Bagaimana untuk memasangkan aftershokz?

Mulakan dengan fon kepala anda dimatikan. Masukkan mod berpasangan mengikut menekan dan menahan kelantangan+ selama 5-7 saat. Audrey akan berkata "Selamat Datang ke Trekz Air." Teruskan menahan kelantangan+ sehingga lampu LED berkelip merah dan biru. Buka tetapan Bluetooth peranti anda dan pilih "Trekz Air oleh AfterShokz." Audrey akan berkata "Disambungkan."

Bagaimanakah anda meletakkan fon kepala AfterShokz dalam mod berpasangan?

Masukkan mod berpasangan mengikut menekan dan menahan kelantangan+ sehingga Audrey berkata "berpasangan" dan penunjuk LED berkelip merah dan biru. Buka menu Bluetooth peranti anda dan pilih fon kepala anda.” Audrey akan menyebut "disambungkan" dan penunjuk LED akan berkelip biru sekali.

Mengapa AfterShokz saya tidak menyambung?

Tekan dan tahan butang berbilang fungsi, butang kelantangan+ dan butang kelantangan secara serentak selama 3-5 saat. Anda akan mendengar bunyi bip dan/atau merasakan getaran. Matikan fon kepala anda. Fon kepala anda kini ditetapkan semula dan boleh dipasangkan semula dengan peranti anda.

Bagaimanakah cara saya menetapkan semula gandingan AfterShokz saya?

Anda boleh melakukan tetapan semula manual pada fon kepala anda dengan mengikut arahan ini:

  1. Mulakan dengan fon kepala anda dimatikan.
  2. Masukkan mod berpasangan dengan menekan dan menahan butang kelantangan+ selama 5-7 saat. ...
  3. Tekan dan tahan butang berbilang fungsi, butang kelantangan+ dan butang kelantangan secara serentak selama 3-5 saat.

Bagaimanakah anda menetapkan semula udara Trekz?

Tekan dan tahan butang berbilang fungsi, butang kelantangan+ dan butang kelantangan (ketiga-tiga butang) secara serentak selama 3-5 saat, sehingga anda mendengar dua bunyi bip atau merasakan getaran. 4. Matikan fon kepala anda. Trekz Air kini ditetapkan semula dan boleh dipasangkan semula dengan peranti anda.

AfterShokz | Cara Memasangkan Udara

Bagaimanakah cara saya memasangkan Aeropex saya?

Bagaimanakah cara saya memasangkan Aropex ke peranti saya?

  1. Mulakan dengan fon kepala anda dimatikan.
  2. Masukkan mod berpasangan dengan menekan dan menahan kelantangan+ selama 5-7 saat. ...
  3. Buka tetapan Bluetooth peranti anda dan pilih "Aeropex." Audrey akan berkata "Disambungkan."

Bagaimanakah cara saya memasangkan AfterShokz as660 saya?

Masukkan mod berpasangan dengan menekan dan menahan Volume+ sehingga Audrey mengumumkan "berpasangan" dan lampu penunjuk LED berkelip merah dan biru. Ini sepatutnya mengambil masa kira-kira 10 saat. Untuk menggandingkan berbilang peranti, lihat catatan blog kami tentang cara menyediakan gandingan berbilang titik pada AfterShokz anda.

Mengapa AfterShokz saya berkelip merah dan biru?

Sebab paling biasa mengapa set kepala Bluetooth anda berkelip merah dan biru ialah ia tidak berpasangan. Fon kepala sedang mencari sambungan. Ada kemungkinan anda telah menekan butang berpasangan secara tidak sengaja. Ini meletakkan fon kepala dalam mod berpasangan, yang menjadikan lampu status berkelip merah dan biru.

Apakah butang berbilang fungsi pada AfterShokz?

Untuk meletakkannya dalam istilah asas: butang pelbagai fungsi ialah pada asasnya pembantu peribadi anda terbina dalam fon kepala anda. Apa yang diperlukan hanyalah beberapa ketukan jari anda untuk mengakses pelbagai arahan dan pintasan untuk mengambil dan membuat panggilan atau mengawal muzik anda, menjadikan kehidupan seharian anda lebih mudah dan lebih bebas tangan.

Bolehkah anda menyambungkan AfterShokz ke komputer riba?

Kerana reka bentuk telinga terbuka, ramai pelanggan kami menggunakan AfterShokz mereka di pejabat juga! awak dapat memasangkannya ke komputer riba anda untuk mendengar muzik atau menerima panggilan Skype, sementara masih kekal berhubung dengan rakan sekerja anda.

Bolehkah AfterShokz OpenComm menyambung ke berbilang peranti?

OpenComm boleh gunakan Komunikasi Medan Dekat untuk berpasangan dengan peranti lain yang berkemampuan NFC. Ini akan membolehkan anda berpasangan dengan peranti lain melalui sentuhan, dan bukannya melalui tetapan Bluetooth peranti anda.

Bagaimanakah cara menghidupkan fon kepala AfterShokz saya?

Untuk menghidupkan fon kepala anda, tekan dan tahan butang kelantangan+, yang juga bertindak sebagai butang kuasa. Audrey akan berkata "Selamat Datang ke Trekz Titanium."

Bolehkah saya menjawab telefon saya dengan AfterShokz?

Bagaimanakah saya menjawab panggilan? Klik butang berbilang fungsi sekali semasa panggilan masuk. Anda akan mendengar satu bip dan panggilan akan dijawab.

Di manakah butang kuasa pada AfterShokz?

Butang kuasa juga butang kelantangan +. Ia bukan butang pelbagai fungsi yang terletak pada transduser sisi. Audrey akan berkata "Selamat Datang ke Titanium," menunjukkan fon kepala dihidupkan. Jika anda ingin mematikan fon kepala, tekan dan tahan butang yang sama.

Bolehkah anda melaraskan AfterShokz?

Anda boleh condongkan ikat kepala ke atas, atau anda boleh condongkannya ke bawah. Kesesuaian terbaik anda ialah yang paling selesa untuk anda.

Mengapa fon kepala Bluetooth saya tidak bersambung?

Untuk telefon Android, pergi ke Tetapan > Sistem > Lanjutan > Tetapkan Semula Pilihan > Tetapkan semula Wi-fi, mudah alih & Bluetooth. Untuk peranti iOS dan iPadOS, anda perlu menyahgandingkan semua peranti anda (pergi ke Tetapan > Bluetooth, pilih ikon maklumat dan pilih Lupakan Peranti Ini untuk setiap peranti) kemudian mulakan semula telefon atau tablet anda.

Bagaimanakah cara untuk menjadikan AfterShokz saya lebih kuat?

Mulakan dengan menghidupkan fon kepala AfterShokz anda dan muzik bermain. Tekan dan tahan butang Kuasa/Volume+ dan butang Kelantangan. Audrey akan berkata "Persamaan Berubah"

Apakah maksud lampu merah pada Bluetooth?

Apakah maksud lampu merah apabila fon telinga dipalamkan ke stesen pengecasan? ... Lampu merah pada fon telinga menyala menandakan itu fon telinga bluetooth Budmi menyentuh sesentuh pengecasan dan disambungkan kepada pengecas.

Bagaimanakah saya boleh menghidupkan berbilang titik Bluetooth?

Ia agak mudah, sebenarnya. Anda hanya perlu memastikan Bluetooth dihidupkan dalam kedua-dua peranti yang ingin anda pasangkan dengan fon kepala berbilang titik Bluetooth anda, letakkan fon kepala ke dalam mod berpasangan, dan sambungkan peranti pertama anda. Kemudian letakkan fon kepala dalam mod berpasangan sekali lagi dan sambungkan peranti kedua anda.

Bagaimanakah anda memasangkan Trekz titanium dengan Iphone?

Tekan dan tahan butang kuasa selama 5 saat untuk memasuki mod berpasangan. Penunjuk LED akan berkelip biru dan merah berulang kali semasa dalam penemuan. Dayakan tetapan Bluetooth® pada peranti anda dan pilih "Trekz Titanium oleh AfterShokz". Penunjuk LED akan bertukar menjadi biru setelah disambungkan.

Adakah AfterShokz berfungsi dengan Iphone?

Hai di sana - AfterShokz di sini. Trekz Titanium akan menyambung ke mana-mana peranti yang serasi dengan Bluetooth, termasuk iPhone dan iPod yang mempunyai keupayaan Bluetooth.

Bolehkah saya memakai AfterShokz saya semasa mandi?

Menyatukan. Aeropex diberi penarafan IP67, yang bermaksud ia dilindungi sepenuhnya daripada sebarang kemasukan habuk dan rendaman antara 15 sentimeter dan 1 meter kedalaman. ... Anda tidak boleh berenang dengan Aeropex, tetapi anda boleh mendayung, berkayak, berlari dalam hujan lebat, dan mandi dengan penuh keyakinan bahawa air tidak akan merosakkan fon kepala anda.

Bolehkah saya memakai AfterShokz saya dalam hujan?

Kajian AfterShokz Trekz Titanium: Kesimpulan

Dia sangat fleksibel, tahan hujan dan peluh dan bunyinya lumayan. Di samping itu, menjawab panggilan berfungsi dengan lancar.

Bolehkah anda menggunakan AfterShokz semasa mengecas?

ya, Trekz Titanium boleh digunakan semasa mereka mengecas.

Berapa lama masa yang diambil untuk mengecas fon kepala AfterShokz?

AfterShokz Bluez 2S mengambil 1.5 - 2 jam untuk mengecas dari 0 hingga 100 peratus. Mereka keluar dari kotak pada kira-kira 50 peratus dicas. Bagaimanakah cara menghidupkan fon kepala saya? Untuk menghidupkan fon kepala anda, tekan dan tahan butang kuasa selama 5-7 saat.