Adakah ia rax atau max?

Anda boleh membunuh Rax dan Max misi Maliwannabees di Borderlands 3. Terdapat beberapa berita baik di sini, kerana tidak kira mana yang anda bunuh kerana anda boleh membunuh kedua-duanya. Betul, selepas anda membunuh sama ada Rax atau Max dan pergi, Ziff akan memberikan dialog yang setara dengan mengangkat bahu dan mencadangkan anda membunuh kedua-duanya.

Siapakah Max atau Rax?

Jika anda semakin bimbang tentang siapa yang harus dibunuh daripada Rax dan Maks, jangan. Tidak kira mana antara dua musuh terlindung yang anda pilih untuk bunuh. Pencarian akan selesai sebaik sahaja anda membunuh salah satu daripada mereka. Tidak ada ganjaran yang berbeza bergantung pada siapa yang anda bunuh.

Apa yang anda dapat untuk membunuh Max atau Rax?

Membunuh Kedua-duanya Rax Dan Max

Membunuh kedua-dua penyamun akan meningkatkan ganjaran wang tunai Ziff selepas pencarian.

Di manakah Rax dan Max?

Rax ialah Badass Trooper unik yang ditemui di kem COV dalam jarak dekat dari Fort Pissoff di Meridian Outskirts. Dia dan Max berada dalam pertikaian hangat tentang siapa antara mereka yang benar-benar membunuh ibu bapa Ziff dan siapa yang harus dikejar oleh Pemburu Vault.

Bagaimanakah cara untuk saya ke Maliwannabees?

Panduan Maliwannabees

  1. Pergi ke tempat pembunuhan.
  2. Pergi ke membekalkan kenderaan.
  3. Pilih untuk Membunuh Rax atau Max.
  4. Kembali kepada Ziff.

Pilih untuk membunuh Rax atau Max Maliwannabees Borderlands 3

Di mana saya boleh mencari Borman Nates?

Anda boleh menemui Borman Nates di peta Pinggir Meridian di planet Promethea. Jangan Cepat Pergi ke Drop Pod tetapi pergi ke titik spawn yang lain. Dari sana anda boleh dengan mudah mengambil kenderaan dan keluar. Sebaik sahaja anda keluar dari Lokasi Tangkap Menaiki belok kiri dan memandu ke arah lif.

Di manakah dada merah di Pinggir Meridian?

Dada Merah ini sukar untuk dikesan, kerana ia terletak di dalam yang kecil bilik sementara di kawasan laluan bawah pinggir Meridian Outskirts. Anda boleh menemui Red Chest yang terletak di kem penyamun yang terletak pada platform tinggi ke atas dan ke kiri apabila anda mula-mula memasuki rantau ini dari titik perjalanan pantas.

Apakah tahap maksimum dalam Borderlands 3?

Tahap maks semasa di Borderlands 3 dihadkan pada tingkatan 72. Apabila anda mencapai had tahap maksimum, anda tidak akan memperoleh sebarang mata pengalaman (XP) yang dikira dalam perkembangan tahap watak anda. Oleh itu, anda tidak akan dapat membuka kunci mata kemahiran baharu melebihi titik itu.

Bagaimanakah cara untuk anda ke bandar Lectra?

Untuk sampai ke Lectra City, mulakan di pangkalan Lorelei ke kawasan selatan Meridian Metroplex. Turun ke stesen Catch-a-Ride dan kemudian terus ke utara. Di persimpangan, belok kanan, kemudian potong melalui lorong ke utara.

Apa yang berlaku jika anda membayar Hardin Borderlands 3?

Apabila anda pergi berjumpa Hardin untuk mendapatkan ubat untuk Ace Baron, anda boleh sama ada mengugutnya atau membayarnya 1,000 secara tunai. Sama ada cara akan berjaya tetapi membayarnya adalah objektif pilihan.

Siapa yang membunuh keluarga Rax atau Max?

Anda boleh membunuh Rax dan Max misi Maliwannabees di Borderlands 3. Terdapat beberapa berita baik di sini, kerana tidak kira mana yang anda bunuh kerana anda boleh membunuh kedua-duanya. Betul, selepas anda membunuh sama ada Rax atau Max dan pergi, Ziff akan memberikan dialog yang setara dengan mengangkat bahu dan mencadangkan anda membunuh kedua-duanya.

Bagaimana anda membaca tulisan Eridian?

Di dalam Great Vault, anda akan temui Penganalisis Eridian. Peranti ini akan menguraikan Penulisan Eridian untuk anda, mengubahnya menjadi Log Gema yang anda boleh dengar bila-bila masa anda mahu. Untuk menggunakan Penganalisis Eridian, hanya berjalan ke sekeping Tulisan Eridian dan tekan butang yang dipromosikan.

Apakah planet bandar Lectra?

Lectra City ialah sebuah lokasi di planet Promethea di Borderlands 3.

Mengapa saya tidak boleh masuk ke bandar Lectra?

Untuk masuk ke Lectra City di Borderlands 3, anda perlu mendapatkannya pencarian sampingan Kill Killavolt daripada Moxxie. Anda boleh berbuat demikian dengan bercakap dengannya di atas Sanctuary selepas anda menyelesaikan misi utama Ribut Akan Datang.

Siapa yang menjatuhkan pistol Infinity?

Infinity ialah pistol legenda di Borderlands 2 yang dikeluarkan oleh Vladof. Ia diperoleh secara rawak daripada mana-mana sumber rampasan yang sesuai tetapi mempunyai peluang yang lebih besar untuk digugurkan Doc Mercy terletak di Three Horns - Valley, Golem Emas yang terletak di Mines of Avarice, musuh gemuk semasa Mod True Vault Hunter dan Lt.

Adakah akan ada Borderlands 4?

Walaupun Tiny Tina's Wonderlands mungkin baru sahaja diumumkan, masih belum terlalu awal untuk mula membincangkan Borderlands 4 atas beberapa sebab besar. Ditetapkan untuk dikeluarkan pada awal 2022, Peminat Borderlands hanya mempunyai treler pertama dan beberapa butiran kecil untuk dikeluarkan. ...

Apakah tahap maksimum dalam Prodigy?

Prodigy ialah Permainan Main Peranan (RPG). Ini bermakna setiap pemain mencipta watak yang mewakili mereka semasa mereka meneroka dunia Prodigy dan memulakan pengembaraan dalam talian mereka. Watak atau ahli sihir ini, memulakan perjalanan unik, membawa pemain dari tahap 1 sehingga ke tahap 100!

Bagaimana anda membuka kunci peti merah di athena?

Athenas Red Chest #1: INI MELEPASKAN! Semasa Misi Sampingan: Roh Kudus anda mesti melengkapkan objektif pilihan. Kemudian pintu (lihat lokasi dalam tangkapan skrin 1-2) membuka kunci ke dada merah. Jika anda gagal melakukan objektif pilihan, anda boleh menyertai permainan rakan yang melakukannya untuk mendapatkan dada.

Di manakah dada merah dalam parut sandblast?

Satu-satunya Red Chest terletak dalam kawasan pemanduan Parut Sandblast yang panjang boleh ditemui di penghujung rantau ini, selepas membuat beberapa penukaran semula di jalan melengkung yang sempit menuju ke kubu kuat yang penuh dengan musuh.

Di manakah peti merah dalam pisau cukur Iblis?

Yang pertama daripada dua Peti Merah yang terdapat dalam Pisau Cukur Iblis terletak tinggi di bahagian atas kubu menara di bahagian tenggara peta, tidak jauh dari Stesen Catch-a-Ride dan jalan keluar ke kawasan lain.

Adakah Borman Nates bertelur setiap kali?

Naiki lif ke jambatan dan kira-kira pertengahan jalan anda akan terjumpa Borman Nates berhampiran pondok kecil. Tiada jaminan dia akan bertelur setiap kali, jadi anda mungkin perlu melawat semula lokasi itu beberapa kali sebelum anda menangkapnya.

Di manakah Borman Nates berhantu?

Anda boleh mencari lokasi Haunted Borman Nates melalui melancong ke Promethea. Pergi ke Pinggir Meridian, dan bertelur di titik Perjalanan Pantas yang berhampiran dengan permulaan, betul-betul di sebelah jambatan yang patah. Bergerak ke bawah terowong, kemudian pergi ke kiri ke arah jambatan.

Adakah Borman Nates masih menggugurkan tikaman psiko?

Psycho Stabber ialah pistol legenda di Borderlands 3 yang dikeluarkan oleh COV. Ia hanya boleh didapati daripada Borman Nates di Pinggir Meridian di Promethea.

Bagaimanakah cara saya membuka pintu di bandar Lectra?

Membuka kunci pintu berkunci ini di Lectra City memerlukan anda untuk memasukkan "kod" khas. Untuk melakukan ini, anda perlu membuang suis dalam susunan yang betul. Melakukan perkara ini menghidupkan semua TV di sekeliling pintu, membolehkan One Punch keluar.