Adakah akta gading 4 kekal?

Tusk Act 4 ialah Pendirian Tidak Tetap dalam Projek JoJo. Akta Tusk 4 ialah bentuk terakhir peringkat Tusk [akta 4/4]. Tusk Act 4 diperoleh sebagai kebolehan apabila anda telah mencapai Stand Level [10] dengan Tusk Act 3.

Bolehkah Tusk Act 4 bergerak dalam masa yang dihentikan?

Putaran Tak Terhingga

Selain itu, Tusk ACT4 menentang undang-undang graviti dan oleh itu boleh bergerak sedikit dan mungkin masih mempengaruhi Diego semasa masa yang dihentikan. Kerosakan yang disebabkan oleh putaran dinyatakan mungkin tidak terhingga juga.

Adakah Tusk Act 4 suatu requiem?

Tusk Act 4 ialah Stand jarak jauh yang digunakan oleh Johnny Joestar dalam Bahagian 7 Jojo's Bizarre Adventure, Steel Ball Run. ... Pertama, ia dilarang daripada Casual Steel Ball Run sebagaimana adanya diklasifikasikan sebagai Requiem Stand.

Adakah Tusk Act 4 lebih kuat daripada Star Platinum?

Star Platinum mempunyai A, dan Tusk Act 4 mempunyai B. Secara literal, lihat statistik dan begitulah. Selain itu, Star Platinum telah dikatakan melebihi kelajuan cahaya, dan Tusk Act 4 tidak boleh digunakan untuk itu. Jadi ia pasti Star Platinum lebih pantas.

Adakah Tusk Act 4 Stand terkuat?

Tusk Act IV ialah bentuk Stand yang paling kuat, dan menggunakan Golden Spin untuk serangannya. Stand boleh dikatakan mempunyai kuasa serangan tertinggi, kerana setiap serangan mempunyai tenaga tanpa had.

Analisis Stand - Tusk DIJELASKAN || Pengembaraan Pelik Jojo: Larian Bola Keluli

Bolehkah jotaro mengalahkan Kars?

Tidak kira berapa kali pukulan yang dilakukan jotaro pada masa yang dihentikan, ia tidak akan membunuh kars. Jadi jotaro mungkin akan melawan, dan masanya berhenti akan menjadi gangguan, tetapi kars akan mencari jalan untuk mengalahkannya akhirnya. Jotaro tidak mempunyai cara untuk membunuh atau mengandungi kars.

Adakah Giorno baik atau jahat?

Giorno Giovanna mungkin seorang samseng, tetapi dia mempunyai rasa keadilan yang kuat dan keinginan untuk melindungi orang yang tidak bersalah. Dia mendapat rasa keadilan itu daripada salah seorang bapanya, Jonathon Joestar, wira dari bahagian pertama JoJo's Bizarre Adventure.

Bolehkah Tusk Act 4 mengalahkan dunia berbanding syurga?

Chariot Requiem, Heaven's Door, GER, dan Tusk Act IV semua boleh dengan MUDAH mengalahkan Dunia Di Syurga | Fandom. Jika anda tidak tahu apa itu The World Over Heaven, ia adalah pendirian yang boleh menulis semula realiti dan menghentikan masa tanpa had atau peraturan yang diketahui.

Siapa yang lebih kuat Giorno atau jotaro?

Jotaro Kujo mungkin JoJo paling popular yang keluar dari Pengembaraan Pelik JoJo, tetapi dia bukan yang paling kuat. Penghormatan itu tidak lain adalah milik Giorno Giovanna, protagonis Bahagian 5 Vento Aureo, atau dikenali sebagai Golden Wind.

Bolehkah Crazy Diamond mengalahkan dunia?

Gila Berlian mungkin boleh menandingi Dunia dalam kuasa pemusnah, tetapi keupayaan Dunia untuk menghentikan masa ditambah dengan fakta bahawa Josuke tidak boleh menggunakan keupayaan Standnya untuk menyembuhkan dirinya bermakna pertarungan ini pergi kepada Dio.

Adakah Tusk Act 4 lebih baik daripada Made in Heaven?

Kapasiti kelajuan Made In Heaven adalah tidak terhingga. Dan Tusk Act 4 mempunyai putaran tak terhingga. Padahal Tusk Act 4 mungkin lebih kuat, kerana ia boleh menggunakan kapasiti tak terhingganya untuk lebih banyak kegunaan dan juga meningkat lebih cepat daripada Made In Heaven, ia membuatkan saya tertanya-tanya.

Bolehkah jotaro mengalahkan Goku?

Goku Versus Star Platinum. ... Seperti yang kita sedia maklum, bukan perkara luar biasa untuk melihat perdebatan Jotaro lawan Goku. Ramai orang cakap macam tu Goku boleh mengalahkan Jotaro dan Star Platinum, tetapi sekali lagi, Goku mempunyai kekuatan Universal pada masa ini (Boleh dikatakan lebih kuat daripada itu!)

Bolehkah Giorno mengalahkan Goku?

Secara harfiah, satu-satunya watak yang boleh mengalahkan Giorno ialah Dio Over Heaven, dan dia boleh membengkokkan realiti mengikut kehendaknya. Kehendak Goku mungkin bertukar kepada 0, mengubah bentuk apa pun yang dia ada, kembali ke bentuk berambut hitamnya, tidak dapat melawan atau bergerak, membiarkan Giorno memukulnya.

Bagaimanakah anda mendapat gading dalam Akta 4 pada masa biasa?

Tusk Act 4 diperolehi oleh memanggil kuda anda, menunggang mengelilingi peta dengan Bebola Keluli/Spin yang dilengkapi di tangan anda bersama Tusk Act 3 yang dipanggil. Sebaik sahaja Bola Keluli mula mengeluarkan Bulatan Kuning, pada masa itulah anda akan memperoleh Tusk Act 4.

Bolehkah Johnny Joestar menggunakan Tusk Act 4 tanpa kuda?

Pada penghujung SBR kita melihat Johnny memanggil gading akta 4 tanpa kudanya. ... Saya maksudkan Tusk act 4 tidak boleh dipanggil tanpa kuda.

Siapa Joestar yang paling kuat?

1 Jotaro Kujo

Mendahului senarai ini boleh dikatakan watak paling ikonik dalam keseluruhan siri, Jotaro Kujo. Dari segi keupayaan kuasa pemusnah mentah, Star Platinum Jotaro naik melebihi mana-mana Stand lain dalam siri ini.

Bolehkah Naruto mengalahkan Giorno?

Giorno adalah lawan yang sangat sukar untuk dihadapi kerana dia dilengkapi dengan baik dari segi mental dan fizikal. Giorno's Gold Experience Requiem pada asasnya memastikan dia tidak cedera dalam apa jua cara. ... Naruto tidak boleh menyakiti Giorno dalam apa cara sekalipun, tetapi yang terakhir bebas untuk menyerang.

Bolehkah jotaro mengalahkan Saitama?

Jotaro Kujo sangat berkuasa seperti mana-mana hero anime shonen yang lain. ... Keupayaan untuk mengawal masa memberikan Jotaro kelebihan berbanding Saitama dalam hal kelajuan, tetapi kekuatan mentah di sebalik tumbukan Caped Baldy adalah sesuatu yang tidak pernah dihadapi Jotaro sebelum ini.

Bolehkah jotaro terbang?

Pergerakan Udara: Keupayaan yang berkemungkinan besar ditemui selepas Jotaro melihat DIO terbang serentak dengan The World, keupayaan ini juga membolehkan Jotaro melayang di tempatnya, melakukan lompatan luar biasa ke udara dan yang paling penting terbang.

Pendirian apa yang boleh mengalahkan dunia berbanding syurga?

tetapi bagaimana pula Bintang Platinum di atas syurga?? ia mampu mengalahkan Dunia di atas syurga, jadi dengan penskalaan kuasa, ia adalah pendirian yang paling berkuasa, adakah ini tidak benar? ... Dalam sesetengah kes, kuasa Stand adalah mudah dan mudah.

Mengapa Giorno tidak menghentikan Pucci?

Mengapa Giorno tidak bertemu Pucci dalam Bahagian 6? Dia adalah anak lelaki Dio, jadi dia sepatutnya tertarik dengan 'tulang' Dio.. Tetapi dia hanya tinggal di Itali, untuk tidak pernah dilihat lagi.

Adakah C Moon seorang perempuan?

C-Moon ialah sebuah pendirian humanoid. Hasil daripada Green Baby bergabung dengan Pucci dan Standnya, Whitesnake, ia mempunyai persamaan dengan kedua-duanya, memberikan penampilannya rasa gabungan antara keduanya.

Adakah giorno seorang perempuan?

Penampilan. Giorno ialah seorang budak remaja berketinggian sederhana dan binaan ramping namun berotot, jauh lebih kecil daripada JoJos sebelumnya.

Siapa musuh Giorno?

Musuh. Diavolo: Sebagai Bos Passione, yang menjual dadah di jalanan, Diavolo secara de facto adalah musuh dan sasaran Giorno.