Patutkah saya menjual semua barang dagangan saya ac odyssey?

Anda juga boleh membeli pelekap dan bahan kraf yang berbeza. Bila anda pilih pilihan "Jual"., terdapat pilihan untuk "Menjual Semua Barangan Perdagangan." Item ini hanya berharga untuk memperoleh drachmae, mata wang dalam permainan. Melainkan anda benar-benar merugikan kerana wang, anda tidak boleh menjual peralatan tetapi sebaliknya perlu membongkarnya.

Adakah lebih baik untuk menjual atau membongkar dalam Assassin's Creed Odyssey?

Bongkar Senjata, Jangan Jual

Semasa anda menyelesaikan pencarian utama dan sampingan, dan mengalahkan sekumpulan musuh, anda akan mendapat banyak wang pula. Jadi melainkan anda benar-benar bangkrut, adalah lebih baik untuk membongkar peralatan anda daripada menu permainan untuk mendapatkan sumber.

Apa yang anda lakukan dengan barang dagangan?

Barang dagangan digunakan untuk menjadikan ganjaran boleh digunakan di luar pelabuhan, termasuk scrimshaws, Tetsu, Death Lotus dan peralatan Seasinger. Barang dagangan yang berkaitan juga boleh digunakan untuk membaiki versi unggul set peralatan, dan bukannya menggunakan syiling.

Adakah anda sepatutnya menjual barangan dagangan di AC Valhalla?

jangan lupa untuk menjual perhiasan anda dan rune yang tidak diingini, juga. Anda boleh cepat menjual semua pernak-pernik anda sekali gus apabila bercakap dengan vendor — pernak-pernik hanya dalam permainan untuk dijual, jadi jangan risau tentang menyingkirkan apa-apa yang berguna — tetapi ia berbaloi untuk menggunakan rune anda.

Patutkah saya menjual Miltos AC Odyssey saya?

Jual mereka ia sangat bernilai! Oh ya hanya menjual mereka. Itulah sebenarnya tujuan carian sampingan itu dan yang lain di Keos - untuk menjana wang supaya anda boleh membayar Xenia.

Petua: Jangan Jual Barang Perdagangan. | Assassin's Creed® Odyssey

Sekiranya anda menjual mata obsidian?

Nota Penting: Mata obsidian adalah permata yang sangat berharga anda boleh menjual kepada mana-mana tukang besi. Ia akan dijual bersama dengan Barangan Perdagangan lain yang tidak berguna. Untuk permata anda akan menerima 2750 emas daripada tukang besi!

Bolehkah anda menjual Legendary Gear AC Odyssey?

Anda tidak boleh mengalih keluar item legenda daripada inventori anda dengan menjual atau membongkarnya. Mereka tidak muncul dalam senarai item yang boleh anda jual apabila anda bercakap dengan tukang besi.

Bolehkah anda menjual perisai di Valhalla?

Jawapan kepada soalan itu mudah - tiada pilihan untuk menjual persenjataan dalam permainan. Walau bagaimanapun, ini tidak bermakna bahawa senjata yang ditemui berusia beberapa jam akan menjadi tidak berguna. Ingat bahawa anda boleh meningkatkan perisai dan senjata anda supaya ia akan berfungsi dengan lebih baik dalam pertempuran.

Adakah Holger atau Gudrun betul?

Anda perlu menavigasi pertikaian bandar dahulu antara Gudrun dan Holger. Dengarkan sisi mereka dalam cerita dan tentukan siapa yang anda fikir betul: tidak kira keputusan yang anda pilih kerana Sigurd akan segera masuk.

Apakah yang dilakukan oleh barangan perdagangan di Valhalla?

Jawatan Perdagangan dalam Assassin's Creed Valhalla

  1. Trade Posts tersedia di Ireland, sebagai sebahagian daripada pengembangan Wrath of the Druids, dan digunakan untuk menjana Barangan Ireland untuk berdagang dengan Azar.
  2. Ia tersedia selepas menyelesaikan pencarian Rathdown Build-Up.

Di manakah saya boleh berdagang di Valhalla?

Anda boleh melihat statistik Pos Perdagangan, termasuk bangunan yang masih perlu dibina, dengan melayang di atas ikonnya pada peta dunia. Barang dagangan boleh dirompak daripada Trade Chest di kedai Azar di Dublin Marketplace.

Apakah barang dagangan?

Definisi. Berdagang barangan. Perdagangan barangan termasuk semua barang yang menambah, atau mengurangkan, stok sumber material sesebuah negara dengan memasuki wilayah ekonominya (import) atau meninggalkannya (eksport).

Bolehkah anda membongkar di Valhalla?

Anda juga boleh menggunakan dua atau menyingkirkan senjata apabila anda mahu. Jadi pada asasnya, permainan ini memberi anda pelbagai pilihan untuk menukar gear anda, tetapi anda tidak boleh membongkar atau menjualnya. Itu sahaja yang anda perlu tahu tentang cara membongkar atau menjual senjata dan peralatan lain di AC Valhalla.

Adakah api atau racun lebih baik di Odyssey?

Racun Lebih Baik Daripada Api

Ya, ia melakukan lebih banyak kerosakan dari masa ke masa dan boleh membuat musuh terhuyung-hayang, tetapi kemungkinan musuh anda yang menggelabah akan membakar seluruh kawasan, termasuk anda.

Apakah binaan terbaik dalam Assassin's Creed Odyssey?

Dalam panduan binaan terbaik Assassins Creed Odyssey kami, Binaan yang tidak boleh disentuh setakat ini adalah binaan yang paling memakan masa. Ini kerana ia memerlukan pemain untuk membuka kunci versi tahap 2 dan 3 kebolehan tertentu. Anda perlu menskalakan peta permainan yang luas untuk membuka kunci rahsia yang diperlukan untuk menaik taraf.

Apakah yang perlu saya belanjakan perak di Valhalla?

Terima kasih kepada semua cara yang berbeza untuk menjana perak dengan mudah, Eivor mendapat bekalan yang stabil dengan kerap. Jadi, belanjakan sebahagian besar/semuanya di Pos Perdagangan untuk mengisi Besi, Kulit, Catuan, dan anak panah sangat berbaloi.

Bagaimanakah Valhalla menjana wang?

Cara terbaik untuk menjana wang dalam Assassin's Creed Valhalla

  1. Jual pernak-pernik.
  2. Serbuan Lengkap.
  3. Auto rampas badan.
  4. Terbang dan minum.
  5. Harta karun.
  6. Menjarah dunia di sekeliling anda.
  7. Perak pertanian.

Apa yang boleh anda lakukan dengan jorvik Silver AC Valhalla?

Anda boleh memilih untuk kembalikan perak itu kepada saudagar-saudagar kota itu atau menggunakannya untuk membiayai perang Halfdan. Kami memilih untuk memberikannya kepada peniaga kerana mereka layak menerimanya setelah ditipu oleh Jarum.

Siapakah pengkhianat AC Valhalla?

Identiti Pengkhianat Soma dalam AC Valhalla: Birna, Lif, atau Galinn? Pengkhianat ialah Galinn. Dia mahu Soma keluar dari jalannya untuk memenuhi nasib sebenar yang dilihatnya dalam penglihatannya yang tertipu. Dia tidak bersetuju dengan cara dia.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan peralatan yang lebih baik di Valhalla?

Untuk meningkatkan gear anda, buka skrin Inventori dan klik pada slot gear dan item yang anda ingin tingkatkan. Klik kanan (pada PC) dan tahan untuk menaikkan tahap. Setiap peringkat mempunyai keperluan sumber sendiri. Setiap item akan mempunyai sehingga sepuluh tahap yang tersedia, tetapi tidak semuanya boleh dibuka kunci apabila anda mendapat item tersebut.

Bagaimanakah anda memenangi pertandingan minum di Valhalla?

Cabaran Minum pada dasarnya adalah permainan irama; anda perlu tekan X atau A apabila bulatan putih berada di dalam bulatan oren untuk minum mead.

Bagaimanakah anda mendapatkan peralatan legenda dalam Assassin's Creed Odyssey?

Semua Perisai Lagenda

  1. Achilles – Kalahkan semua pemuja Wira Kultus.
  2. Agamemnon - Bunuh pemuja dari pokok Silver Vein.
  3. Arena Fighter – Lengkapkan semua pertarungan arena dua kali.
  4. Artemis – Selesaikan pencarian Puteri Artemis.
  5. Wira Perang Athens – Kalahkan pemuja Liga Delian.
  6. Demigod – Loot Deimos.

Bagaimanakah anda Menyahlengkap senjata dalam Odyssey?

Anda hanya memilih semula senjata lengkap anda untuk bongkarkannya.