Adakah brian histand telah ditemui?

Mayat seorang penunggang motosikal BMX yang hilang hampir tiga tahun lalu telah ditemui pada Gunung Selatan di Phoenix. Brian Histand hilang pada Mei 2013. Dia kali terakhir dilihat di kawasan 35th Avenue dan Dobbins Road, berjalan ke arah South Mountain. Polis pada Isnin mengesahkan penemuan mayatnya.

Adakah Brian Histamd pernah ditemui?

Polis Phoenix kata Brian jenazah dikenal pasti pada Isnin, 25 Januari 2016 selepas ditemui beberapa hari lebih awal. Mayatnya ditemui di beberapa lokasi di bahagian selatan taman itu, kata polis. Jawatan asal: Polis Phoenix sedang menyiasat kehilangan Brian Histand yang berusia 25 tahun.

Apa yang berlaku kepada Brian Barton?

Brian Barton kali terakhir dilihat hidup pada Mac 2005. Jenazah rangka yang ditemui di negeri Washington pada hujung minggu ialah pemuzik punk Seattle yang hilang 12 tahun lalu, kata pihak berkuasa.

Apa yang berlaku kepada Satara?

Polis Los Angeles mengumumkan semalam dia telah ditempatkan dalam 'keadaan baik' di sebuah hospital yang tidak dinyatakan. Cik Stratton, yang merupakan seorang profesor universiti, berkata pesalah seks berdaftar yang telah menculik anak perempuannya yang meninggalkannya di hospital selepas meningkatkan tekanan daripada polis.

Apa yang berlaku Patty Vaughn?

Patty, yang ketika itu berusia 32 tahun, hilang selepas pertengkaran hebat dengan suaminya yang terasing, J.R. Vaughan pada 25 Disember 1996 di rumahnya di La Vernia, sebuah komuniti kecil kira-kira 25 batu di timur San Antonio. ... Tetapi beberapa dekad kemudian, tiada pertuduhan telah dibawa dalam kes itu, dan mayat Patty tidak pernah ditemui.

Mayat lelaki ditemui di South Mountain Park

Adakah Macin Smith telah ditemui?

SALT LAKE CITY (ABC4) – Selepas hampir enam tahun, masih tiada penampakan atau tanda bahawa Macin Smith masih hidup. Tetapi terdapat juga kemungkinan jauh bahawa remaja St. George memutuskan untuk menghilangkan diri dan pergi dari radar.

Apa yang berlaku kepada David riemens?

David Riemens kali terakhir dilihat hidup pada 8 Ogos 2012, di tempat letak kereta Dollar General di Watertown, Tennessee. Mayatnya ditemui di Taylor Road, mungkin diletakkan di sana pada masa yang sama. Jika anda mempunyai sebarang maklumat, walaupun ia kelihatan bodoh atau bodoh, sila hubungi Penghenti Jenayah di 615-444-5245.

Adakah Tyarra pernah ditemui?

Minggu Tyarra hilang, dua gadis lain hilang di Greensboro, walaupun kemudiannya ia mendedahkan bahawa kehilangan itu tidak berkaitan. Polis menjejaki rekod telefon bimbit Tyarra dan membuat kesimpulan bahawa dia bertemu rakannya di apartmen itu. ... Polis menggeledah keretanya tetapi tidak menemui tanda-tanda Tyarra.

Adakah mereka menjumpai Katelin akens?

Ibunya telah menghantarnya ke rumah Branton, dan dia berkata dia akan memandunya ke Lapangan Terbang Nasional Washington-Reagan, 80 batu ke utara, untuk penerbangan pulang ke tunangnya di Arizona. Tetapi Akens tidak pernah menaiki kapal terbang. Dan tiada seorang detektif telah menemuinya, telah melihatnya sejak itu.

Adakah mereka pernah menemui Kortne Stouffer?

Pihak berkuasa mendedahkan itu mereka tidak menjumpai sebarang bukti kecurangan di apartmen Kortne. Beberapa orang telah disoal siasat, termasuk jiran dan rakan yang dia bersamanya pada malam kehilangannya. Waran menggeledah telah dilaksanakan untuk rumah jiran, tetapi mereka tidak menemui apa-apa yang mengaitkannya dengan Kortne.

Adakah Bryce Laspisa masih hilang?

Mungkin tidak ada penjelasan yang pasti tentang apa yang berlaku kepada Bryce, walaupun nampaknya dia tidak lagi berdaya maju. Dia telah hilang selama lebih tujuh tahun sekarang, dan tidak ada satu pun penampakan yang disahkan kepadanya.

Adakah mereka menjumpai Phoenix Coldon?

Coldon menghilangkan diri pada 18 Disember 2011, selepas meninggalkan rumah keluarganya dengan memakai Chevy Blazer hitam 1998 pada kira-kira jam 15:00 waktu tempatan. ... Setelah sebuah carian bebas oleh keluarganya selepas itu, kenderaan itu didapati masih mengandungi cermin mata, dompet, kasut, ID dan bil telefon bimbitnya yang telah dihantar ke koleksi.

Di mana mekayla Bali?

Mekayla Bali ialah warga Kanada yang, pada usia 16 tahun, hilang dari kampung halamannya Yorkton, Saskatchewan, Kanada pada 12 April 2016. Dia kali terakhir dilihat antara 1:00 dan 1:45 p.m. di perhentian bas tempatan.

Berapa umur Bryce Laspisa hari ini?

Manakala Laspisa akan menjadi 26 kini, apabila dia menghilangkan diri, dia berumur 19 tahun dan digambarkan sebagai 5'11” tinggi dan 170 paun dengan rambut merah dan mata biru. Dia mempunyai tatu besar kepala lembu Taurus dan hari lahirnya dalam angka roman di bahu kirinya, seperti yang boleh dilihat dalam gambar di bawah.

Di manakah Bryce Laspisa kali terakhir dilihat?

Laspisa kali terakhir dilihat di Daerah Kern 30 Ogos 2013, kira-kira jam 2:08 pagi dan tidak pernah dilihat atau didengar sejak itu, menurut pegawai Syerif. Ketika kehilangannya, Laspisa berumur 19 tahun dan tingginya 5'11", seberat 170 lbs dengan rambut merah dan mata biru.

Adakah Carrie Mae Parker pernah ditemui?

Kereta milik wanita Texas yang hilang Carey Mae Parker ditemui di dalam tasik 30 tahun selepas 1991 hilang. ... Kereta milik Carey Mae Parker, seorang wanita Texas yang hilang sejak 1991, telah ditemui dari Tasik Tawakoni Khamis lalu, kata Pejabat Syerif Hunt County dalam kenyataan yang diberikan kepada Dateline.

Adakah mereka menjumpai Tabitha Tuders?

Pada masa yang ditetapkan, remaja itu meninggalkan rumahnya dan berjalan ke perhentian bas. Tabitha tidak menemui sesiapa di perhentian bas terdekat, dan seperti yang dinasihatkan oleh ibunya, berpindah ke perhentian seterusnya. Itulah lokasi terakhir gadis muda itu diketahui, dan pihak berkuasa tidak dapat mengesan keberadaannya sejak itu.

APA ITU A Jika saya hilang folder?

Folder "Jika saya hilang" mengandungi maklumat yang berpotensi membantu mencari anda seperti maklumat am: nama penuh, tarikh lahir, jantina, jantina, alamat, nombor telefon, pekerjaan dan status perhubungan, anak (jika ada), etnik, pertalian agama; penampilan fizikal: tinggi, berat, warna mata, rambut ...

Apakah bandar tertua yang diperbadankan di Virginia?

Dumfries menerima piagamnya pada 11 Mei 1749, menjadikannya bandar tertua yang disewa secara berterusan di Virginia.

Adakah Spotsylvania Virginia selamat?

Kadar jenayah di Spotsylvania ialah 14.77 bagi setiap 1,000 penduduk pada tahun standard. Orang yang tinggal di Spotsylvania biasanya menganggap bahagian timur laut bandar menjadi yang paling selamat.

Perlukah saya membuat folder jika saya hilang?

Anda amat dicadangkan supaya anda tidak menyimpan fail "Jika Saya Hilang" anda dalam talian atau pada peranti elektronik. Sebaliknya, buat folder fizikal yang boleh disimpan di tempat yang sangat selamat.

Apakah episod junkie jenayah yang terbaik?

10 Episod Junkie Jenayah Terbaik

  • KEMATIAN MISTERI: Kendrick Johnson. ...
  • KEMATIAN MISTERI: Holly Bartlett. ...
  • HILANG: Maura Murray (Bahagian 1) ...
  • DIKEHENDAKI: Raksasa di Fort Wayne, Indiana. ...
  • HILANG: Bryce Laspisa. ...
  • HILANG: Sage Smith. ...
  • DIBUNUH: Laci Peterson. ...
  • PEMBUNUH BERSIRI: Israel Keyes.