Adakah shinedown kumpulan rock kristian?

Dan sementara Smith dan Myers mengetepikan cadangan bahawa Shinedown adalah a 'Kugiran Kristian', kepercayaan agama mereka dan idea kekeluargaan memainkan peranan penting dalam apa yang mereka lakukan. Dunia mereka bukan dunia kumpulan dan pergaulan bebas. ... Hari ini, dia berpangkalan di California manakala anaknya tinggal di Florida (tempat kumpulan itu ditubuhkan).

Adakah Shinedown percaya kepada Tuhan?

Brent Smith; setiap orang dalam kumpulan itu mempunyai pendapat yang berbeza tentang agama. Topik yang tidak kami elakkan tetapi tidak banyak yang kami bangkitkan. Saya percaya kepada Tuhan kerana…mesti ada Tuhan.

Adakah Shinedown bersumpah?

Mengutuk bukanlah perkara baru dalam rock n' roll, tetapi untuk Shinedown ia adalah. ... Dia tidak mengumpat hanya untuk mengumpat; dia tak nak letak dalam lagu semata-mata nak letak dalam lagu. Itulah sebabnya anda tidak pernah mendengarnya pada rekod Shinedown. Atas sebab tertentu kali ini dia terpaksa mengeluarkannya, jadi dia melakukannya."

Adakah tidak lebih daripada kumpulan Kristian?

Hampir semuanya adalah dari pengalaman peribadi. Kami semua dibesarkan dalam keluarga Kristian di gereja dan mempunyai didikan Kristian Amerika yang agak tipikal. Saya rasa kita semua sangat bertuah kerana mempunyai ibu bapa, keluarga dan gereja yang menggalakkan mengikuti minat dan impian anda.

Adakah yang lebih bermakna?

Jika anda mengatakan bahawa seseorang atau sesuatu tidak lebih daripada perkara tertentu, anda menekankan bahawa mereka hanyalah perkara itu, dan tiada yang lebih menarik atau penting. [penekanan] Nota yang baru ditemui tidak lebih daripada jurnal peribadi Lang. Lihat entri kamus penuh untuk maklumat lanjut.

Penyanyi Rock Kristian Tidak Lagi Percaya Kepada Tuhan, Rakan Kumpulannya Menjawab

Apakah maksud tiada lebih tiada kurang?

Anda mungkin menggunakan "tidak lebih, tidak kurang" berhubung dengan seseorang yang menganggap mereka lebih tinggi statusnya daripada yang sebenarnya, atau seseorang yang cuba bertindak di luar bidang kuasa atau bidang tanggungjawab mereka. Contohnya: Dia bercakap kembali kepada Sarjan. Dia harus ingat dia seorang peribadi: tidak lebih, tidak kurang.

Adakah Shinedown beragama?

Dan sementara Smith dan Myers mengetepikan cadangan bahawa Shinedown adalah a 'Kugiran Kristian', kepercayaan agama mereka dan idea kekeluargaan memainkan peranan penting dalam apa yang mereka lakukan. Dunia mereka bukan dunia kumpulan dan pergaulan bebas. ... Hari ini, dia berpangkalan di California manakala anaknya tinggal di Florida (tempat kumpulan itu ditubuhkan).

Kenapa Shinedown putus?

Mereka memutuskan untuk mengeluarkannya secara rasmi pada bulan Mac lalu untuk mengumpul wang untuk Direct Relief, yang membekalkan peralatan perlindungan diri kepada pekerja penjagaan kesihatan di tengah-tengah pandemik COVID-19. Dalam satu kenyataan, Smith berkata dia dan rakan-rakan kumpulannya "terlalu rendah diri" dengan kejayaan "Atlas Falls."

Mengapa Shinedown bermain lelaki sederhana?

Sekarang Shinedown membuat raungan di radio rock dengan single mereka "45," kumpulan itu berharap memberi penghormatan kepada keluarga Van Zant dengan mengeluarkan lagu Skynyrd "Simple Man" sebagai single seterusnya. "Ia lagu Lynyrd Skynyrd kegemaran saya," kata Smith.

Siapakah ibu kepada anak lelaki Brent Smith?

Brent mempunyai seorang anak lelaki, Lyric Santana Smith, dengan bekas tunangnya, Ashley Smith Marshall. Selama bertahun-tahun, Smith bergelut dengan kedua-dua ketagihan dadah dan alkohol serta pengurusan berat badan.

Siapa yang membuat lawatan dengan Shinedown pada 2021?

SHINEDOWN Mengumumkan Jelajah A.S. Musim Panas/Musim Gugur 2021 Bersama THE STRUTS, SIFAR 9:36. Tidak dapat mencari apa-apa. Kumpulan muzik rock berbilang platinum SHINEDOWN akan kembali ke pentas pada musim gugur ini dengan rentetan tarikh lawatan tajuk baharu.

Apakah hit terbesar Shinedown?

Semua single Shinedown telah mencatatkan sekurang-kurangnya satu carta penjejakan Billboard. Pukulan terbesar mereka ialah "Peluang kedua", single kedua daripada album mereka The Sound of Madness.

Sejauh mana kejayaan shinedown?

Shinedown boleh dikatakan kumpulan paling berjaya keluar dari Jacksonville sejak Limp Bizkit pada 1990-an. Kumpulan itu mempunyai menjual berjuta-juta rekod dan telah mempunyai 17 perseorangan No. Mereka baru sahaja menamatkan lawatan dengan 3 Days Grace dan akan pulang ke rumah untuk bermain Jacksonville's Welcome to Rockville pada penghujung bulan.

Berapa umur shinedown?

Shinedown ialah sebuah kumpulan rock Amerika dari Jacksonville, Florida yang dibentuk oleh penyanyi Brent Smith pada tahun 2001 selepas pembubaran band sebelum ini. Smith, masih dalam kontrak dengan label rekod Atlantic Records, merekrut barisan asal kumpulan Jasin Todd sebagai gitaris, Brad Stewart pada bass, dan Barry Kerch pada dram.

Adakah Brent Smith masih sedar?

Attention Attention ialah album pertama yang dia sedari sepenuhnya, sepanjang proses penulisan dan rakaman serta jelajah. ... Band ini mengeluarkan Threat to Survival pada tahun 2015, dan Smith mengaitkan tingkah lakunya yang merosakkan diri sebagai inspirasi untuk nama album itu. Dia telah bersih sejak Mac 2016.

Apakah julat vokal Brent Smith?

Dia telah menguasai seni mengikat tali pinggang yang resonan, hard rock tinggi C, dan ia dipaparkan dalam sebahagian besar lagu yang dia nyanyikan. Hampir setiap lagu yang dia nyanyikan berfungsi sebagai persembahan yang kuat dan tidak terkawal oktaf keempat atas hingga tali pinggang oktaf kelima bawah, kadangkala termasuk nota berdurasi lebih 10 saat.

Apa maksud Nothingless?

1 : kualiti atau keadaan tiada apa-apa: seperti. a : ketiadaan. b: sangat tidak penting. c: kematian.

Bagaimana anda menggunakan tidak lebih daripada ayat?

1. Bakat kejayaan tidak lebih daripada melakukan apa sahaja yang anda lakukan dengan baik tanpa memikirkan kemasyhuran. 2. Bakat kejayaan tidak lebih daripada melakukan apa sahaja yang anda lakukan dengan baik tanpa memikirkan masa.

Apa yang saya mahu tidak lebih bermakna?

DEFINISI1. digunakan untuk menunjukkan bahawa harapan atau kehendak seseorang itu munasabah. Mereka tidak mahu lebih daripada berehat dan menghabiskan masa bersama.

Adakah wajar untuk tidak berkata apa-apa lagi?

Secara teknikal, kedua-duanya betul, tetapi adalah lebih biasa untuk tidak mengatakan apa-apa lagi. Tiada lagi yang terdengar sangat formal bagi saya. Saya membayangkan seorang yang lebih tua, kaya dari Britain, London atau England dalam loghat mewah mereka berkata "tidak lebih"! Kami juga banyak menyebut "itu sahaja" atau "itu sahaja".