Adakah paula abdul mempunyai bayi?

Paula Abdul telah berkahwin dengan pelakon Emilio Estevez dari 1992 hingga 1994. Dia kemudiannya berkahwin dengan pereka pakaian Brad Beckerman pada 1996, tetapi mereka bercerai pada 1998, selepas 17 bulan perkahwinan. Paula tidak mempunyai anak.

Berapakah umur Paula Abdul dan apa yang dia lakukan sekarang?

Paula Abdul ialah Berusia 58 tahun, dan akan mencecah 59 tahun pada bulan Jun. Pada usia 18 tahun, dia memulakan kerjaya hiburan profesionalnya sebagai pembimbing sorak dengan Lakers. Bersama Lakerslah Abdul ditemui dan diupah oleh keluarga Jackson. Abdul terus mengarahkan koreografi untuk Janet Jackson.

Apa yang berlaku kepada suara Paula Abdul?

Satu kerjaya nyanyian superstar kemudian datang tragedi, apabila pendaratan kecemasan 1992 hampir merampas suara Paula. Kini, buat pertama kalinya, Abdul mendedahkan tahap keterukan kecederaan yang memaksanya daripada perhatian. "Kord vokal saya cedera sepenuhnya," katanya. ... Saya mengambil masa dua tahun untuk memulihkan suara saya."

Adakah Paula pernah berkencan dengan Simon?

Paula Adbul bertegas dia tidak pernah ada perasaan Mogul TV, Simon Cowell, ketika mereka muncul di Idol bersama-sama. Paula baru-baru ini bercakap mengenai hubungan cinta/bencinya dengan Cowell, mendakwa dia lebih kepada 'abang' kepadanya.

Mengapa Paula mengatakan STD pada American Idol?

"Cik Paula Abdul, rasa macam zaman dulu kan?" Jackson berkata. "Ya, memang, kami hanya kehilangan STD," jawab Abdul, kononnya merujuk kepada Cowell. Apabila seorang Seacrest yang keliru bertanya apa maksudnya, Abdul bergurau bahawa "STD" bermaksud "hebat, berbakat...debonair."

Kehidupan dan Pengakhiran yang menyedihkan Paula Abdul

Dengan siapa Paula Abdul dating pada 2020?

Juru Restoran J.T.Torregiani, 32, teman lelaki Abdul selama lima bulan, mungkin akan menjadi papa yang membanggakan. “Dia adalah pai manis,” kata Abdul tentang lelaki Sicily itu, yang ditemuinya ketika dia memperkenalkan dirinya kepadanya selepas rakaman rancangannya pada April. “Dia adalah kuasa positif yang telah datang dalam hidup saya sekarang.

Adakah Paula Abdul hitam atau putih?

Ibunya berkulit putih, bapanya berketurunan Syria dan Brazil, tetapi ciri gelap Abdul, ton kulit dan bunyi urban pinggul mencipta sekurang-kurangnya kesan pertama bahawa dia mungkin berkulit hitam. "Paula tidak pernah berkata apa dia, tidak pernah mengatakan apa yang dia tidak," kata Ayeroff.

Apakah nama sebenar Paula Abdul?

Paula Julie Abdul (lahir (1962-06-19) 19 Jun 1962) ialah seorang penyanyi, penari, koreografer, pelakon, dan personaliti televisyen Amerika. Dia memulakan kerjayanya sebagai pemandu sorak untuk Los Angeles Lakers pada usia 18 tahun dan kemudiannya menjadi ketua koreografer untuk Laker Girls, di mana dia ditemui oleh The Jacksons.

Mengapa Wyatt Pike meninggalkan American Idol?

Kerjaya Wyatt Pike terus melonjak walaupun sudah meninggalkan American Idol hampir sebulan lalu. Pada awal April, hos Ryan Seacrest berkongsi bahawa Wyatt terpaksa keluar daripada pertandingan itu. Kemudian, ABC dan bekas peserta kedua-duanya mengesahkan bahawa dia pergi atas "sebab peribadi."

Paula Abdul dating dengan siapa hari ini?

Teman Lelaki Paula Abdul, JT, Bukan Baru — Di Dalam Mereka On-Again, Off-Again Masa Lalu. Cinta seolah-olah di udara untuk hakim American Idol dan tonggak utama Paula Abdul sebagai dia dan teman lelaki on-and-off JT Torregiani telah menjadi sesak yang mungkin sejak kembali bersama secara romantik kira-kira lima bulan lalu.

Apakah nilai bersih Paula Deen?

Pakar masakan Selatan masih mempunyai nilai bersih $10 juta, tetapi potensi pendapatan tahunannya telah dipotong beberapa juta dolar, menurut Brian Warner, editor pengurusan celebritynetworth.com.

Adakah Paula Abdul putih?

Abdul dilahirkan di San Fernando, California, untuk ibu bapa Yahudi. Bapa Abdul, Harry Abdul, adalah keturunan Yahudi Syria dan dilahirkan di Aleppo, Syria, dibesarkan di Brazil dan berhijrah ke Amerika Syarikat. ... Abdul mula mengambil pelajaran tarian pada usia awal dalam balet, jazz, dan ketuk.

Adakah Paula Abdul terlibat dalam nahas kapal terbang?

Hakim Penari Bertopeng dan tetamu American Idol baru-baru ini Paula Abdul telah bercakap selama beberapa tahun tentang berada dalam a nahas kapal terbang pada awal 90-an, sekitar umur 30 tahun. Abdul berkata dia terpaksa menjalani beberapa pembedahan selepas itu, dan mengambil cuti bertahun-tahun untuk pulih.

Adakah Paula Abdul Arab?

Penyanyi pemenang anugerah Grammy Paula Abdul ialah berketurunan Syria. Bapanya dilahirkan di Aleppo, Syria dan dibesarkan di Brazil. Bekas hakim American Idol telah tinggal di Syria, Brazil, dan AS. Berasal dari Mexico, Salma Hayek mempunyai ibu Sepanyol dan bapa separuh Lubnan.

Adakah Paula berkata STD?

Paula Abdul mengejutkan penonton secara langsung merujuk kepada Simon Cowell sebagai 'STD' semasa mengisi sebagai hakim jemputan pada Isnin di American Idol. Detik pelik itu berlaku apabila pengacara rancangan Ryan Seacrest, 46, mendapat panggilan FaceTime daripada bekas bintang bersama Idol, Randy Jackson, 64, yang ingin bertanya khabar kepadanya dan Paula.

Kenapa Paula Abdul Bunyi pelik?

Paula Abdul berkata sebab tingkah lakunya kelihatan begitu pelik semasa kemunculan TV minggu lepas ialah kerana snafu audio semasa temu bual langsung kepada mempromosikan musim baharu American Idol.

Berapakah jumlah wang yang diperoleh Paula Abdul dari American Idol?

Semasa tahun-tahun awalnya di American Idol, Paula dilaporkan dibayar di suatu tempat sekitar $5 juta setiap musim (dengan beberapa laporan menganggarkan jumlah itu lebih hampir kepada $1 juta). Ini tidak syak lagi menambah nilai bersihnya $30 juta meletakkan pendapatannya hampir sama dengan hakim Randy Jackson.

Bilakah Paula Abdul kali terakhir menyertai American Idol?

American Idol mempunyai ledakan dari masa lalunya 12 April episod sebagai hakim asal Paula Abdul kembali ke panel buat kali pertama sejak 2009. Dia menggantikan Luke Bryan pada pertunjukan langsung pertama musim 2021 pertandingan nyanyian ABC.

Siapa yang terkeluar daripada American Idol 2021?

Selepas terkeluar daripada perlawanan akhir American Idol Ahad, musim 18 peserta Arthur Gunn telah mengeluarkan kenyataan rasmi, menyiarkan nota di Instagram yang menjelaskan keputusannya untuk meninggalkan rancangan ABC dengan begitu mendadak. (Dan meratapi pilihannya untuk melepaskan peluang untuk membuat persembahan dengan penyanyi Sheryl Crow.)