teman wanita?

Di antara ramai pasangan Pauly, dia kadang-kadang mempunyai teman wanita. Sebagai contoh, penonton lama Jersey Shore masih ingat pada musim pertama apabila Pauly mempunyai teman wanita yang melekat bernama Danielle. Percintaan jangka pendek membawakan yang paling buruk dalam Pauly.

Berapakah bilangan teman wanita Pauly D?

Sepanjang Musim 1, Pauly dan Vinny Guadagnino bertarikh 20 wanita, tetapi akhirnya, mereka gagal untuk mencari cinta yang berkekalan dengan mana-mana daripada mereka. Tetapi ternyata Pauly sangat bertuah pada Musim 2.

Dengan siapa DJ Pauly D dating?

Tidak lain dan tidak bukan adalah bekas Double Shot peserta Nikki Hall, yang telah berkencan dengan Pauly sejak musim 2 dibalut tahun lepas. Nikki, 28, dan Pauly, 40, akan berada di sisi Vinny setiap langkah, membimbingnya ke arah mencari kebahagiaannya sendiri. Pauly dan Nikki bertemu semasa penggambaran musim 1 Double Shot.

Adakah Pauly D dating 2020?

Musim lalu, kedua-dua lelaki itu menjadi bujang, tetapi musim ini, Pauly D sedang berkencan Dewan Nikki.

Adakah Pauly D berkencan dengan seseorang?

Tidak lain dan tidak bukan adalah bekas Double Shot peserta Nikki Hall, yang telah berkencan dengan Pauly sejak musim 2 dibalut tahun lepas. Nikki, 28, dan Pauly, 40, akan berada di sisi Vinny setiap langkah, membimbingnya ke arah mencari kebahagiaannya sendiri. Pauly dan Nikki bertemu semasa penggambaran musim 1 Double Shot.

Garis Masa Hubungan Pauly D & Nikki | Pantai Jersi

Adakah Danielle berkencan dengan Pauly?

Peminat Jersey Shore akan mengingati pasangan musim panas DJ Pauly DelVecchio, Danielle. Selepas kemunculan ringkas dalam siri MTV di mana dia "mengintai" DelVecchio "seluruh kehidupan di laluan laluan", peminat ingin tahu — apa yang berlaku kepada "Danielle the Stalker?"

Adakah Roger dan Danielle masih bersama?

Roger Mathews Sahkan Dia 'Selamat Dating' Pendandan Rambut Danielle Miele Selepas Jenni 'JWoww' Perceraian Farley.

Adakah Pauly D terlibat dalam kehidupan anak perempuannya?

Walau bagaimanapun, dalam temu bual 2018 dengan Us Weekly, Pauly D menjelaskan bahawa itu dia sangat terlibat dalam kehidupan anak perempuannya. "Apabila dia masuk ke rumah saya, ia bergema dan dia kuat, bergerak-gerak," kongsinya.

Adakah Pauly D dan Nikki masih bersama 2021?

Pauly D dan Nikki Hall telah bersama sejak 2019. Kini hubungan mereka semakin serius, apakah pandangan Pauly tentang masa depan mereka? Pauly Delvecchio dari Jersey Shore berdagang dalam gaya hidup bujangnya yang lama ketika dia menetap dengan Nikki Hall yang kini sudah menjadi teman wanitanya.

Adakah Nikki bertemu dengan anak perempuan Pauly D?

Pauly D mempunyai seorang anak perempuan berusia 7 tahun, Amabella, dengan seorang wanita bernama Amanda Markert. Pauly D sendiri tidak mengetahui tentang anak perempuannya sehingga selepas kelahirannya dan tidak lama selepas itu, dia mendedahkan berita itu kepada dunia. ... Dalam Januari 2021, Pauly D mendedahkan kepada In Touch Weekly bahawa dia akhirnya telah memperkenalkan Nikki kepada Amabella.

Adakah Vinny dan Pauly benar-benar berkawan?

Pauly D dan Vinny Guadagnino menggambarkan diri mereka sebagai kawan baik. Walaupun mungkin sukar untuk membayangkan mereka secara berasingan, Pauly D dan Vinny Guadagnino sebenarnya tidak mengenali satu sama lain sehinggalah mereka berdua dilakonkan di "Jersey Shore" (melalui Vulture).

Adakah Pauly D masih berjumpa dengan Nikki?

Yang mengejutkan beberapa peminat, DJ Pauly D dan Nikki masih bersama. Lebih-lebih lagi, Pauly D membawa Nikki bersama untuk Musim 4 Percutian Keluarga. Nikki dan Pauly dirakam bercium antara satu sama lain, dengan sesetengah orang menyangka dia mungkin menggantikan Nicole "Snooki" Polizzi selepas dia "bersara" dari Jersey Shore.

Berapakah nilai Pauly D 2021?

Sehingga 2021, DJ Pauly D mempunyai anggaran nilai bersih $20 juta.

Berapakah nilai Vinny 2021?

Apakah Nilai Bersih Vinny Guadagnino? Vinny Guadagnino ialah personaliti televisyen realiti Amerika yang terkenal kerana pernah menjadi pelakon dalam rancangan realiti MTV, "Jersey Shore." Vinny Guadagnino mempunyai nilai bersih $5 juta.

Apa yang Pauly D buat sekarang?

Dia masih seorang DJ, tetapi dia nampaknya akhirnya bersedia untuk menetap.

Selepas persembahan itu, Pauly, kini 39, terus menjadi DJ yang berjaya. Dia membuka diri untuk Britney Spears dalam jelajah dunia Femme Fatalenya. Dan dia adalah ahli pelakon pertama yang menerima spin-off sendiri: "Projek Pauly D," yang berakhir selepas satu musim.

Adakah Ron masih mencintai Sam?

Ronnie Ortiz-Magro

Pasangan itu mempunyai hubungan on-off yang berbatu selama bertahun-tahun sebelum memutuskannya pada akhir 2019. Pada April 2018, Ronnie mengalu-alukan seorang anak perempuan dengan Jen, walaupun dia mendedahkan dia masih cinta dengan Sam semasa Jen mengandung.

Adakah Roger mempunyai teman wanita baru?

Siapa teman wanita baharu Roger Mathews Danielle Miele? Miele ialah teman wanita semasa Mathews. Mathews didakwa bertemu pendandan rambut itu pada Mei 2019 di sebuah konsert.

Apakah yang dilakukan oleh teman wanita Pauly D untuk hidup?

Nikki pada masa ini bekerja sebagai influencer media sosial. Peminat Jersey Shore terkejut apabila Pauly D mengesahkan hubungannya dengan Nikki Hall.

Adakah Pauly D mendapat kembali rantainya?

Kemudian, dia menyuruh seorang gadis mencuri rantai berliannya selepas bersambung (dia cukup baik untuk mengembalikannya pada hari berikutnya, tetapi dia tidak membalas apa-apa pada penghujungnya). Kami juga melihat pelakon itu berjaya kembali ke Karma.