Adakah perisai Brooke dalam kemalangan?

Brooke Shields bercakap tentang bagaimana dia mematahkan tulang pahanya dalam a “kemalangan aneh.” Model dan pelakon berusia 55 tahun itu memberitahu Today bahawa dia "mengertak" tulang pahanya selepas terjatuh dari papan imbangan. Sejak kemalangan itu, Shields telah mendokumentasikan terapi fizikal dan pemulihannya di Instagram.

Bagaimanakah keadaan Brooke Shields selepas kemalangan?

Brooke Shields mendedahkannya dia patah tulang pahanya dalam kemalangan papan imbangan pada bulan Januari. Dalam temu bual baru, dia membuka tentang apa yang menyebabkan kecederaan dan pemulihannya. Pelakon itu sedang belajar bagaimana untuk berjalan semula selepas beberapa kali pembedahan pada tulang pahanya dan sembuh daripada jangkitan yang serius.

Mengapa Brooke Shields tidak dapat berjalan?

Paramedik membawa Shields ke hospital tempatan, di mana dia menjalani pembedahan untuk memasukkan batang untuk membaiki tulang pahanya dengan lebih banyak perkakasan logam untuk menstabilkan pinggulnya. Tetapi selepas patah itu beralih lagi, dia segera menjalani pembedahan semakan kedua untuk menambah plat logam dan beberapa skru untuk menambat semuanya pada tempatnya.

Adakah Brooke Shields belajar berjalan?

Shields kini dalam perjalanan menuju pemulihan dan sedang belajar semula cara berjalan, yang dia akui adalah satu proses yang sukar. Kadangkala, Shields berkata dia merasakan dia tidak dapat "menguasai" latihan terapi fizikalnya. ... Saya perlu belajar semula bagaimana untuk berjalan. Perasaan tidak berdaya sangat mengejutkan," katanya.

Adakah Brooke Shields telah dipulihkan?

Bintang "Blue Lagoon" masih dalam terapi fizikal tetapi menyatakan bahawa kesabaran adalah penting dalam pemulihannya. "Saya dapat berdiri di atas kaki itu sepenuhnya dan mengimbangi, dan saya mendapat semua itu kembali dan hanya secara kinetik menjadi lebih terhubung semula dan mendidik semula semua otot saya untuk menembak semula dengan sewajarnya," sambungnya.

Brooke Shields berkongsi foto kemalangan yang patah tulang paha kanannya di gim l GMA

Apa yang telah berlaku kepada Ashley Judd?

Ashley Judd berjalan semula, hampir enam bulan selepas dia diterbangkan ke Afrika Selatan untuk pembedahan kecemasan kerana dia patah kaki semasa perjalanan di Republik Demokratik Congo. Pelakon itu telah mengeluarkan rakaman pada hujung minggu kembaranya, menunjukkan kemajuan luar biasa dalam pemulihannya.

Adakah Brooke Shields Kaukasia?

Brooke Christa Shields dilahirkan di Manhattan, New York pada 31 Mei 1965, anak perempuan kepada pelakon dan model Teri Shields (née Schmon; 1933–2012) dan ahli perniagaan Frank Shields (1941–2003). Ibunya adalah daripada Keturunan Inggeris, Jerman, Scotch-Ireland dan Wales, manakala bapanya mempunyai keturunan Inggeris, Perancis, Ireland dan Itali.

Adakah Brooke Shields sudah berkahwin sekarang?

Shields, 56, bersama suami penulis skrip/penerbitnya Chris Henchy, 57, dan anak perempuan mereka yang berusia 15 tahun, Grier, menghantar anak perempuan sulung mereka, Rowan Henchy yang berusia 18 tahun, di sekolah pada hujung minggu, menurut satu siri foto dan video yang dikongsi aktres dan model itu pada hari Sabtu di Instagram .

Adakah Ashley Judd masih di hospital?

Saya kini pulih daripada pembedahan.” Dia berkongsi video pendek tentang dirinya berjalan dengan pejalan kaki bersama seorang pekerja hospital. "Mari kita sentiasa mengingati mereka yang tidak mempunyai insurans," tulis Judd. “Mari kita ingat mereka yang tidak mempunyai pilihan.

Adakah Ashley Judd sedang menjalin hubungan?

Selepas perpisahan Ashley dengan suami Dario, dia nampaknya tidak pernah dikaitkan secara romantik dengan orang lain. ... Semasa kerjaya lakonan Ashley, dia dikaitkan dengan Matthew McConaughey dan Robert DeNiro. Walau bagaimanapun, pada tahun 2021 dia nampaknya tidak berada dalam hubungan awam.

Adakah Ashley Judd patah kaki?

Ashley Judd menyiarkan video Instagram berjalan di Swiss Alps, enam bulan selepas patah kaki di empat tempat. Judd mencederakan kaki kanannya selepas terjatuh dengan kejam di hutan hujan Republik Congo pada Februari. Selepas pembedahan dan pemulihan, Judd berkata kaki dan kakinya "berfungsi dengan baik" dalam berjalan pertamanya.

Adakah Ashley Judd telah pulih daripada kemalangannya?

Ashley Judd, yang mengalami pelbagai kecederaan kaki traumatik awal tahun ini, telah mencapai kemajuan yang luar biasa dalam pemulihannya selepas beberapa bulan menjalani pemulihan. Judd berkongsi siaran Instagram yang mendokumentasikan sejauh mana dia telah tersandung sebatang pokok tumbang di hutan Congo pada Februari.

Mengapa Ashley Judd berada di Congo?

Judd adalah berjalan di hutan hujan Congo pada Februari apabila dia tersandung sebatang pokok yang tumbang, menyebabkan kakinya hancur. Judd, pelawat yang kerap ke Congo, sedang melakukan kerja untuk menjejaki Bonobos, spesies beruk besar yang terancam.

Apakah Ashley Judd yang paling terkenal?

Ashley Judd (lahir Ashley Tyler Ciminella pada 19 April 1968) ialah seorang pelakon Amerika. Dia terkenal dengan peranannya dalam siri filem thriller lewat 1990-an dan awal 2000-an, termasuk Kiss the Girls, Double Jeopardy dan Jenayah Tinggi.

Adakah Ashley Judd mengalami kemalangan?

ASHLEY Judd akhirnya berjalan semula hampir enam bulan selepas hampir kehilangan kakinya dalam kemalangan mendaki yang ngeri. Semasa melawat hutan hujan Congo, pelakon, 53, patah kaki dan menjalani pembedahan besar.

Apa yang Ashley Judd lakukan pada kakinya?

Judd tersandung sebatang kayu dan patah tibia dia di pelbagai tempat sambil menyertai penyelidik dalam pencarian pada waktu malam untuk bonobo. Dia berkata dia menghabiskan berjam-jam di lantai hutan, menggigit kayu selepas menjerit kesakitan.

Bagaimanakah Ashley Judd patah kaki?

Dia tersandung dan jatuh dan patah tibia dia di pelbagai tempat dalam perjalanan bersama penyelidik di Congo sambil mencari bonobo. Judd hampir kehilangan kakinya sama sekali. Ashley Judd sedang berjalan semula, hampir enam bulan selepas patah kakinya jauh di dalam hutan hujan Congo.

Adakah model anak perempuan Brooke Shields?

Dengan menaikkan semangat anak-anak perempuannya, Brooke telah berubah Grier dan Rowan menjadi wanita muda yang yakin. “Mereka jauh lebih matang daripada saya,” katanya kepada majalah Porter pada Jun 2018. “Lebih yakin dengan tubuh mereka sendiri. ... Kerana kepintarannya, Brooke adalah salah seorang model dan pelakon yang paling terkenal di dunia.

Mengapa Lazy Boy membuang Brooke Shields?

Misi dia ialah untuk meningkatkan kesedaran pengguna tentang tawaran pelbagai syarikat perabot. Jenama itu sebelum ini menggunakan pelakon Brooke Shields sebagai duta jenamanya. ... Daripada menjauhkan diri daripada persepsi pengguna terhadap jenama itu, La-Z-Boy menggunakannya secara strategik untuk memacu kreatif kempen.

Apa yang Brooke Shields lakukan sekarang?

Shields kini rumah dan terapi fizikal yang berterusan. "Buat pertama kali dalam seluruh hidup saya, saya fikir, 'Saya tidak dapat mengatasi ini,'" katanya mengenai proses penyembuhan, menurut People.

Adakah Brooke Shields patah pinggulnya?

Brooke Shields bercakap tentang cara dia mematahkan tulang pahanya "kemalangan aneh.” Model dan pelakon berusia 55 tahun itu memberitahu Today bahawa dia "mengertak" tulang pahanya selepas terjatuh dari papan imbangan. Sejak kemalangan itu, Shields telah mendokumentasikan terapi fizikal dan pemulihannya di Instagram.