Manga nana dah habis?

Manga adalah sedang berehat sejak Jun 2009 disebabkan kesihatan Yazawa, dan ditayangkan pada Julai 2000.

Bilakah manga NANA berakhir?

Nana (digayakan sebagai NANA) ialah siri manga Jepun yang ditulis dan diilustrasikan oleh Ai Yazawa. Ia telah bersiri dalam majalah Cookie Shueisha dari Mei 2000 hingga Mei 2009, dan kemudian memasuki rehat yang tidak ditentukan, dengan hampir semua babnya dikumpulkan ke dalam dua puluh satu jilid tankōbon.

Adakah anime NANA sudah tamat?

NANA kembali! Siri manga popular oleh Ai Yazawa (Paradise Kiss, Princess Ai) telah diadaptasi menjadi anime TV oleh Madhouse dari 2006 hingga 2007, dan kini siri lengkap kembali dengan gemilang HD terima kasih kepada penyelamatan lesen oleh Sentai Filmworks.

Adakah manga NANA mempunyai penghujung?

Nana O berakhir di London dan detektif mendapati dia menyanyi di sebuah kelab. Perkahwinan Hachi dan Takumi ada pasang surutnya tetapi mereka tetap berkahwin dengan Takumi menghabiskan banyak masanya di London. Hachi datang ke London dan bersatu semula dengan Nana O. Mereka kembali ke Jepun dan siri ini berakhir dengan konsert pertemuan semula.

Adakah NANA akan kembali pada 2021?

Siri anime Nana yang dicipta oleh Madhouse dari 2000-2007 sedang kembali! Sentai Filmworks mengumumkan pada 26 Januari 2021 bahawa ia telah memperoleh adaptasi anime Nana. Kesemua 47 episod anime akan "ditukar daripada format asalnya kepada definisi tinggi yang jelas".

Fakta Nana Mungkin Anda Tidak Tahu

Kenapa Nana berhenti?

Pada Jun 2009, ia telah didedahkan bahawa Yazawa telah dijangkiti penyakit secara tiba-tiba, dan terpaksa dihantar ke hospital untuk rawatan, menyebabkan Nana berehat. ... Jalan cerita Yazawa umumnya tertumpu kepada wanita muda dan hubungan mereka.

Apa yang berlaku kepada Nana Osaki pada akhirnya?

Dia kemudiannya diisytiharkan mati; membayangkan bunuh diri sebagai punca. Beberapa tahun kemudian, dia ditemui hidup di London, dan mencari rezeki dengan menyanyi di sebuah pub. Dia memakai kunci yang jauh lebih panjang, dan dikenal pasti dengan cincin pertunangannya, serta tatu teratai tandatangannya.

Adakah Nana berakhir dengan Nana?

Pada masa ini mereka sudah berkahwin tetapi dia ditunjukkan tinggal di England bersama anak lelaki mereka Ren manakala, Nana tinggal bersama anak perempuan mereka Satsuki di Shirogane. Takumi dan Naoki sedang membantu isterinya mencari Nana O yang hilang.

Adakah Nana berakhir dengan Ren?

Selepas hubungannya dengan Nana diketahui oleh majalah SEARCH, Ren melamar Nana kerana dia merasakan bahawa Yasu akan mengambil Nana daripadanya. ... Pada akhir Bab 77 Ren memilih untuk mendapatkan Reira demi Trapnest sebelum pergi berjumpa Nana untuk meraikan hari lahirnya.

Kenapa Takumi curang dengan Nana?

sebab dia mahu NANA tidak pergi ke Nobu. Dia hanya mementingkan diri sendiri! Dia mahu dia hanya untuk hadiah.

Adakah Takumi benar-benar mencintai Nana?

Jenis Minat Cinta

Takumi Ichinose ialah salah satu watak lelaki utama dalam anime, manga, dan filem aksi langsung NANA. Dia secara rasminya adalah kekasih Reira, membesar dengannya, dan adalah minat cinta kesat semasa dan isteri Nana Komatsu.

Nana akhirnya dengan siapa?

Kerana mengandung, dia berkahwin Takumi (pada mulanya atas nama sahaja, kerana Takumi menangguhkan perkahwinan mereka kerana pertunangan Osaki dengan Ren). Sepanjang siri ini, nama perkahwinannya telah menjadi Nana Ichinose dan seiring dengan berlalunya masa, dia menyedari bahawa dia mencintai Takumi.

Adakah Nana dan Nana bercinta?

Tiada hubungan dalam mana-mana siri anime atau manga itu telah menggerakkan saya lebih daripada hubungan antara Nana Osaki dan Nana Komatsu dalam Nana. Kedua-duanya mempunyai ikatan dan solidariti yang kuat sebagai wanita walaupun bertentangan dalam banyak hal. Lebih-lebih lagi, terdapat sedikit subteks homoerotik antara keduanya.

Adakah Nana seorang Josei?

2 TERBAIK: NANA OSAKI (NANA)

Nana Osaki ialah heroin yang kita perlukan lebih daripada sekadar josei, tetapi anime shoujo. Jangan biarkan pakaian goth dan wajah cantik wanita ini menipu anda; dia bukanlah seorang yang dingin seperti yang anda sangkakan. Dia berkemauan kuat dan bersemangat, serta penyanyi utama sebuah band.

Adakah Nana akhirnya berkahwin dengan Takumi?

Kemudian, Nana menjalinkan hubungan dengan Takumi dan Nobu dan akhirnya hamil oleh salah seorang daripada mereka, walaupun tidak pasti oleh siapa. Walaupun dia jatuh cinta dengan kedua-duanya, dia berkahwin dengan Takumi kerana dia boleh dengan senang hati menyediakan untuk didikan anak itu.

Kenapa Yasu botak?

Ren telah membuat beberapa jenaka tentang Yasu yang telah menyebabkan salah faham. Seperti, bahawa Yasu adalah seorang Aquarius, dan satu lagi–satu pembohongan yang belum disahkan–adalah sebab Yasu mencukur kepalanya adalah bahawa dia telah menumbuhkan tempat botak sebesar syiling sepuluh yen.

Adakah anak Shigaraki Nana?

Tomura Shigaraki, yang nama sebenarnya Tenko Shimura, ialah orang yang All For One pilih sebagai penggantinya. Dia adalah ketua League of Villains dan telah menunjukkan minat yang besar terhadap Izuku Midoriya. Ia telah mendedahkan bahawa dia adalah cucu Nana Shimura, yang merupakan titik kemarahan yang besar untuk All Might kerana dia merasakan dia telah mengecewakannya.

Adakah Shoji menipu Nana?

Biografi. Dia bertemu Nana melalui rakan lamanya, Junko, dan Hachi pada asalnya berpindah ke Tokyo untuk lebih dekat dengannya. Namun, hubungan mereka beransur reda dan dia curang dia dengan Sachiko, rakan sekerja dan rakan sekerja yang comel dan peramah yang jatuh cinta dengannya tanpa mengetahui tentang Hachi.

Adakah Nana dan Ren berkahwin?

Pada masa ini mereka sudah berkahwin tetapi dia ditunjukkan tinggal di England bersama anak lelaki mereka Ren manakala, Nana tinggal bersama anak perempuan mereka Satsuki di Shirogane.

Berapa umur Takumi dalam Nana?

Penampilan fizikal. Takumi ialah seorang lelaki dewasa muda berketinggian 6'1". pada awal 20-an.

Apa yang perlu saya perhatikan selepas Nana?

7 Anime yang Mesti Anda Tonton jika Anda Suka Nana

  • Sakamichi no Apollon (2012) 'Sakamichi no Apollon' ialah anime Josei dengan banyak drama, muzik dan percintaan. ...
  • Paradise Kiss (2005) ...
  • Kimi ga Nozomu Eien (2003) ...
  • Peach Girl (2005) ...
  • Beck (2004) ...
  • Langkau Pukul! ...
  • Hachimitsu to Clover (2011)

Adakah Nobu masih sayangkan Nana?

Nana Komatsu

dia juga menjadi kawan rapat kepada ahli Blast yang lain. Dia seorang gadis comel yang tidak berdaya, jenis kegemaran Nobu. Dia jatuh cinta dengannya dan juga berjaya bertemu dengannya selepas dia berpisah dengan Takumi melalui telefon. ... Namun, walaupun selepas mereka berpisah, mereka berdua masih mempunyai perasaan antara satu sama lain.

Nana dating dengan siapa?

Hong Jong Hyun dan Nana Selepas Sekolah Dilaporkan Berpacaran.

Mengapa Takumi dibenci?

milik Takumi zaman kanak-kanak dipenuhi dengan begitu banyak kebencian. Dia mahu membunuh bapanya, tetapi sebaliknya melampiaskan kemarahannya di sekolah. Dia tidak mempunyai kawalan terhadap kehidupan rumahnya, dan mengambil keganasan untuk membayar pampasan. Tidak seperti Ren dan Nobu yang menggunakan muzik, satu-satunya pelarian Takumi dalam hidupnya ialah Reira, yang dilihatnya sebagai 'tulen'.