Adakah bujur datang malam ini?

Oval musim 2 boleh dinikmati dalam masa nyata pada Selasa malam jam 9 malam. ET pada saluran BET.

Pukul berapa Oval datang malam ini?

"The Oval" kembali pada hari Selasa, 20 Julai, pukul 9 malam EST (6 ptg PDT). Anda juga boleh menonton rancangan itu di FuboTV, Philo dan Sling. Perry mempamerkan keluarga pertama antara kaum yang kelihatan sempurna di Rumah Putih. Tetapi di sebalik pintu tertutup mereka melancarkan pembohongan, penipuan dan rasuah.

Pukul berapa Oval datang pada malam ini 2021?

Drama politik BET akan kembali untuk Musim 3 pada hari Selasa, 12 Okt. (9/8c), dan walaupun percubaan membunuh Hunter dan Victoria mungkin tidak berjaya (amaran spoiler!), masih terdapat banyak bahaya yang mengintai di setiap sudut - termasuk di dalam dinding Rumah Putih.

Saluran apakah Oval malam ini?

Saluran TV apakah yang akan disiarkan? "The Oval" Tyler Perry akan disiarkan di BET.

Adakah Oval akan ditayangkan semula pada tahun 2021?

Tayangan perdana musim ketiga "Tyler Perry's The Oval" ditayangkan pada hari Selasa, 12 Oktober, jam 9 malam ET/PT- "Tyler Perry's The Oval," membuka tabir tentang apa yang boleh berlaku apabila pemimpin dunia bebas, isteri dan keluarganya adalah gila gila.

The Oval Musim 1 Tyler Perry, Episod 1 PENUH

Di manakah saya boleh melihat bujur?

Pada masa ini anda boleh menonton penstriman "The Oval". fuboTV, Bet+ Amazon Channel, DIRECTV, Spectrum On Demand atau beli sebagai muat turun di Apple iTunes, Google Play Movies, Vudu, Amazon Video.

Adakah Oval akan kembali untuk Musim 2?

BET mengekalkan bunga api pada musim panas ini, membawa kembali filem The Oval karya Tyler Perry untuk separuh kedua Musim 2 pada Selasa, 20 Julai (9/8c), TVLine telah belajar secara eksklusif. Tayangan perdana pertengahan musim akan disiarkan di BET dan BET Her. ... Seperti yang dilaporkan sebelum ini, The Oval telah pun diperbaharui untuk Musim 3.

Pukul berapa dan saluran Oval muncul?

Oval musim 2 boleh dinikmati dalam masa nyata pada Selasa malam jam 9 malam. ET pada saluran BET.

Pukul berapa Sistas datang malam ini?

Malam ini bermula pada 9 malam pada BET, saksikan petang dua jam istimewa yang penuh dengan Sista Tyler Perry. Selepas tamat pertengahan musim rancangan selama sejam (9 malam), Tyler Perry akan mengacarakan tontonan eksklusif di belakang tabir drama BET yang popular—”The Tyler Perry Show: The Sistas After-Show Edition” (10pm).

Saluran apakah yang disiarkan oleh Ruthless?

Di mana? Ini baru-baru ini berlaku untuk peminat Ruthless. Siri drama Amerika yang dicipta oleh Tyler Perry ditayangkan pada Mac 2021 pada BET+, berkhidmat sebagai spin-off daripada drama BET The Oval.

Adakah Oval selesai?

Persembahannya ialah diperbaharui pada 23 Februari 2021, hanya beberapa hari sejak musim 2 ditayangkan pada 16 Februari 2021, di BET. "Pastikan anda mengucapkan tahniah kepada pelakon #TheOvalOnBET kerana The Oval karya Tyler Perry telah diperbaharui untuk musim ketiga." pengumuman itu dibacakan.

Saluran apa yang Sistas tampil malam ini?

Siri drama komedi adalah mengenai sekumpulan wanita bujang kulit hitam dan kerjaya, persahabatan dan hubungan mereka. Perlawanan akhir pertengahan musim "The Sistas" disiarkan pada hari Rabu, 18 Ogos, jam 9 malam. EST (6 p.m. PDT) pada BET, menandakan rehat antara separuh pertama dan kedua musim ini.

Adakah Oval berada pada tahap perdana?

Tonton Tyler Perry's The Oval Musim 1 | Video Perdana.

Apakah rancangan TV yang datang pada BET?

Pengaturcaraan yang diperolehi

  • The Parkers (2003–2009; 2011–2013; 2019)
  • The Fresh Prince of Bel-Air (2014)
  • Martin (2015)
  • Tyler Perry's House of Payne (2015)
  • Tyler Perry's Meet the Browns (2016)
  • Black-ish (2018)
  • Kelab Isteri Pertama (2021)
  • Lebih Besar (2021)

Adakah Oval di Hulu atau Netflix?

ya, TV Langsung Hulu membawakan Tyler Perry's The Oval pada BET sebagai sebahagian daripada pakej TV Hulu Live mereka.

Apakah episod terakhir Oval?

Tyler Perry The Oval Musim 2 Episod 22 – “Hari Kiamat” - Musim terakhir. Adakah anda bersedia untuk episod 22 The Oval Musim 2 malam ini Akhirnya, ia adalah kesimpulan yang epik! Tajuk cerita ini ialah "Hari Kiamat", yang sepatutnya membuatkan tulang belakang anda menggigil.

Bolehkah saya menonton Oval di YouTube?

Tonton The Oval karya Tyler Perry dalam talian | YouTube TV (Percubaan Percuma)

Adakah Oval satu bentuk?

Dalam pertuturan biasa, "bujur" bermaksud bentuk agak seperti telur atau elips, yang mungkin dua dimensi atau tiga dimensi. Ia juga sering merujuk kepada angka yang menyerupai dua separuh bulatan yang dicantumkan oleh segi empat tepat, seperti padang kriket, gelanggang luncur laju atau trek olahraga.

Bagaimanakah saya boleh menonton bujur pada telefon saya?

TV Philo. Setelah mendaftar untuk Philo, anda boleh menonton The Oval secara langsung pada apl Philo, yang tersedia pada Roku, Roku TV, Amazon Fire TV atau Firestick, Apple TV, Chromecast (serasi pada mudah alih Android), iPhone, telefon Android, iPad atau tablet Android.

Bolehkah anda menonton Oval pada BET plus?

Sekarang anda boleh menonton The Oval di BET atau BET+. Anda boleh menstrim The Oval dengan menyewa atau membeli di Google Play, iTunes, Amazon Instant Video dan Vudu.

Siapa ayah yang cerewet di bujur?

* Selepas apa yang dirasakan seperti sejuta tahun menunggu — dan sama banyak pinggan penuh makanan dilemparkan ke sekeliling rumah — Nancy akhirnya mendedahkan bahawa bapa Picky… lelaki yang ditipunya Richard… ialah… bapa Richard. Tercungap-cungap!

Aplikasi apa yang boleh saya tonton Sistas?

Pada masa ini anda boleh menonton penstriman "Sistas". fuboTV, Bet+ Amazon Channel, DIRECTV, Spectrum On Demand atau beli sebagai muat turun di Google Play Movies, Vudu, Amazon Video.