Adakah saul mati di tanah air musim 8 episod 12?

Episod terpotong ke Tebing Barat: Sebuah teksi menghantar Carrie ke rumah kakak Saul di penempatan yang diduduki di mana dia memberitahu Dorit bahawa Saul meninggal dunia akibat strok.

Adakah Saul mati dalam Tanah Air Musim 8?

Saul sudah mati-matian melindungi asetnya pada semua kos, tetapi Carrie dalam misi peribadi untuk menghentikan konflik nuklear daripada berpotensi membunuh berjuta-juta.

Adakah Carrie membunuh Saul?

Carrie menolak Saul ke jurang, mencuba segala-galanya tetapi tidak dapat membunuhnya,” jelas Glatter. "Walaupun anda perlu percaya bahawa dia boleh. Dan, keseluruhan urutan dengan kakak Saul Dorit (Jacqueline Antaramian) di mana dia berbohong tentang kematian Saul sangat menyakitkan.

Apa yang berlaku dalam musim 8 episod 12 tanah air?

Carrie Mathison, seorang pengintip hingga ke penghujungnya. Selepas lapan tahun menghabiskan sehelai rambut di janggut Saul kerana dipecat, dibunuh, atau meninggalkan CIA untuk selama-lamanya, kemuncak "Tanah Air" menyaksikan pegawai perisikan Claire Danes yang patriotik dengan kos semua menjadi perkara yang pertama kali dia dedahkan: ejen berganda.

Berapakah bayaran Claire Danes untuk tanah air?

Homeland Gaji: Bermula pada tahun 2011, Claire Danes membintangi siri Showtime yang popular Homeland. Pada tahun 2014 gajinya bagi setiap episod Homeland ialah $250,000. Pada tahun 2017 gajinya setiap episod dinaikkan kepada $450,000 yang menjadikannya salah seorang pelakon dengan bayaran tertinggi di TV.

Adegan Terakhir Tanah Air (Musim 8, Episod 12) | Netflix

Adakah Quinn Berkencan dengan Carrie?

Walaupun Quinn percintaan sebenar dengan Carrie bermain dengan baik, sangat dipuji oleh Rakan. Selepas pergaduhan di bilik penulis sama ada ia sepatutnya berlaku atau tidak, peminat tetap berbelah bahagi dengan pasangan yang dikenali sebagai "Quarrie" hingga ke penghujungnya.

Adakah Peter Quinn mati?

“Quinn pasti sudah mati,” penerbit eksekutif Alex Gansa memberitahu TVLine. ... “Kami melalui proses kesedihan selepas Brody meninggal, juga, dan Quinn berjaya mengambil tempat Brody dalam hati peminat kami, dan kemudian kami kehilangan Quinn.

Siapa pengkhianat di tanah air?

Carrie menemui identiti sumbernya, seorang penterjemah Rusia PBB yang ketinggalan dan memilih untuk menembak dirinya sebelum ditangkap. Perang dielakkan. Tetapi Carrie pada dasarnya menjadi ejen bertukar yang dia disyaki sepanjang musim dan melarikan diri dari pengkhianat dengan Pegawai GRU Rusia Yevgeny (Costa Ronin).

Adakah Max mati dalam Musim 8 tanah air?

Haqqani dibunuh oleh G'ulom. Jalal membunuh Max. Presiden Hayes membuat ucapan provokatif, dan Carrie enggan kembali ke Kabul.

Mengapa Carrie berbohong kepada Saul?

Saul membuat janji Carrie bahawa, jika Saul ditangkap semula, Carrie akan membunuhnya dan pengganas bersama-sama menggunakan serangan udara. ... Carrie berbohong mengatakan bahawa ada jalan lain. Dia mengarahkan Saul keluar dari sebuah bangunan dan ke sekumpulan Taliban, di mana dia ditangkap semula. Saul menjerit dan mengutuk Carrie, menyedari bahawa dia berbohong.

Apa yang berlaku kepada Nicholas Brody di Tanah Air?

Brody didapati bersalah kerana menjadi musuh Negara, dan dijatuhi hukuman mati. Carrie memanggilnya di dalam selnya untuk meyakinkannya bahawa dia akan menyelamatkannya, tetapi dia menjawab bahawa dia telah menerima nasibnya dan hanya mahu perkara itu berakhir. Keesokan paginya, Brody digantung di dataran awam sambil Carrie menangis.

Mengapa Carrie melobi terhadap Saul?

Dia ditanya apa yang berlaku kepada Saul semasa dia dalam tahanan. Dan Carrie bimbang Saul, sesuatu yang tergendala. Bahawa Saul mungkin bukan orang terbaik untuk memimpin agensi itu pada masa ini. Dia tidak semestinya menerima tawarannya, tetapi dia tidak membantunya sepanjang perjalanan.

Siapa yang membunuh Brody di Tanah Air?

Pada penghujung Musim 3, Nick Brody—seorang askar Amerika yang menjadi pengintip yang dimainkan oleh Damian Lewis dan antagonis utama musim-musim awal—telah digantung dari kren di hadapan orang ramai yang riuh rendah di dataran bandar Iran.

Bagaimanakah Peter Quinn meninggal dunia?

Peter Quinn akhirnya menemui nasibnya. ... Quinn (Rakan Rupert) ditembak mati sambil membantu Carrie Mathison (Claire Danes) dan bakal Presiden Elizabeth Keane (Elizabeth Marvel) melarikan diri daripada skuad pembunuh.

Mengapa Carrie tidur dengan Brody?

Tanpa pilihan lain, Brody bersetuju untuk membantu CIA. Tekanan yang timbul daripada keperluan keluarganya dan kerja pengintipannya menyebabkan Brody memutuskan hubungan dengan al-Qaeda. Carrie membawa Brody ke sebuah hotel untuk meyakinkannya untuk kembali ke al-Qaeda; dia melakukan hubungan seks dengannya sementara Saul dan Quinn tidak selesa mendengarnya.

Adakah Franny dalam musim 8 tanah air?

Akhir 'Homeland': Carrie's anak perempuan Franny — Adegan Dipotong Dari Musim 8 | Talian TV.

Mengapa Peter Quinn mati?

Quinn dimaksudkan untuk mati dalam Musim 5, a mangsa keracunan gas sarin. Tetapi apabila dia mengetahui bahawa wataknya akan binasa, En. Friend telah diminta untuk merangka surat cinta yang Quinn meninggalkan Carrie dari kematiannya: "Anggap saja saya sebagai cahaya di tanjung, suar, menjauhkanmu dari bebatuan.”

Adakah Peter Quinn dalam musim 8 tanah air?

Walau bagaimanapun, ternyata Peter Quinn tidak hidup secara fizikal dalam musim 8 'Homeland', tetapi lebih sebagai kesan. Gansa menghuraikan bagaimana dua watak paling penting, Quinn dan Brody, yang telah terbunuh dalam tindakan siri ini mendapat tempat untuk hadir secara rohani bersama Carrie dalam musim 8.

Adakah Dar Adal tidur dengan Quinn?

Adal melakukan banyak perkara keji dalam episod ini, tetapi tiada yang lebih menyeramkan daripada pendedahan yang dia mempunyai pertemuan seksual dengan Peter Quinn muda. Kami mengetahui beberapa musim yang lalu bahawa Adal menemui Quinn semasa remaja dalam kesempitan dan melatihnya untuk menjadi pembunuh CIA.

Adakah Quinn mencium Carrie?

Selepas berbulan-bulan tidak menyedari atau menyedari bahawa mereka sempurna untuk satu sama lain Carrie dan Quinn akhirnya bercium di final Homeland Musim 4.

Adakah Quinn seorang lelaki jahat di tanah air?

Pengendali CIA Peter Quinn ialah seorang mengisytiharkan diri sebagai "lelaki yang membunuh orang jahat" dalam agensi itu. Tetapi di sebalik huraian tugasnya, dia mempunyai hati nurani. Dia telah bekerja untuk kedua-dua dan menentang Carrie pada pelbagai masa dalam kerjayanya, kini kedua-dua jawatan tidak melemahkan perasaannya terhadapnya.

Dengan siapa Carrie berakhir di tanah air?

Jadi idea bahawa kami meninggalkan Carrie di tempat dia berada, iaitu menjadi seorang pengintip, memuaskannya sebagai seorang pelakon. TVLINE | Bercakap tentang Yevgeny, Carrie berakhir dengan hubungan romantis jangka panjang dengannya dan mereka tinggal bersama di Moscow ketika dia mula menyampaikan maklumat kepada Saul.