Siapa teman wanita saitama?

Tatsumaki. Saitama bertemu Tatsumaki, menyangka dia seorang gadis kecil Dalam pertemuan pertama mereka, Tatsumaki tidak terlalu memikirkan Saitama kerana kedudukannya, dan akan kerap menghinanya.

Siapa yang suka dengan Saitama?

Kisah Saitama dan pelbagai orang di sekelilingnya terlibat dalam setiap erti kata, menjadikan tontonan yang sangat baik. Salah satu watak yang menjadi kegemaran peminat dengan masa terhad yang diberikan kepadanya ialah Fubuki.

Adakah Tatsumaki suka Saitama?

Saitama. Dalam pertemuan pertama mereka, Tatsumaki tidak terlalu memikirkan Saitama kerana dia ranking dan akan menghinanya. Dia juga dihina oleh lelaki itu mengabaikannya. ... Pertemuan mereka seterusnya adalah apabila mereka 'bertempur' dalam Arc Sisters Psikik, iaitu apabila Tatsumaki menemui kuasa sebenar Saitama.

Adakah hubungan Saitama dan Fubuki?

Fubuki menjalin hubungan ganjil dengan Saitama selepas perkenalannya, sesekali muncul di rumahnya bersama kenalannya yang lain. ... Walau bagaimanapun, dia gigih dalam usahanya untuk merekrut Saitama, kerana dia sedar betapa kuatnya dia sebenarnya, menggunakan pujukan atau muslihat untuk mendapatkannya menyertai krewnya.

Siapa adik Saitama?

Suiko (スイコ, Suiko) ialah seorang ahli mempertahankan diri dan pengguna Void Fist. Dia adalah adik kepada Suiryu dan cucu kepada Suicho. Dia kemudiannya menjadi wira profesional Kedudukan 40 A-Class Persatuan Wira. Selepas Saitama menyelamatkannya, dia menyedari kekuatannya.

SAITAMA PERGI KE HOT SPRINGS BERSAMA HERO LAIN ENG SUB 1080P

Bolehkah Tatsumaki mengalahkan Saitama?

Dia juga cukup kuat untuk mengangkat Saitama ke udara semasa dalam keadaan lemah, walaupun dia hanya mampu mengangkatnya beberapa kaki ke udara. Penerbangan: Tatsumaki menggunakan psikokinesis untuk melayang dan terbang di udara pada kelajuan tinggi.

Adakah Suiryu Saitama murid?

Walau bagaimanapun, Saitama tidak sanggup menerima Suiryu sebagai murid, menunjukkan keengganannya untuk mengambil seorang murid lain dan membantu Suiryu dengan impiannya kerana kerumitan yang akan dibawanya. Walaupun begitu, terima kasih kepada Saitama, Suiryu mendapatkan semula semangatnya dan memutuskan untuk menjadi hero seperti dia.

Adakah Saitama Tuhan?

Jawapan pantas. Saitama adalah bukan Tuhan mahupun Raksasa. Dia hanyalah seorang manusia yang telah menembusi batasannya dan memperoleh kuasa luar biasa.

Adakah Saitama akan menjadi S-Class?

Saitama dan Genos menghadiri peperiksaan Persatuan Hero dan lulus. Genos menjadi wira S-Class, manakala Saitama menjadi a Wira Kelas C. ... Genos dan Saitama spar dan Saitama menang besar.

Adakah Fubuki menyertai Saitama?

Dia dan kakaknya dikenali sebagai Sisters Psikik. Fubuki adalah salah seorang daripada segelintir orang yang menyedari kekuatan sebenar Saitama dan sedang cuba merekrutnya ke dalam kumpulannya. Dia juga mengisytiharkan diri sebagai ahli Kumpulan Saitama.

Bolehkah Saitama mengalahkan Goku?

Hanya satu pukulan sahaja yang diperlukan untuk Saitama menewaskan Goku. ... Namun, kekuatan Saitama sering digugat oleh peminat jika dibandingkan dengan Goku. Sebagai contoh, ya, Goku ialah seorang Saiyan, bangsa pahlawan asing, yang mempunyai keupayaan untuk meningkatkan kekuatannya dengan berubah menjadi Super Saiyan.

Siapakah lelaki No 1 dalam satu pukulan?

Walaupun dianggap sebagai wira terkuat di kalangan Persatuan Wira, Letupan hanya pernah disebut atau ditunjukkan dalam siluet dalam siri ini. One Punch Man akhirnya telah mendedahkan wira No. 1 S-Class Persatuan Hero, Blast.

Adakah letupan sebenarnya Saitama?

Selepas Flashy Flash mengesahkan itu hero di hadapannya memang Blast, wira S-Class peringkat teratas mempersoalkan mengapa mereka bekerja dengan Oculette, walaupun wira itu mengambil penjelasan Saitama bahawa dia berguna pada nilai muka.

Siapa anak Saitama?

Biru (ブルー, Burū) ialah wira teratas Wira Neo dan anak kepada Blast.

Siapa yang boleh mengalahkan Saitama?

Hanya orang yang boleh mengalahkan saitama sahaja Saiki dan lite. Seperti jesus, Goku dan All Might tidak berpeluang. Satu-satunya kekurangan Saitama ialah kuasa istimewa. Tetapi dalam Kekuatan, Kepantasan, Kuasa, DAN STAMINA, Goku dan semua kekuatan akan mati serta-merta.

Adakah Saitama lebih kuat daripada Goku?

Saitama tidak lebih kuat daripada Goku, dan juga bukan watak terkuat dalam fiksyen | Fandom. Dia tidak, mengatakan sebaliknya adalah membesar-besarkan kuasanya. Saitama sebagai watak jenaka tidak mempunyai makna dalam kuasanya. ... Saitama BUKAN kebal, dia mengambil kerosakan daripada Boros, yang bertaraf planet-bintang.

Adakah Saitama akan melawan topeng Amai?

Ia mungkin sepenuhnya, dan, saya fikir, mungkin, Amai Mask boleh mengalahkan Anime Garou. Tetapi dalam komik web – baik, katakan sahaja Garou mendapat peningkatan kuasa UTAMA. Sampai satu tahap dia memberi Saitama pertarungan terbaik yang pernah Saitama lakukan.

Apakah tahap kuasa penuh Saitama?

Walaupun benar bahawa dia mungkin tidak pernah menunjukkan sejauh mana kekuatannya yang sebenar, terdapat teori yang mencadangkan bahawa dia adalah 100x Meriam Mengaum Bintang Runtuh. Sudah tentu, terdapat teori lain yang mencadangkan tahap kuasanya sekitar 2,763,900,000.

Berapa umur Saitama?

Saitama. Watak tajuk, Saitama (サイタマ), ialah seorang yang berkepala botak Lelaki berumur 25 tahun yang bosan bergaduh kerana dengan mudah dapat mengalahkan musuh dengan sekali tumbukan.

Mampukah Saitama mengalahkan Thanos?

2 Boleh Mengalahkan Thanos: Saitama

Saitama ialah protagonis utama dari One-Punch Man, dan kuasanya benar-benar tidak masuk akal. ... Kekuatan dan kelajuan Saitama jauh melebihi Mad Titan, dan kebolehan ini akan membolehkan Saitama mengatasi kebolehan regeneratif Thanos dengan mudah.

Bolehkah seorang punch man kalah?

Tidak ada satu saat pun dalam anime atau manga di mana Saitama kalah tetapi ketika Saitama bertarung dengan Beast King, Boros dan Elder Lipan dia terpaksa menggunakan lebih daripada pukulan biasa yang biasa dia gunakan. ... Tetapi dia membuat Saitama menggunakan lebih daripada tumbukan biasa.

Mampukah Saitama mengalahkan Superman?

Jadi pemenang sepatutnya Superman bukan saitama. Selama bertahun-tahun, Superman adalah penghujung segala-galanya apabila bercakap tentang watak paling berkuasa dalam komik - atau mana-mana medium sebenarnya. ... Sebagai bintang One-Punch Man, Saitama sangat kuat sehingga dia mengalahkan semua lawannya dalam satu pukulan.

Adakah Boros ancaman tahap dewa?

Boros datang yang paling hampir menjadi ancaman peringkat Tuhan dalam siri setakat ini. Dia mempunyai kuasa untuk memusnahkan seluruh planet tetapi ia mengambil korban yang besar pada tubuhnya, menjadikan ancaman ini sebagai pengecualian dan bukan peraturan.

Adakah zombieman mati?

Zombieman menjana semula lubang besar dalam tengkoraknya Regenerasi: Digambarkan sebagai "seorang lelaki bahawa walaupun dalam kematian tidak boleh mati, " Zombieman memiliki salah satu keupayaan penjanaan semula terbaik dalam siri ini. ... Walau bagaimanapun, penjanaan semula ini tidak memberikan Zombieman keabadian sepenuhnya, kerana dia akan mati jika dia menjadi daging cincang.

Mengapa Saitama begitu kuat?

Saitama adalah tidak berperikemanusiaan kuat kerana dia menembusi penghad yang ada pada tubuhnya. Walau bagaimanapun, melanggar penghad ini bermakna Saitama terpaksa menggunakan banyak usaha dan ini, seterusnya, menyebabkan dia menjadi botak. Walaupun melanggar penghadnya menjadikannya sangat kuat, dia tidak boleh dianggap kebal sepenuhnya.