Adakah peraturan vanderpump dibatalkan?

Peraturan Vanderpump Secara Rasmi Kembali ke Bravo untuk Musim 9, Pengeluaran akan Dimulakan pada bulan Mei. Berikutan spekulasi mengenai masa depan Peraturan Vanderpump, PEOPLE mengesahkan bahawa siri realiti Bravo akan kembali secara rasmi untuk musim ke-9.

Adakah Peraturan Vanderpump akan kembali pada tahun 2021?

Pada hari Khamis, Bravo mengeluarkan treler penggoda rupa pertama untuk musim ke-9 siri realiti yang akan datang dan mengumumkan bahawa ia akan kembali pada Sept.28. Rancangan itu mengikuti alumni Real Housewives of Beverly Hills Lisa Vanderpump dan pekerja semasa dan bekas yang membantu mengekalkan banyak perniagaannya.

Adakah siri Vanderpump Rules sudah tamat?

Selepas berehat selama setahun, Peraturan Vanderpump akan kembali untuk musim kesembilan lewat tahun ini, Variety mengesahkan pada 27 April. Tetapi disebabkan banyaknya pelakon yang dipecat sejak beberapa bulan lalu, rancangan itu mungkin akan terasa sangat berbeza apabila Musim 9 ditayangkan pada penghujung tahun 2021.

Siapa yang dipecat daripada Vanderpump Rules 2020?

Lisa Vanderpump mempertahankan bintang Vanderpump Rules yang telah dipecat Stassi Schroeder dan Kristen Doute selepas mereka dipecat daripada rancangan itu pada 2020 di tengah-tengah kontroversi.

Adakah Jax dan Brittany dipecat?

"Seseorang akan dipenjarakan." Bravo dilaporkan membuat keputusan untuk melepaskan Jax dan Brittany pada akhir tahun itu, dan kedua-duanya menyiarkan kenyataan yang sama dalam talian tentang pemergian mereka. Jax telah berada di rancangan itu selama lapan musim; Brittany telah menggunakannya selama lima.

Stassi Schroeder MEMECAHKAN SENYAP mengenai Penembakan Peraturan Vanderpump

Adakah Tom dan Ariana masih bersama 2020?

Pasangan Vanderpump Rules mendedahkan cara-cara menarik mereka mengekalkan percintaan. Selama bertahun-tahun kemudian, Tom Sandoval dan Ariana Madix masih mencari cara yang manis dan comel untuk mengekalkan percintaan mereka segar.

Adakah Jax dan Tom Sandoval masih berkawan?

Seperti yang diketahui peminat, Sandoval tidak lagi berkawan dengan Jax Taylor. Persahabatan mereka telah retak semasa Peraturan Vanderpump Musim 8. Sandoval menggunakan Instagram untuk berkongsi foto baharu rakan baiknya. Ini berlaku beberapa bulan selepas Jax Taylor dan isterinya Brittany Cartwright meninggalkan rancangan realiti Bravo.

Siapa yang tidak akan kembali kepada Peraturan Vanderpump?

Jax dan Brittany Telah siap

Pasangan itu, yang mengalu-alukan anak lelaki Cruz pada April 2021, mengesahkan pada Disember 2020 bahawa mereka tidak akan kembali untuk musim ke-9. “8 tahun terakhir di Vanderpump Rules merupakan antara tahun yang paling mencabar, memberi ganjaran dan memuaskan dalam hidup saya, " dia menulis.

Apakah nilai bersih Lisa Vanderpump?

Lisa Vanderpump, 60

Anggaran nilai bersih: AS$90 juta.

Siapa yang paling berbaloi dengan peraturan vanderpump?

Menurut Kekayaan Bersih Selebriti, Schwartz terikat dengan Sandoval sebagai ahli pelakon Vanderpump Rules terkaya dengan nilai bersih $2 juta. Cheat Sheet melaporkan bahawa nilai bersih Schwartz melonjak daripada $25,000 kepada $2 juta selepas dia membuka TomTom. Nilai bersihnya sekarang ialah $4 juta, menurut Kekayaan Bersih Selebriti.

Adakah Jax dan Tom Sandoval Rakan 2021?

perkara yang saya alami bersama Tom, cuma…tidak masuk akal untuk dia berdiri di sebelah saya.” Pada 2020, Sandoval memberitahu Kami Mingguan bahawa Taylor memegangnya "pada standard yang berbeza daripada orang lain," jelasnya. "Kami mesra," katanya mengenai hubungan mereka yang dingin.

Adakah Jax dan Brittany hamil?

Brittany Cartwright dan Jax Taylor secara rasmi adalah ibu bapa! Bekas ahli pelakon Vanderpump Rules, yang mengumumkan keluar dari rancangan Bravo pada bulan Disember, baru sahaja menyambut kelahiran bayi pertama mereka. Pasangan itu berkongsi berita itu ke Instagram pada hari Selasa, 13 April. ... Kedua-dua Mommy & Baby melakukan yang terbaik!"

Berapakah nilai Erika Jayne?

Nilai Bersih Erika Jayne

Nilai bersih Jayne kini disenaraikan di $5 juta, menurut Kekayaan Bersih Selebriti, walaupun jumlah itu mungkin meningkat - atau tidak.

Berapa nilai Yolanda Hadid?

Memandangkan kerjayanya yang pelbagai dan fakta bahawa dia sebelum ini berkahwin dengan dua lelaki yang sangat kaya, hampir tidak mengejutkan Yolanda telah mengumpul kekayaan yang mengagumkan AS$45 juta, menurut Celebrity Net Worth (sumber semua statistik yang dipetik).

Siapa yang menggunakan Peraturan Vanderpump baharu?

Lisa Vanderpump, Tom Schwartz, Tom Sandoval, Katie Maloney-Schwartz, Ariana Maddix, Scheana Shay, Lala Kent, Charli Burnett, James Kennedy, dan Raquel Leviss semua balik. Rakan kongsi Scheana, Brock Davies menyertai pelakon untuk Musim 9.

Siapa teman lelaki Kristen Doutes?

Teman lelaki baru Kristen Doute, Alex Menache, berdiri di belakang bekas bintang "Vanderpump Rules" selepas dia dipecat kerana tingkah laku perkauman terhadap rakan pelakon Faith Stowers.

Adakah Ariana dan Tom akan berkahwin?

Walaupun hubungan mereka enam tahun, dia cukup lantang mengenai keinginannya untuk tidak berkahwin dan mempunyai anak. Walaupun Sandoval telah menyatakan hasratnya untuk melakukan kedua-dua perkara itu, mereka berdua belum bercadang untuk berkahwin lagi (melalui BravoTV).

Adakah Tom Sandoval bersama Ariana?

Tom Sandoval Dan Ariana Madix Dialu-alukan Dua Anjing Pada 2020

Dan ia benar-benar comel untuk melihat bagaimana mereka berkumpul sebagai satu pek dan keluarga pada tahun lepas.”

Siapa yang mengandung pada Peraturan Vanderpump?

Scheana Shay & Brock Davies

Scheana Shay mengumumkan pada 28 Oktober bahawa dia dan teman lelaki Brock Davies sedang mengandung anak pertama mereka bersama. Kira-kira sebulan kemudian, penyanyi itu—yang mendedahkan bahawa dia mengalami keguguran pada bulan Jun—mendedahkan jantina bayi itu. "Itu perempuan!!!" Scheana menulis di Instagram.

Mengapa Erica dan Tom bercerai?

Erika berkata "sebab dia menceraikan Tom ialah kerana dia curang dengan beberapa wanita," sumber yang rapat dengan pasangan itu memberitahu PEOPLE, sambil menambah bahawa Erika mendakwa "dia diketahui tentang perselingkuhannya selama bertahun-tahun" tetapi "mahu mencuba dan menyelamatkan perkahwinan itu."

Siapakah suri rumah Potomac yang paling kaya?

Bintang realiti terkaya dari Potomac, bagaimanapun, pergi ke gelaran sendiri "Grand Dame" dan ibu bapa kumpulan itu, 58 tahun Karen Huger. Screenrant melaporkan bahawa barisan minyak wanginya dan pertunjukan pengucapan awam menyumbang kepada nilai bersihnya sebanyak $10 juta.

Adakah Jax dan Brittany berpisah 2020?

Jax dan Brittany mengumumkan keluar pada hari Jumaat, 4 Disember di Instagram dan Bravo mengesahkan mereka tidak akan kembali. "8 tahun terakhir pada Peraturan Vanderpump adalah antara tahun yang paling mencabar, memberi ganjaran dan memuaskan dalam hidup saya.

Adakah scheana Shay mempunyai bayi?

Teruja, kerana Scheana Shay telah berkongsi foto pertama bayinya yang baru lahir anak perempuan Wajah musim panas hanya beberapa hari selepas bersalin. Summer Moon Honey Davies dilahirkan pada 26 April, dan kini kita sedang mengintip dari dekat wajah anak kecil itu. ... Dan kelahiran Summer datang pada masa yang sesuai dengan Hari Ibu semakin hampir pada 9 Mei.

Adakah Katie dan Tom mempunyai bayi?

Walaupun kebanyakan kawan baiknya seperti LaLa Kent, Stassi, Scheana dan Brittany semuanya baru-baru ini mempunyai anak sendiri, Katie dan Tom nampaknya tidak tergesa-gesa untuk mempunyai anak. ... Dalam catatan Instagram, Katie mendedahkan bahawa dia adalah ibu baptis anak perempuan Stassi, Hartford Charlie Rose Clark.