Adakah elena kembali dalam musim 8?

Dobrev kemudiannya akan bersatu semula dengan bekas pelakonnya dalam akhir musim 8, yang disiarkan pada bulan Mac. “Ia adalah mudah untuk kembali menjadi watak untuk perlawanan akhir. Saya bermain Elena selama enam tahun, jadi saya melompat kembali ke dalamnya, "kata Dobrev kepada Entertainment Weekly pada masa itu.

Adakah Elena Kembali Musim 8?

Pada 26 Januari 2017, diumumkan bahawa Nina Dobrev akan kembali sebagai Elena Gilbert dalam siri akhir. Pada penghujung episod, "It's Been a Hell of a Ride" pada 24 Februari 2017, ia telah mendedahkan bahawa Dobrev akan memainkan semula peranannya sebagai Katherine Pierce juga.

Adakah Elena akan kembali dalam Musim 9?

The Vampire Diaries Musim 9 akan disambung semula di mana Musim 8 berakhir. ... Malah Nina Dobrev juga enggan mengulangi wataknya sebagai Elena Gilbert dalam The Vampire Diaries. The Vampire Diaries Musim 9 tidak mempunyai tarikh keluaran rasmi.

Adakah Stefan dan Elena kembali bersama dalam musim 8?

Elena hanya dalam episod akhir The Vampire Diaries Musim 8, tetapi dia masih boleh bersatu semula dengan Stefan dalam beberapa minit terakhir daripada siri ini. Stefan membuat pengorbanan muktamad dengan menyuntik Damon dengan penawar dan membunuh dirinya dan Katherine untuk menyelamatkan Mystic Falls.

Apa yang Stefan bisikkan kepada Elena?

Elena kemudian mendudukkan Caroline untuk memberitahunya apa yang dibisikkan Stefan di telinganya: “Beritahu Caroline saya mendengarnya,” katanya kepadanya. "Dan saya juga akan mencintainya selama-lamanya." Dia dapat mesej dia!!! ... Lagipun, manusia Damon sekarang, dan semuanya berkat Stefan.

The Vampire Diaries: 8x16 - Elena bangun, dia dan Damon Kiss, Pengebumian Stefan

Bagaimanakah Elena bangun dalam Musim 8?

Selepas pelukan menangis dan mengucapkan selamat tinggal, Stefan pergi ke alam akhirat. Elena akhirnya bangun kerana Bonnie telah memecahkan mantera ke atasnya.

Adakah terdapat musim 9 Vampire Diaries?

Vampire Diaries musim 9, sekuel The Vampire Diaries, ialah dijangka disiarkan pada Mac 2021. Julie Plec, pencipta The Vampire Diaries, sebelum ini menyatakan bahawa mereka teruja untuk siri akhir.

Siapa Nina Dobrev Dating 2020?

Nina Dobrev dan milik Shaun White percintaan angin puyuh telah menjadi sangat serius, sangat cepat. Alum Vampire Diaries dan pemain papan salji profesional mencetuskan khabar angin temu janji pada Februari 2020 apabila peminat menyedari bahawa mereka telah berkongsi foto yang sama dari perjalanan ke Afrika Selatan.

Mengapa The Vampire Diaries Dibatalkan?

Penarafan mula merosot tanpa kehadiran Elena di rancangan itu. Siri ini kemudiannya mengalihkan tumpuannya kepada watak lain, seperti Caroline Forbes (Candice King) dan Bonnie Bennett (Kat Graham). Akhirnya, pelakon pertunjukan Julie Plec mendedahkannya itu adalah keputusan mereka untuk menamatkan siri ini dan bahawa mereka tidak dipaksa untuk membatalkan.

Adakah Damon menjadi manusia?

Damon adalah pontianak berusia 178 tahun dan keturunan jauh Silas. Sejak adik lelakinya, Stefan Salvatore, menyuntiknya dengan Penawar, dia kini manusia.

Mengapa Elena kehilangan Diari pontianak?

Dalam catatan Instagram yang dikongsikan oleh aktres berusia 31 tahun itu, selepas mengucapkan selamat tinggal kepada rancangan itu, dia menyatakan bahawa dia memutuskan untuk meninggalkannya kerana dia merasakan perjalanan Elena sudah sampai ke penghujungnya. ... Kemudian semasa temu bual dengan E Online, aktres itu mendedahkan bahawa dia memutuskan untuk berundur kerana ketakutannya.

Adakah Elena dalam versi asal?

Dilakonkan oleh Nina Dobrev, Elena membuat hubungan istimewa dengan rakan sejawatnya selama tiga musim sehingga mendedahkan bahawa dia bukan manusia, sama ada, tetapi seorang doppelganger. ... Kini dengan The Originals, Dobrev dapat memecat Elena sambil kembali menyertai keseronokan itu.

Adakah Vampire Diaries akan kembali pada tahun 2020?

Masa depan The CW's The Vampire Diaries Musim 9 tidak terjamin dan tiada pengesahan rasmi untuk pembaharuannya. Ian Somerhalder telah berkata bahawa dia tidak berminat untuk kembali memainkan watak Damon Salvatore jika The Vampire Diaries kembali untuk Musim 9.

Mengapa Elena Gilbert tidak berada dalam musim 7?

Mengapa Elena Gilbert tiada dalam musim 7? Berikutan catatan emosinya, Nina memperincikan alasannya untuk meninggalkan rancangan itu dalam temu bual dengan Majalah Diri. Dia berkata bahawa sejak dia memulakan rancangan itu sebagai seorang muda berusia 20 tahun, dia mahu meneruskan pertumbuhannya sebagai pelakon di luar rancangan itu.

Siapa pelakon dengan bayaran tertinggi dalam Vampire Diaries?

Sebagai salah satu daripada tiga peneraju utama, Somehalder menerima salah satu daripada gaji tertinggi pelakon, dilaporkan memperoleh $40,000 setiap episod menjelang penamat rancangan (sementara hari gaji awalnya tidak dilaporkan pada masa ini). Pada masa ini, dia mempunyai anggaran nilai bersih $8 juta.

Siapa Paul Wesley dating Sekarang 2020?

Dia menjual kediamannya di Los Angeles selepas bercerai dengan DeVitto pada penghujung 2013. Sehingga Februari 2019, Wesley berkahwin dengan Ines de Ramon.

Adakah Nina Dobrev dan Shaun White berpisah?

Pada masa itu Shaun tidak mencari hubungan jangka panjang tetapi kedua-duanya terikat dengan baik dari semasa ke semasa. walaubagaimanapun, mereka berpisah pada 2019 dan memanggilnya berhenti setelah bersama selama lima tahun. Sejak itu, pemain papan salji pro telah jatuh cinta dengan Nina Dobrev, dan kapal mereka nampaknya sedang belayar dengan lancar.

Adakah Ian Somerhalder kaya?

Ian Somerhalder ialah model dan pelakon Amerika yang telah mencapai kejayaan yang tinggi dalam kerjayanya. Sehingga Februari 2021, beliau dianggarkan nilai bersih berjumlah $12 juta.

Adakah Damon dan Elena mempunyai bayi?

Walaupun kebanyakan watak adalah baharu dan mendalami naratif mereka sendiri, ada satu daripada Legacies yang menarik perhatian semua orang. Sediakan diri anda untuk yang ini: Damon dan Elena mempunyai seorang anak perempuan. Dan namanya Stefanie Salvatore.

Mengapa Netflix membawa semula Vampire Diaries?

Walaupun ia belum disahkan secara rasmi oleh Netflix, The Vampire Diaries berkemungkinan besar kembali dalam perkhidmatan kerana reaksi peminat apabila ia dikeluarkan. Peminat bertindak balas dengan kuat terhadap platform yang menyingkirkan semua lapan musim pada bulan November.

Apa yang Ian Somerhalder lakukan sekarang 2021?

Di sebalik sebarang halangan pada awal kehidupan, Ian jelas telah mengubah keadaan dari segi kewangan dengan bantuan isterinya. Pada 2021, dia berlari sebuah syarikat bourbon – Brother's Bond Bourbon – dengan rakan kongsi perniagaan dan rakan pelakon, Paul Wesley.

Adakah Elena Gilbert memakai rambut palsu dalam Musim 8?

Walaupun kebanyakan orang menjangkakan pelakon akan menjalani solekan atau perubahan rambut, adalah mengejutkan apabila mengetahui bahawa gaya rambut watak sebenarnya adalah rambut palsu, bukan potongan rambut. ... Tidak semuanya sudah tentu, tetapi dia memakai rambut palsu dalam dua peranannya daripada Elena dan Katherine.

Apa yang Katherine lakukan kepada Elena sebelum dia meninggal dunia?

Katherine mendedahkan kepada Bonnie pada saat terakhir bahawa jika dia tidak dapat memiliki Stefan, tiada siapa yang boleh, terutama Elena. Jadi, sebelum dia meninggal, dia menyuntik dirinya dengan Dr.jarum Wes — yang bermaksud bahawa sekarang, Elena akan memberi makan kepada vamp juga. Adakah anda menangkap semua itu, HollywoodLifers?

Apa yang berlaku kepada Elena dan Damon pada akhirnya?

Akhirnya, Elena dan Damon mendapat pengakhiran yang agak menggembirakan

Alaric dan Caroline mengenang tentang hadiah Damon — rumah agam Salvatore, yang mereka telah bertukar menjadi Sekolah Asrama Salvatore untuk Kaum Muda dan Berbakat, menubuhkan siri spin-off "Legacies."

Adakah Damon warisan?

Rancangan Mempunyai 'Dasar Pintu Terbuka' Legasi Musim 3 dirujuk Damon dan Elena lagi. Pada musim 3 episod 9, peminat mengetahui Josie Saltzman tinggal bersama Damon dan Elena di rumah Gilbert yang telah dibina semula semasa dia menghadiri Mystic Falls High.