Adakah chumlee ada kaitan dengan rick harrison?

Chumlee mungkin sebenarnya bukan salah seorang anak Rick, tetapi dia adalah perkara yang paling dekat dengan seseorang. Rakan seumur hidup anak lelaki Rick dan rakan bintang rancangan Corey Harrison, Chumlee telah datang ke kedai pajak gadai sejak dia masih kecil.

Bagaimanakah chumlee berkaitan dengan Big Hoss?

Siri ini difilemkan di Las Vegas, Nevada, di mana ia mengisahkan aktiviti harian di Kedai Pajak Gadai Emas & Perak Terkenal Dunia, sebuah perniagaan keluarga 24 jam yang dibuka pada tahun 1989 dan pada asalnya dikendalikan oleh patriark Richard "Old Man" Harrison, anaknya Rick Harrison, anak lelaki Rick Corey "Big Hoss" Harrison, dan Corey's zaman kanak-kanak ...

Adakah chumlee kaya?

Austin Chumlee Rusell ialah bintang televisyen realiti terkenal Amerika, seorang ahli perniagaan yang paling terkenal kerana membintangi rancangan History Channel 'Pawn Stars'. Dia mula bekerja di kedai itu ketika berusia 21 tahun. ... Sehingga 2021, Austin Chumlee Russell's nilai bersih dianggarkan kira-kira $5 juta.

Adakah pakar Pawn Stars dibayar?

Khabarnya, pakar di Pawn Stars tidak mendapat bayaran. Menurut DeadlineHollywood.com, "Mereka bekerja tanpa skrip dan mereka tidak dibayar, tetapi berada di rancangan itu telah meningkatkan perniagaan mereka dan menjadikan mereka nama jenama dalam bidang penilai."

Adakah Rick Harrison masih memiliki kedai pajak gadai?

Kedai Pajak Gadai Emas & Perak masih ada dan terletak di 713 S. Las Vegas Blvd di Las Vegas. Walaupun Rick bukan pekerja sepenuh masa di kedai itu lagi, dia kadang-kadang mengunjungi kedai itu dan menginap untuk foto dan tandatangan dengan peminat, menurut Distractify.

Selepas Menonton Ini.. Anda Akan BENCI Rick Harrison! (Bintang Gadai)

Adakah Pawn Stars sebenar atau dipentaskan?

'Bintang Pajak' Adalah Kira-kira Sebenar seperti Mana-mana Rancangan Realiti Lain... Maknanya Banyak Yang Diperingkat. ... Siri History Channel telah disiarkan selama lebih 10 tahun tetapi masih begitu popular sehingga rangkaian itu meningkatkan masa tayangan episod daripada 23 minit kepada 44 minit untuk musim ke-16nya.

Apakah nama sebenar Big Hoss?

Berikut ialah satu item yang anda tidak akan dapati di Kedai Pajak Gadai Emas & Perak: Personaliti televisyen realiti Corey Harrison, lebih dikenali sebagai "Big Hoss" di saluran kabel History "Pawn Stars," telah meletakkan rumahnya di Las Vegas untuk dijual pada harga $2.39 juta.

Apa yang berlaku kepada Chumlee?

Apa yang berlaku kepada Chumlee? ... Semasa menggeledah rumah Chumlee, pegawai polis menemui senjata api, meth kristal, Xanax, ganja, dan kesan kokain. Dia telah ditangkap dan kemudian dibebaskan selepas menghantar bon $62,000. Dua bulan kemudian, Chumlee didakwa dengan 20 pertuduhan jenayah, termasuk pemilikan senjata api yang menyalahi undang-undang.

Apa yang berlaku kepada Big Hoss di Pawn Stars?

Harrison meninggal dunia pada 25 Jun "dikelilingi oleh orang yang dia sayangi" selepas lama bertarung dengan penyakit Parkinson, anaknya Rick mengesahkan dalam satu kenyataan di Instagram. Dia berusia 77 tahun. "Dia akan sangat dirindui oleh keluarga kami, pasukan di Pajak Emas & Perak dan ramai peminatnya di seluruh dunia," tulis Rick di Instagram.

Mengapa mereka membatalkan Pawn Stars?

Pada Mac 2020, dan semasa penggambaran musim ke-17, filem Krew Pawn Stars terpaksa menghentikan pengeluaran kerana ia dianggap sebagai kerja yang tidak penting semasa Pandemik Covid19. Akibatnya, kepastian tentang banyak pekerjaan menjadi terbuka, dan tiada siapa yang tahu dengan tepat bila kenormalan akan kembali.

Adakah Pawn Stars akan kembali pada 2021?

Pawn Stars sedang menyiarkan musim ke-19 mereka, yang bermula 14 Ogos 2021. Pawn Stars terpaksa membuat penggambaran musim ke-18 mereka melalui wabak coronavirus. Pengeluaran telah dihentikan selama berbulan-bulan tetapi Rick Harrison, anaknya, Corey Harrison, dan Austin "Chumlee" Russell kembali ke kedai Pajak Gadai Emas & Perak.

Mengapa Corey kehilangan pemilikan dalam Pawn Stars?

Walaupun tenaganya yang luar biasa dan kehadirannya yang bersemangat, ada masanya Corey mempertimbangkan untuk meninggalkan Pawn Stars. Peminat akan terkejut apabila mengetahui bahawa sebab ini ada kaitan dengan beberapa drama keluarga dalaman yang melibatkan masa depan kedai.

Adakah Corey Harrison memiliki sebahagian daripada kedai pajak gadai?

Richard Corey "Big Hoss" Harrison (lahir 27 April 1983) ialah seorang ahli perniagaan Amerika dan personaliti televisyen realiti, yang dikenali sebagai ahli pelakon siri TV History Pawn Stars, yang mendokumentasikan kerjanya di Kedai Pajak Gadai Emas & Perak Terkenal Di Dunia di Las Vegas, yang dia miliki bersama bapanya, Rick Harrison.

Siapakah pemilik kedai Pawn Stars sekarang?

Pawn Stars mendokumentasikan kesengsaraan harian pemilik dan beberapa kakitangan di Kedai Pajak Gadai Emas & Perak Terkenal Dunia yang terletak di Las Vegas, Nevada. Pada masa ini, siri itu mengikuti bapa-dan-anak pemilik Rick dan Corey Harrison, bersama Chumlee, kawan Corey zaman kanak-kanak yang sentiasa ada.

Bagaimana chumlee menurunkan berat badan?

Chumlee mendapat inspirasi untuk menurunkan berat badan selepas rakannya Corey Harrison melakukannya pertama kali pada 2014 - menjalani diet dengan diet intensif dan rejim senaman. Bintang TV itu memberitahu PEOPLE bagaimana dia kehilangan hampir 100 paun dengan "menghapuskan semua makanan yang diproses" dan kemudiannya menjalani pembedahan pintasan gastrik.

Berapakah pendapatan Rick Harrison bagi setiap episod Pawn Stars?

Pawn Stars, salah satu rancangan yang paling dihormati dalam sejarah, membayar Richard Harrison $ 15,000 setiap episod pada 2014. Seorang lagi bintang, Chumlee, yang kini bergelut dengan masalah undang-undang, memperoleh $ 25,000 setiap episod.

Adakah Pawn Stars sebenarnya membeli barangan tersebut?

Hari ini, jarang untuk melihat ahli pelakon di kedai, dan mereka sebenarnya tidak mengambil bahagian dalam mana-mana perniagaan kedai pajak gadai. Daripada apa yang kami faham, kedai itu mendapat lebih banyak hasil daripada pertunjukan dan pengunjung berbanding perniagaan pajak gadai.

Apakah benda paling mahal yang dibeli di Pawn Stars?

Ini Adalah Barangan Paling Mahal Yang Pernah Dinilai Pada 'Pawn Stars'

  • Syiling 'Ides Of March' Dari Era Rom. ...
  • 1922 Dolar Bantuan Tinggi. ...
  • Kontrak Rakaman Asal Untuk The Beatles. ...
  • Gitar Milik Jimi Hendrix. ...
  • O.J. ...
  • 3,000 Auns Perak Tulen. ...
  • Lakaran Maurice Sendak. ...
  • Sut Tiga Keping George Washington.

Di manakah Pawn Stars mendapatkan wang mereka?

Hari ini, keuntungan di kedai pajak gadai terkenal ini kebanyakannya datang dari barangan berjenama Pawn Stars. Memandangkan kedai pajak gadai adalah tarikan pelancong yang hangat di Las Vegas, orang yang berjaya masuk ke kedai (beratur panjang di luar adalah perkara biasa) suka membeli baju-t Chumlee dan barangan Pawn Stars yang lain.

Berapakah nilai Kedai Pajak Gadai Emas dan Perak?

Lelaki Tua Harrison membuka "Kedai Gadai Emas dan Perak" di Las Vegas, Nevada, bersama anaknya, pada tahun 1989. Sejak itu, kedai itu telah dibuka dua puluh empat jam sehari, tujuh hari seminggu. Patriark keluarga Harrison membuat $15,000 setiap episod dan mempunyai dianggarkan nilai bersih $8 juta.

Berapakah nilai Rick dari Rick's Restoration?

Nilai bersih Rick Dale: Rick Dale ialah bintang televisyen realiti Amerika dan pemulih antik profesional yang mempunyai nilai bersih $2.5 juta. Rick Dale dilahirkan pada tahun 1970 dan merupakan pemilik Rick Restoration yang berpangkalan di Las Vegas.

Bagaimanakah Chumlee menjadi kaya?

Dia telah menyertai rancangan itu sejak pertama kali disiarkan pada tahun 2009. Gajinya ialah $25,000 setiap episod dan dengan kebolehannya untuk mempertikaikan tawaran terbaik untuk item mewah, wajar untuk mengatakan bahawa dia telah berjaya. rezeki melalui Kedai Pajak Gadai, dengan sebahagian daripada kredit kerana fakta bahawa ia adalah sebahagian daripada rancangan televisyen realiti utama.