Kenapa gfriend bubar?

Sehari sebelum pengumuman itu, (17 Mei) agensi berita TENASIA melaporkan bahawa GFriend mungkin akan dibubarkan, kerana rundingan kontrak yang gagal. Pengumuman pembubaran GFriend dikeluarkan pada hari berikutnya. Ia secara rasmi berlaku pada 22 Mei 2021. Pada bulan April, dilaporkan bahawa GFriend akan kembali dengan album mini.

Apa yang berlaku dengan GFRIEND?

GFRIEND, kumpulan gadis popular enam ahli telah membuat keputusan untuk dibubarkan. Ahli dan label mereka semua mengeluarkan kenyataan tentang pembubaran ini dengan peminat. Kumpulan gadis K-pop GFRIEND baru-baru ini mengumumkan bahawa mereka akan berpisah. Ahli kumpulan enam gadis itu mengumumkan pembubaran mereka dengan berkongsi surat tulisan tangan berasingan.

Adakah GFRIEND sudah bubar?

Setakat 22 Mei 2021, kontrak enam tahun kumpulan gadis GFRIEND dengan label mereka Source Music telah berakhir. Ahli-ahli memutuskan untuk tidak memperbaharui kontrak dan, tambahan pula, berpisah antara satu sama lain.

Adakah Blackpink akan bubar?

Berikut adalah berita baik kepada semua Blink yang ingin tahu tentang status BLACKPINK tahun ini: mereka tidak bubar.

Adakah red velvet akan bubar?

Disebabkan pengetahuan ini, khabar angin telah tersebar di kalangan peminat K-pop jika kumpulan itu akan dihentikan sementara (kaedah SM Entertainment dan bukannya pembubaran kumpulan) selepas kemunculan semula tahun ini. Kemungkinan tamat kontrak akan berlaku tahun ini atau 2024.

Apa Berlaku Kepada KAWAN - Misteri Disebalik Pembubaran Mereka

Pada tahun berapa BTS akan dibubarkan?

Kumpulan lelaki itu memilih untuk memperbaharui kontrak mereka pada musim gugur 2018 selama tujuh tahun lagi. Jika kita hanya mengambil kira tempoh kontrak mereka, tidak perlu banyak bercakap tentang potensi pembubaran mereka sehinggalah 2025.

Adakah GFriend di bawah Bighit?

Big Hit Entertainment, agensi di sebalik BTS, pada hari Isnin berkata ia telah memperoleh agensi bersaiz sederhana Source Music, rumah kepada kumpulan gadis GFriend. ... Rangkaian dan platform global Big Hit akan membantu mengembangkan artis Source Music juga.

Benarkah BTS akan dibubarkan pada tahun 2020?

BigHit Entertainment telah menafikan khabar angin tersebut. Di samping itu, terdapat sebab penting mengapa BTS tidak akan dibubarkan dalam akan datang 2020. Setiap kumpulan idola K-pop menandatangani kontrak yang mengikat mereka dengan syarikat mereka selama 5-10 tahun. ... BigHit telah mengesahkan bahawa kontrak mereka akan tamat pada 2026, bukannya 2020.

Adakah BTS dibubarkan pada 2026?

BTS akan kekal di bawah label Big Hit Entertainment mereka sehingga 2026, ia diumumkan Rabu (17 Okt.). Tujuh ahli BTS -- RM, Jimin, Jin, Suga, J-Hope, Jungkook dan V -- telah memperbaharui kontrak mereka dengan Big Hit selama tujuh tahun lagi, melanjutkan kontrak semasa yang akan tamat tahun depan.

Adakah BigHit mempunyai kumpulan perempuan?

GFriend kini merupakan satu-satunya kumpulan gadis Big Hit, di bawah anak syarikat mereka Source Music. Big Hit Entertainment, label di sebalik BTS sensasi antarabangsa, telah mengumumkan uji bakat global untuk kumpulan gadis yang akan menjadi sebahagian daripada "generasi seterusnya" bintang K-pop.

Siapa yang paling cantik dalam Gfriend?

Top 4 Ahli GFRIEND Paling Cantik

  • "Manik Kaca" Yerin. DosaB. Eunha. Yuju.
  • "Saya Gustas Tu" Eunha. Yerin. DosaB. Yuju.
  • "Kasar" SinB. Eunha. Yuju. Umji.
  • "Pado" SinB. Yerin. Eunha. Yuju. ...
  • "Navillera" Eunha. DosaB. Yuju. Yerin. ...
  • "Hujung jari" Yuju. DosaB. Eunha. Sowon. ...
  • "Bisikan Cinta" SinB. Eunha. Yerin. Umji. ...
  • "Hujan Musim Panas" Eunha. DosaB. Umji. Yuju.

Apakah nama gadis baharu BigHit?

Terdapat tanda dagangan peminat perasan dipanggil “HYBE,” yang nampaknya merupakan label akan datang yang akan dibuat di bawah pengawasannya. Ini akan menjadi projek bersama bersama BigHit. Dan gadis-gadis yang mengambil bahagian dalam Ujibakat Global Plus akan menjadi debut dalam kumpulan gadis ini.

Adakah hit besar di bawah JYP?

2005–2020: Hiburan Big Hit

Big Hit Entertainment diasaskan pada 1 Februari 2005, dan menandatangani trio vokal 8Eight pada 2007. Pada tahun 2010, syarikat itu menandatangani kontrak pengurusan bersama dengan JYP Hiburan ke atas kumpulan lelaki 2AM.

Adakah BTS dibenarkan untuk dating?

Jadi, secara ringkasnya, ahli BTS mungkin tidak dibenarkan berkencan secara terbuka sebagai sebahagian daripada kontrak mereka — walaupun belum ada pengesahan rasmi bahawa kontrak mereka termasuk klausa "tidak dibenarkan dating".

Adakah BTS mahu bubar?

BTS memulakan kerjaya pada tahun 2013 dengan kontrak tujuh tahun—yang merupakan standard dalam K-pop. Ini bermakna mereka pada mulanya akan dibubarkan pada tahun 2020. Namun, nampaknya selepas kumpulan itu memutuskan untuk tidak bubar pada 2018, ahli memperbaharui kontrak mereka untuk kekal bersama sehingga 2026.

Adakah BTS akan kembali selepas tentera?

Pada Disember 2020, parlimen Korea Selatan meluluskan rang undang-undang untuk membenarkan artis K-pop seperti BTS menangguhkan perkhidmatan ketenteraan wajib mereka kepada umur 30 tahun. ... Bercakap tentang perkara yang sama, penganalisis penyelidikan Yoo Sung Man menyatakan, "Diramalkan bahawa Ahli BTS akan menyertai tentera secara serentak sebelum pertengahan 2022.

Adakah Lil Uzi suka KPOP?

Mendedahkan cita rasa muziknya yang pelbagai.

Selepas meluahkan perasaan bercampur-baurnya melalui beberapa siri emoji, penyanyi rap itu menukar gambar profilnya kepada imej kumpulan itu kemudian menyiarkan secara langsung Instagram untuk bercakap tentang kumpulan itu. "Semua orang tahu kumpulan K-pop kegemaran saya ialah GFRIEND.

Siapa ketua GFRIEND?

Kim So-jung (김소정) juga dikenali as Sowon (소원) ialah seorang penyanyi Korea Selatan. Dia adalah ketua GFRIEND.

Kumpulan K-pop manakah yang akan dibubarkan pada 2021?

GFriend ialah kumpulan gadis enam ahli di bawah Source Music, yang merupakan anak syarikat HYBE Corporation. Mereka memulakan kerjaya pada 15 Januari 2015 dan dibubarkan pada 22 Mei 2021. Kekejutan pembubaran GFriend membimbangkan ramai yang mengesyaki perbuatan keji.

Apakah kumpulan K-pop tertua?

Walaupun mungkin tidak terlalu ramai orang di sekeliling hari ini yang mengetahuinya SoBangCha, apatah lagi mengingati kumpulan itu, SoBangCha memulakan kerjaya pada tahun 1987 menjadikan mereka kumpulan K-pop (dan pertama) tertua dalam sejarah.

Berapa lama kontrak K-pop bertahan?

Tempoh kontrak baharu mereka tidak diketahui, tetapi adalah perkara biasa bagi aksi K-pop untuk memperbaharui kontrak mereka kontrak awal tujuh tahun untuk tambahan tiga tahun.

Bolehkah seorang gadis menyertai BTS?

Kumpulan umur - lelaki dan perempuan berumur 12 hingga 18 tahun boleh memohon untuk pertunjukan ini, peserta wanita boleh menyertai persembahan dari seluruh dunia. Calon yang berminat boleh memohon secara dalam talian untuk Ujibakat Bighitentertainment 2021. Anda boleh melawati portal rasmi dan menyerahkan borang permohonan.

Bolehkah saya uji bakat untuk BigHit jika saya perempuan?

Kedua-dua lelaki dan perempuan boleh menyertai rancangan ini, hanya umur anda hendaklah dari 12 tahun hingga 18 tahun. Disana ada uji bakat dalam talian untuk rancangan ini, yang melaluinya uji bakat diambil di bandar yang berbeza. Dan dalam uji bakat, hanya mereka yang layak untuk persembahan itu dipilih.