Adakah yang ditempa dalam api mendapat hos baharu?

“Walaupun kami menghargai Wil Willis dan semua yang dibawanya ke siri ini, kami teruja untuk memulakan lembaran baharu ini dan dialu-alukan Grady Powell ke dalam 'forge' sebagai hos baharu kami.”

Adakah Wil Willis dipecat daripada Forged in Fire?

Walau bagaimanapun, ada sebab di sebalik Wil Willis meninggalkan Forged in Fire. Pada Mac 2020, dia dan isterinya menyambut seorang anak lelaki, jadi dia kini meluangkan masa bersama keluarganya. Wil juga mengakui dalam temu bual bahawa keadaan kerja pada rancangan itu bukanlah yang terbaik. Dia mengkritik trelernya dan proses penggambaran yang perlahan.

Mengapakah Forged in Fire menukar hos?

Dia mendedahkan bahawa penggambaran satu episod mengambil masa antara 3 hingga 5 hari dan memanggil proses itu "lambat" dan "membosankan." Sememangnya, nampaknya kelahiran anak lelakinya dan jadual produksi yang panjang menunjukkan keputusan Willis untuk berundur sebagai hos bagi memberi tumpuan kepada keluarganya.

Siapa yang menggantikan Will Willis pada Forged in Fire?

Grady Powell (musim 8–sekarang), bekas Beret Hijau Tentera A.S., menggantikan Wil Willis sebagai hos rancangan itu pada tayangan perdana Musim Lapan pada 18 November 2020. Pengalaman televisyen Powell sebelum ini termasuk dua musim yang dibintangi oleh Dual Survival di The Discovery Channel.

Siapakah penyampai baharu Forged in Fire?

Forged in Fire kembali dengan siri baharu dan penyampai baharu masuk Grady Powell yang menggantikan Will Willis. Walaupun tuan rumah telah berubah, pakar tempur senjata bermata Doug Marcaida dan Mastersmith J. Neilson kembali untuk meletakkan tukang pedang melalui langkah mereka.

Mengapa Dipalsukan dalam Api MEMPUNYAI HOS BARU!

Apa yang berlaku kepada Wil Willis di Forged in Fire 2020?

Wil Willis, pengacara Forged in Fire telah menjadi wajah rancangan itu selama lebih tujuh musim. Willis tiba-tiba meninggalkan tugas pengacaraannya dan tidak akan kembali ke rancangan untuk musim terbaharunya. Dia digantikan oleh bekas Beret Hijau Tentera AS Grady Powell.

Apa yang berlaku kepada Hakim Ditempa dalam Bomba Ben Abbott?

Di Manakah Ben Abbott Sekarang? Dengan loghat British yang menawan, Ben Abbott mempunyai mendirikan kediaman tetapnya di Richmond, Virginia. Pesaing yang bertukar menjadi hakim kini kadang-kadang menghiasi skrin televisyen, menggantikan J. Neilson, hakim veteran rancangan itu.

Mengapakah Grady Powell menggantikan wasiat pada Forged in Fire?

Menurut Trib Live, History Channel berkata bahawa keputusan untuk menggantikan Wil dengan Grady telah dibuat untuk memperuntukkan "bab baharu" dalam kewujudan rancangan itu, dan dengan tahun baharu berlangsung, ia lebih masuk akal sekarang.

Adakah Dipalsukan dalam Kebakaran Dibatalkan?

Memandangkan Forged in Fire masih berada di pertengahan musim kelapannya, The History Channel tidak membuat sebarang pengumuman rasmi mengenai tarikh tayangan untuk musim 9. Peminat mungkin menjangkakan rancangan itu akan terus berjalan, memandangkan rangkaian telah mengumumkan tiada rancangan untuk membatalkan rancangan permainan popular itu.

Berapakah pendapatan hakim Forged in Fire?

Hidup dalam pertandingan penyingkiran tiga pusingan untuk menempa senjata berbilah Sumber Pendapatan, gaji dan. Neilson sebagai hakim dalam Forged in Fire juara ialah $ 35,000 setahun berada dalam musim 4 selepas!

Apa yang berlaku kepada daging di Forged in Fire?

Daging 'Tempa Dalam Api' ialah biasanya didermakan.

Robert dari episod Forged in Fire ke-100 nampaknya mengulas pada siaran Reddit, mengesahkan, "Daging itu didermakan ke tempat-tempat, biasanya bukan untuk kegunaan manusia. Sebaliknya, tempahan hidupan liar dan perkara-perkara seperti itu mendapatkan daging untuk mengelakkannya daripada dibazirkan.”

Adakah Forged in Fire menyimpan senjata?

Ternyata, selepas tersingkir dalam rancangan itu, peserta dikehendaki meninggalkan sebarang bilah dan senjata yang sedang mereka usahakan. Ini kerana rancangan itu difilemkan di New York, dan undang-undang pisau New York menyatakan bahawa adalah haram untuk senjata dihasilkan di televisyen melainkan senjata itu adalah prop.

Adakah Will Willis seorang Bladesmith?

Pekerjaan: Willis adalah bekas Tentera Renjer dan Air Force Pararescueman yang kini menjadi tuan rumah Forged in Fire, rancangan History Channel di mana tukang pisau bertaraf dunia mencipta senjata bersejarah ikonik di hadapan panel hakim.

Apakah yang Doug marcaida lakukan sebelum Dipalsukan dalam Api?

Seorang veteran tentera AS, yang berkhidmat di Tentera Udara AS selama 8 tahun, dan kemudian meneruskan kerjaya sebagai seorang Jurupulih Pernafasan selama 20 tahun, sepanjang masa mengajar dan mengasah kemahirannya sebagai ahli silat Filipina.

Mengapa David Baker meninggalkan Forged in Fire?

Malah, pada Musim 3, peminat bimbang J. telah memutuskan untuk meninggalkan rancangan itu apabila dia hilang daripada panel hakim. Ternyata, dia perlu mengambil a cuti untuk menjalani pembedahan pada tangannya, dan rakan ABS Master Smith Jason Knight berdiri untuknya semasa dia pulih.

Adakah seorang gadis telah memenangi Forged in Fire?

Ya, dua! Rita Thurman menang Dipalsukan dalam Api apabila dia membuat Sodegarami yang cantik, iaitu senjata berduri Jepun yang digunakan untuk menangkap penjenayah oleh Raja dan pegawai Feudal. ...

Adakah mereka yang rugi Ditempa dalam Kebakaran mendapat bayaran?

Adakah peserta yang muncul di Forged in Fire mendapat bayaran standard? Seperti khabar angin yang tersebar dengan pantas, hanya pemenang dibayar. Orang ramai yang lain, sesetengah peminat membuat hipotesis, hanya mendapat pendedahan. ... Walau bagaimanapun, terdapat peluang bahawa peserta yang akhirnya kalah tidak menerima pampasan wang untuk usaha mereka.

Apakah episod Forged in Fire ialah Ben Abbott?

Episod ini adalah kejadian kedua Ben Abbott sebagai peserta. Dia pertama kali muncul pada episod Musim 2, "Khanda" dan kemudiannya akan menjadi hakim, bermula dengan episod ke-21 Musim 4, "Edisi Juara Akhir".

Adakah Forged in Fire akan kembali pada 2021?

Walaupun pandemik yang berterusan, musim 8 kembali hanya tiga bulan selepas musim 7 berakhir. Jadi, jika siri ini ditauliahkan untuk pusingan lain menjelang September 2021, kami menjangkakan 'Forged in Fire' musim 9 akan dikeluarkan pada S4 2021 atau S1 2022.

Cawangan ketenteraan apa yang Wil Willis berkhidmat?

PELAKON | PENULIS

Wil turut serta Tentera pada tahun 1993 dan telah ditugaskan kepada A Co. Batalion 3d Rejimen Renjer ke-75. Dia memegang jawatan itu sehingga 1998 apabila dia menjalani latihan silang ke Tentera Udara. Wil menjadi Pakar Pemulihan Pararescue Tentera Udara.

Adakah sesiapa yang cedera kerana ditempa dalam api?

Malah, terdapat beberapa kecederaan 'Ditempa dalam Kebakaran' — cuma tiada dalam rancangan itu. Syukurlah tiada siapa yang pernah dicederakan secara serius dalam rancangan itu.

Siapakah juara tempa api yang paling muda?

Bekas Orang Asli Monroe Drew Goodson telah meminati pandai besi sejauh yang dia ingat dan impian pandai besinya baru-baru ini menjadi kenyataan pada hari Selasa, 1 Mei, apabila pada usia 18 tahun dia menjadi juara termuda dalam "Forged in Fire" The History Channel.

Adakah Ilya Alekseyev memenangi Forged in Fire?

Adakah Ilya Alekseyev memenangi Forged in Fire? Ilya juga bertanding dalam rancangan realiti popular saluran History, Forged in Fire. Dia muncul semasa episod keempat musim kedua, "Spiked Shield", dan memenangi episod itu.

Mengapa Doug marcaida menyebut Keal?

Sekurang-kurangnya, tidak lagi. Apa yang dia katakan sebenarnya "ia akan KEAL." Akronim ini, yang Marcaida buat sendiri, bermaksud "Keep Everyone Alive." Marcaida tahu ada kanak-kanak yang menonton.