Di mana takdir hawthorne 2?

terletak di bazar Menara, Suraya Hawthorne ialah Steward Clan. Dia akan menjual beberapa peralatan 200 kuasa kepada anda untuk sedikit Glimmer seperti kebanyakan vendor lain, tetapi tujuan utamanya adalah untuk memberikan sepanduk Clan anda dan memberi ganjaran kepada anda untuk aktiviti Clan.

Di manakah saya boleh mencari Hawthorne Destiny 2?

Suraya Hawthorne ialah penembak tepat wanita manusia yang meninggalkan Kota Terakhir sebagai seorang remaja untuk mencari tujuan baharu. Dia telah menetap di Ladang yang baru ditubuhkan di Zon Mati Eropah, bekerja rapat bersama Vanguard sepanjang Perang Merah.

Di manakah bazar menara di Destiny 2?

Menara adalah ruang sosial yang terletak di atas tembok pertahanan yang mengelilingi Kota Terakhir. Ia berfungsi sebagai ibu pejabat Vanguard dan rumah Penjaga.

Di manakah anda membeli shader dalam Destiny 2?

Shaders boleh diperolehi sebagai ganjaran untuk menyelesaikan misi, perlawanan Crucible, serbuan, dihantar ke Guardian apabila mencapai tahap reputasi baharu dengan puak, atau dibeli daripada vendor seperti Eva Levante.

Bagaimanakah anda mendapatkan sepanduk klan dalam Destiny 2?

Sebaik sahaja anda menyertai Klan, melawat Suraya Hawthorne (dan burungnya Louis) di Menara untuk mengumpul Sepanduk Klan anda. Ini akan masuk ke dalam slot inventori dan akhirnya akan mula memberikan faedah anda. Hawthorne juga ialah tempat anda akan pergi untuk mengambil ganjaran Clan apabila anda memperolehnya.

Destiny 2 Cara Mendapatkan Sepanduk Klan Anda dan Mendapat Ganjaran Klan

Apakah tahap klan maksimum dalam Destiny 2?

Puak naik tahap dengan memperoleh XP. Mereka bermula pada Tahap Satu dan mempunyai tahap maksimum Enam. 100,000 XP diperlukan untuk pergi dari Tahap 1 hingga Tahap 2, peningkatan tahap berikutnya memerlukan 125,000 XP. Keuntungan pengalaman dihadkan pada 100,000 mata pengalaman setiap minggu.

Adakah Destiny 2 mempunyai permainan silang?

Destiny 2 platform main silang

Fireteams sedia Bungie Raid boleh kini terdiri daripada pemain dari semua platform. Pemain di semua platform yang kini disokong oleh Destiny 2 kini boleh melompat masuk dan bermain bersama-sama. Ini bermakna pengguna Xbox, PlayStation, PC dan Stadia bebas untuk bergaul antara satu sama lain.

Adakah shader digunakan sekali sahaja?

Berbeza dengan sistem semasa yang memaksa pemain untuk membeli bujang-gunakan shader, pemain kini boleh menggunakan shader yang telah mereka kumpulkan sebelum ini untuk 500 Glimmer setiap satu.

Mengapa saya tidak boleh membeli shader dalam Destiny 2?

Dari permulaan Destiny 2 Musim 14, Shaders semua akan dialih keluar daripada inventori kami. Betul, mereka akan dibawa pergi oleh Bungie. Malah, Bungie menggalakkan kami untuk memadamkan kesemuanya. Ini kerana Shaders mendapat baik pulih, dan setiap Guardian memanggilnya sebagai rombakan besar Destiny 2 Shader.

Di mana saya boleh mencari Eva Levante dalam takdir?

Eva Levante ialah NPC yang muncul dalam Destiny 2 dari semasa ke semasa, biasanya untuk acara istimewa, tetapi dia sentiasa boleh ditemui di tempat yang sama. Apabila acara yang melibatkan Eva disiarkan secara langsung dalam permainan, anda boleh muatkan di tempat pembiakan utama di Menara, betul-betul di sebelah Cryptarch, dan dia akan berada di sana menunggu anda.

Apa yang berlaku kepada Ikora Rey?

Semasa Ikora bergelut untuk memahami apa yang telah berlaku, dia dengan cepat mengosongkan klipnya ke penyokong papan iklan di bawahnya, menyebabkan ia runtuh ke arah bumbung berhampiran. Dia menghempas logam keras itu dan berguling ke atas bumbung selamat, walaupun bahunya terkehel akibat pendaratan keras itu.

Adakah menara lama akan kembali?

Menara Lama dari Perang Merah akan kembali, dan inilah yang kami ketahui setakat ini. Beyond Light telah membawakan banyak kandungan baharu kepada Destiny 2. Ia terletak di Europa, bulan sejuk berais di Musytari, dan lokasi ini dipenuhi dengan senjata eksotik, perisai, musuh istimewa dan cabaran baharu.

Apakah kelas Banshee 44?

Banshee-44 ialah seorang Exo Gunsmith, terletak di dalam Menara di bahagian paling kanan Vault dan paling kiri Cryptarch. Dia menjual senjata untuk ujian lapangan, telemetri yang meningkatkan senjata naik taraf untuk jenis senjata tertentu, dan item sintesis peluru untuk Penjaga.

Di manakah XUR 2 hari ini 2020?

Dia menjual item Legendary dan Exotic untuk Legendary Shard. Dia hanya muncul pada hujung minggu antara 12 PM EST pada hari Jumaat hingga 12 PM EST pada hari Selasa dan lokasinya berubah setiap minggu. Dia akan muncul dalam sektor awam mana-mana empat dunia: Zon Mati Eropah, Titan, IO dan Nessus atau dalam Menara. dia.

Adakah Taman keselamatan menjatuhkan gear Pinnacle melebihi cahaya?

Ini telah ditukar dengan Beyond Light untuk memastikan pemain tidak boleh melepasi 140 tahap pertama dengan mudah. Selain itu, beberapa sumber untuk ganjaran Powerfull dan Pinnacle telah berubah, jadi jangan mengharapkan Taman Keselamatan untuk menawarkan peralatan peringkat teratas.

Adakah Rahool seorang penjaga?

The Rising DarknessEdit

Rahool memberi taklimat kepada seorang Penjaga semasa misi mereka ke Bulan untuk memusnahkan pedang Crota, Anak Oryx. Dia menerangkan kepada mereka bagaimana pedang itu menguras Cahaya dari Penjaga yang dibunuhnya, dan pedang itu dikawal oleh Putera Kawanan di kubu Sarang.

Bolehkah anda masih membongkar shader Destiny 2?

Shaders akan menjadi buka kunci kekal dan tidak lagi akan menduduki slot Shader dalam inventori, jadi pastikan untuk bongkar setiap satu yang anda miliki sebelum akhir Musim 13.

Bagaimana anda membeli semula shader?

Holy Cayde-6, Anda Boleh Beli Balik Warna Lama Anda Dalam Destiny 2

  1. Buka menu watak anda.
  2. Pergi ke tab Koleksi.
  3. Klik pada lencana Flair.
  4. Pilih kotak Shaders (dua dari kiri di sudut kiri atas).

Bolehkah anda membeli shader dengan glimmer?

Sehingga kemas kini 3.2. 0.2, tiada kos Glimmer untuk menggunakan shader (sebelum ini ia adalah 500 setiap bahagian gear, atau 2500 sebagai satu set). Tiada bayangan pada pilihan anda. Anda masih boleh memperoleh shader melalui pelbagai aktiviti dalam Destiny 2, atau membelinya menggunakan Bright Dust atau Silver daripada Eververse.

Di manakah kiosk shader di menara?

Dalam Destiny 1 anda boleh menemui Kiosk Emblem dekat dengan Eva, dan Kiosk Shader terletak di sebelah kanannya.

Adakah terdapat musim 2 Destiny 15?

Destiny 2 Musim 15 kehendak akhirnya tambahkan main silang, jadi pemain PlayStation, Xbox, PC dan Stadia untuk bergabung bersama.

Bolehkah PS4 dan ps3 memainkan Destiny 2 bersama-sama?

Adakah Destiny 2 Cross-Platform antara PC, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5, Xbox Series X dan Stadia? Destiny 2 bukan platform silang antara PC, PS4, Xbox One, PS4, Xbox Series X dan Stadia pada masa ini.

Mengapa penyelamat silang tidak berfungsi?

Pemain yang mengalami ralat pengesahan apabila cuba Cross Save mungkin mahu mencuba perkara berikut untuk menyelesaikan masalah mereka: Kosongkan kuki penyemak imbas dan cache. Buka tetingkap peribadi inkognito. ... Cuba apl Destiny Companion rasmi dan bukannya penyemak imbas.