Adakah depot rumah mengitar semula tiub pendarfluor?

Anda boleh membawa CFL lama ke The Home Depot untuk kitar semula percuma. ... Jika anda bimbang tentang kandungan merkuri dalam CFL, pertimbangkan mentol LED. Salah satu daripada banyak kelebihan LED ialah ia tidak mengandungi merkuri dan tidak mempunyai kekangan pembersihan yang sama. Mereka sama-sama cekap tenaga.

Di manakah saya boleh membuang tiub pendarfluor?

Semak dengan majlis tempatan anda untuk mencari tempat penghantaran terdekat anda atau hubungi pembekal pengurusan sisa anda untuk mendapatkan maklumat. Anda mungkin perlu membawa e-waste anda ke acara penghantaran tempatan dengan betul melupuskan awak lampu pendarfluor untuk kitar semula.

Bagaimanakah anda membuang tiub pendarfluor 4 kaki?

Letakkan tiub lampu pendarfluor yang pecah dalam beg plastik yang boleh ditutup semula. Letakkan beg itu di dalam beg plastik lain yang boleh ditutup semula dan buang tiub cahaya itu dalam sampah rumah anda. Jika tiub sepanjang 4 kaki tidak muat di dalam beg plastik yang boleh ditutup semula, masukkan dua kali ganda dalam beg sampah plastik dan ikat dengan kemas.

Adakah Lowe's atau Home Depot mengitar semula tiub pendarfluor?

Lowes menerima lampu pendarfluor padat (CFL) untuk kitar semula di 1,700 kedai AS. Pusat kitar semula kekal mereka menawarkan cara percuma, mudah dan mudah untuk pelanggan mengitar semula bateri boleh dicas semula, telefon bimbit, CFL dan beg beli-belah plastik.

Apakah yang anda boleh kitar semula di Home Depot?

Pelupusan Asas

  • Cat.
  • Bateri.
  • Daun dan Keratan Rumput.
  • Komputer, Cermin Mata, Telefon Bimbit.
  • Sisa Makanan.
  • Pembersih Rumah.

Jangan Bazirkan Wang Anda: Di manakah anda boleh mengitar semula mentol pendarfluor?

Adakah Home Depot mengambil tandas lama?

Depot Rumah Perkhidmatan Pemasangan Tandas termasuk membuang tandas lama anda dan pemasangan yang baru anda beli. Kami akan memasang bolt bebibir, gelang lilin dan talian bekalan, kemudian menguji untuk memastikan tandas baharu anda berfungsi. Pembersihan menyeluruh disertakan!

Adakah Lowe mengitar semula tiub pendarfluor?

Apakah yang tidak boleh saya masukkan ke dalam tong kitar semula saya? ... Ingat Kedai Lowe menawarkan pusat kitar semula (biasanya berhampiran pintu masuk) yang menerima beg plastik, mentol CFL, bateri boleh dicas semula dan telefon bimbit.

Adakah Walmart mengitar semula tiub pendarfluor?

Acara kitar semula akan menawarkan pengguna peluang percuma dan mudah untuk drop-off dan kitar semula mereka menggunakan mentol lampu pendarfluor padat (CFL) dan tiub pendarfluor.

Bagaimanakah Lowes melupuskan mentol pendarfluor?

Hanya kumpulkan mentol CFL anda dan letakkannya ke dalam tong kitar semula dalam kedai yang sesuai, dan Lowe's akan berhati-hati untuk membuangnya dengan betul.

Bolehkah anda membuang mentol pendarfluor dengan hujung hijau?

Lampu pendarfluor yang tidak merkuri rendah atau bertanda hijau biasanya dianggap sebagai sisa berbahaya yang dikawal selia selepas hayat bergunanya. ... Ia tidak boleh diletakkan di tempat pembuangan sampah atau dibuang dengan sampah biasa, di mana ia hampir pasti dihancurkan oleh sisa lain atau pecah.

Mengapa CFL diharamkan?

Seperti semua lampu pendarfluor, CFL mengandungi merkuri toksik yang menyukarkan pembuangannya. Di banyak negara, kerajaan telah mengharamkan pelupusan CFL bersama dengan sampah biasa. ... CFL memancarkan taburan kuasa spektrum yang berbeza daripada lampu pijar.

Adakah Bunnings mengambil peralatan elektrik lama?

Adakah anda tahu di Bunnings anda boleh menurunkan apa-apa barang elektrik yang memerlukan kitar semula? Alat kuasa, telefon bimbit, pencetak, TV, komputer, pembakar roti! Jangan buang di tapak pelupusan sampah, kitar semula!

Apakah yang berlaku jika anda menyedut merkuri daripada mentol?

Setelah dihirup, wap merkuri boleh merosakkan sistem saraf pusat, buah pinggang, dan hati. ... Kesan toksik inilah sebabnya sebarang tumpahan merkuri perlu dikendalikan dengan berhati-hati, termasuk yang terhasil daripada pecahnya CFL.

Apa yang anda lakukan dengan tiub pendarfluor lama?

Semua lampu pendarfluor dan tiub mesti dikitar semula, atau dibawa ke a kemudahan pelupusan sisa berbahaya isi rumah, pengendali sisa sejagat (cth., kemudahan penyimpanan atau broker), atau kemudahan kitar semula yang dibenarkan.

Adakah tiub pendarfluor berbahaya?

Tiub pendarfluor ialah diklasifikasikan sebagai sisa berbahaya, termasuk dalam bahagian produk perindustrian. Ini bermakna mereka perlu dikitar semula secara berbeza kepada sisa biasa, jika tidak, ia boleh membahayakan alam sekitar, hidupan liar dan juga manusia.

Bolehkah mentol dikitar semula?

Mentol lampu cekap tenaga ialah sejenis lampu pendarfluor dan boleh dikitar semula di pusat kitar semula tempatan. Mentol 'pijar' gaya lama tidak boleh dikitar semula dan harus dibuang ke dalam tong sampah anda. Mentol lampu cekap tenaga menjimatkan wang anda dan membantu alam sekitar dengan menggunakan kurang elektrik.

Adakah Ace Hardware mengambil mentol pendarfluor?

Banyak kedai Home Depot, IKEA dan Lowes menyediakan kitar semula CFL percuma. Cawangan yang lebih kecil dan lebih setempat seperti Ace Hardware, True Value, Menards dan Aubuchon Hardware mungkin menawarkan perkhidmatan kitar semula CFL dan tiub pendarfluor – biasanya tanpa sebarang kos – sama ada secara sendiri atau bersama-sama dengan program yang dikendalikan oleh utiliti (lihat di bawah).

Bolehkah anda membuang termometer merkuri?

Tempat Isi Rumah California Boleh Membuang Termometer Demam Merkuri. Termometer demam merkuri tidak boleh diletakkan di dalam tong sampah dan mesti dibuang sebagai sisa berbahaya isi rumah.

Adakah beg sungkupan Lowe's Recycle?

Rumah Lowes Kedai akan menerima mana-mana dan semua pasu taman plastik, termasuk label, untuk dikitar semula. Kedai-kedai juga menerima dulang semaian dan pasu untuk dikitar semula, serta beg sungkupan yang bersih dan kosong.

Bagaimanakah cara saya membuang mentol lampu pendarfluor?

Penduduk NSW dengan lampu pendarfluor terpakai boleh membawa mereka ke Acara pengumpulan Pembersihan Bahan Kimia Isi Rumah. Ini adalah perkhidmatan percuma untuk pelupusan selamat pelbagai bahan kimia isi rumah biasa, serta lampu pendarfluor.

Adakah Lowes mengambil mesin pemotong rumput lama?

Selagi ia disalirkan minyak dan gas, kami akan mengambil mesin pemotong rumput lama anda dari tangan anda dan pastikan ia dikitar semula atau dilupuskan dengan cara yang paling bertanggungjawab terhadap alam sekitar.

Adakah Lowes mengambil bateri mesin pemotong rumput lama?

Lowe mula bekerja dengan Call2Recycle pada tahun 2004 untuk kumpulkan bateri yang boleh dicas semula, dan menawarkan pusat kitar semula berhampiran pintu masuk kedai untuk meningkatkan koleksi bateri boleh dicas semula dan juga menawarkan pelanggan cara percuma dan mudah untuk membuang telefon bimbit, CFL dan beg beli-belah plastik dengan betul.

Apakah yang dilakukan Home Depot dengan peralatan lama?

Home Depot akan mengangkut peralatan lama terbina dalam dengan syarat ia dinyahpasang dan diputuskan sepenuhnya terlebih dahulu. Walaupun ini mungkin berbeza antara kedai Home Depot dan kontraktor yang menjalankan perkhidmatan ini. Adalah disyorkan untuk mendaftar masuk dengan kedai tempatan anda untuk memastikan perkakas anda layak.

Berapakah bayaran yang perlu dicaj oleh tukang paip untuk menggantikan tandas?

Seorang tukang paip mengenakan bayaran sekitar $375 untuk menggantikan tandas. Kebanyakan caj antara $275 dan $480. Ini termasuk kos mengalih dan membuang tandas lama anda. Ambil perhatian bahawa kos sebenar untuk menggantikan tandas bergantung pada lokasi anda, jenis tandas dan kesukaran pemasangan.