Adakah nitto ridge grapplers mempunyai jaminan?

Berbanding dengan tayar lain tuntutan perbatuan tayar grappler rabung Nitto adalah lebih tinggi. Mereka datang dengan a waranti hampir 60 bulan dari tarikh pembelian.

Berapa batu akan bertahan Nitto Trail Grapplers?

Bagi Trail Grappler MT, walaupun anda tidak menjangkakan jangka hayat yang panjang daripadanya… anda mengharapkan banyak perkara lebih daripada 10,000 batu. Meninjau kuantiti data yang banyak daripada ulasan dalam talian, seseorang boleh menjangkakan antara 30,000 dan 50,000 batu pada satu set dengan munasabah.

Apakah jaminan perbatuan untuk Nitto recon grappler a T LT dan tayar pengapungan?

Recon Grappler® menampilkan fleksibiliti dan ketahanan yang direka bentuk. Anda bukan sahaja mendapat tunggangan selesa yang tenang dan prestasi berkemampuan, tetapi anda mendapat sokongan waranti treadwear terhad Nitto yang meliputi 55,000 batu untuk saiz LT-metrik dan pengapungan.

Adakah grappler Nitto Ridge bagus di lebuh raya?

Selepas anda berseronok di luar jalan raya, Ridge Grappler bersedia untuk membawa anda pulang. Apabila anda mengharungi lebuh raya, anda akan menghargai perjalanan yang lancar dan tenang di jalan raya. ... The Ridge Grappler menawarkan yang terbaik dari kedua-dua dunia untuk prestasi luar jalan dan atas jalan berbanding pilihan tayar lumpur, pasir atau salji yang lebih agresif.

Adakah grappler Nitto Ridge bagus?

Semasa menangani mana-mana rupa bumi luar jalan dengan prestasi yang lebih mampu, Ridge Grappler sangat mudah dikendalikan di jalan terbuka. Anda tidak akan menemui bunyi jalan raya yang menjengkelkan dan perjalanan lebih selesa daripada yang anda jangkakan dahulu. Di samping itu, treadlife telah menunjukkan kepada menjadi sangat baik pada peringkat awal ini.

Mengembalikan Nitto Ridge Grapplers saya

Adakah grappler Nitto Ridge memandu dengan lancar?

Dalam keadaan basah dan kering, Ridge Grappler menawarkan perjalanan yang lancar dan yakin, dan kami tidak pernah merasakan tayar itu kurang di atas turapan dari segi daya tarikan dan prestasi. ... Kami menguji dua saiz Nitto Ridge Grappler, termasuk julat muatan E 35 x 12.5 dan julat beban D 37 x 12.5.

Adakah grappler Nitto Ridge 3 dinilai puncak?

Corak bunga juga direka untuk memberikan daya tarikan dalam keadaan tersebut juga. Ia adalah satu-satunya tayar Grappler kami dengan a Kedudukan kepingan salji gunung 3 puncak."

Mengapakah pemain Nitto Ridge sangat berat?

Mereka adalah tayar yang berat kerana rupa bumi yang direka bentuk untuk dikendalikan. Mereka juga dianggap sebagai tayar "hibrid". Bermakna ia adalah persilangan antara semua rupa bumi dan tayar lumpur.

Adakah grappler Ridge bagus di luar jalan?

Ia menangani trend baharu yang penting dalam komuniti luar jalan, menyediakan prestasi dan kebolehmanduan untuk pemandu harian dengan rancangan hujung minggu dalam keadaan kotor. ... The Ridge Grappler diletakkan pada kedudukan memberikan keseimbangan yang sempurna antara pemanduan terbaik dalam dan luar jalan.

Adakah tayar Nitto Ridge Grappler senyap?

Menampilkan corak bunga hibrid dinamik revolusioner, Ridge Grappler menyediakan perjalanan yang tenang dan selesa manakala lug dinding sisi yang dalam dan agresif dan corak bunga memberikan prestasi luar jalan yang berkemampuan.

Apakah maksud LT pada tayar?

Perbezaan antara penumpang (P-metrik) dan trak ringan Tayar (LT-metrik) bergantung kepada cara tayar itu direkayasa. Tayar LT-metrik digunakan untuk keadaan pemanduan yang lebih kasar. Anda akan menemui tayar ini pada SUV, pikap dan van yang cenderung mengangkut muatan yang lebih berat dan bergerak dalam keadaan luar jalan yang lebih banyak.

Tayar Nitto dibuat oleh siapa?

(TTHA) ialah anak syarikat milik penuh Amerika Utara bagi TOYO TYRE & RUBBER CO., LTD. dari Osaka, Jepun. Beribu pejabat di Cypress, California, TTHA dan syarikat kumpulannya mengeluarkan, mengimport, menjual dan mengedarkan tayar jenama Toyo dan Nitto di A.S., Kanada dan Mexico.

Adakah Toyo memiliki Nitto?

nitto dan toyo adalah sebahagian daripada syarikat induk yang sama, dan kebanyakan tayar mereka menggunakan bangkai yang sama untuk tayar dengan dinding sisi dan tapak yang berbeza...

Berapa kerapkah anda perlu memutarkan Nitto Trail Grapplers?

Jika tiada tempoh putaran atau corak dinyatakan, anda harus mempertimbangkan untuk memutar tayar anda, depan ke belakang, setiap 6000 batu atau sekurang-kurangnya setiap 7500 batu. Pemakaian yang tidak teratur mungkin memerlukan putaran yang lebih kerap.

Di manakah Nitto Trail Grapplers dibuat?

Berbanding dengan tayar lain, Trail Grapplers adalah salah satu yang lebih mesra bajet, tetapi anda tidak mengorbankan prestasi untuk beberapa Masukkan Nama Syarikat Tayar Luar Jalan Cina Baharu Di Sini. Ya, Nitto ialah syarikat Jepun, tetapi hampir semua tayar mereka hari ini dibina di sini Amerika Syarikat di White, Georgia.

Berapa lama grappler Ridge bertahan?

Mereka boleh memberikan hayat bunga yang sangat baik kira-kira 40,000 hingga 50,000 batu. Terdapat ulasan mengenai tayar ridge grappler daripada pemiliknya bahawa mereka menjalankan 20,000 hingga 30,000 batu tanpa sebarang aduan. Ridge grappler memenuhi hampir semua ciri yang mesti ada pada tayar yang bagus.

Adakah grappler Ridge berat?

Kebanyakan tayar Nitto Ridge Grappler mempunyai spesifikasi saiz XL dan LT (lihat panduan kami tentang maksud saiz tayar). Ini menjadikan mereka lebih berat sedikit daripada kebanyakan tayar lain.

Apakah rating beban Nitto Ridge?

Seperti kebanyakan tayar julat beban E, tekanan melambung maksimum untuk Ridge Grapplers ialah 80 psi. Tayar LT285/75R16 menanggung a indeks beban 126 dan kapasiti tampung 3,750 paun setiap tayar (dalam aplikasi roda belakang tunggal). Seperti semua tayar LT julat muatan E Nitto, ia juga mempunyai penarafan 10 lapis.

Apakah jenis tayar grappler Nitto Ridge?

The Nitto Ridge Grappler ialah a tayar gaya hibrid merapatkan jurang antara tayar serba guna dan medan lumpur. Nitto Ridge Grappler ialah tayar jejari bukan arah yang menampilkan corak bunga padang yang berubah-ubah, alur bahu berselang-seli dan alur Z sisi tengah.

Adakah tayar Nitto dan Toyo dibuat di kilang yang sama?

Untuk rekod, Toyo adalah Nitto dan sentiasa begitu. Toyo membuat tayar Nitto dan mereka menggunakan getah yang sama untuk membuat tayar Toyo.

Adakah tayar Toyo dibuat oleh Goodyear?

Nippon Giant Tyre Co.,Ltd. ditubuhkan. (Syarikat J.V. dengan Goodyear Tyre & Rubber Company.)

Adakah Nitto tayar sebuah syarikat Jepun?

Nitto: Didorong Oleh Penggemar

Sebagai cawangan Toyo Tyre & Rubber Co., Ltd., Nitto Tyre telah ditubuhkan pada tahun 1949 di Jepun. Pada tahun 1966, Toyo Tyre menjadi pengeluar tayar Jepun pertama yang menubuhkan cawangan pengedaran di Amerika Syarikat, kemudian mula mengeluarkan tayar di A.S. pada akhir 1980-an.