Adakah hardi dan tessa berakhir bersama?

Hardin dan Tessa akhirnya menemui jalan kembali antara satu sama lain dan bertunang. ... Walaupun jalan menuju kebahagiaan mereka kekal sukar, dia akhirnya berakhir di tempat yang bahagia dengan hidupnya dan Hardin.

Adakah Hardin dan Tessa berakhir bersama dalam buku terakhir?

Novel terakhir dalam siri ini ialah lagi hebat, duduk di lebih 500 muka surat. After Ever Happy membuat liputan selepas penemuan itu pada penghujung After We Fell dan lebih daripada sepuluh tahun kehidupan Hardin dan Tessa bersama, jadi ya, walaupun drama mereka tetap bersama.

Tessa berakhir dengan siapa?

Selepas Jem menjadi Abang Senyap, Tessa berkahwin akan dan mempunyai dua anak selama 60 tahun perkahwinan mereka, Lucie dan James, kedua-duanya akan menjadi nenek moyang keluarga Blackthorn dan Herondale. 70 tahun selepas kematian Will, Tessa bersatu semula dengan Jem yang kini mati dan menghidupkan semula hubungan mereka.

Adakah Hardin mengandungkan Tessa?

Dua tahun selepas menamatkan pengajian di NYU, Hardin dan Tessa hamil selepas mencuba agak lama malah sedih mengalami keguguran. Selepas menyambut bayi perempuan ajaib, mereka mengalu-alukan bayi lelaki enam tahun kemudian – siapa sangka Hardin akan menjadi ibu bapa kepada dua anak!?

Apa yang berlaku kepada Tessa dan Hardin pada akhirnya?

Dia dan Hardin mengucapkan selamat tinggal terakhir, mengakibatkan perpisahan kekal. Jika kedua-duanya mahukan peluang untuk menjadikannya kekal di antara mereka, mereka perlu berkembang sendiri terlebih dahulu. Todd mendedikasikan seluruh buku untuk pelbagai peristiwa penting dalam kehidupan Tessa dan Hardin. Tessa lulus dari NYU dengan ijazah dalam perancangan perkahwinan.

Tessa dan Hardin happy ending??

Adakah Hardin menipu Tessa selepas kami berlanggar?

Marah, Hardin keluar dari bilik dan terserempak dengan Jamie, memintanya mengekalkan perbualan mereka di antara mereka. Tessa salah tafsir ini sebagai Hardin menipunya dan secara impulsif mencium orang yang tidak dikenali di hadapannya, walaupun dia cuba menjelaskan. ... Trevor mendedahkan kepada Tessa bahawa dia menyuruh Hardin menjauhinya.

Kenapa Steph benci Tessa?

Kenapa Steph benci Tessa? Steph juga sangat tidak teratur dan tidak teratur, berbeza dengan ketertiban Tessa. Dia diam-diam mahukan Hardin dan cemburu dengan gadis-gadis yang bersamanya, terutamanya Tessa. Kecemburuan ini membawa kepada kebencian dan dendam serta menyemarakkan rancangannya untuk memalukan Tessa.

Siapakah teman lelaki Josephine langfords?

Teman Lelaki Josephine Langford: Wira Fiennes-Tiffen perhubungan.

Adakah Tessa dan Hardin berkahwin dalam kehidupan sebenar?

Ini mungkin mengecewakan ramai peminat francais After - pelakon yang memainkan watak Hardin dan Tessa bukanlah pasangan sebenar. Di sebalik chemistry mereka yang sangat hangat pada skrin, Josephine sebelum ini telah menutup khabar angin temu janji, memberitahu Cosmopolitan pada 2019 bahawa 'peminat akan menghantar apa sahaja'.

Berapa umur Hardin Scott dalam kehidupan sebenar?

Berapakah umur Hero Fiennes Tiffin, berapakah umurnya? Hero adalah 22 tahun. Dia dilahirkan pada 6 November 1997, menjadikan bintangnya tanda Scorpio.

Adakah Tessa benar-benar mencintai Jem?

Tessa sayangkan Jem. ... Dia menyangka bahagian dirinya kepunyaan Will akan layu dan mati, tetapi mengetahui dia mencintainya bermakna ia tidak akan; walau bagaimanapun, dia juga tahu perkara itu tidak penting: dia berada dalam situasi yang dia hadapi. Dia tidak boleh menjanjikan Will sepenuh hatinya sama ada pada saat ini.

Apakah rahsia Tessa selepas kita jatuh?

Selepas pergi ke London bersama-sama untuk perkahwinan ibu Hardin, mereka berdua menemui beberapa rahsia gelap tentang masa lalunya. Ternyata bos Tessa, Christian Vance, sebenarnya adalah bapa kandung Hardin dan mempunyai pasangan terakhir sebelum perkahwinan.

Berapakah umur Hardin Scott selepas kami berlanggar?

Wira Fiennes Tiffin ialah 23 tahun. Dia baru-baru ini mempunyai hari lahir pada 6 November.

Adakah Tessa akan hamil?

Tessa mempunyai keadaan yang dipanggil, "ketidakcukupan serviks", bermakna serviksnya lebih pendek daripada wanita biasa. Keadaan dia dibuat sukar untuk dia hamil dan membawa anak sehingga cukup bulan, yang menyebabkan dia mengalami keguguran. ... Tessa berumur kira-kira empat puluh dua pada penghujung "After Ever Happy".

Adakah Hardin dan Tessa berkahwin?

Hardin & Tessa sudah berkahwin dan mempunyai 2 orang anak. Hardin adalah seorang penulis dan Tessa adalah seorang perancang perkahwinan. Mereka tinggal di New York.

Adakah Tessa dan Hardin berkahwin dalam buku?

Mereka bertemu, mereka mempunyai satu konflik, mereka menyelesaikannya, buku berakhir. Mereka sudah berkahwin, bahagia selama-lamanya. Dengan Tessa dan Hardin, walaupun sebagai seorang penulis, saya tidak tahu sama ada mereka akan berakhir bersama. ... Mereka mengatakan ini lebih seperti cinta pertama atau patah hati pertama daripada yang biasa kita lihat dalam buku atau filem.

Adakah Tessa mempunyai teman lelaki?

Tessa Virtue mungkin pemalu, tetapi dia mempunyai pergerakan.

Siapa teman lelaki Tessa Young?

Noah Porter ialah watak dalam saga filem After. Dia digambarkan oleh Dylan Arnold. Noah ialah teman lelaki sekolah menengah Tessa Young yang rasional, baik hati.

Adakah Hero dan Josephine bersama dalam kehidupan sebenar 2021?

Adakah Hero After Fiennes Tiffin dan Josephine Langford berkencan? Tidak. Walaupun kami mahu mereka menjadi item, mereka tidak. Pada 2019, Langford melakukan temu bual dengan Cosmopolitan dan berkata peminat akan "menghantar apa sahaja" apabila ditanya tentang status hubungan dia dan Hero.

Adakah Josephine dan hero berkencan dalam kehidupan sebenar 2021?

Adakah Hero Fiennes Tiffin dan Josephine Langford berkencan? Pada masa lalu, ramai peminat telah mengesyaki (dan jelas sekali, berharap) bahawa pelakon berusia 23 tahun itu secara rahsia berpacaran dengan bintang filem After dan kekasihnya di skrin, Josephine Langford. Tetapi khabarnya, kedua-dua ini pastinya bukan item dalam kehidupan sebenar.

Adakah Josephine Langford mempunyai teman lelaki 2020?

Maaf, Selepas Peminat, tetapi Josephine Langford dan Hero Fiennes Tiffin Tidak Berpacaran dalam Kehidupan Sebenar. ... Malah, berdasarkan Instagram Josephine, nampaknya dia tidak menjalin hubungan pada masa ini, dan walaupun dia, kita mungkin tidak akan mengetahuinya.

Adakah Josephine dating seorang hero?

Adakah Josephine Langford dan Hero Fiennes Tiffin berkencan? Saya pasti sudah pasti peminat telah menghantar Josephine Langford dan bintang bersamanya Hero Fiennes Tiffin sejak Selepas debut pada 2019. Tetapi malangnya bagi sesetengah pihak, nampaknya mereka berdua bukanlah pasangan sebenar.

Hardin Scott kehilangan dara kepada siapa?

Apabila masa lalu Hardin yang dingin dan tidak mengambil berat menimpanya, ia merobek hubungannya dengannya Tessa selain, kerana pertaruhan yang dibuatnya untuk mengambil keperawanannya telah terbongkar. Buat pertama kali selepas beberapa ketika, Hardin berasa insaf dengan tindakannya dan ingin membetulkan keadaan dengan gadis yang mula dicintainya itu.

Mengapa Molly benci Tessa?

Molly seronok mempermainkan Tessa dan melihat hubungannya dengan Hardin runtuh. Dia memulakan pendedahan itu selepas dia mengetahui Tessa dan Hardin tinggal bersama, terutamanya didorong keluar cemburu terhadap hubungan Tessa dengan Hardin.

Bagaimanakah Steph mengkhianati Tessa selepas itu?

Steph mengambil minuman Tessa dan memujuknya ke dalam bilik kosong. Di sana, dia mengaku bahawa dia menghina Tessa dan bahawa bukan Zed yang mencuri telefon Hardin dan menghantar mesej kepadanya pada hari lahirnya. ... Selebihnya After We Fell memfokuskan pada Hardin yang cuba mendapatkan kembali kepercayaan Tessa, tema besar sepanjang siri ini.