Adakah pengiraan di netflix?

"Reckoning" ialah siri terhad yang difilemkan di Australia dan pada asalnya bertujuan untuk disiarkan di peringkat antarabangsa di rangkaian AXN milik Sony. Sebaliknya, siri itu dikeluarkan di peringkat antarabangsa kepada pelanggan Netflix pada 1 Mei 2020.

Adakah pengiraan di Netflix ada baiknya?

Plot yang terlalu dikenali hanyalah alasan untuk meletakkan sekumpulan orang gila di lokasi yang idealistik tetapi pelik. "Reckoning" ialah drama dan bukan aksi thriller yang memainkannya secara lurus walaupun ia bermain dengan kami dan idea-idea luar biasa. 8 Mei 2020 | Penilaian: 6/10 | Ulasan Penuh…

Mengapa Hisab berakhir seperti itu?

Di saat-saat akhir musim ini, Ayah Leo ditangkap selepas tulang ibunya ditemui di halaman rumah ayahnya. Leo takut bahawa ujian DNA ayahnya akan membawa polis kepadanya tetapi itu tidak pernah berlaku. Sebab di sebalik ini ialah lelaki yang membunuh ibunya bukanlah bapa kandungnya.

Di manakah Netflix Reckoning difilemkan?

Terletak di California, produksi untuk Reckoning telah difilemkan Sydney, Australia dengan bantuan Create NSW. Hisab meneroka sudut paling gelap jiwa manusia melalui mata dua bapa, salah seorang daripadanya adalah pembunuh bersiri.

Adakah pengiraan Netflix mempunyai Musim 2?

Bilakah Reckoning Musim 2 akan dikeluarkan? Setakat ini, tiada sesiapa yang terlibat dalam pengeluaran "Reckoning" mengesahkannya musim kedua akan dikeluarkan. Malah, ia disenaraikan di Netflix sebagai Siri Terhad, yang menunjukkan bahawa ia sebenarnya boleh kekal sebagai rancangan TV satu musim.

Tinjauan Siri Terhad Netflix Reckoning (2020).

Adakah hisab berdasarkan kejadian yang benar?

Diarahkan oleh Neil Marshall dan ditulis oleh, Edward Evers-Swindell, Charlotte Kirk, dan Neil Marshall. The Reckoning adalah berdasarkan kisah benar. Pada masa ini, dunia masih berhadapan dengan "pandemik" dengan coronavirus.

Adakah pembunuh RRK itu benar?

manakala Watak Spector adalah rekaan, tindakan jenayahnya mempunyai gema pembunuh bersiri AS sebenar Dennis Rader, yang membunuh 10 orang antara 1974 dan 1991 di negeri Kansas. Semua kecuali seorang mangsanya meninggal dunia akibat sesak nafas atau tercekik.

Adakah John Grisham seorang penulis hantu?

John Grisham telah menulis sebuah keseluruhan menempah setiap tahun selama 10 hingga 15 tahun yang lalu. Saya selalu menganggap bahawa dia sama ada manusia luar biasa atau dia bekerja dengan pasukan penulis hantu. Ternyata ia tidak begitu rumit. Dia mempunyai proses dan disiplin untuk mengikuti proses itu.

Siapa pembunuh dalam perhitungan?

Peranan daripada Leo Doyle dalam Reckoning, yang kini disiarkan di Netflix, tidak seperti mana-mana peranan yang pernah dimainkan oleh Sam Trammell sebelum ini. Leo Doyle kelihatan seperti ayah dan suami biasa, tetapi dia menyembunyikan rahsia yang mengerikan. Dia juga seorang pembunuh bersiri yang dikenali sebagai Pembunuh Sungai Rusia.

Mengapa pengiraan difilemkan di Australia?

Kenapa awak pilih Sydney sebagai lokasi untuk Hisab? “Memandangkan Reckoning terletak di bandar pesisir pantai California, dan siri ini diterbitkan oleh syarikat produksi Playmaker yang berpangkalan di Sydney, masuk akal untuk menetapkan siri ini di Sydney. Pantai dan gaya hidup Sydney mempunyai suasana yang hampir sama dengan California.”

Siapa yang membunuh Gretchen Mcgrath dalam pengiraan?

Pegawai percaya dia dibunuh oleh Pembunuh Sungai Rusia, dan menyiasat kesnya ialah detektif pembunuhan Mike Serrato (Aden Young), yang telah memburu pembunuh bersiri selama 20 tahun.

Will There Be a Stranger things musim keempat?

Musim keempat siri televisyen drama seram fiksyen sains Amerika Stranger Things, bertajuk Stranger Things 4, dijadualkan dikeluarkan di seluruh dunia secara eksklusif melalui perkhidmatan penstriman Netflix. pada tahun 2022.

Adakah akan ada musim 3 Virgin River di Netflix?

Virgin River musim ketiga akan tiba di Netflix pada hari Jumaat 9 Julai. Sepuluh episod musim ketiga semuanya akan dikeluarkan dalam satu kelompok, sesuai untuk sesiapa sahaja yang mahukan sesuatu untuk pesta pada hujung minggu.

Siapa yang membunuh gadis-gadis itu?

Isterinya yang hamil mendapati dia hampir menjadi mangsa RRK, dan Detektif Serrato menyedarinya Leo, bukan John, pembunuhnya.

Di manakah pengiraan penggambaran 2020?

Penggambaran. Walaupun The Reckoning berlatarkan di England Utara pada tahun 1665, filem itu dirakam sepenuhnya Budapest, Hungary pada tahun 2019.

Apa yang berlaku dalam pengiraan di Netflix?

Siri ini meneroka sudut paling gelap jiwa lelaki melalui mata dua bapa, salah seorang daripadanya ialah pembunuh bersiri. Seperti kebanyakan lelaki, Leo dan Mike cuba melakukan yang terbaik untuk orang yang mereka sayangi, keluarga yang mereka lindungi.

Di mana saya boleh menonton pengiraan di Australia?

menghitung (7plus) - Menstrim sekarang

Difilemkan di Australia pada 2018 dan dikeluarkan di AS setahun kemudian, kami warga Australia akhirnya dapat menangkap sendiri drama jenayah itu di 7plus.

Apakah maksud RRT dalam pengiraan?

Terdapat dua kelayakan utama untuk ahli terapi pernafasan: Pakar Pernafasan Bertauliah (CRT) dan Jurupulih Pernafasan Berdaftar (RRT).

Bagaimanakah buku The Reckoning berakhir?

Juri kembali keputusan bersalah dengan hukuman mati akibat renjatan elektrik. Pete dibenarkan melawat Liza di Hospital Negeri, di mana dia berkata, "Bolehkah anda memaafkan saya?" Dia berkata dia tidak boleh tetapi dia terus mencintainya.

Apakah yang berlaku pada penghujung hisab?

Lelaki yang telah menjatuhkan hukuman mati kepada banyak wanita dengan api, Witchfinder Moorcroft, dibakar hidup-hidup di istana Squire. Ia bukan pembakaran yang disengajakan oleh Grace, tidak seperti ketika dia mensabitkan dan membakar ibunya kerana sihir di hadapan Grace yang berusia 7 tahun dan bapanya, beberapa dekad sebelumnya.

Siapa yang menggunakan penulis hantu?

5 Pengarang Terkenal Yang Juga Penulis Hantu

  • Sinclair Lewis. Dianugerahkan Hadiah Nobel dalam Kesusasteraan pada tahun 1930, penulis Sinclair Lewis mendapat perhatian untuk ulasannya tentang kehidupan Amerika di Babbitt dan Main Street. ...
  • H.P. Lovecraft. ...
  • Katherine Anne Porter. ...
  • Richard Flanagan. ...
  • Sidonie-Gabrielle Colette.