Di heartland siapa june bartlett?

Siapa June Bartlett di Heartland? June Bartlett (digambarkan oleh Carol Huska) ialah adik perempuan Jack di Heartland yang meninggal dunia secara tragis ketika dia berumur 17 tahun. Kisahnya diceritakan dalam Musim 13 Episod 3 “Cermin Pandangan Belakang” apabila Amy berdepan dengan Jack tentang tingkah lakunya yang luar biasa.

Apakah episod Jack mati di Heartland?

Dalam Episod Apakah Jack Mati? Jack mengalami serangan jantung musim 6 episod 18 “Di bawah tekanan” dan Tim memutuskan dia berbaring di dalam ladang. Tetapi, sebagai ganti ucapan terima kasih, Tim, Jack memberitahunya bahawa Tim membunuhnya lebih awal daripada dengan cara dalam musim 7 episod 1 "Mengambil kepingan".

Siapakah June Bartlett dari Heartland?

Carol Huska ialah seorang pelakon, terkenal dengan In Production (2021), Heartland (2007) dan Baroness Von Sketch...

Adakah saudara perempuan June Bartlett Jack di Heartland?

Plot. Luke memasuki ruang bawah tanah hati dan menemui peti dengan ukiran nama 'June bartlett'. Luke membawa peti itu ke dalam kuda ternakan dan apabila melihat nama pada peti itu, Jack menjerit kepada Luke kerana dia mungkin cedera dan keluar dengan ribut. Ty masuk dan Amy dan Lou menerangkan kepada Luke itu June ialah kakak kepada Jack.

Mengapa Jack Bartlett meninggalkan Heartland?

Sehingga masa akhbar, sebab keputusan Wardle untuk pergi belum dinyatakan dengan jelas, mungkin kerana pemergiannya perlu dirahsiakan. Marshall tidak mahu bercakap untuknya tetapi berkata dia pergi untuk mengejar nafsu selain berlakon. Awal tahun ini, beliau melancarkan podcast yang dipanggil Time Has Come.

Siapakah mendiang kakak Jack Bartlett, June Bartlett di Heartland?

Adakah Ty dan Amy bercerai?

Jalan cerita ini bermula pada Heartland musim 8 dan berlarutan sepanjang musim 9, dengan mereka berurusan dengan perpisahan, memberitahu anak perempuan mereka mengenainya dan akhirnya memutuskan untuk bercerai. ... Ia secara rasmi mengesahkan bahawa mereka sebenarnya sudah bercerai sekarang.

Adakah Mitch dan Lou berkahwin?

Lou dan Mitch berkumpul di Heartland Musim 10, sejurus selepas Lou dan Peter menandatangani surat cerai. Hubungan mereka akan berterusan untuk beberapa musim akan datang, walaupun bukan tanpa komplikasi besar. ... Menjelang Musim 14 mereka bertunang, namun menjelang akhir musim mereka berpisah buat kali terakhir.

Adakah Peter menipu Lou?

Jalan cerita ini bermula pada Heartland musim 8 dan berlarutan sepanjang musim 9, dengan mereka berurusan dengan perpisahan, memberitahu anak perempuan mereka mengenainya dan akhirnya memutuskan untuk bercerai. ... Di sana, kedua-dua ibu dan anak perempuan (Lou dan Georgie) ditemui bahawa Peter menipu Lou.

Apa yang berlaku kepada June Bartlett?

Kematian Jun yang malang dan tidak tepat pada masanya adalah akibat daripada jatuh dari "perahu batu", kereta luncur kuda yang digunakan untuk menimbun batu dan jerami yang ditarik dari ladang di kawasan ladang di sekelilingnya. June hilang imbangan semasa di tampuk apabila kereta luncur melanggar batu di laluannya.

Adakah Jack Bartlett meninggal dunia di Heartland?

Adakah Jack Mati di Heartland? Tidak, Jack tidak mati di Heartland. Watak itu mengalami serangan jantung dalam episod 18 musim 6, "Dalam Tekanan", yang membuatkan penonton terfikir sama ada Jack akan kembali dalam musim 7.

Adakah Jack di Heartland memakai rambut palsu?

Grizzled Shaun Johnston, sudah tentu, diiringi oleh sidekick muziknya, Steve McMullen. ... Tersenyum dan bergurau sepanjang set, Johnston yang mesra itu juga mendedahkan bahawa rambut kelabu Kakek Jack ialah, sebenarnya, rambut palsu yang diganti setiap musim.

Adakah Amy benar-benar mati di Heartland?

Apa yang berlaku kepada Ty dalam Musim 14 'Heartland' Pada penghujung Musim 13, kedua-dua Ty dan Amy ditembak secara tidak sengaja. Menjelang akhir musim, kedua-dua watak semakin pulih dan dianggap telah keluar dari hutan. Walau bagaimanapun, dalam episod pertama Musim 14, Ty rebah dan tiba-tiba mati akibat bekuan darah.

Adakah cat benar-benar mati di Heartland?

Jack mengalami masa yang sukar sejak itu Cat mati. Amy dan Georgie mengambil tempat dalam rodeo Casey. Georgie cuba mengajak Jack untuk menunggang Buddy. Tetapi dia tidak mahu kuda lain.

Dengan siapa Lou berada di Heartland?

Kemudian siri itu, Lisa menetapkan Lou dengan Peter, seorang tukang minyak, dan akhirnya, Lou dan Peter berkahwin, mempunyai anak perempuan mereka Katie dan kemudian secara rasmi mengambil anak perempuan lain, Georgie.

Siapa June Bartlett kepada Jack Bartlett?

Heartland Musim 13 Episod 3 Bertemu June Bartlett dengan abangnya Jack Bartlett. Imbas kembali sejarah Heartland. (harus disebut Young Jack Bartlett sedang dimainkan oleh Shea Johnston, anak lelaki Shaun Johnston).

Adakah Quinn dan Georgie berkumpul?

Dia dan Quinn ada meneruskan hubungan mereka dan dengan dorongannya, Georgie telah memutuskan untuk meninjau semula impiannya untuk Sukan Olimpik dengan rancangan untuk berlatih di ladang keluarga besarnya di Florida, walaupun Lou bimbang.

Adakah Lou dan Caleb berkumpul?

Dia dan Caleb berakhir dalam hubungan jangka panjang dan telah berkahwin dalam episod akhir musim 10.

Apakah episod yang Lou dapati dia hamil di Heartland?

"Tanah Jantung" Perniagaan keluarga (Episod TV 2011) - IMDb.

Adakah Cass dan Caleb mempunyai bayi?

Pasangan itu berkahwin dalam akhir Musim 10 "Jangkaan Lebih Besar" dan mengalu-alukan bayi lelaki dalam Musim 13. Caleb dan Cass melalui banyak pasang surut semasa hubungan jangka panjang mereka di rancangan itu.

Adakah Mitch berkahwin dengan Maya di Heartland?

Adakah Mitch berkahwin dengan Maya di Heartland? Tetapi apabila dia benar-benar sampai di sana ia kosong. Nasib baik, ternyata begitu Mitch dan Maya telah membatalkan perkahwinan sebelum ini ia pun bermula. Jadi Mitch adalah orang yang bebas sekali lagi.

Adakah Tim berkahwin dengan Casey di Heartland?

Kali terakhir kami mendengar tentang Casey ialah apabila Tim pergi melamarnya pada penghujung musim 11. Dan kemudian mengakui kepada Lou dalam musim 12 episod 2 bahawa dia tidak melakukannya. Namun episod ini mendedahkan apa yang sebenarnya berlaku antara kedua-dua bekas itu. Nampaknya mereka berdua telah membuat keputusan bersama untuk tidak bertunang.

Berapa lama umur Lou daripada Amy di Heartland?

Berapa lama umur Lou daripada Amy di Heartland? Samantha Louise “Lou” Fleming-Trewin – Kakak Amy yang berumur 23 tahun. Lou diatur dan menjalankan bahagian perniagaan Heartland selepas kematian ibunya. Amy memandang ke arah Lou; dia praktikal dan berani, seperti Tim.