Dalam fikiran jenayah siapa suami jj?

Hubungan dan keluarga. JJ berkahwin dengan Adakah LaMontagne. Mereka mempunyai dua anak lelaki Henry dan Michael.

Episod apakah suami JJ meninggal dunia?

"200" ialah episod keempat belas musim kesembilan siri televisyen drama jenayah prosedur polis Amerika Criminal Minds, dan merupakan episod ke-200 secara keseluruhan, yang disiarkan di CBS pada 5 Februari 2014.

Adakah JJ masih berkahwin di Criminal Minds?

William "Will" LaMontagne, Jr. ialah watak berulang dalam Criminal Minds. Dia kini berkahwin dengan SSA Jennifer Jareau.

Siapakah JJ baby daddy dalam Criminal Minds?

Untuk satu, A.J. Cook berkongsi dengan kami bahawa rancangan itu akan dilawati semula William LaMontagne Jr., detektif New Orleans suatu ketika dahulu yang pertama kali ditemui penonton pada Musim 2, dan pada Musim 4 muncul sebagai bapa kepada bayi JJ.

Adakah JJ dari Criminal Minds menipu suaminya?

Erica Messer mahu meluruskan rekod: JJ dan Cruz tidak mempunyai hubungan sulit di Criminal Minds. "Saya akan katakan sekali lagi: Mereka tidak dan tidak mempunyai hubungan sulit, " kata pelakon itu kepada TVGuide.com. "Ia kelihatan seperti mereka."

Criminal Minds 7x23 - Will Gets Shot HD

Adakah Spencer Reid menjadi penagih dadah?

Reid sangat trauma sehingga dia mengalami ketagihan terhadap ubat penahan sakit narkotik Dilaudid. Walaupun ahli pasukan BAU mempunyai syak wasangka tentang ketagihannya, tiada seorang pun daripada mereka menghadapinya mengenainya. Rakan lama Reid di New Orleans juga sedar bahawa Reid mengalami "masalah" dalam (Musim 2, Episod 18) "Jones".

Dengan siapa Reid berakhir dengan pemikiran jenayah?

Selepas akhir musim bulan ini, Criminal Minds telah mendedahkan minat cinta baharu untuk Reid (Matthew Grey Gubler) pada musim ke-15. Susulan pengakuan JJ, kini telah disahkan oleh TVLine bahawa minat cinta baharu Reid akan dimainkan oleh Perception bintang Rachael Leigh Cook.

Adakah JJ jatuh cinta dengan Reid di Criminal Minds?

JJ dan Reid dalam 'Criminal Minds'

Mereka jelas mengambil berat antara satu sama lain lebih daripada sekadar rakan sekerja, dan mereka pasti mempunyai sedikit chemistry. Pada akhir musim ke-14, JJ mendedahkan kepada Reid bahawa dia sentiasa menyayanginya semasa mereka ditahan dengan todongan pistol.

Adakah Spencer jatuh cinta dengan JJ?

Kembali pada musim 1, nampaknya sesuatu mungkin berlaku apabila cemerlang, tetapi janggal, Spencer Reid (Matthew Grey Gubler) mengaku ada sedikit office crush dengan JJ Jareau (A. J. Cook). Percubaan untuk menetapkan kedua-duanya telah dibuat, tetapi akhirnya, percintaan tidak pernah berkembang.

Mengapa mereka memecat JJ pada Criminal Minds?

Mengapa Shemar Moore meninggalkan Criminal Minds? Shemar Moore meninggalkan Criminal Minds kerana dia mahu mempunyai kehidupan peribadi. Beberapa bulan selepas episod terakhirnya disiarkan, dia memberitahu Panduan TV bahawa dia mengucapkan selamat tinggal kepada Criminal Minds "supaya saya dapat meneruskan jalan lain dalam hidup saya.

Adakah Spencer Reid mempunyai teman wanita?

Dr.Maeve Donovan ialah watak berulang yang muncul sebagai teman wanita SSA Spencer Reid dalam Musim Kelapan Criminal Minds.

Adakah Hotchner mati?

Foyet menikam Hotchner sembilan kali dan menyeksanya sebilah pisau sebelum menghantarnya ke hospital. Walaupun Hotchner terselamat, Foyet mengambil alamat Haley dan Jack dari pangsapuri Hotch, memerlukan mereka diletakkan dalam jagaan perlindungan dan tidak dapat menghubungi Hotchner.

Apakah episod Criminal Minds yang paling menyedihkan?

Perlukan tangisan yang baik?Pergi Tonton Episod 'Criminal Minds' Paling Sedih Pernah

  • "Zugzwang" (Musim 8, Episod 12) ...
  • "200" (Musim 9, Episod 14) ...
  • "Malam Terpanjang" (Musim 6, Episod 1) ...
  • "Pukul" (Musim 7, Episod 23) ...
  • "Lari" (Musim 7, Episod 24) ...
  • "Ride the Lightning" (Musim 1, Episod 14) ...
  • "Mosley Lane" (Musim 5, Episod 16)

Adakah Spencer Reid autistik?

Manakala miliknya milik Asperger telah terbukti tidak dapat dinafikan berkesan dalam menyelesaikan jenayah, Reid juga mempunyai sejarah skizofrenia, yang diwarisi daripada ibunya yang sama cemerlang, lakonan Jane Lynch.

Adakah Reid dan Max berpisah?

Malangnya, sumber yang diletakkan dengan baik memberitahu TVLine bahawa status hubungan Reid dan Max yang berakhir siri adalah "sengaja dibiarkan terbuka kepada tafsiran penonton" — bermakna ia adalah soalan yang buat masa ini, sekurang-kurangnya, tidak akan dijawab.

Adakah Spencer dan Layla berpisah?

Hubungan Layla dan Spencer terhenti pada musim 3 selepas dia akhirnya memberitahunya apa yang berlaku antara dirinya dan Olivia di Las Vegas. ... Mempelajari kebenaran tentang perasaan Spencer, Layla memutuskan hubungan mereka untuk selamanya manakala hubungan Olivia dengan Asher juga terputus dalam musim 3.

Dengan siapa Spencer Reid dating?

Spencer Reid memulakan hubungan dengan seorang wanita bernama Maeve, yang tidak pernah dia temui secara peribadi kerana dia hidup dalam ketakutan stalker. Hubungan mesra bintang ini berakhir secara tiba-tiba—dan tragis—apabila Maeve diculik oleh bekas pelajarnya yang gila.

Adakah Spencer Reid seorang dara?

Walaupun Reid tahu bahawa sesetengah orang mungkin berfikiran begitu, dia bukan anak dara. Diakui dia tidak berpengalaman tetapi dia menghabiskan sebahagian besar masa remajanya di universiti dan dia telah meraba-raba bahagian gadisnya.

Adakah JJ dan Reid berakhir bersama?

Pada akhir musim ketujuh, JJ dengan sebak meminta Will untuk melamarnya sekali lagi, dan mereka berkahwin petang berikutnya dalam satu majlis kecil di halaman rumah David Rossi. Dalam "Truth or Dare", akhir Musim 14, JJ mengaku kepada Reid bahawa dia menyayanginya sejak mereka pertama kali bertemu.

Adakah Reid menghidap skizofrenia?

Dr. Spencer Reid ialah salah seorang "profiler" utama untuk unit analisis tingkah laku FBI, atau BAU. ... Reid mempunyai Asperger dan sejarah keluarga skizofrenia, oleh itu menjejaskan tingkah lakunya di rancangan itu.

Adakah Spencer Reid mendapat teman wanita selepas Maeve?

Selepas musim akhir bulan ini, Criminal Minds telah mendedahkan minat cinta baharu untuk Reid (Matthew Grey Gubler) pada musim ke-15. ... Susulan pengakuan JJ, kini telah disahkan oleh TVLine bahawa minat cinta baharu Reid akan dimainkan oleh bintang Persepsi Rachael Leigh Cook.

Mengapa Spencer Reid dipenjarakan?

Mengapa Reid dipenjarakan atas 'Criminal Minds'? ... Tetapi pada pertengahan Musim 12, Reid bangun dalam keadaan bingung di bilik motel Mexico di mana dia ditangkap kerana memiliki dadah dengan niat untuk mengedar dan pembunuhan Nadie, yang telah mati ditikam.

Adakah ayah Spencer Reid seorang pembunuh?

Gary Brendan Michaels adalah pembunuh pedofilik, perogol bersiri yang baru muncul, dan penguntit yang menyasarkan Spencer Reid ketika dia masih kecil.