Mengenai definisi gooch?

Gooch ialah slanga untuk perineum, atau kawasan antara dubur dan alat kelamin, biasanya pada lelaki. Ia juga kadang-kadang boleh ditemui sebagai slanga untuk "cemerlang" atau "hebat" di kawasan Laguna Beach di California Selatan.

Apa itu Gooch pada seorang lelaki?

Dalam anatomi manusia, perineum, juga dikenali sebagai "taint", "grundel" atau "gooch", secara amnya ditakrifkan sebagai kawasan permukaan pada lelaki dan perempuan di antara simfisis kemaluan dan tulang ekor. Kawasan berbentuk berlian pada permukaan bawah batang yang termasuk dubur dan, pada wanita, faraj.

Mengapa Gooch dipanggil Gooch?

Ketiga-tiga nama panggilan ini semuanya merujuk kepada perkara yang sama, jadi apa sahaja yang anda panggil dinding antara kacang dan punggung anda adalah soal keutamaan peribadi. Gooch: Cerita belakang yang paling masuk akal di sini ialah gooch adalah permainan kata "cooch," merujuk kepada faraj wanita. "guy cooch" adalah gooch.

Apakah perkataan lain untuk Gooch?

Kata nama. Kawasan antara dubur dan skrotum atau vulva. perineum.

Apakah perbezaan antara Gooch dan taint?

Dalam konteks|slang|lang=en istilah perbezaan antara taint dan gooch. adalah bahawa kotoran adalah (slang) the (l) manakala gooch adalah (slang) perineum.

Maksud Gooch

Adakah perempuan mempunyai noda?

Kedua-dua lelaki dan wanita mempunyai a perineum, atau "noda," terletak di antara dubur dan alat kelamin.

Apakah itu Grundle Chode?

Pertunjukan itu menggemari penggunaan lain kod, membuatkan ramai peminat tertanya-tanya tentang maksud sebenarnya istilah itu. Sememangnya, pada akhir 1990-an, sesetengah orang berhujah bahawa kod itu adalah perineum (kawasan antara dubur dan alat kelamin), secara slanga dikenali sebagai taint, gooch, atau grundle, antara lain.

Apakah jus Gooch?

Terdiri daripada minyak dan bahan semulajadi, Jus King of the Crawl Gooch adalah haruman muktamad untuk menarik udang galah, ketam dan ikan buruan pelagik. Formula mujarab ini akan meningkatkan peluang anda dengan jaring gelung, atau pancingan joran dan kekili dalam kedua-dua garam dan air tawar. Gooch boleh didapati dalam 16 Fl. oz.

Apa itu Grundle?

Kata nama. grundle (grunles jamak) (AS, slanga) Perineum; kawasan antara dubur dan alat kelamin.

Apakah etnik nama Gooch?

Inggeris (terutamanya East Anglia): varian Goff. Mungkin ejaan Amerika Gutsch Jerman.

Apakah itu Gooch yang runtuh?

Keturunan perineal adalah satu keadaan di mana perineum prolaps (membonjol ke bawah) atau turun di bawah saluran keluar tulang pelvis. Keturunan perineal sering dikaitkan dengan ketegangan kronik pada pesakit yang mengalami sembelit kronik.

Mengapa ia dipanggil Mentega Itik?

Istilah mentega itik adalah lebih tua daripada yang anda mungkin mahu percaya. Pada tahun 1930-an, ia adalah slanga untuk air mani, dan pada tahun 1950-an, smegma. Itik boleh rujuk bau tahi itik, menurut Green's Dictionary of Slang, dan mentega, kecairannya dan warnanya yang cerah.

Apakah lawan Chode?

▲ Bertentangan dengan kala lampau untuk menegur atau mencela dengan marah. dipuji. bertepuk tangan.

Apakah maksud slanga GTL?

GTL ialah akronim yang mentakrifkan a ritual harian gim, tan, dobi. Ia berasal dari rancangan televisyen realiti The Jersey Shore, dan kadang-kadang disebut dalam "manosfera" dalam talian atau dunia lelaki yang tertumpu pada pengambilan wanita.

Apakah rupa perineum wanita?

Perineum adalah kawasan yang terletak di bahagian paling bawah pelvis hanya lebih rendah daripada lantainya dan di antara peha. Ia adalah berbentuk berlian dan boleh dibahagikan dengan garis khayalan yang dilukis di antara dua tuberositas iskia, menjadi segitiga urogenital anterior dan segitiga dubur posterior.

Mengapa kotoran saya terbakar apabila saya kencing?

Sistitis celahan — Sistitis celahan ialah keadaan berpanjangan yang boleh menyebabkan sakit dan tekanan pada pundi kencing anda. Sakit perineum boleh berlaku kerana a kerosakan saraf pelvis anda. Badan anda memberitahu anda bahawa anda perlu membuang air kecil sepanjang hari dan malam walaupun pundi kencing anda tidak penuh.

Apakah yang dimaksudkan dengan menegur sesuatu?

kata kerja tak transitif. : untuk bersuara dalam teguran yang marah atau tidak senang cepat menegur Datuk Bandar kerana kecuaiannya. kata kerja transitif. : menyuarakan ketidaksetujuan kepada : celaan dengan cara yang biasanya lembut dan membina : memarahi Dia menegur kami kerana tiba lewat.

Apakah maksud melihat itik?

Itik melambangkan kejelasan, keluarga, cinta, kewaspadaan, intuisi, asuhan, perlindungan, perasaan, ekspresi diri, keseimbangan, penyesuaian, rahmat dan kekuatan. ... Haiwan semangat itik muncul apabila anda memerlukan hubungan dengan perasaan anda dan membuat keputusan berdasarkan hati, kerana ia adalah simbol gerak hati dan kewaspadaan.

Apakah maksud mentega dalam slanga Korea?

Mentega ialah perkataan slanga dalam bahasa korea yang bermaksud 'terlalu amerika' dalam konteks pemuzik SK melakukan muzik dengan pengaruh Barat dan dengan keaslian sebaliknya bertentangan dengan mentaliti industri kpop. Jika melalui laluan itu, maka, kita mungkin mendapat sesuatu yang sengit!

Apakah versi wanita mentega itik?

Kamus Bandar di Twitter: "Keju Angsa - Mentega itik versi wanita.

Bolehkah anda mendapat sista pada kotoran anda?

Sista. Ini adalah kantung berisi bendalir itu boleh berkembang dalam dubur, walaupun ia biasanya tidak menyebabkan sebarang gejala. Walau bagaimanapun, mereka boleh mengisi dengan cecair dari masa ke masa dan menjadi cukup besar untuk menyukarkan untuk duduk.

Adakah Gooch nama keluarga Jerman?

Nama terakhir: Gooch

Dirakam dalam beberapa ejaan termasuk Gough, Gouge, Gouch dan Gooch, nama keluarga yang menarik ini ialah bahasa Inggeris zaman pertengahan. Ia mempunyai dua kemungkinan asal usul, kedua-duanya akhirnya Gaelik atau Celtic. ... Ejaan pertama yang direkodkan bagi nama keluarga ditunjukkan sebagai ejaan Robert Goch.

Adakah Gooch nama Belanda?

Oleh itu turunlah Baronet Gooch. Dari Belanda, Gootjes; nama peribadi.

Apakah maksud Gooch dalam Bahasa Itali?

Secara harfiah ciuccio ialah bahasa Itali untuk pacifier untuk kanak-kanak. Walau bagaimanapun, di selatan Itali, Chooch juga bermaksud keldai, sesuatu yang serupa dengan slanga Amerika yang mempunyai makna yang sama, atau dengan kata lain, "bodoh".

Adakah Gooch sensitif?

Perineum: Agak kurang invasif daripada yang terakhir, perineum terletak di antara skrotum dan dubur. Ia adalah tempat kecil kecil yang boleh sangat sensitif kerana adanya hujung saraf dan juga otot lantai pelvis.