Berapa kali futurama dibatalkan?

Manakala Futurama hanya dibatalkan dua kali, ia menghasilkan empat siri akhir. Walaupun Futurama hanya dibatalkan dua kali, pada masa rancangan itu mengucapkan selamat tinggal pada tahun 2013, penciptanya telah menyiarkan empat episod sebagai siri akhir yang berpotensi.

Mengapa Futurama terus dibatalkan?

Menurut Groening, Fox nampaknya tidak pernah benar-benar mahu Futurama berjaya. ... Futurama dibatalkan di Fox kerana rangkaian itu menghabiskan masa bertahun-tahun — pada asasnya dari sebelum rancangan itu melanda set televisyen — berjalan di sepanjang jalan ke blok pemotongan. Fox dan Groening menyerang Futurama sejak awal lagi.

Adakah Futurama akan kembali?

Keseluruhan pelakon Futurama ialah teruja untuk kembali untuk but semula dan Disney mungkin berminat untuk membawa kembali siri animasi popular itu. ... Comedy Central kemudiannya menghidupkan semula siri ini dan memesan lebih banyak musim dan terus ke DVD yang akhirnya dibahagikan kepada musim lain.

Adakah terdapat 7 atau 10 musim Futurama?

Rancangan ini menyiarkan episod terakhirnya pada 4 September 2013. Sepanjang siri ini, 140 episod Futurama disiarkan selama tujuh musim.

Adakah Futurama akan datang ke Disney+?

Semua episod Futurama tersedia ihsan daripada saluran Star di Disney+.

Kisah Sebenar Disebalik Futurama Dibatalkan

Bagaimanakah Futurama berakhir?

Walaupun menikmati masa tua bersama, Fry dan Leela kedua-duanya bersetuju untuk "berkeliling lagi" dan Profesor menekan butang, menamatkan episod dan siri ini.

Mengapa Futurama mempunyai 4 penghujung?

Kerana masa depan Futurama yang tidak menentu, pencipta membuat empat siri akhir yang berbeza, beberapa daripadanya lebih baik daripada yang lain. ... Pencipta Futurama sering tidak pasti tentang masa depan rancangan itu berikutan pembatalan Fox pada tahun 2004, yang menyebabkan mereka menulis beberapa kesimpulan terbuka semasa kebangkitan berikutnya.

Adakah Netflix mempunyai Futurama 2020?

Siri komedi animasi yang popular tidak tersedia dalam perkhidmatan penstriman perpustakaan yang mengagumkan. Tetapi pelanggan tidak seharusnya panik, dan mereka tidak perlu menjelajah ke sudut jauh galaksi untuk mencari kartun lucu yang lain.

Adakah terdapat musim 11 Futurama?

Enam musim dan beberapa filem. Tidak. ia adalah tujuh musim pengeluaran. Apabila Comedy Central sedang berbincang untuk memilih Futurama kembali, pada tahun 2009, mereka sebenarnya mendaftar mereka untuk musim 16 episod, yang akan menjadi musim produksi kelima.

Adakah Futurama telah Dibatalkan selama 2 tahun?

Bermula pada tahun 2010, Comedy Central mengarahkan dan menyiarkan dua lagi musim Futurama yang berlangsung sehingga 2013. Musim 7 akhirnya terbukti sebagai yang terakhir, kerana Pusat Komedi memutuskan untuk membatalkan Futurama buat kali kedua, terakhir, melalui Berwayar.

Adakah Simpsons akan berakhir?

Penerbit The Simpsons Mike Reiss telah menangani kemungkinan siri kartun yang telah lama berjalan itu akan berakhir. Siri ini kini dalam musim siaran ke-32, dan telah diperbaharui untuk dua lagi.

Adakah Futurama dimiliki oleh Disney?

Oleh kerana Futurama juga dihasilkan oleh Fox, Disney kini memiliki setiap episod — namun, siri ini belum muncul di strim Rumah Mouse.

Apakah episod Futurama yang terbaik?

Episod Futurama terbaik sepanjang masa

  • Space Pilot 3000 (Musim 1, episod 1) ...
  • Time Keeps on Slippin' (Musim 3, episod 14) ...
  • The Why of Fry (Musim 4, episod 10) ...
  • Jurassic Bark (Musim 4, episod 7) ...
  • Mengapa Saya Mesti Menjadi Krustasea dalam Cinta? (Musim 2, episod 5) ...
  • The Prisoner of Benda (Musim 6, episod 10)

Di mana saya boleh menonton Futurama 2020?

Hulu adalah tempat ibu untuk peminat Futurama, dengan akses percuma kepada pelanggan kepada semua 7 musim dan 140 episod siri ini.

Di mana saya boleh makan Futurama?

Daripada pencipta "The Simpsons," "Futurama" ialah komedi animasi sci-fi. Dapatkan Hulu, Disney+ dan ESPN+.Dapatkan ketiga-tiganya.

Adakah Futurama streaming di mana-mana sahaja?

Cara Menonton Futurama. Sekarang anda boleh menonton Futurama di Hulu Plus atau Pusat Komedi. Anda boleh menstrim Futurama dengan menyewa atau membeli di Google Play, iTunes, Amazon Instant Video dan Vudu.

Adakah Futurama gelung masa?

Matt Groening dan David X. Cohen menamatkan larian mereka dengan "Futurama" dengan memberi Fry butang yang hanya boleh bergerak ke belakang 10 saat dalam masa, yang kemudiannya menyebabkan dia terperangkap dalam gelung masa 10 saat tak terhingga.

Mengapa Futurama Musim 6 berbeza?

Musim keenam dan kedua terakhir Futurama pada asalnya disiarkan di Comedy Central dari 24 Jun 2010, hingga 8 September 2011, dan terdiri daripada 26 episod. Musim menandakan perubahan rangkaian daripada Fox kepada Comedy Central. ... Kedua-dua jilid mempunyai semua episod yang dipesan dalam susunan pengeluaran seperti yang berlaku pada Jilid 1–4.

Apa yang berlaku Leela Futurama?

―Siri Telah Mendarat - Turanga Leela meninggal dunia Selepas dewasa, Leela mula bekerja di Applied Cryogenics sebagai Pegawai Penugasan Nasib, nombor kod "1BDI" (satu mata manik). Bila Leela bertemu Philip J.Fry, dia menjadi pelepas kerja yang memihak kepada pemanduan untuk Planet Express.

Apa yang berlaku kepada Leela dalam Futurama?

Profesor cuba menggunakan mesin Rebirth untuk menghidupkannya semula tetapi apabila itu gagal Leela membina pendua Robot dan memuat naik personaliti Fry ke dalamnya. Walau bagaimanapun Robot litar pintas dan terkena elektrik Leela, menyebabkan dia koma yang tidak dapat dipulihkan.

Siapa pemilik Futurama sekarang?

Kod pengeluaran untuk episod ini berkaitan dengannya sebagai musim kelima. Siapakah yang memiliki hak ke atas Futurama? Fox memiliki majoriti undang-undang hak dan sebagainya, walau bagaimanapun Matt Groening mengekalkan hak kreatif untuk persembahan itu.