Adakah cocomelon didedikasikan untuk keluarga watt?

Watak utama Cocomelon adalah sebuah keluarga, dan sejak Cocomelon bermula pada tahun 2006, ia pastinya tidak berdasarkan keluarga Watts, yang menjadi terkenal pada tahun 2018. ... Jay dan isterinya memulakan Cocomelon sebagai hobi untuk menghiburkan anak lelaki mereka, dan kini, lima belas tahun kemudian, Cocomelon adalah persembahan paling hangat untuk kanak-kanak.

Apakah kisah di sebalik Cocomelon?

tidak, 'Cocomelon' bukan berdasarkan kisah benar. Kisah asal usul rancangan itu bermula pada tahun 2006 apabila pasangan yang berpangkalan di California memutuskan untuk menggunakan kemahiran pembikinan filem, ilustrasi dan penceritaan mereka dengan baik dan membuat video pendek untuk menghiburkan anak-anak mereka.

Apakah persembahan yang didedikasikan Cocomelon?

Jeon menjalankan Cocomelon, saluran YouTube khusus untuk pantun semaian dan lagu asli, yang animasi kanak-kanak dan makhluk menjana kira-kira 2.5 bilion tontonan dalam sebulan biasa. Itu diterjemahkan kepada sebanyak $11.3 juta dalam hasil iklan bulanan, menurut anggaran daripada penganalisis industri Social Blade.

Mengapa Cocomelon sangat teruk?

“Cocomelon adalah sangat merangsang sehingga ia sebenarnya bertindak sebagai ubat, sebagai perangsang. Otak mendapat pukulan dopamin dari masa skrin dan nampaknya semakin kuat 'ubat' aka tahap rangsangan yang disampaikan oleh persembahan, semakin kuat 'pukulan itu. '

Di manakah Cocomelon berasaskan?

Cocomelon berasaskan daripada Orange County, California, di mana Bloomberg melaporkan Jay Jeon yang berusia 55 tahun dan isterinya, yang tidak dikenali, secara senyap-senyap mengawasi 20 orang kakitangan Treasure Studio Inc.

Cocomelon memberi penghormatan kepada Bella, Cece dan anak dalam kandungan Nico Watts.

Siapakah CeCe dalam Cocomelon?

Cece adalah seorang pelajar Akademi Melon Patch dan salah seorang kawan J.J.

Siapa Cocomelon dalam kehidupan sebenar?

Jay Jeon, pengasas Treasure Studio, Inc. yang mencipta CoComelon, mempunyai pengalaman sebagai pembuat filem dan pencerita. Isterinya bekerja sebagai ilustrator buku kanak-kanak. Bersama-sama, bakat mereka digabungkan untuk menghasilkan saluran Youtube yang paling banyak ditonton di AS dengan lebih daripada 3.5 bilion tontonan dalam purata bulan.

Berapa umur JJ pada Cocomelon?

J.J. mempunyai 6 adik beradik, iaitu TomTom dan YoYo. Dia juga diketahui mempunyai anak anjing bernama Bingo. Umur relatif J.J. boleh jadi 2-8 tahun.

Adakah Cocomelon mesra kanak-kanak?

Ibu bapa perlu tahu bahawa siri TV CoComelon sangat serupa dengan video muzik animasi yang sangat popular yang diterbitkan oleh CoComelon di YouTube. Video muzik sesuai untuk penonton yang paling muda, dan menyentuh tema biasa prasekolah.

Adakah Cocomelon sekadar lagu?

Jadi apakah Cocomelon ini? ... Sebenarnya, Cocomelon adalah siri tiga jam sahaja-kompilasi pantun semaian yang panjang. Episod pertama - Cocomelon Sing-Alongs: Playdate With JJ - bermula dengan lagu berjudul First Day at School.

Adakah CoComelon menghormati anak-anak Watts?

'Cocomelon' mungkin terikat dengan keluarga Watts, tetapi ia tidak berdasarkan mereka. ... Selain itu, satu-satunya fakta trivia halaman IMDb rasmi Cocomelon ialah, “Cocomelon menghormati ingatan CeCe, Bella dan Nico Watts - yang nyawanya dicuri pada 2018 oleh bapa mereka, Chris Watts.”

Apakah nama lama CoComelon?

Cocomelon, dahulunya dikenali sebagai ThatsMEonTV (2006–2013) dan ABC Kid TV (2013–2018), ialah saluran YouTube Amerika dan rancangan media penstriman yang diperoleh oleh syarikat UK Moonbug Entertainment dan diselenggara oleh syarikat Amerika Treasure Studio.

Siapa Bella CeCe dan Nico Watts?

Pasangan itu mempunyai dua anak perempuan: Bella Marie Watts (lahir 17 Disember 2013) dan Celeste Cathryn "CeCe" Watts (lahir 17 Julai 2015). Pada masa kematiannya, Shanann sedang hamil lima belas minggu dengan seorang anak lelaki yang akan dinamakan Nico.

Apakah nama ibu bapa dalam CoComelon?

Nama-nama murid sekolah yang dipaparkan dalam lagu itu ialah Cece, Bella, dan Nico, yang kebetulan merupakan nama kanak-kanak yang—bersama ibu mereka, Shannan, yang mengandung Nico pada masa itu-dibunuh oleh bapa mereka, Chris Watts.

Siapa anak tertua di Cocomelon?

Thomas Watson Jr aka TomTom ialah anak sulung daripada keluarga utama cocomelon. Dia suka membetulkan dan membina sesuatu. dia agak pemalu tetapi ingin tahu tentang dunia.

Siapakah suara JJ dalam Cocomelon?

Ava Madison Grey: JJ, Bella.

Di manakah Nichol Kessinger sekarang?

Dia kemudian memberitahu penyiasat dia melakukan pembunuhan itu kerana dia mahu bersama Kessinger. Pihak berkuasa tidak pernah mencadangkan bahawa Kessinger mempunyai pengetahuan tentang niatnya untuk membunuh keluarganya untuk bersamanya. Dia dilaporkan masih bersembunyi, lebih dua setengah tahun selepas pembunuhan itu.

Siapa yang membunuh Cece dan Bella?

Pada November 2018, Chris Watts mengaku bersalah atas pembunuhan Shanann, Bella, dan Cece Watts dan dijatuhi hukuman tiga hukuman penjara seumur hidup tanpa parol atas pembunuhan mereka.

Siapa yang mengasaskan Cocomelon?

Saluran yang kemudiannya menjadi Cocomelon bermula sebagai ThatsMEonTV pada 1 September 2006, oleh Jay Jeon dan isterinya. Cocomelon memuat naik dua video pertama mereka, dua versi Lagu Alphabet, ke YouTube pada September 2006.

Mengapa Cocomelon sangat memukau?

"Kanak-kanak kecil tertarik kepada visual yang terang — terutamanya tumpuan pada mata dan wajah yang besar — ​​muzik dan bunyi yang berulang-ulang, serta pergerakan dan aksi yang berterusan pada skrin." Walaupun kanak-kanak kecil menggemari bunyi dan lagu yang mereka dengar di CoComelon, animasi dan warna-warna cerah benar-benar menarik. mereka masuk.

Berapa gaji Cocomelon?

CoCoMelon, saluran kanak-kanak yang menduduki tempat teratas, menerima begitu banyak sebanyak $120 juta setahun dalam hasil pengiklanan, anggaran Social Blade. Dan pengaruh mereka melangkaui trafik mereka sendiri: Saluran paling popular melahirkan ratusan peniru meniru video mereka dengan harapan algoritma YouTube akan mengarahkan penonton kepada mereka.

Mengapa Cocomelon begitu berjaya?

Walaupun kedengaran asasnya, ketekalan Cocomelon dalam muat naik videonya dan penggunaan aksara berulang kali serta estetika yang serupa meletakkannya melonjak dan mendahului kompilasi sajak nurseri yang lain di YouTube. Satu lagi perkara yang tidak boleh diabaikan adalah hakikat bahawa ia percuma untuk distrim.

Mengapa Shanann Watts dibunuh?

Pihak berkuasa berkata Watts melakukan pembunuhan itu kerana dia menjalinkan hubungan sulit dengan rakan sekerja yang menyangka dia sudah berpisah. Pada hari-hari sebelum pembunuhan, Shanann Watts menghubungi seorang rakan dan berkongsi kebimbangannya yang semakin meningkat tentang perkahwinannya - tetapi dia tidak pernah mengesyaki nyawanya dalam bahaya.

Bagaimana Shannan dibunuh?

Punca kematian Shannan ialah cekik manakala bedah siasat menemui minyak mentah di kerongkong, perut dan paru-paru Bella dan Celeste. Watts sebelum ini memberitahu penyiasat bahawa pembunuhan Shannan adalah jenayah keghairahan yang mendadak dan tidak mengaku merancangnya.

Adakah Nichol Kessinger di penjara?

' Kessinger, 32, mengambil identiti baharu dan berpindah dari rumahnya di Arvada, Colorado, selepas Watts ditangkap kerana membunuh isterinya yang hamil Shanann dan dua anak perempuan mereka, Bella, 4, dan Celeste, 3, pada Ogos 2018. Dia kini menjalani lima hukuman penjara seumur hidup ditambah 48 tahun penjara tanpa kemungkinan parol.