Apa itu pembantu pengangkut bandar?

Pembantu Pembawa, atau Pembantu Pembawa Mel Bandar, ialah bertanggungjawab untuk menghantar mel dan menerima mel daripada penduduk dan perniagaan. Tugas mereka termasuk perjalanan dengan berjalan kaki, basikal atau kenderaan pos, mengatur surat melalui alamat dan menghantar bungkusan dan sampul surat ke alamat yang betul.

Berapakah pendapatan pembantu pengangkut bandar?

Pembantu Pengangkutan Bandar di Amerika membuat gaji purata sebanyak $72,254 setahun atau $35 sejam. 10 peratus teratas menghasilkan lebih $95,000 setahun, manakala 10 peratus terbawah di bawah $54,000 setahun.

Apakah yang dilakukan oleh pembantu pengangkut bandar?

Menghantar dan mengumpul mel dengan berjalan kaki atau dengan kenderaan di bawah keadaan jalan dan cuaca yang berbeza-beza di kawasan yang ditetapkan; mengekalkan perhubungan awam yang profesional dan berkesan dengan pelanggan dan orang lain, memerlukan kebiasaan umum dengan undang-undang pos, peraturan, produk dan geografi kawasan tersebut.

Adakah pembantu pengangkut bandar sepenuh masa?

Pengangkut Bandar Pembantu adalah pengganti sepenuh masa untuk pembawa surat biasa. Untuk mengetahui lebih lanjut tentang peluang menarik ini, lawati tapak web kami di //usps.com/employment, dan cari CCA.

Adakah pembantu City Carrier jawatan kerjaya?

Pengangkut Bandar ialah jawatan kerjaya sepenuh masa yang disertakan dengan pakej faedah Pos lengkap yang terkenal. City Carrier Assistant 1 dan City Carrier Assistant 2 sering dirujuk oleh akronim CCA, dan kedua-duanya adalah pekerjaan peringkat permulaan yang boleh membawa kepada jawatan kerjaya.

Pengambilan Pembantu Pengangkut Bandar

Adakah CCA pekerjaan yang baik?

Menjadi cca ialah pekerjaan bergaji yang baik. Satu-satunya perkara yang saya tidak suka mengenainya ialah awak bekerja berjam-jam. Selalunya anda mendapat cuti sehari sahaja dalam seminggu.

Apakah perbezaan antara pengangkut bandar dan pembantu pengangkut bandar?

Pengangkut Bandar untuk sebahagian besar, jangan memandu kenderaan untuk menghantar surat mereka. ... Perkhidmatan Pos mengupah City Carrier Assistants (CCA), iaitu jawatan sambilan. Purata gaji untuk CCA ialah $15.00 sejam. Mereka diupah untuk bekerja 365 hari dan kemudian boleh dilantik semula dengan syarat mereka menunjukkan prestasi yang baik.

Berapa jam seorang pembantu pengangkut bandar?

Sekurang-kurangnya 40 jam, tetapi sehingga 72 jam seminggu. Mereka boleh membuat anda bekerja 12 jam sehari, 6 hari seminggu. 10 jam sehari dengan mudah! Tetapi masa berlalu apabila anda menghantar mel.

Berapa jam pembantu pengangkut bandar USPS bekerja?

CCA dibayar masa dan setengah untuk semua kerja melebihi 8 jam dalam satu hari perkhidmatan dan lebih 40 jam dalam seminggu perkhidmatan. Ini dirujuk sebagai lebih masa biasa. CCA dibayar dua kali ganda untuk semua kerja melebihi 10 jam dalam satu hari perkhidmatan dan lebih 56 jam dalam seminggu perkhidmatan. Ini dirujuk sebagai penalti lebih masa.

Apakah faedah yang CCA dapat?

Faedah CCA

  • Aliran pendapatan alternatif kepada kerajaan tempatan.
  • Kawalan ke atas kadar tenaga tempatan dan masa depan.
  • Penjimatan kos kepada pengguna.
  • Menggalakkan penciptaan pekerjaan tempatan.
  • Menggalakkan penggunaan tenaga boleh diperbaharui yang lebih besar.
  • Titik sentuh baharu yang positif dengan komuniti.

Adakah USPS pekerjaan persekutuan?

Perkhidmatan Pos Amerika Syarikat (USPS; juga dikenali sebagai Pejabat Pos, Surat A.S. atau Perkhidmatan Pos) ialah sebuah agensi bebas cabang eksekutif kerajaan persekutuan Amerika Syarikat yang bertanggungjawab menyediakan perkhidmatan pos di Amerika Syarikat, termasuk kawasan kepulauan dan negeri yang berkaitan.

Adakah tukang pos adalah pekerjaan yang baik?

Berkhidmat sebagai penghantar surat, juga dikenali sebagai pembawa mel, adalah peluang yang baik untuk mereka yang suka menghabiskan masa di luar. Walaupun pekerjaan itu menuntut fizikal, gaji dan faedahnya lumayan. Anda boleh mula bekerja dengan Perkhidmatan Pos Amerika Syarikat sejurus selepas sekolah menengah selagi anda lulus peperiksaan yang sesuai.

Berapa lamakah masa yang diambil untuk CCA menjadi tetap?

Masa itu mengambil bergantung pada pejabat tempat anda bekerja. Kadangkala jawatan boleh didapati dalam masa 3 tahun, di sesetengah pejabat ia mungkin tersedia ambil 10 tahun. Lebih 2 tahun. Purata yang saya lihat adalah 5-10 tahun.

Adakah Pembantu syarikat penerbangan bandar memandu?

Dalam sesetengah situasi, mereka mungkin tidak perlu keluar dari kenderaan mereka dan memandu betul sehingga satu set peti mel untuk menghantar mel. Walau bagaimanapun, mereka mungkin meletakkan kenderaan mereka untuk berjalan-jalan dan menghantar mel ke kawasan kejiranan pinggir bandar.

Berapakah gaji permulaan untuk CCA USPS?

Berapakah hasil USPS CCA di Perkhidmatan Pos AS? Gaji tipikal US Postal Service USPS CCA ialah $18 sejam. Gaji USPS CCA di Perkhidmatan Pos AS boleh berkisar antara $17 - $19 setiap jam.

Bagaimanakah cara saya menjadi CCA untuk USPS?

Pemohon mesti mempunyai lesen memandu negeri yang sah, rekod memandu yang selamat, dan sekurang-kurangnya dua tahun pengalaman memandu yang didokumenkan. SEMUA pemohon mesti memohon dalam talian di //www.usps.com/pekerjaan. Klik pada kerja carian dan mohon, kemudian masukkan CCA dalam bahagian kata kunci dan Michigan untuk lokasi.

Apakah CCA atau RCA yang lebih baik?

Secara umumnya, CCA membuat lebih banyak wang daripada rakan RCA mereka, semata-mata kerana mereka bekerja lebih banyak jam.

Berapa lamakah latihan USPS CCA?

Latihan ini dijadualkan untuk empat hari. Bahagian yang paling menarik setakat ini ialah sarung mel dan bermain dengan pengimbas, jika itu memberitahu anda apa-apa. Sediakan diri anda untuk powerpoint yang membosankan yang tidak masuk akal tentang kerumitan pelbagai jenis mel.

Bolehkah pejabat pos membuat anda bekerja 7 hari seminggu?

Bagi pekerja yang bukan pekerja tetap sepenuh masa, USPS boleh bekerja sehingga 12.5 jam sehari (termasuk makan tengah hari selama 30 minit) dan bekerja anda sehingga tujuh hari seminggu, tetapi gabungan jam dan hari itu tidak boleh melebihi 60 jam seminggu.

Adakah CCA mendapat pakaian seragam?

untuk elaun seragam. Perkara 26.3 Perjanjian Kebangsaan menyatakan: ... CCA layak mendapat elaun seragam selepas tamat 90 hari bekerja atau telah bekerja selama 120 hari kalendar, yang mana dahulu.

Berapa hari CCA boleh bekerja berturut-turut?

CCA boleh bekerja sehingga 11.5 Jam (12 termasuk makan tengah hari) dalam Sehari dan 80.5 Jam dalam Seminggu, sehingga Tujuh (7) Hari seminggu. Jika anda bekerja selama Empat Belas (14) Hari berturut-turut, hubungi Union Steward anda dan beritahu dia untuk memaklumkan NBA tentang perkara itu dan anda mungkin boleh mendapat cuti sehari.

Apakah perbezaan antara pembantu pengangkut bandar 1 dan 2?

Perbezaan tersebut adalah berdasarkan tarikh mula pekerja. Gred 2 adalah untuk CCA yang diambil (sebagai TE) sebelum kontrak baharu mewujudkan jawatan CCA. Gred 1 adalah untuk mereka yang diambil sebagai CCA selepas kontrak baharu. Ia bermaksud langsung tiada.

Adakah pembawa mel luar bandar menggunakan kereta mereka sendiri?

secara amnya, RCA dikehendaki menggunakan kenderaan mereka sendiri untuk penghantaran mel, dan mereka menerima elaun peralatan sebagai tambahan kepada gaji tetap. ... Sesetengah pejabat mungkin menyediakan kenderaan Perkhidmatan Pos. Kemahiran Memandu Cemerlang Diperlukan. RCA adalah pemandu profesional.

Apakah yang perlu saya letakkan pada resume saya sebagai pembawa mel?

Orang yang berminat dalam jawatan Pembawa Surat harus mempamerkan dalam resume mereka kelayakan seperti perhatian kepada butiran, kemahiran komunikasi, stamina, kecergasan fizikal, dan keupayaan untuk bekerja di luar pada semua jenis cuaca. Calon yang berjaya memegang diploma sekolah menengah.

Bagaimanakah RCA dibayar?

Anda dibayar masa yang dinilai sama ada anda melengkapkan laluan di atas atau di bawah laluan tersebut masa. Ia adalah untuk faedah anda untuk melakukan laluan di bawah masa yang dinilai. Contohnya, jika laluan itu dinilai pada 9 jam sehari, anda akan dibayar selama 45 jam jika anda menjalankannya 5 hari minggu itu, dengan syarat anda benar-benar mengerjakannya dalam masa kurang dari 40 jam.