Lilly k berasal dari mana?

Lilliana Ketchman dilahirkan pada tahun 2008 kepada Stacey dan Christopher Ketchman dan mempunyai seorang abang, Caden. Ibunya seorang ahli psikologi dan penari manakala bapanya seorang pemain piano dan ahli psikologi. Keluarganya berasal Fayetteville, Carolina Utara, tempat dia bersekolah di Campaneria Ballet School.

Adakah Lilly K menghidap kanser otak?

Walaupun selepas itu disahkan menghidap kanser otak pada usianya daripada 8, Lilly yang sabar terus menghidupkan kegemarannya terhadap muzik dan tarian, satu hari demi satu masa. "Lilly sentiasa menyukai muzik," kata ibunya, Katie. ... "Malah, malam sebelum dia didiagnosis kami bermain di rumah persaraan," Katie menyambung.

Adakah Lilly K bercampur?

Lilliana Belle ''Lilly'' Ketchman dilahirkan pada 23 Jun 2008 kepada Stacey & Christopher Ketchman di North Carolina. ... Lilly ialah seorang penari bergenre campuran berbakat dalam gaya kontemporari, lirik, jazz, hip hop, balet, tap, dan tumble yang bertanding sebagai sebahagian daripada pasukan pertandingan mini Syarikat Tarian Abby Lee.

Lily K berasal dari bandar manakah?

Lilliana Ketchman dilahirkan sebagai Lilliana Belle Ketchman kepada Stacey & Christopher Ketchman pada 23 Jun 2008 di Fayetteville, Carolina Utara, USA. Dia mempunyai seorang abang bernama Caden yang lahir pada tahun 2005.

Siapa teman lelaki Lilly KS?

'Ia hanya sebahagian daripada perbuatan itu:' Teman lelaki kepada teman lelaki Lily Cornish selama dua tahun, Jock White (kiri) berkata dalam satu temu bual pada hari Sabtu bahawa chemistrynya yang memuncak dengan pasangan Dancing with the Stars Jett Kenny adalah untuk dipertontonkan.

Lilly K ⭐ Transformasi Menakjubkan 2021 ⭐ Dari 01 Hingga 13 Tahun

Adakah Lilly K telah berhenti dari YouTube?

Lilliana Ketchman di Instagram: “Saya sudah 2 minggu tidak memuat naik di YT... menerangkan sebab saya berhenti YouTube sekarang.

Berapa umur Lilly K di Tiktok?

Lilliana Ketchman (Lilly K) dilahirkan pada 2008 di North Carolina, Amerika Syarikat dan Zaman Sekarang Lilliana Ketchman ialah 12 (seperti pada 2020) Profil Tik Tok 'thereallillyk'.

Apa yang Lilliana ketchman lakukan sekarang?

Keluar TV Realiti Mengejutkan. "Lilly benar-benar memberi tumpuan kepadanya Youtube saluran, Lilliana Ketchman, dan telah berseronok berkolaborasi dengan YouTuber lain dan mencipta. Dia juga merakam single pertamanya, Underneath, yang akan dikeluarkan bersama dengan video muziknya, tidak lama lagi!” ibu bangga tersembur.

Adakah Lilly K percaya kepada Tuhan?

Lilly di Twitter: "Walaupun Saya tidak menganut mana-mana agama, saya sepenuh hati percaya kepada Tuhan.

Siapa kawan baik Lilliana ketchman?

Salah seorang kawan baiknya ialah sesama penari Elliana Walmsley.

Apa yang salah dengan mata Yolanda pada Dance Moms?

Lukasiak menderita sindrom sinus senyap, gangguan yang menyebabkan salah satu matanya kelihatan berbeza daripada yang lain.

Apakah rancangan Lilly K?

Lilliana Belle Ketchman (lahir 23 Jun 2008; dikenali secara profesional sebagai Lilly K) ialah seorang penari, YouTuber, dan model Amerika. Dia terkenal dengan penampilannya di Lifetime's Ibu menari bermula pada musim enam, dan untuk video YouTubenya.

Adakah Lilliana ketchman pada anak nakal?

Abby mencabar pasukan dengan tarian kumpulannya yang paling serius, dan meletakkan Lilliana sebagai peneraju buat kali pertama dalam kerjaya ALDCnya; apabila GiaNina mengadu tentang koreografinya, Abby unle... Baca semua.

Berapakah bilangan anjing yang ada pada Lilly K?

Kami juga mempunyai 2 ekor anjing... satu milik saya (Toby!), 2 kura-kura, dan seekor burung parkit jadi rumah saya sangat sibuk! Saya telah dilakonkan dalam Dance Moms ketika saya berumur 7 tahun selepas Abby Lee Miller menemui saya di Instagram. Saya tidak mengikuti uji bakat untuk pasukan, jadi ini sangat mengujakan!

Adakah elliana Walmsley berkencan?

Status perkahwinan Elliana Walmsley adalah belum berkahwin. dia tidak berkencan dengan sesiapa buat masa ini dan memegang status tunggal.

Berapakah berat Lilliana ketchman 2021?

Ketinggian, Berat dan Ukuran Lilliana Ketchman

Pada usia 11 tahun, Lilliana berdiri pada ketinggian 4 kaki 6 inci atau 137 cm tinggi dan mempunyai berat sekitar 35 kg atau 77 paun.

Berapa umur Lilliana ketchman sebagai Youtuber?

Lilliana Ketchman dilahirkan pada 23 Jun 2008. Lilliana Ketchman ialah 13 tahun.

Adakah Stacey ketchman masih ahli psikologi?

Stacey Ketchman mempunyai resume sendiri yang mengagumkan, sejak zaman kanak-kanaknya sebagai penari yang kompetitif. Dia juga seorang ahli psikologi dengan amalan sepenuh masa.

Adakah Stacey ketchman seorang doktor?

Stacey A Ketchman MD. Dr. Stacey A Ketchman, MD ialah seorang doktor terutamanya terletak di Fayetteville, NC, dengan pejabat lain di Fort Bragg, NC dan Fort Bragg, NC. Kepakaran beliau termasuk Psikologi.