Adakah prapesanan gamestop dijamin?

Pre order. Jika anda membuat pra-pesanan produk di laman web kami dan anda mahu menjamin anda memilikinya pada tarikh keluaran pilih Penghantaran Kedai. Walaupun kami cuba yang terbaik untuk mempunyai permainan pada hari pelancaran untuk penghantaran ke rumah dalam keadaan tertentu, ini tidak boleh dijamin.

Adakah tempahan awal menjamin salinan?

Mengunci dalam pra-pesanan bukan sahaja menjamin salinan anda, ia memastikan anda akan menerimanya pada harga terendah yang tersedia dan, dalam banyak kes, pada hari yang sama item itu tersedia di kedai.

Bagaimanakah prapesanan GameStop berfungsi?

Pra-pesanan dalam talian boleh dilakukan melalui tapak web atau aplikasi mudah alih GameStop dan datang dengan sama ada penghantaran percuma atau peningkatan penghantaran hari pelancaran $10. Proses untuk prapesan permainan di GameStop terbuka adalah serupa dengan mengambil permainan dengan perkhidmatan Delivery@Door.

Adakah prapesanan GameStop boleh dibayar balik?

Dasar Prapesanan Baharu GameStop Membenarkan Pelanggan untuk Mendapat Bayaran Balik Penuh Dalam Had Masa Tertentu. GameStop telah memberitahu Kotaku bahawa ia akan mengubah dasar bayaran balik prapesanan, membenarkan pelanggan meminta bayaran balik tunai penuh prapesanan mereka dalam masa 30 hari dari keluaran permainan sekiranya mereka memilih untuk tidak membuat pembelian.

Bolehkah anda membayar balik prapesanan?

Jika anda telah membayar untuk kandungan prapesan di PlayStation Store tetapi telah mengubah fikiran anda tentang pembelian — anda boleh meminta bayaran balik.

Penipuan Pra Pesanan Gamestop!

Bolehkah saya membatalkan prapesanan GameStop?

Selagi anda membatalkan prapesanan anda sebelum kad anda dicaj, anda sepatutnya boleh membatalkan pesanan dalam talian. Jika anda tidak dapat membatalkan pesanan anda dalam talian, anda masih boleh meminta pembatalan melalui telefon, e-mel atau secara bersemuka di kedai GameStop.

Bagaimanakah cara saya menyemak status prapesanan GameStop saya?

Sambung ke tapak web Gamestop dan log masuk ke akaun anda, kemudian klik pada "Status Pesanan." Prapesanan anda hendaklah disenaraikan, serta status semasa atau tarikh ketersediaan yang diunjurkan. Jika anda memesan dalam talian dan memilih untuk menghantar permainan terus ke rumah anda, ia juga harus menyatakan tarikh penghantaran yang dijangkakan.

Bolehkah saya mengambil prapesanan GameStop di mana-mana lokasi?

Re: Bolehkah saya mengambil permainan saya dari MANA-MANA ​​Gamestop? Tidak. Oleh kerana kedai memesan bilangan salinan tertentu berdasarkan prapesanan, anda tidak boleh berbuat demikian.

Adakah anda dikenakan bayaran untuk prapesanan?

Penahanan pra-kebenaran ialah sementara dan tidak menyebabkan kad anda dicaj. Walau bagaimanapun, amaun pra-kebenaran mungkin dikira terhadap had kredit anda selama lebih kurang 1-8 hari, bergantung pada institusi kewangan anda. Pra-kebenaran kad kredit diperlukan untuk mengesahkan maklumat pembayaran anda.

Adakah prapesanan bermakna anda mendapatnya lebih awal?

Adakah prapesanan bermakna anda mendapatnya lebih awal? Pra-pesanan produk tidak semestinya bermakna anda akan menerimanya lebih awal. Sesetengah syarikat menghantar prapesanan mereka lebih awal daripada keluaran awam, tetapi yang lain menggunakan prapesanan untuk mengumpulkan kewangan bagi pengeluaran.

Apabila pra pesanan Bilakah anda membayar?

Dana biasanya akan dicaj pada kad anda semasa penghantaran, walau bagaimanapun, caj boleh diambil sehingga 7 hari bekerja sebelum tarikh keluaran. Apabila anda membuat prapesanan, kami mungkin menghubungi bank pengeluar kad pembayaran anda untuk mengesahkan bahawa kad yang anda gunakan adalah sah.

Bagaimana prapesanan berfungsi?

Bagaimanakah prapesanan berfungsi? Strategi pra-pesanan berfungsi dengan membenarkan pelanggan membuat pesanan untuk item yang belum dikeluarkan. Untuk prapesanan e-dagang, peruncit sama ada akan mengenakan bayaran kepada pelanggan apabila pesanan dibuat atau sebaik sahaja item dihantar kepada pelanggan.

Adakah sasaran menunggu untuk dicaj sehingga dihantar?

Anda tidak akan dicaj untuk pesanan anda sehingga ia dihantar. Lawati di sini untuk mengetahui lebih lanjut tentang penahanan kebenaran.

Adakah prapesanan tiba pada hari keluaran?

Ia sentiasa bergantung pada berapa awal anda memesannya. Jika awak pra-tempah seperti seminggu sebelum ia dikeluarkan, ia akan dihantar pada hari ia dikeluarkan. Jika anda membuat pra-pesanan sebulan lebih awal, anda akan mendapatnya pada hari ia dikeluarkan (jika anda mempunyai perdana).

Adakah prapesanan mengenakan bayaran serta-merta Rightstuf?

Kami tidak akan mengenakan bayaran pendahuluan kepada anda melainkan anda menggunakan Paypal. Jika kad debit/kredit digunakan sebaliknya, kami tidak akan mengenakan caj kepada anda sehingga item tersebut dikeluarkan.

Berapa lama GameStop memegang pra pesanan?

Item dipegang untuk 7 hari. Dicaj semasa pengambilan.

Berapa lamakah masa yang diambil oleh GameStop untuk memproses pesanan?

Pesanan mungkin mengambil masa antara 24 - 48 jam Untuk memproses.

Di manakah penghantaran GameStop apabila anda memesan dalam talian?

Kegunaan GameStop Sistem Kapal-Dari-Stor Radial, yang menghubungkan sistem tempat jualan satu kedai kepada pengurusan pesanan dalam talian, menyedarkan pekerja tentang pesanan yang perlu dihantar keluar.

Adakah GameStop menghantar e-mel pengesahan?

Orang ramai menghantar e-mel untuk GameStop dihantar beberapa jam kemudian. Jika anda mempunyai nombor pengesahan pesanan anda bagus!

Bolehkah anda menjejaki pesanan GameStop?

Setiap pesanan akan dihantar sebagai penghantaran yang dijejaki dan sebaik sahaja kami menghantar pesanan anda, kami akan menghantar e-mel kepada anda dengan maklumat penghantaran dan pautan untuk menjejaki pesanan anda dalam talian.

Bagaimanakah saya boleh mencari nombor penjejakan GameStop saya?

Jika anda tidak mempunyai maklumat akaun GameStop anda, tatal ke bahagian bawah halaman utama GameStop. Klik pautan "Sejarah Pesanan" dan kemudian masukkan e-mel pesanan anda dan nombor pengesahan pesanan pada halaman seterusnya. Klik butang "Semak Status". dan maklumat penjejakan anda akan didedahkan.

Bagaimanakah cara saya membatalkan pesanan GameStop sebagai tetamu?

Untuk membatalkan pesanan daripada Gamestop, anda boleh melakukannya sendiri dalam talian atau gunakan meja bantuan dalam talian. Anda juga boleh menghubungi perkhidmatan pelanggan dan meminta mereka membatalkan pesanan untuk anda.

Apakah yang berlaku kepada prapesanan jika GameStop ditutup?

Dalam siaran di tapak GameStop, peruncit itu meletakkan dua rancangan untuk memenuhi pesanan jika kedai ditutup atau jika kedai dibuka. ... Yang dah pra-bayar penuh boleh gunakan GameStop Delivery@Door untuk mendapatkan permainan mereka walaupun mereka mesti menelefon dahulu supaya pekerja boleh menemui mereka di sana.

Adakah GameStop membayar balik?

Kami akan memulangkan harga pembelian dan cukai serta yuran yang berkenaan kepada bentuk pembayaran asal atau sediakan pengganti. GameStop berhak untuk mengehadkan, atau menolak pemulangan atau pertukaran tanpa mengira sama ada pelanggan mempunyai resit. Semua pemulangan memerlukan resit atau nombor pesanan GameStop.com.

Adakah prapesanan Walmart mengenakan bayaran serta-merta?

Dana dicaj serta-merta apabila anda membuat prapesanan barang daripada Walmart dengan kad debit. Selain itu, pelanggan yang menggunakan kad hadiah Walmart, kad Walmart Rewards atau PayPal akan dicaj sebaik sahaja pesanan dibuat. ... Walau bagaimanapun, pengguna kad kredit biasanya dicaj sebaik sahaja Walmart menerima pesanan dan bersedia untuk dihantar.