Siapa tukang besi dalam daredevil?

Digambarkan oleh Kolonel Ray Schoonover kedua-duanya adalah ahli bahagian Recon Pasukan Kor Marin Amerika Syarikat dan, secara rahsia, seorang raja dadah yang berkuasa dipanggil Blacksmith yang menggunakan keuntungan daripada menjual heroin untuk membiayai Skuad Cerberus di bawah pengawasan William Rawlins.

Mengapa tukang besi itu membunuh keluarga Frank?

Kami mendapat tahu bahawa keluarga Frank tidak ditembak mati oleh penjenayah dibunuh untuk melindungi konspirasi tentera yang melibatkan dadah yang diperdagangkan dalam mayat tentera yang mati, konspirasi yang Russo terperangkap.

Siapa Punisher tukang besi?

Ray Schoonover ialah antagonis berulang dalam Marvel Cinematic Universe, berkhidmat sebagai antagonis sekunder musim kedua Daredevil, dan kemudian sebagai antagonis anumerta dalam The Punisher. Beliau adalah seorang kolonel dalam Tentera A.S. yang juga secara rahsia adalah raja dadah terkenal yang dikenali sebagai Blacksmith.

Mengapa Schoonover membunuh Reyes?

Schoonover memutuskan untuk menutup jejaknya dan memutuskan untuk menipu Samantha Reyes percaya bahawa Castle menyasarkan keluarganya. Schoonover membunuh Reyes dan cuba membunuh Matt Murdock dan Foggy Nelson, tetapi hanya mencederakan yang kedua. ... Castle mengetahui pengkhianatan Schoonover dan mengejarnya.

Siapa yang membunuh keluarga Punisher?

Dalam Netflix The Punisher, Frank (Jon Bernthal) mendapati selepas memburu dan membunuh ahli kumpulan yang kononnya pergaduhannya membunuh keluarganya bahawa bekas pegawai pemerintahnya, Kolonel Shoonover, serta Ejen Orange dan bekas kawan baiknya, Billy Russo, sebenarnya bertanggungjawab atas kematian mereka.

Marvel's Daredevil: Frank Castle Membunuh Tukang Besi & Menjadi Penghukum

Adakah Frank Castle ditembak di kepala?

Semasa latihan ketenteraan, Frank berkawan dengan Billy Russo dan mengetahui masa lalunya yang bermasalah. ... dan Lisa, meninggalkan Frank sendiri hidup, trauma dan marah. Dia ditembak di kepala dan dihantar ke hospital, tetapi perintah Jangan Resusitasi telah dikenakan ke atasnya.

Adakah Karen Suka Frank Castle?

Dalam Musim 2, Karen Page muncul secara rawak selepas Frank cedera parah oleh anak kapal Billy. Pasangan yang tidak berkemungkinan mengembangkan kimia romantik yang tidak dapat dinafikan selepas bertemu dalam Daredevil Musim 2 dan menjalinkan ikatan walaupun dia membantah pembunuhan Frank yang kerap.

Siapa yang membunuh tukang besi yang berani?

Serangan ini memberi gambaran bahawa Castle sedang membalas dendam terhadap mereka yang memasukkannya ke dalam penjara. Schoonover kemudian bergerak ke sasaran barunya, Gregory Tepper, membunuhnya dengan cara yang sama dia melakukan Reyes.

Adakah Penghukum seorang lelaki yang baik atau jahat?

Punisher (nama sebenarnya: Frank Castle) dari Earth-616 mungkin salah satu contoh terbaik anti-wira - dicipta dan dimiliki oleh Marvel Comics, vigilante ini adalah protagonis (dengan siri dan francais filemnya sendiri) dan antagonis. Dia juga telah bersekutu dengan Thunderbolts.

Siapa yang membunuh Rawlins?

Digambarkan oleh

Semasa di bawah tekanan berterusan dari atasannya Marion James, Rawlins akhirnya menawan Castle ketika dia mula menyeksanya hingga mati, sehingga Russo mengkhianati Rawlins dan membenarkan Castle memukul Rawlins dengan kejam hingga mati.

Siapa yang membunuh Karen Page?

Karen dibunuh oleh Bullseye musuh Daredevil dalam Daredevil vol. 2 #5, (10 Mac 1999).

Apakah yang dikatakan oleh Penghukum sebelum dia membunuh?

Oleh itu sebab The Punisher memetik buku itu ("Satu kelompok, dua kelompok, sen dan sen") sebelum dia membunuh orang — ia berfungsi sebagai peringatan mengapa dia menjadi pengawal. Seperti yang dia beritahu Daredevil, Frank pernah membacakan One Batch, Two Batch kepada anak perempuannya setiap malam sebelum dia berperang di luar negara sebagai seorang marin.

Adakah Nobu abadi?

Seperti yang didedahkan oleh Episod 9, "Tujuh Minit di Syurga," walaupun Matt melihat musuhnya dibakar hidup-hidup di hadapannya musim lalu — menyebabkan Wilson Fisk percaya dia sudah mati — Nobu masih hidup.

Mengapa Punisher membunuh kartel?

Frank Castle yang terselamat dari penembakan di Central Park memutuskan untuk membalas dendam kematian keluarganya dan menyasarkan Kartel Mexico di New York, serta Kitchen Irish dan Anjing Neraka. Semasa perang salibnya yang ganas, berbilang anggota Kartel dan penjenayah lain telah ditembak mati oleh Castle.

Mengapa Billy Russo mengkhianati Istana Frank?

Setelah meninggalkan Kor Marin, Russo telah direkrut oleh Rawlins untuk menyumbang kepada operasi haramnya, memperoleh ganjaran kewangan dan keupayaan untuk mencipta syarikatnya sendiri dengan Anvil. Keinginan Russo untuk berkuasa membawanya untuk mengkhianati Castle, membenarkan Rawlins membunuh keluarga Castle.

Siapa yang membunuh Frank Castle?

Salah satu misi ini adalah untuk membunuh Frank Castle. Dalam Dark Reign: The List -- Punisher oleh Rick Remender dan John Romita Jr, dia mengarahkan Daken untuk mengetuai skuad askar untuk membunuh Castle. Selepas pertempuran yang berpanjangan, Daken dapat melemahkan Punisher dan memenggal kepalanya, seolah-olah membunuh vigilante itu sekali dan untuk semua.

Apakah kelemahan penghukum?

Dia tidak mempunyai kelemahan yang ketara, tetapi serangan anda sekurang-kurangnya melakukan kerosakan biasa. Serangannya tidak begitu membimbangkan sama ada kecuali satu. Sesekali dia akan Mengecas. Ini mengumpulkan kuasa serangannya, yang akan digunakan pada gilirannya yang seterusnya.

Adakah Punisher seorang penjahat atau hero?

The Punisher (Francis "Frank" Castle, lahir Castiglione) ialah a antihero fiksyen muncul dalam buku komik Amerika yang diterbitkan oleh Marvel Comics. Watak itu dicipta oleh penulis Gerry Conway dan artis John Romita Sr. dan Ross Andru.

Adakah Punisher pernah menjadi pembalas?

Menurut Russo Brothers, Frank Castle memang membuat penampilan dalam Avengers: Endgame, tetapi anda perlu melihat dengan teliti. Peminat telah mendambakan malaikat pembalas iaitu Frank Castle aka The Punisher untuk menyertai The Avengers di skrin besar dalam Marvel Cinematic Universe.

Adakah Punisher terselamat dalam Perang Infinity?

Penghukum

Frank Castle tidak mati dengan mudah. Walaupun penjahat yang dia tembak mula bertukar menjadi debu, dia tidak berhenti. Malah, dia membunuh mereka dengan pantas malah Infinity Gauntlet perlu berhenti seketika dan mengira semula untuk mendapatkan separuh yang betul.

Apakah langit hitam dalam Marvel?

Langit Hitam tadi seorang budak lelaki misteri yang diangkut ke Amerika Syarikat dengan Tangan hanya untuk dibunuh oleh Stick.

Adakah Nobu dalam barisan pertahanan?

Dia bermain Nobu Yoshioka, penjahat dari organisasi misteri Asia the Hand yang — sepanjang siri Marvel yang saling berkaitan “Daredevil,” “Iron Fist” dan “The Defenders” — muncul sebagai ancaman utama kepada New York City.

Adakah Frank dan Karen tidur bersama?

Lip pergi kepada Karen dan meminta maaf atas kata-katanya dan dia memaafkannya dan mereka melakukan hubungan seks, walaupun Karen bersalah tentang apa yang berlaku dengan Frank dan apabila Lip berkata "Saya sayang awak" kepada Karen semasa kemuncaknya.

Adakah Frank Castle mencium Karen?

Castle memberikan Page ciuman lembut di pipi selepas hati ke hati episod lima. Selepas menyelamatkan nyawanya menjelang penghujung musim, ada saat di mana kedua-duanya hampir berciuman. Sebelum apa-apa boleh berlaku, Karen berundur dari Frank dan menyuruhnya melarikan diri sambil memandangnya dengan mata yang berair.

Siapa teman wanita daredevils?

Milla Donovan ialah watak fiksyen yang muncul dalam buku komik Amerika yang diterbitkan oleh Marvel Comics. Dia biasanya digambarkan sebagai watak sokongan dalam siri buku komik Daredevil. Dia dicipta oleh Brian Michael Bendis dan Alex Maleev dan pertama kali muncul dalam Daredevil vol.