Siapa yang bujang pilih?

Matt James memilih Rachael Kirkconnell semasa kemuncak "The Bachelor" pada malam Isnin. Kirkconnell berada di tengah-tengah drama luar skrin francais sepanjang musim.

Dengan siapa Matt berakhir dengan The Bachelor?

Bahagia selama lamanya? Matt James memilih Rachael Kirkconnell ke atas Michelle Young semasa final musim 25 The Bachelor pada hari Isnin, 15 Mac.

Adakah Matt dan Rachel berpisah?

Rachael Kirkconnell memenangi musim Matt James "The Bachelor." Tetapi selepas gambar Kirkconnell di ladang-parti bertema muncul, mereka berpisah. Pada bulan Mei, mereka mengesahkan mereka kembali bersama, dan mereka telah membuat debut Instagram mereka.

Mengapa Rachael dan Matt berpisah?

Pada After the Final Rose, bagaimanapun, Matt mendedahkan bahawa dia telah berpisah dengannya Rachael di tengah-tengah kontroversi perkaumannya, yang terbongkar pada bulan Januari, apabila seorang pengguna TikTok menuduh pereka grafik itu sebelum ini membulinya kerana berkencan dengan lelaki kulit hitam. Kemudian, pengguna lain menuduhnya menyukai gambar perkauman.

Adakah Matt dan Rachael masih bersama 2021?

Sudah agak lama tetapi inilah beberapa berita: Matt dan Rachael? Ya, mereka belum berakhir. Mereka kini berada di New York bersama.

Sarjana Muda Matt James Mendedahkan Dia PISAH Dengan Rachael Kirkconnell Berikutan Tindak Balas Perkauman

Siapa Memenangi Sarjana Muda 2021 Matt James?

Musim bersejarah dan kontroversi Matt James "The Bachelor" akhirnya telah berakhir. Rachael Kirkconnell, peserta yang berada di tengah-tengah drama luar skrin musim ini, telah dipilih sebagai pemenang James.

Adakah Clare dan Dale masih bersama?

Clare Crawley dan Dale Moss bergerak pantas apabila mereka jatuh cinta pada The Bachelorette — tetapi mereka belum berkahwin lagi. Satu sumber mengesahkan kepada Us Weekly bahawa pasangan itu, yang bertunang dua minggu selepas bertemu antara satu sama lain pada musim ke-16 rancangan realiti itu, belum mengikat tali pertunangan.

Adakah Tayshia dan Zac masih bersama 2021?

Jun 2021: Tayshia dan Zac telah meneroka semua bersama-sama. Ini dua yang pasti masih bersama dan bertunang.

Adakah Dale berkahwin dengan Claire?

Ya Clare dan Dale sudah berkahwin," mereka dilaporkan menulis, sambil menambah bahawa bintang realiti berharap untuk mempunyai bayi "ASAP." Setakat ini, pasangan itu tidak menangani sendiri khabar angin perkahwinan itu. Walau bagaimanapun, peminat Bachelorette di Reddit menemui beberapa bukti tambahan bahawa kedua-duanya mungkin telah membuat perkara rasmi.

Berapakah kos cincin Clare crawleys?

“Bergantung kepada kualiti dan ciri khusus batu permata tengah, kami menganggarkan kos cincin itu antara $100,000 dan $150,000,” Wang memberitahu Kami. Kilauan itu juga bergaya. "Potongan berlian memanjang - seperti berlian berseri - menjadi semakin popular," kata Money.

Adakah Matt dan Michelle masih bersama?

Matt James telah menamatkan perkara dengan Michelle Young. Semasa peringkat akhir Sarjana Muda malam Isnin, Matt berpisah dengan Michelle, seorang guru, semasa pada tarikh akhir mereka. Tindakan itu mengejutkan penonton, kerana Matt memilih untuk menamatkan perkara dengan Michelle sebelum pergi ke tarikh terakhirnya dengan pilihan berpotensinya yang lain, Rachael Kirkconnell.