Adakah pelayan square enix dimatikan?

Square-enix.com ialah KE ATAS dan boleh dicapai oleh kami.

Mengapa saya tidak boleh menyambung ke pelayan Square Enix?

Jika anda mendapat ralat Avengers "Pada Masa Ini Tidak Dapat Menyambung ke Pelayan Square Enix", itu bermakna bahawa beta belum bermula di kawasan anda. Anda hanya perlu menunggu dengan sabar untuk pelancaran mencapai zon waktu anda. ... Jadi, bukan satu daripada situasi di mana peristiwa itu berlaku di mana-mana pada masa yang sama.

Bagaimanakah anda menyambung ke Square Enix?

Masukkan alamat e-mel dan kata laluan ahli Square Enix anda, kemudian klik Log Masuk. Klik Pautkan Akaun Anda. Log masuk ke akaun Epic Games anda menggunakan mana-mana kaedah yang disediakan. Baca butiran dalam pop timbul untuk memberi kebenaran kepada Square Enix melihat nama paparan Epic Games anda, kemudian klik Benarkan.

Bagaimanakah saya boleh menghubungi sokongan Square Enix?

square-enix [dot] com, atau hubungi nombor bebas tol kami di 1-800-715-2450.

Adakah permainan The Avengers Crossplay?

Adakah terdapat permainan silang Avengers pada PS5, PS4, XBox dan PC? Malangnya, seperti yang dinyatakan oleh halaman sokongan rasmi sejak dilancarkan, "Marvel's Avengers tidak menyokong permainan silang pada masa ini", merujuk kepada dapat bermain dengan platform lain.

Marvel's Avengers ERROR Tidak Dapat Menyambung Ke Pelayan Square Enix BAGAIMANA UNTUK MEMBAIKI!

Mengapa saya tidak boleh log masuk ke akaun Square Enix saya?

Sila lihat sebab biasa di bawah yang boleh mencetuskan sekatan log masuk pada akaun: - Log masuk ke dalam permainan, Sistem Pengurusan Akaun SQUARE ENIX atau Stesen Mog menggunakan peranti lain. - Menggunakan alamat IP yang berbeza daripada sebelumnya. - Tempoh masa yang panjang telah berlalu sejak log masuk terakhir anda.

Bagaimanakah cara saya membatalkan tiket Square Enix?

Jika anda masih ingin membatalkan akaun Square Enix anda, sila log masuk ke Sistem Pengurusan Akaun Square Enix dan ikut arahan di bawah:

  1. Pilih "Kemas Kini Maklumat Akaun" di bawah "Maklumat Akaun" dalam menu "Akaun".
  2. Pilih "Batalkan Akaun Square Enix"
  3. Tandakan "Saya terima." dan klik "Seterusnya" memuatkan.

Bagaimanakah saya boleh mengaktifkan semula akaun Square Enix saya?

  1. Log masuk ke Sistem Pengurusan Akaun SQUARE ENIX.
  2. Pilih 'Akaun Perkhidmatan PlayOnline/Final Fantasy XI'.
  3. Semak Akaun Perkhidmatan di mana Pilihan yang anda ingin aktifkan semula terletak. ...
  4. Di bawah 'Pilihan Dibatalkan/Untuk Dibatalkan', semak Pilihan yang ingin anda aktifkan semula dan pilih 'Aktifkan semula'.

Bagaimanakah anda membuat bayaran balik pada Square Enix?

Kami boleh membatalkan dan membayar balik pesanan digital dalam tempoh 14 hari selepas pembelian, selagi kunci kekal berkunci dan tidak digunakan. Kuncinya boleh didapati dalam e-mel pengesahan, bersama-sama dengan semua maklumat yang diperlukan. Sila hubungi sokongan pelanggan untuk meminta pembatalan melalui butang "Serahkan permintaan" di bawah.

Adakah akaun Square Enix percuma?

Akaun Square Enix ialah akaun percuma yang disediakan untuk pengesahan dalam beberapa perkhidmatan dalam talian Square Enix. Selain penggunaannya dalam perkhidmatan dalam talian yang akan datang, seseorang juga boleh mengaitkan berbilang ID daripada perkhidmatan semasa kepada satu akaun Square Enix dan menikmati ciri yang hanya tersedia kepada pemegang akaun Square Enix.

Bolehkah anda bermain Avengers tanpa akaun Square Enix?

Akaun Square Enix tidak diperlukan untuk bermain Marvel's Avengers, tetapi akses anda akan sangat terhad melainkan anda memautkan akaun anda. Keluaran berbilang pemain dan kandungan yang akan datang memerlukan penggunaan akaun Square Enix.

Bagaimanakah cara saya mengesahkan akaun Square Enix saya?

Pergi ke URL yang disertakan dalam e-mel dan ikut arahan untuk membuat akaun SQUARE ENIX. Setelah pendaftaran selesai, e-mel pengesahan akan dihantar ke alamat e-mel berdaftar.

Apakah yang berlaku jika saya memadamkan akaun Square Enix saya?

Sila ambil perhatian bahawa pemadaman Akaun Square Enix anda akan menyebabkan sebarang salinan Final Fantasy XI atau Final Fantasy XIV yang dipautkan ke akaun tidak dapat dimainkan secara kekal dan tidak mungkin untuk mendaftarkan semula kunci untuk permainan ini pada Akaun Square Enix yang berbeza pada masa hadapan.

Mengapa akaun Square Enix saya digantung?

Ini biasanya berlaku apabila akaun anda mengesan a log masuk daripada peranti atau lokasi baharu, atau jika anda telah kembali selepas tempoh yang lama tidak aktif. Untuk menarik balik sekatan log masuk, anda perlu menetapkan semula kata laluan pada Akaun SQUARE ENIX yang terjejas.

Bolehkah saya memadamkan akaun SQUARE ENIX saya?

Akaun SQUARE ENIX boleh dibatalkan secara kekal dengan melakukan perkara berikut: 1) Log masuk ke Sistem Pengurusan Akaun SQUARE ENIX (//secure.square-enix.com). 2) Di bawah 'Akaun', pilih 'Maklumat Akaun'. ... 5) Pilih 'Batalkan Akaun SQUARE ENIX'.

Bagaimanakah cara saya memadamkan watak dalam Final Fantasy 14?

Untuk memadam aksara Klik kanan nama watak anda pada skrin pemilihan aksara dan kemudian Klik padam. Kemudian Klik okay untuk mengesahkan dan kemudian selesai.

Bolehkah saya menukar ID SQUARE ENIX saya?

NOTA: Setelah akaun SQUARE ENIX anda dibuat, anda tidak boleh mengemas kini ID SQUARE ENIX anda, nama pertama/keluarga, tarikh lahir dan negara/rantau. * Jika anda tidak dapat log masuk ke Sistem Pengurusan Akaun SQUARE ENIX, sahkan ID SQUARE ENIX anda dan tetapkan semula kata laluan anda jika perlu.

Adakah terdapat dua akaun Square Enix yang berbeza?

Kami ingin menjelaskan bahawa kami ada dua bidang pengurusan akaun yang berasingan, setiap satu dengan objektif yang berbeza dan nama pengguna log masuk dan kata laluan yang berasingan.

Bagaimanakah cara saya memulihkan akaun Ffxiv saya?

Untuk mengaktifkan semula Akaun Perkhidmatan untuk FINAL FANTASY XIV, log masuk ke Stesen Mog dan pilih "Aktifkan semula Akaun Perkhidmatan" daripada tab "Akaun Anda" di bahagian atas. Ikut arahan pada skrin untuk mengaktifkan semula Akaun Perkhidmatan anda.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan kata laluan sekali saya untuk Square Enix?

Log masuk ke Sistem Pengurusan Akaun Square Enix dan buka halaman "Kata Laluan Satu Kali" dari menu "Perkhidmatan dan Pilihan". Pilih "Laraskan Perisian Token tetapan (aplikasi telefon pintar)" di bahagian bawah halaman, kemudian klik "Pendaftaran Token Perisian".

Bolehkah anda bermain Marvel's Avengers pada PC?

Untuk memainkan Marvel's Avengers pada PC, desktop atau komputer riba permainan anda memerlukan sekurang-kurangnya CPU Intel Core i3-4160 3.3GHz, GPU Nvidia GeForce GTX 950, RAM 8GB, ruang storan 75GB dan Sistem pengendalian Windows 10.

Adakah GTA akan menjadi platform silang?

GTA V bukan platform silang, yang bermaksud pemain hanya boleh bermain dengan rakan pada peranti permainan yang sama - Xbox, PlayStation atau PC.