Mungkinkah konan telah membunuh obito?

Secara teknikal Konan Menang kepada Obito dalam pertarungan yang adil dan saksama hanya jika Obito tidak menggunakan Izanagi yang menulis semula realiti. Obito menggunakan Izanagi pada dirinya sendiri selepas Konan meletupkan Obito dengan bom kertas lautan apabila letupan tin diaktifkan selama hampir 10 minit.

Adakah Konan hampir membunuh Obito?

Kedua-duanya terlibat dalam pergaduhan di mana Konan muncul sebagai pemenang dan berjaya membunuh Obito, hanya untuk dia menggunakan Izanagi dan mengejutkannya. ... Konan akhirnya mati dengan cara yang amat menyakitkan manakala Obito terus mengambil Rinnegan Nagato dan menggunakannya untuk kebaikannya sendiri.

Adakah Konan tahu Tobi adalah Obito?

Kemudian, dia memberitahu Kisame tentang Rancangan Eye of the Moon (Tsuki no Me) dan merekrutnya ke Akatsuki. Jadi itu seperti 4 orang yang mengetahui identiti sebenar Tobi sebagai 'Madara' (kemudian Obito, tetapi mereka tidak tahu itu): Konan, Nagato, Itachi, Kisame.

Mungkinkah Obito telah membunuh Kakashi?

Obito memilih untuk tidak membunuh Kakashi kerana mereka telah berkawan sepanjang hayat. Sebelum itu, Obito tahu tentang Rin mempunyai tiga ekor di dalam dirinya, dan dia tidak sanggup melakukannya. Apabila Kakashi "membunuh" Rin, Obito dan Kakashi mengembangkan Mangekyou Sharingan mereka.

Bagaimana jika Konan mati dan bukannya yahiko?

Jika Konan akan mati, maka Yahiko akan hidup. Yahiko nampaknya memiliki prinsip yang sama dan mempunyai kehendak dan ideologi yang sama dan Naruto atau Hashirama. Jadi saya tidak fikir dia akan memberikan semua ini walaupun Konan akan mati. ... Nagato juga mempunyai ideologi itu, tidak menghalangnya daripada menjadi orang jahat.

Obito Uchiha lwn Konan | KEMATIAN Konan

Mengapa Nagato tidak menghidupkan yahiko?

3 Jawapan. Nagato sebenarnya membina semula mayat mereka dan tidak menghidupkan semula (dalam erti kata menghidupkan semula), kerana "enam kesakitan" pada dasarnya hanyalah mayat berjalan yang dikawal melalui penerima hitam yang menghantar chakra.

Bagaimana yahiko masih hidup?

Dari segi kebolehan, dia lebih unggul daripada jalan lain. Mengenai apa yang berlaku kepada mayat Yahiko selepas itu, selepas Nagato mati di Daun Tersembunyi selepas pertempuran dengan Naruto, Konan mengambil mayat Yahiko dan Nagato dan mengebumikan mereka di Perkampungan Hujan Tersembunyi. Dan di situlah badan Yahiko berehat.

Adakah Rin cintakan Kakashi?

Ia telah disahkan bahawa Rin mempunyai perasaan terhadap Kakashi. Walaupun tidak pernah dipastikan sama ada Kakashi menyayanginya sebagai balasan, perasaannya akan menambahkan lagi penyesalan dan kesedihan yang amat besar yang dirasai Kakashi atas kematiannya.

Adakah Obito lebih kuat daripada Kakashi?

Kedua-duanya bertengkar dan Obito ditunjukkan sebagai lebih lemah daripada Kakashi dalam hampir semua cara. Walau bagaimanapun, Obito semakin kuat seiring dengan berlalunya masa. ... Kakashi adalah salah satu watak yang paling kuat pada penghujung manga dan pertunjukan, tetapi Obito pastinya sama dengannya.

Siapa yang membunuh Kakashi?

Kesimpulan. Apakah episod kematian Kakashi?, Kakashi Hatake mati dalam episod ke-159 musim 8 dalam siri animasi Naruto Shippuden Manga. Walaupun, dia hidup semula dengan sakit yang membunuhnya selepas membuat perjanjian dengan Naruto. Kakashi adalah penjejak naruto, hashirama, dan sasuke.

Siapa abang Naruto?

Itachi Uchiha (Bahasa Jepun: うちは イタチ, Hepburn: Uchiha Itachi) ialah watak fiksyen dalam siri manga dan anime Naruto yang dicipta oleh Masashi Kishimoto.

Siapa Obito atau Madara yang lebih kuat?

Madara jauh lebih kuat daripada Obito sebagai permulaan, dan fakta bahawa versi Sepuluh ekornya sempurna menjadikannya lebih kuat. Jika dibandingkan dengan Madara, Obito langsung tiada peluang.

Siapa yang membunuh Madara?

Madara telah "dikalahkan" oleh Zetsu Hitam dalam episod 458 Naruto Shippuden. Madara membangkitkan dirinya sepenuhnya dengan mengorbankan Obito yang dikalahkan dan mengarahkan Zetsu Hitam untuk mengawal tubuh Obito untuk melakukan Samsara Teknik Kehidupan Syurga.

Siapa yang membunuh Tsunade?

Walaupun epik pertarungan itu, Madara berjaya melenyapkan lawannya dengan mudah, seolah-olah membunuh mereka semua, walaupun – ternyata – Tsunade terselamat. Ini adalah dua situasi apabila Tsunade seolah-olah mati, tetapi seperti yang kita dapat lihat, dia terselamat daripada kedua-duanya.

Siapa yang membunuh Neji?

Kematian Neji adalah semasa arka perang shinobi keempat yang hebat. Dia meninggal dunia oleh sepuluh ekor menembak berbilang peluru pelepas kayu (seperti lembing) dan sepuluh ekor berada dalam kawalan Obito dan Madara Uchiha.

Adakah Guy lebih kuat daripada Madara?

3 TIDAK BOLEH MENALAHKAN MADARA: Lelaki Mungkin

Might Guy adalah mahir dalam pertarungan tangan ke tangan, dan dia telah membuktikannya berkali-kali sepanjang siri Naruto. ... Menggunakan Lapan Pintu Dalam, Guy dapat menewaskan Madara dalam pertarungan, tidak memberikannya walau seinci. Malah, dia hampir membunuh Madara dengan teknik Night Guynya.

Siapakah sannin legenda terkuat?

Orochimaru dan Jiraiya adalah yang paling kuat. Saya fikir mereka adalah sama. Pada pandangan saya Jiraiya adalah yang paling kuat, Kerana dia mempunyai Sage Mode. dengan ini dia mengambil enam jalan kesakitan.

Siapa Hokage yang paling lemah?

Dengan mengambil kira itu, kami telah menyemak semula artikel ini untuk menjelaskan beberapa lagi yang paling kuat dan paling lemah di kalangan mereka.

  1. 1 PALING LEMAH: Yagura Karatachi (Mizukage Keempat)
  2. 2 TERKUAT: Hiruzen Sarutobi (Hokage Ketiga) ...
  3. 3 PALING LEMAH: Onoki (Tsuchikage Ketiga) ...
  4. 4 TERKUAT: Hashirama Senju (Hokage Pertama) ...

Siapakah Uchiha yang paling kuat?

1 PALING KUAT: Sasuke Uchiha

Tidak dinafikan, Uchiha terkuat sepanjang zaman, Sasuke memperoleh Mangekyo Sharingan selepas kematian Itachi Uchiha. Matanya memberikannya kuasa Amaterasu dan Kawalan Api. Seiring dengan itu, Sasuke juga mendapat kebolehan untuk menggunakan Susanoo Badan Penuh, menjadikannya sangat berkuasa.

Rock Lee kahwin dengan siapa?

Rock Lee kahwin dengan siapa? Satu jawapan, Azami. Azami adalah salah seorang anak perempuan Tsubaki (Ahli Majlis) dan Iyashi, dia mempunyai dua adik perempuan bernama Hibari dan En.

Adakah Rin jatuh cinta dengan Obito?

Dengan logik ini, Rin dapat menyedari bahawa dia mencintai Obito. Bagaimanapun, adegan akhirat selepas Obito meninggal banyak menunjukkan. Pada pendapat saya, sehingga dia meninggal dunia dia menyukai Kakashi dan percaya bahawa dia benar-benar mencintainya. Kemudian selepas dia meninggal dunia dan mengawasi Obito, dia menyedari bahawa hatinya sebenarnya bersama Obito.

Siapa yang Rin sayang sebenarnya?

Rin mula membenci Kakashi semasa mereka berlatih bersama kerana Kakashi seorang yang genius, ponteng mendahului rakan sekelasnya. Setiap kali Kakashi dinaikkan pangkat, Rin akan merancang majlis kejutan untuknya.

Di manakah Pain mendapat rinnegannya?

Keturunan klan Uzumaki seperti Naruto, Rinnegan Nagato kemudiannya didedahkan sebagai milik Madara Uchiha, yang memindahkan matanya ke dalam kanak-kanak itu sebagai sebahagian daripada rancangannya. Nagato inginkan keamanan untuk dunia, membantu Yahiko mencipta Akatsuki untuk mencapai impian bersama itu.

Adakah Sakit Uzumaki?

Nagato (長門, Nagato) ialah seorang shinobi Amegakure dan keturunan Uzumaki puak. ... Walau bagaimanapun, selepas kematian Yahiko, Nagato menggunakan alias Pain (ペイン, Pein) dan, bersama-sama dengan Konan, mula memimpin Akatsuki baharu — yang akan memaksa dunia ke arah keamanan menggunakan sebarang cara yang diperlukan.

Siapa yang membunuh Sakit di Naruto?

Selepas cukup dekat dengan Nagato, Laluan Deva melakukan Chibaku Tensei, hampir menangkap Naruto dalam sfera bumi yang besar dan terapung. Ini mendorongnya ke dalam transformasi lapan ekor yang akhirnya keluar dari perangkap. Kesakitan dikalahkan oleh Naruto.