Adakah el fantasma secara langsung?

Los Angeles, California. November 2017 – Dengan personaliti yang merendah diri yang mencirikan bekas tukang kebun ini, Alexander Garcia, yang paling dikenali sebagai “El Fantasma” memecahkan satu lagi halangan dalam perjalanannya untuk menjadi salah seorang artis baharu terulung dalam genre Mexico Serantau yang kompetitif.

Bagaimanakah Fantasma menjadi terkenal?

Alexander García yang paling dikenali sebagai "El Fantasma" dan juga sebagai "Raja Bawah Tanah" menjadi seorang sensasi semalaman merentas semua platform rangkaian sosial di kedua-dua Mexico dan Amerika Syarikat. Selepas kejayaan besar single pertamanya "Mi 45," dia mengikuti kejayaan itu dengan single semasanya "Vengo a Aclarar."

Bagaimanakah saya boleh menghubungi El Fantasma?

HUBUNGI KAMI HARI INI (725) 228-5100 dan bercakap dengan ejen tempahan CTI El Fantasma untuk mendapatkan ketersediaan langsung dan harga kerana mempunyai bakat ini untuk mengendalikan acara anda.

Untuk kartel apa El Fantasma menyanyi?

El Fantasma dituduh bekerja sebagai pembunuh bayaran dan pengawal peribadi untuk kartel Sinaloa, dan mendapat nama samarannya berkat langkah berjaga-jaga yang dia ambil untuk melindungi identitinya, menurut laporan itu.

Apakah jenis muzik yang dihasilkan oleh El Fantasma?

Mendahului Carta Papan Iklan. Muzik Afinarte. Los Angeles, California. November 2017 – Dengan personaliti yang merendah diri yang menjadi ciri bekas tukang kebun ini, Alexander Garcia, yang paling dikenali sebagai “El Fantasma” memecahkan satu lagi halangan dalam perjalanannya untuk menjadi salah seorang artis baharu yang terbaik dalam genre Mexico Serantau yang kompetitif.

EL FANTASMA ESTRENA DISCO - Pejabat Pepe

Siapakah pemilik muzik Afinarte?

Ditubuhkan pada 2013 oleh adik beradik Luis dan Eddie Sánchez dan Jorge Gaxiola, vokalis utama kumpulan norteño legenda Voz de Mando, AfinArte Music dengan cepat memantapkan dirinya sebagai kuasa yang berpengaruh.

Los Dos Carnales berasal dari bahagian Mexico?

Berasal dari San Pedro di negeri timur laut Mexico Coahuila, lagu mereka, sama ada asal atau muka depan, menawarkan gaya tradisional (dan digambarkan sendiri "primitif") pada korido, bandas dan romanticos.

Apakah nama sebenar Carin Leon?

Leon dilahirkan Oscar Armando de Leon Diaz La Huez pada tahun 1989, di Hermosillo, sebuah bandar di tengah-tengah negeri Sonora di barat laut Mexico. Dia dilahirkan dalam keluarga pemuzik amatur dan merupakan satu-satunya ahli klannya yang menjadi seorang profesional.

Berapa banyak wang yang dibuat oleh Vicente Fernandez?

Nilai bersih Vicente Fernandez: Vicente Fernandez ialah seorang pelakon, penyanyi dan penerbit yang mempunyai jaringan bernilai $25 juta. Dia memperoleh nilai bersihnya melalui banyak filem Latinnya dan banyak persembahannya di atas pentas sebagai penyanyi, serta banyak rakaman dan lawatannya.

Berapa banyak lagu yang ada pada Carin Leon?

Sejak melancarkan kerjaya solo pada 2018, Leon telah merekodkan lebih daripada 80 lagu, termasuk Top Ten Mexico Regional hit "Me La Avente" daripada El Malo yang popular sepanjang 2019.

Bilakah Grupo firme bermula?

Latar Belakang Grupo Firme

Grupo Firme ditubuhkan di Tijuana pada tahun 2014, diasaskan oleh vokalis Eduin Cazares dan kolaborator awal Joaquín Ruiz. Kumpulan itu mula-mula dikenali sebagai Fuerza Oculta, dan walaupun ahlinya tinggal di Tijuana, mereka berasal dari Culiacán, Mazatlán dan Nayarit — nadi muzik Mexico Serantau.