Siapakah ahli nujum dalam legasi?

Ben Geurens ialah seorang pelakon Australia yang melakonkan watak The Necromancer on Legacies.

Apakah ahli nujum dalam Legacies?

Ahli Necromancer adalah seorang ahli sihir yang muncul dalam episod keenam musim pertama Legacies dan antagonis sekunder musim kedua. Dia pernah menjadi ahli nujum yang terkenal di dunia, yang namanya sahaja menyebabkan orang gementar.

Siapa yang meletakkan ahli nujum dalam Legacies?

Pada tahun 2009, Geurens membintangi siri komedi The Jesters sebagai Steve Morris dan mempunyai peranan tetamu di All Saints dan Packed to the Rafters. Dia menggambarkan Gideon Blackburn dalam drama fantasi sejarah Reign. Dia juga memainkan peranan dalam The Necromancer on Legacies.

Adakah ahli nujum Michael dalam Legacies?

Dalam drama sejarah CW, Reign, dia menggambarkan Lord Gideon Blackburn, utusan Inggeris Perancis. Pada tahun 2018, pelakon itu muncul dalam satu episod The Good Place. Pada tahun yang sama, beliau telah dilakonkan sebagai ahli nujum pada Legacies.

Siapa yang memainkan ahli nujum yang hebat dalam Legacies?

Ben Geurens (lahir 27 Disember 1979, di Melbourne, Australia) ialah seorang pelakon. Dia menggambarkan Gideon Blackburn dalam drama fantasi sejarah Reign. Dia juga memainkan peranan The Necromancer dalam Musim 1 Legacies. Geurens akan memainkan watak utama Ryan Black dalam filem ngeri jenayah Locusts.

Ahli Necromancer tidak dihormati selama 2 minit, 18 saat ('Legasi')

Adakah Klaus akan berada dalam Legacies?

Malangnya, Morgan telah mendedahkan dia tidak akan kembali kepada wataknya untuk Legacies - inilah sebabnya.

Adakah harapan itu vampire?

Harapan adalah secara teknikalnya Tribrid (hibrid berkuasa tiga kali ganda yang dikurniakan kebolehan serigala jadian, ahli sihir dan vampire semuanya dalam satu). ... Darah pontianak mungkin mengalir melalui uratnya terima kasih kepada keturunannya yang terkenal, tetapi dia tidak boleh mengakses kuasa itu sehingga kematiannya dan kebangkitan seterusnya sebagai pontianak.

Adakah Cassie kekal hidup di Legacies?

Cassie ialah manusia yang muncul dalam episod keenam Legacies. Dia terbunuh dalam kemalangan kereta disebabkan oleh teman lelakinya, Rafael Waithe.

Adakah Landon dalam Musim 3 Legacies?

Penamat Legacies Musim 3 melanda The CW pada 24 Jun, dan ia berakhir dengan pendedahan besar tentang Malivore. Raksasa berlumpur itu telah bersembunyi di depan mata dengan menyamar sebagai Landon sepanjang masa. Ini bermakna Landon yang kita kenal dan cinta masih tiada.

Apakah lubang hitam dalam Legacies?

Apabila Malivore dibendung dan kembali ke keadaan semula jadi, lubang hitam, ia dikekalkan Sifat-sifat Malivore mampu memakan makhluk ghaib dan manusia.

Adakah ahli nujum membawa balik Landon?

Dia cuba membuat perjanjian lain dengan Necromancer, walaupun dia melintasi Landon. ... Dia bersetuju untuk membawa Landon kembali — tetapi barulah kita mengetahui bahawa Cleo telah mengkhianati rakan-rakannya dengan menggantikan Landon dengan golem untuk menghalang Hope daripada membuka portal ke Dunia Penjara.

Adakah Dorian dari Legacies seorang puntianak?

Dorian Williams ialah seorang manusia yang asalnya pelatih untuk Alaric dan pelajar pengajian ilmu ghaib. Dia pada asalnya mahu membunuh Stefan Salvatore kerana bertanggungjawab atas kematian bapa dan adik perempuannya bertahun-tahun sebelum ini, tetapi memilih untuk tidak melakukannya.

Apakah warisan Landon?

Pada mulanya, apabila watak itu diperkenalkan, Landon dianggap sebagai manusia biasa. Kemudian, kembali menghampiri penghujung musim 1, dibunuh oleh MG memberikan berat yang mencukupi kepada arka cerita Landon's Legacies untuk watak itu mengetahui bahawa dia sebenarnya, seekor Phoenix, semasa dia bangkit dari abu dan menghidupkan semula dirinya.

Siapa penjahat utama dalam Legacies?

1 Malivore

Dia adalah ancaman terbesar kepada Hope dan rakan-rakan serta keluarganya. Sebagai ketua antagonis dalam siri ini, Malivore yang abadi dapat menyerap dan memerangkap sesama makhluk jahat dan memaksa mereka untuk beroperasi bagi pihaknya.

Adakah Damon dan Elena akan berada dalam Legacies?

'Legacies' mendedahkan di mana Elena dan Damon berada sekarang

Dalam episod kesembilan musim ketiga, "Adakah Semua Monster Malivore Menyediakan Tahap Cerapan Ini?" Josie dan Alaric berjalan kembali ke rumah zaman kanak-kanak Elena di Mystic Falls. Ternyata Josie telah tinggal di sana bersama Elena dan Damon semasa bersekolah di sekolah menengah tempatan.

Adakah Lizzie Saltzman seorang doppelganger?

Elizabeth Saltzman ialah seorang doppelganger dan saya sangat teruja untuk melihat imbasan kembali kehidupan mereka bersama. Saya SANGAT teruja (tetapi itu mungkin meremehkan).

Adakah Lizzie Saltzman seorang pontianak?

Nah, untuk menjadi pontianak, apa yang Lizzie perlu lakukan ialah mati. ... Dan bukan itu sahaja, jika dia mati dan menjadi vampire akibat meminum darah vamp, dia hanya mempunyai 24 jam untuk menghisap darah manusia, atau mati secara nyata.

Apa yang berlaku kepada Landon dalam legasi Musim 3?

Legacies menjelaskan bahawa Malivore menyamar sebagai Landon tetapi membuatkan peminat membuat spekulasi mengenai nasib bekas teman lelaki Hope. ... Teori yang berlaku pada permulaan Musim 3 ialah Landon membuat perjanjian dengan bapanya dalam episod dunia penjara dan itu Malivore menguasai Landon dan melarikan diri bersama Hope.

Mengapa Cassie mengkhianati Rebekah?

Andaikan sebab Cassie menjual Rebekah kepada The Kindred adalah kerana Rebekah Mikealson dan Cassie dengan lanjutan menyalahkan dan membenci mereka kerana pemilikan Esther dan layanan mereka yang tidak berperasaan terhadapnya dalam Every Mother's Son selepas tiba-tiba dibebaskan daripada Esther ketika dia dipenjarakan di rumah perlindungan ahli sihir tidak lama ...

Adakah Caroline akan menjadi warisan?

Kenapa Candice King tidak dalam 'Legacies'? Ketiadaan Caroline adalah Legacies ketara, kerana dia ibu kepada dua watak utama, Josie dan Lizzie Saltzman, dan pengasas Salvatore School for the Young and Gifted. Peminat akan ingat Caroline adalah pengganti Josie dan Lizzie dalam The Vampire Diaries.

Adakah Elia muncul dalam warisan?

The Originals menamatkan lariannya pada tahun 2018, tetapi "warisan"nya diteruskan. Walaupun begitu, Joseph Morgan tidak berminat untuk mengekalkan legasi Klaus dengan memainkannya sekali lagi dalam spinoff The Originals, Legacies. ... Baik Klaus mahupun abangnya, Elijah, terselamat dalam siri akhir, yang amat mengecewakan peminat.

Adakah harapan lebih kuat daripada Klaus?

Harapan lebih berkuasa daripada Klaus, yang sepatutnya menjadi makhluk yang paling berkuasa.

Berapa tuakah harapan daripada kembar Saltzman?

2 Zaman Kembar dan Harapan

Jika penonton mengikuti The Vampire Diaries dan The Originals, mereka akan tahu bahawa Hope sepatutnya lebih tua daripada si kembar. Dia sepatutnya dua tahun lebih tua daripada mereka.

Mengapa Harapan lemah dalam Legacies?

Dia seorang tribrid yang belum membuka kunci sepenuhnya dan mengawal ketiga-tiga bahagian. Dia sahaja menggunakan pertempuran pertempuran dan sisi sihirnya kerana itulah yang dia pelajari dan diajar setakat ini. Jelas sekali dia akan dapat diajar dan menguasai bahagian hibridnya jika dia mempunyai lebih banyak masa bersama Klaus.