Pusat beli-belah manakah yang difilemkan oleh paul blart?

Penggambaran filem itu bermula pada Februari 2008 dan sebahagian besar daripadanya dilakukan pada Burlington Mall di Burlington, Massachusetts.

Di manakah pusat membeli-belah Cop 2 difilemkan?

Selepas tiba di las vegas, Paul dan anak perempuannya bertemu dengan pengurus besar Wynn Las Vegas, seorang wanita muda yang cantik bernama Divina Martinez, yang Paul serta-merta tertarik. Dia kemudian mendapat tahu bahawa dia sedang berkencan dengan ketua keselamatan hotel itu, Eduardo Furtillo. Sementara itu, Maya jatuh cinta dengan valet hotel, Lane.

Adakah pusat membeli-belah West Orange Pavilion itu benar?

West Orange Pavilion Mall ialah sebuah pusat beli-belah yang terletak di West Orange, New Jersey. Pusat membeli-belah ini dibuka pada tahun 1959 dan mempunyai 223 kedai. Pusat beli-belah itu adalah latar utama untuk filem 2009 Paul Blart: Mall Cop. ... Lokasi kehidupan sebenar pusat membeli-belah ialah Burlington Mall yang sebenarnya bukan di New Jersey, tetapi di Massachusetts.

Adakah terdapat polis pusat membeli-belah 3?

Berdasarkan filemografi Happy Madison, syarikat tidak mempunyai sebarang kepentingan dalam ansuran francais ketiga. ... Dan memandangkan enam tahun berlalu antara Paul Blart: Mall Cop dan Paul Blart: Mall Cop 2, tahun 2021 mungkin masa yang sesuai untuk Happy Madison mengeluarkan Paul Blart 3 sebagai sebahagian daripada perjanjian baharu mereka dengan Netflix.

Adakah Netflix mempunyai Paul Blart Mall Cop 2?

maaf, Paul Blart: Mall Cop 2 tidak tersedia di American Netflix, tetapi mudah untuk membuka kunci di AS dan mula menonton! Dapatkan apl ExpressVPN untuk menukar rantau Netflix anda dengan cepat kepada negara seperti Perancis dan mula menonton Netflix Perancis, yang termasuk Paul Blart: Mall Cop 2.

BLART Tepi MALL

Apa yang berlaku kepada Amy dan Paul?

Paul dapat menyelamatkan Amy daripada diseludup ke Kepulauan Cayman dan Amy berkahwin dengan Paul kemudian pada akhirnya. Dalam Paul Blart 2, mereka telah berkahwin selama 6 hari sehingga dia mahu bercerai yang sangat menyakitkan hati Paul dan tidak diketahui mengapa dia menceraikannya dan dia tidak kelihatan lagi.

Adakah polis pusat membeli-belah di pusat membeli-belah itu benar?

Penggambaran filem itu bermula pada Februari 2008 dan sebahagian besar daripadanya dilakukan pada Burlington Mall di Burlington, Massachusetts. Skrip itu ditulis oleh James dan Nick Bakay.

Di manakah pusat membeli-belah di polis pusat membeli-belah?

Penggambaran bermula pada Februari 2008 dengan majoriti penggambaran berlaku di Burlington Mall di Burlington, Massachusetts. Paul Blart: Mall Cop dibuka di Amerika Syarikat pada 16 Januari 2009, dan diedarkan oleh Sony Pictures Releasing.

Berapakah umur Paul Blart?

Paul Blart, 38 tahun, telah menjadi polis pusat membeli-belah selama kira-kira 10 tahun dan telah memohon untuk menjadi askar negeri sekali setahun selama kira-kira 7 atau 8 tahun; Dia telah lulus peperiksaan bertulis tetapi hipoglikemia menghalangnya daripada lulus ujian fizikal.

Apakah perjalanan Paul Blart Mall Cop?

Bagi mereka yang tertanya-tanya, polis pusat membeli-belah biasanya menunggang segways. Segways ialah kenderaan pengangkutan bermotor beroda dua yang boleh digunakan di dalam atau di luar rumah. Dikenali dalam filem seperti Paul Blart: Mall Cop, segways juga digunakan oleh orang dan kumpulan lain. Satu lagi kegunaan popular untuk segway ialah lawatan bandar luar.

Adakah Paul Blart mempunyai pistol?

Paul Blart tentang bagaimana dia tidak mempunyai pistol. ... Paul Blart ialah protagonis utama siri filem Paul Blart: Mall Cop. Dia ialah pegawai keselamatan utama di West Orange Pavilion Mall yang cuba sedaya upaya untuk melindungi pusat membeli-belah itu, dan semua bahagian dalamnya.

Adakah Neal McDonough mempunyai mata berwarna berbeza?

Vincent (Neal McDonough) telah dua warna mata yang berbeza, fakta yang dia menarik perhatian semasa adegan akhir.

Adakah Netflix mengalih keluar Mall Cop?

Antara tajuk yang tidak akan tersedia lagi ialah musim 9 siri TV realiti Sepanjang Hayat “Married at First Sight,” dan komedi khas HBO pertama Eddie Murphy, “Delirious.” Filem keluarga "Paul Blart: Mall Cop" dan "17 Again" juga akan meninggalkan strim.

Mengapa Paul Blart bercerai?

Kurang daripada seminggu selepas berkahwin, Paul Blart (Kevin James) mendapat notis perceraian sejak itu isterinya segera kecewa dengan perkahwinan. Lebih memburukkan keadaan, ibunya sendiri dilanggar lori susu. ... Ibu mengucapkan terima kasih kepada Paul dan menyuruh anaknya memeluknya. Budak itu sebaliknya memukul Paul dan melarikan diri semula.

Adakah Jayma Mays memakai rambut palsu di polis pusat membeli-belah?

a. Tidak hanya dia dalam rambut palsu.

Siapakah isteri Paul Blarts?

Amy Anderson (dahulunya Amy Blart) ialah watak utama dalam Paul Blart: Mall Cop dan bekas isteri Paul Blart dan bekas ibu tiri Maya Blart. Dia adalah pemilik kedai rambut palsu bernama Unweaveable yang terletak di West Orange Pavilion Mall. Dia dilakonkan oleh Jayma Mays dalam filem pertama.

Adakah Paul dan Amy telah berkahwin?

Paul dan Amie berkahwin pada 2006. Juga pada tahun 2006, Paul memenangi "Pelakon Lelaki Terbaik" untuk peranannya dalam Morphin(e) di Festival Filem Bebas 2006 North Texas.

Adakah Ray Romano dan Kevin James berkawan?

Selepas menjadi kawan selama lebih dari 20 tahun, James menunjukkan kepada kami bahawa dia mempunyai suara dan perangai Romano sehingga tee semasa dia meniru rakan lamanya semasa kami duduk bersama mereka. "Suara awak pecah sedikit," James memberitahu Romano, menerangkan tekniknya.