Adakah akan ada 2 seterusnya?

Setakat seterusnya, tiada rancangan untuk sekuel, tetapi saya dapat membuat sejenis novel grafik prekuel tentang Manticore, dan saya perlu melakukannya dengan Mariko Tamaki, yang merupakan salah seorang penulis buku komik terbaik di sekeliling.

Adakah Onward 2 akan datang?

Jika Onward 2 akan datang, kami masih tidak akan mengharapkan melihatnya untuk beberapa waktu. Downpour dan Facebook kedua-duanya mengesahkan sokongan akan diteruskan untuk permainan sedia ada di kedua-dua platform, walaupun masih perlu dilihat jika mana-mana tajuk akan datang juga akan datang ke PC atau eksklusif untuk platform Quest.

Adakah Onward gagal?

Seterusnya telah memperoleh reputasi yang ingin tahu sebagai kegagalan kritikal tempoh masa yang singkat. Bertentangan dengan logik yang diterima sekarang, filem itu sebenarnya diterima dengan baik. Malah, Onward mempunyai penilaian 87% pada Rotten Tomatoes (serta disahkan segar) serta kedudukan Metacritic 61 pada Metacritic.

Adakah Homeward adalah sekuel Onward?

Homeward, diarahkan oleh Michael Johnson daripada skrip oleh Aaron Witlin, mengambil tempat dalam latar fantasi dan menampilkan dua beradik yang mempunyai proporsi yang sama dengan bintang Onward, tetapi selain persamaan yang luas itu, kedua-dua filem itu nampaknya tidak mempunyai banyak persamaan.

Siapa yang membuat Homeward 2020?

Homeward ialah sebuah filem animasi 2020 yang diterbitkan oleh Suaka. Ia adalah mockbuster filem animasi Pixar Onward.

Seterusnya 2 Apa Yang Dijangkakan Dari Seterusnya 2

Berapakah bajet pulang ke rumah?

Mendapat $104.1 juta pada bajet sebanyak $175-200 juta, kegagalan filem itu bukan salah Disney atau Pixar. Bukan salah sesiapa.

Apakah filem Pixar yang akan keluar pada tahun 2022?

Animator Pixar lama Angus MacLane akan membuat debut pengarahannya dengan Tahun cahaya. Lightyear dijadualkan untuk tayangan teater pada 17 Jun 2022.

Apakah filem Pixar seterusnya 2022?

Tahun cahaya ialah sebuah filem animasi komputer 3D Amerika akan datang yang diterbitkan oleh Pixar ditetapkan untuk dikeluarkan pada 17 Jun 2022. Filem ini adalah spin-off daripada francais Toy Story. Ia akan menjadi ciri animasi ke-26 Pixar.

Berapa banyak kerugian Disney pada Onward?

Seterusnya akan bersara mengumpul $61.6 juta dalam penjualan tiket domestik, filem terbesar Pixar setakat tayangan teater.

Berapakah kos Mulan?

Tetapi di manakah itu meninggalkan Mulan? Filem asal dari 1998 menghasilkan $304 juta dengan bajet $90 juta. Kos filem baru $200 juta, jadi ia perlu membuat lebih banyak lagi.

Berapa lama masa yang diambil untuk membuat Onward?

Rakan dan rakan sekerja mengingatkannya tentang pita itu; ia mengambil enam tahun untuk Seterusnya dibangunkan dan dibuat. Scanlon tidak bercakap dengan abangnya sama sekali mengenai filem itu. "Saya mahu menyimpan dia dalam kegelapan. Kerana filem ini mengambil masa yang lama untuk dibuat, anda agak mahu membuatnya untuk seseorang."

Adakah Toy Story 5 akan ada?

Toy Story 5 ialah sebuah filem drama komedi 3D animasi komputer yang diterbitkan oleh Pixar Animation Studios untuk Walt Disney Pictures sebagai ansuran kelima dan terakhir dalam siri Toy Story dan sekuel kepada Toy Story 4 2019. Ia adalah dikeluarkan ke pawagam dan 3D pada 16 Jun 2023.

Adakah terdapat dinosaur 2 yang bagus?

The Good Dinosaur 2: The Rebirth after Extinction ialah sekuel animasi Disney & Pixar The Good Dinosaur dan ia akan dikeluarkan di Amerika Syarikat pada 19 November 2020.

Adakah terdapat 3 beku?

Sepatutnya "Frozen III". lampu hijau pada tahun 2021, kita boleh menjangkakan tempoh pengeluaran selama dua tahun sekurang-kurangnya, walaupun pengeluaran boleh menjadi lebih lama. Ini bermakna kita tidak akan melihat "Frozen III" pada skrin besar sehingga 2023, tetapi kemungkinan besar tigaquel akan ditayangkan di pawagam selepas tarikh ini.

Adakah terdapat Kereta 4?

Cars 4: The Last Ride akan datang 2025 Filem pengembaraan komedi animasi komputer 3D Amerika yang diterbitkan oleh Pixar Animation Studios dan dikeluarkan oleh Walt Disney Pictures. Ia mungkin akan menjadi ansuran terakhir dalam francais Cars, walaupun pengarah Brian Fee dan telah menyatakan minatnya untuk membuat Cars 5.

Adakah peluang benar-benar terkena landak?

Apabila Chance ingin tahu tentang seekor landak dan pergi ke arahnya tetapi landak itu menjentikkan ekornya ke dalam muncung Chance dan mencederakannya dengan teruk. ... The adegan landak telah ditembak dalam keratan dengan landak sebenar dan anjing palsu. Mereka membenarkan landak itu memukul anjing palsu itu untuk menunjukkan sentuhan.

Adakah haiwan dari Homeward Bound masih hidup?

HAIWAN HAIWAN DARI 'HOMEWARD BOUND' (1993):

Filem ini dibuat pada tahun 1993, 22 tahun yang lalu. Haiwan ini tidak bernyawa lagi.

Berapakah bilangan haiwan yang mati dalam pembuatan Milo dan Otis?

"Pengembaraan Milo dan Otis" (1986)

Menurut laporan akhbar Australia 1990, lebih daripada 20 ekor anak kucing telah dibunuh semasa pengeluarannya dan satu kaki kucing sengaja dipatahkan untuk menjadikannya kelihatan tidak stabil apabila berjalan.

Adakah terdapat Homeward Bound 3?

Terikat Pulang III: A River Runs Through It is an 2020 akan datang Filem pengembaraan keluarga Amerika diarahkan oleh Lasse Hallström dan Robert Vince dan diterbitkan oleh Disney, Mandeville Films, Touchwood Pacific Partners dan Keystone Entertainment dan diedarkan oleh Walt Disney Studios Motion Pictures.

Apakah filem Mockbuster?

Mockbuster (juga dikenali sebagai knockbuster atau peluang merangka) ialah filem yang dicipta untuk mengeksploitasi publisiti filem utama lain dengan tajuk atau subjek yang serupa. Mockbuster selalunya dibuat dengan bajet yang rendah dan pengeluaran pantas untuk memaksimumkan keuntungan.

Adakah mereka melihat ayah mereka di Onward?

Ian tidak sempat bertemu ayahnya, dan itu kerana ia bukan sebahagian daripada perjalanan wataknya – ia adalah Barli. ... Ian tidak pernah bertemu dengannya, jadi perjalanannya adalah tentang mengetahui bahawa abangnya adalah orang yang sentiasa ada untuknya dan membantu membesarkannya, manakala Barli adalah mengenai penutupan.