Bilakah kapal layar belayar di bawah geladak difilemkan?

Memandangkan siri yang difilemkan Ogos 2020, penonton ingin tahu tentang lokasi kegemaran Kapal Layar Belayar kami...dan, yang lebih penting, bagaimana pelakon dan kru berjaya membuat penggambaran selama beberapa minggu di tengah-tengah penutupan.

Bilakah Di Bawah Dek difilemkan?

Apabila ia pertama kali disiarkan 2013, Below Deck dengan pantas mendapat perhatian kumpulan setia peminat tegar. Tiga tahun kemudian, spin-off Below Deck: Mediterranean diikuti.

Di manakah Below Deck difilemkan 2021?

Pulau St Kitts yang indah akan berfungsi sebagai lokasi penggambaran untuk musim kesembilan Below Deck. Pulau yang lebih besar daripada dua pulau yang membentuk negara Caribbean iaitu Saint Kitts dan Nevis, pulau ini terletak di Hindia Barat dan merupakan hab musim sejuk yang akan datang untuk kapal layar super.

Berapakah pendapatan kru kapal layar di bawah geladak?

Kapten kapal layar sebesar saiz yang digunakan di Dek Bawah memperoleh pendapatan antara $150,000- $210,000 setahun, dan itu sebelum petua. Ketua rebusan boleh menjangkakan memperoleh sehingga $6,000 sebulan, manakala rebusan kedua atau ketiga akan memperoleh sekitar $5,000.

Berapakah gaji Kapten Lee?

Kapten Lee dilaporkan sedang membuat suatu tempat antara $95,000 dan $130,000 setahun. Dia telah berada dalam industri selama hampir 40 tahun dan merupakan sebahagian daripada rancangan realiti di rangkaian popular, jadi kemungkinan besar dia membuat lebih dekat dengan jumlah yang lebih tinggi daripada yang lebih rendah.

Dek Bawah: Kapal Layar Pelayaran Kapten Glenn Shepherd's Dating & Mary Life

Apakah nilai bersih Kate Chastains?

Nilai bersih Kate Chastain: Kate Chastain ialah pramugari Amerika dan personaliti televisyen realiti yang mempunyai nilai bersih $300 ribu. Kate Chastain dilahirkan di Sacramento, California pada Julai 1983.

Adakah tetamu Di Bawah Dek dibayar?

ya, Tetamu Benar-benar Membayar untuk Piagam

Sewa kereta di bawah Dek menelan belanja yang agak mahal, dan ia dibayar oleh tetamu sewa, termasuk wang tunai yang mereka serahkan untuk tip anak kapal. "Mereka membelanjakan wang sebenar mereka untuk berada di rancangan itu," jelas Cronin. "Dan petua yang mereka tinggalkan, mereka memutuskan perkara itu."

Adakah skrip Di Bawah Dek?

Di bawah Dek adalah rancangan realiti tanpa skrip mengikuti krew kapal layar, tetapi siri TV Bravo bukanlah gambaran yang tepat tentang kehidupan sebenar seorang yachtie.

Di manakah Leon Walker sekarang?

Dia menetap di Australia di mana dia adalah pemilik dan Ketua Chef Restoran Wink II, Wink Catering dan Wink Café.

Berapa banyak daripada Dek Bawah dipentaskan?

Linda P. Jones, tetamu pada musim 6 Below Deck, memberitahu Bravo bahawa semua tindakan yang berlaku di atas kapal adalah tidak dirancang. “Persembahan itu 100% nyata,” dedahnya. “Pengeluar pada dasarnya berkata, kami mahu mencipta perjalanan yang menakjubkan untuk anda.

Siapakah pemilik kapal layar Below Deck?

Keberanian. Kapal layar Feadship sepanjang 46.88 meter ini setakat ini telah membintangi tiga musim Below Deck, yang difilemkan semasa pelayaran di destinasi cuaca panas di Kepulauan Virgin AS, Saint Martin dan Thailand. Ditampilkan di bawah nama Valor, dia sebenarnya dipanggil BG dan dimiliki oleh Usahawan Kanada Bobby Genovese.

Siapakah baby daddy Dani?

Kuki Pengiklanan. Bahagian 2 Perahu Layar Belayar Di Bawah Dek pada hari Selasa mengesahkan bahawa Jean-Luc Cerza Lanaux memang ayah kepada baby Dani Soares. Dani melahirkan anak perempuan Lilly pada bulan Mei, dan memberitahu ET bahawa peminat akan mendapat jawapan paterniti semasa istimewa itu.

Adakah Chef Leon dipecat?

Dia dipecat selepas didedahkan bahawa kebakaran di dapur dapur disebabkan oleh ketuhar yang kotor. Kapten Lee memecatnya dengan andaian bahawa Chef Leon akan pergi selepas piagam itu - namun ini tidak berlaku. Chef Leon keluar dari kapal layar walaupun makan malam perlu dimasak untuk tetamu.

Mengapa Chef Leon dipecat?

Leon Walker

Chef telah dipecat semasa musim 3 Below Deck in 2015 selepas kebakaran bermula di dapur. Leon menyalahkan Kate Chastain atas kejadian itu, tetapi Kapten Lee akhirnya menghantarnya pulang. "Mari kita sebut satu hari sekarang," kata Leon selepas mendapatkan but.

Apakah pendapat Kapten Lee tentang Leon?

Kapten Lee Rosbach dari Below Deck berkata chef Leon Walker dari musim 3 sangat agresif, dia menamakannya sebagai "satu-satunya kuasa yang paling mengganggu" dia pernah "tidak senang bekerja dengannya".

Apakah petua terburuk di Bawah Dek?

Dia menambah bahawa tetamu sentiasa bergaduh, dan ibu bapa meletup selepas menangkap anak perempuan mereka makan telur. Apabila mereka berlepas, mereka meninggalkan Rosbach bersama tip $5,000, yang dia membenarkan pegawai pertama Aleks Taldykin bersurai. Rosbach memberitahu Bravo Insider, "Saya telah dihina.

Berapakah bayaran Bravo kepada krew Below Deck?

Deckhand biasanya membuat sekitar $3,500-$4,500 sebulan, manakala bosun akan membuat lebih sedikit pada kira-kira $5,000 sebulan. Walau bagaimanapun, itu tidak termasuk petua yang diterima oleh seluruh kru daripada tetamu di atas bot.

Adakah kapten di Dek Bawah mendapat petua?

Francais Below Deck biasanya menunjukkan ahli pelakon menerima timbunan wang tunai pada akhir setiap piagam. Kapten tidak kelihatan mengambil wang tip, begitu juga ahli krew lain yang tidak dipaparkan pada rancangan itu. Rosbach baru-baru ini memberitahu peminat bahawa kapten itu mengambil bahagian dalam tip itu.

Adakah kru kapal layar tidur dengan tetamu?

Kapten Lee Menjelaskan Mengapa Anggota Krew Tidur Kabin Tetamu Adalah Tawaran Besar. Kapten Below Deck berkata "bilik tetamu adalah terlarang" untuk kru — tetapi dia akan membuat pengecualian. ... Ia agak tidak hormat, terutamanya jika anda tidak membersihkan kabin," katanya. "Ia bukan bot anda.

Adakah Kapten Sandy memiliki kapal layar?

Lihat apa yang dia katakan! Semua di atas kapal! Dalam sembang eksklusif dengan E! Berita, Di Bawah Dek Kapten Mediterranean Sandy Yawn menyajikan semua tentang kapal layar musim enamnya, dinamakan Cik Michelle. Peminat francais Below Deck mendapat rasa kapal mewah itu semasa musim kedua Kapal Layar Below Deck.

Siapa yang membayar peruntukan di Bawah Dek?

Tetamu benar-benar membayar sewa mereka. "Mereka membelanjakan wang sebenar mereka untuk berada di rancangan itu," kata penerbit Mark Cronin kepada Bravo TV. Tetapi kerana ia mungkin bukan perjalanan yang paling santai, tetamu yang dipaparkan di rancangan realiti mendapat diskaun 50% untuk piagam mereka. Para tetamu juga membayar petua dari poket.

Untuk apa Kapten Sandy dipenjarakan?

Penangkapan dia berkaitan DUI, yang dijelaskannya dalam segmen selepas tayangannya sendiri. "Saya dibesarkan dalam keadaan di mana pada usia 17 tahun, anda boleh minum. Dan kami mempunyai bar daiquiri pandu lalu. Anda boleh memandu melalui, memesan daiquiri anda, dan memandu pergi.

Berapakah pendapatan Kate di Bawah Dek?

Kate Chastain berkemungkinan membuat suatu tempat di rantau ini sepuluh hingga dua puluh ribu minimum setiap episod. Anggarannya adalah spekulatif, berdasarkan ulasan yang dia buat tentang pendapatan setiap piagam.

Siapakah orang terkaya di Dek Bawah?

Menurut The Things, Kapten Sandy mempunyai anggaran nilai bersih $400,000. Mengikut cawangan itu, ahli pelakon bergaji tertinggi dan kaya bagi francais Below Deck ialah chef Ben Robinson.

Adakah ibu Kapten Lee masih hidup?

Tetapi sebenarnya, Kapten Lee mendedahkannya ibunya masih hidup. ...