Adakah jughead sebenarnya telah mati?

Adakah Jughead mati di Riverdale? Tidak, Jughead masih hidup! ... Dan semasa pelajar Stonewall Prep, Donna dan Bret cuba membunuh Jughead dengan memukulnya dengan batu, mereka tidak pernah benar-benar memeriksa nadi Jughead untuk melihat sama ada dia benar-benar mati, dan dia kemudiannya diselamatkan oleh Archie, Betty, dan Veronica.

Mengapa mereka membunuh Jughead?

Guru Francis Dupont (Malcolm Stewart) telah menugaskan pelajar untuk membunuh Jughead supaya mereka boleh memenangi kontrak penulisan hantu untuk buku Baxter Brothers. ... Dia membunuh mereka supaya tiada siapa tahu bagaimana dia mencuri idea buku Baxter Brothers daripada datuk Jughead, Forsythe Pendleton I (Timothy Webber).

Mengapa Jughead memalsukan kematiannya dalam Musim 4?

Riverdale Musim 4 mempunyai salah satu cliffhangers paling dramatik pernah berlaku pada penghujung Episod 4 di mana Jughead Jones (lakonan Cole Sprouse) dilihat mati terbaring di atas meja koroner. ... Dia membantu Jughead, mereka menyelubungi dia dengan darah palsu, melakukan solek, dan mereka perlu berpura-pura dia sudah mati demi keselamatan dirinya.

Bagaimanakah Jughead memalsukan kematiannya?

Jadi, seperti peristiwa-peristiwa sebelumnya, wang pergi jauh dan Dr Curdle Jr membenarkan Jughead berpura-pura mati, hanya memakai sedikit solek untuk menjadikannya kelihatan seperti dia sebenarnya mayat. Suapan itu juga membeli kesunyian koroner supaya dia tidak memberitahu sesiapa tentang rahsia mereka.

Adakah Jughead mati dalam Musim 5?

Sekarang kita tahu dari treler Musim 5B itu Jughead masih hidup dan dengan baik dan selamat di planet Bumi, tetapi seperti yang diceritakan oleh pelakon persembahan Roberto Aguirre-Sacasa kepada TVLine, dia masih menghadapi masa yang sangat sukar.

Adegan penamat Riverdale 4x15 /Jughead is HIDUP / adakah Donna seorang LELAKI ? 🤔

Adakah Jughead menipu Betty?

Siri keempat Riverdale membuatkan peminat terkejut kerana Betty Cooper (lakonan Lili Reinhart) ditipu teman lelaki tercintanya Jughead Jones (Cole Sprouse). Betty berkongsi ciuman curi dengan kawan baik Archie Andrews (KJ Apa) semasa episod muzikal siri itu.

Adakah Jughead dan Betty berpisah dalam musim 5?

Ia tidak akan menjadi prom tanpa perpisahan yang dahsyat. Selepas pertemuan semula mereka di Pop, Jughead mengantar Betty pulang, dan mereka membincangkan masa mereka berpisah. Riverdale musim 5: Perpisahan besar disahkan untuk pasangan tercinta.

Siapa yang memukul Jughead dengan batu?

Selepas Joan memukul Jughead di atas kepala dengan batu, Donna menghembus nafas Devil ke muka Betty, membawanya ke kawasan lapang dan meletakkan batu itu di tangannya, di mana dia kemudian ditemui oleh Archie dan Veronica. Pada ketika itu, dua senario boleh dimainkan.

Adakah Betty tahu Jughead masih hidup?

Betty, Archie dan Veronica cukup banyak tahu Jughead masih hidup dari awal apabila mereka mendapati dia cedera di dalam hutan. Kemudian, Charles, koroner Dr Curdle Jr (Nikolai Witschl), FP Jones (Skeet Ulrich) dan Jellybean Jones (Trinity Likins) turut diberitahu pada beberapa ketika siri itu.

Apakah nama sebenar Jughead?

Forsythe Pendleton "Jughead" Jones III ialah salah satu watak fiksyen yang dicipta oleh Bob Montana dan John L. Goldwater dalam Archie Comics yang pertama kali muncul dalam cerita Archie yang pertama, daripada Pep Comics #22 (Disember 1941).

Adakah Jughead dan Betty berkencan dalam kehidupan sebenar?

Pelakon Lili Reinhart dan Cole Sprouse memainkan pasangan berkuasa Betty Cooper dan Jughead Jones dalam "Riverdale" The CW. Tidak lama selepas tayangan itu memulakan penggambaran, pasangan itu mula berkencan dalam kehidupan sebenar, juga, tetapi mereka merahsiakan hubungan luar skrin mereka.

Adakah Betty memukul Jughead dengan batu?

Dalam Riverdale musim 4, episod 15, "Bab Tujuh Puluh Dua: Untuk Mati Untuk," peminat mendapati bahawa Jughead memang dipukul di kepala dengan batu selepas pesta Ides of March, tetapi terselamat daripada serangan itu. Betty mendedahkan bahawa Bret dan Donna benar-benar cuba untuk membunuh Jughead, tetapi beanienya menyelamatkannya dengan mengambil berat daripada pukulan itu.

Apa yang Betty buat Jughead?

Sepanjang episod, Betty dan Jughead meneruskan siasatan mereka terhadap rakan sekelas Jug di Stonewall Prep. Malangnya, preppies nampaknya terbaik untuk pasangan itu, dan akhirnya memaksa Jughead meletak jawatan dari sekolah persediaan, memeras ugut Jug dengan pita seks dia dan Betty.

Adakah Betty hamil di Riverdale?

Walaupun ia belum disahkan, tiada tanda-tanda bahawa Betty Cooper hamil pada Musim 5 Riverdale, tetapi terdapat seorang pelakon yang menjangkakan kegembiraan dalam dan luar skrin.

Adakah Betty Archie dan Veronica membunuh Jughead?

Dalam satu siri flash-forward, ia telah mendedahkan bahawa Jughead mati pada satu ketika pada musim bunga, Betty Cooper (Lili Reinhart) membunuhnya dengan batu dan kemudian Archie Andrews (KJ Apa) dan Veronica Lodge (Camila Mendes) membantunya menutupinya.

Adakah Jughead akan berada dalam musim 5 Riverdale?

Jughead Jones telah kembali dari rehatnya dalam promo baharu untuk episod Riverdale musim lima yang akan datang. ... Ini akan menjadi kali pertama dalam lebih dua minggu Jughead telah dipaparkan dalam siri ini kerana episod terakhir mendedahkan kisah asal usul gangster tempatan, Hiram Lodge (Mark Consuelos).

Adakah Betty masuk penjara?

Akhirnya, Betty didakwa dengan dua pertuduhan pembunuhan tahap dua dan dihukum penjara 32 tahun seumur hidup.

Siapa Betty dan Jughead?

Siri hit CW, yang meletakkan lensa yang lebih gelap pada watak ikonik Komik Archie, diposisikan Betty (Lili Reinhart) dan Jughead (Cole Sprouse) sebagai minat cinta dalam musim 1. Dianggap sebagai "Bughead" dengan mesra oleh fandom, pasangan ini telah melalui banyak pasang surut dalam rancangan itu.

Adakah Jughead mati dalam Musim 4?

Dalam Episod 15 Musim 4, "To Die For," telah didedahkan bahawa Jughead masih hidup tetapi bersembunyi kubu bawah tanah Dilton. Rakan-rakannya Archie, Betty, dan Veronica membuat ia kelihatan seperti Jughead telah mati supaya ada masa untuk memikirkan mengapa pelajar mahu membunuhnya.

Siapa yang Membunuh Puan Grundy?

Cikgu Grundy. Punca kematian: Tercekik oleh cello sendiri busur oleh Hud Hitam mengikuti pelajaran piano bersama Ben Button di Greendale. Ini akan menjadi permulaan misi Black Hood untuk menghapuskan Riverdale daripada semua pendosanya (mengikuti kegagalan pembunuhan Fred Andrews pada akhir musim 1).

Adakah Betty menjadi ular?

Betty ialah adik bongsu kepada kakaknya, Polly dan abang tirinya, Charles Smith. Terbaru, Betty telah mengikut jejak langkah ibunya menyertai Southside Ular, bersama teman lelakinya ketika itu, Jughead, menjadikannya Ratu Ular kepada Rajanya.

Adakah ejen FBI benar-benar Charles di Riverdale?

Charles Smith ialah watak berulang di Riverdale The CW. Dia dilakonkan oleh Wyatt Nash. ... Walau bagaimanapun, ini terbukti tidak benar, kerana Charles bukan sahaja masih hidup tetapi juga seorang ejen untuk FBI, ditugaskan untuk menghentikan The Farm.

Betty Cooper berkahwin dengan siapa di Riverdale?

Bahagian 5: Archie Marries Betty: "The Wedding" "The Wedding" ialah Bahagian 5 dalam arka cerita 6 isu Archie Marries Veronica/Archie Marries Betty yang asalnya dipersembahkan dalam Archie # 604. Cerita ini memaparkan pandangan futuristik ke dalam kehidupan Archie Andrews dan perkahwinannya dengan Betty Cooper.

Mengapa Betty dan Jughead berpisah dalam musim 5?

Selepas Jubli, mereka berdua mengaku cinta antara satu sama lain dan terus bermesra. Mereka hampir melakukan hubungan seks tetapi diganggu oleh Ular Southside. Black Hood memaksa Betty untuk berpisah Jughead, atau dia akan membunuhnya.