Tidak boleh bergurau?

Tanggalkan kepala berus lama: Pegang kepala dan pegang dengan tangan bertentangan, bulunya menghadap ke arah anda. Letakkan ibu jari anda pada titik, kemudian tarik perlahan-lahan pergi dalam gerakan lengkok sedikit (jangan snap terus ke belakang!).

Bagaimana anda melepaskan Quip?

Muat semula jalur anda

Apabila anda pulang ke rumah, kami tahu anda mahu quip dikembalikan ke tempat yang membanggakan: pada cermin anda! Jika jalur sedutan anda memungut apa-apa serpihan dalam perjalanan, satu helah yang hebat ialah meletakkan pita jernih yang tetap (bukan kekuatan tambahan!) di atasnya, tekan perlahan-lahan, kemudian kupas kembali. Jalur anda akan menjadi baik seperti baharu!

Mengapa kepala berus gigi quip saya jatuh?

Oleh kerana berus gigi Quip adalah direka dengan kepala yang boleh diganti, sebenarnya akan ada masalah jika ia tidak hilang. Jadi, jika anda telah jatuh lebih awal, cuba pasangkannya seolah-olah ia adalah pengganti. Jika ia tidak dapat disambungkan semula dengan betul, atau tertanggal semula, maka pemegang berus anda mungkin rosak atau patah.

Bagaimanakah anda meletakkan bateri dalam berus gigi quip?

Basahkan sedikit bulu pada kepala berus lama anda, dan gunakannya untuk menggosok perlahan-lahan sebarang ubat gigi kering dari bahagian putih atas pemegang. Masuk bateri AAA baharu atau hujung negatif boleh dicas semula yang baru dahulu, kemudian luncurkan motor masuk semula (ia akan naik sedikit).

Apa yang boleh saya lakukan dengan kepala quip lama saya?

Kebanyakan kepala berus tidak boleh dikitar semula sepenuhnya, kerana kebanyakan bulu diperbuat daripada nilon lembut. Walau bagaimanapun, anda boleh memotong bahagian kepala berus anda dengan bulu dan mengitar semula yang lain!

Quip Toothbrush - Cara Menggantikan Kepala Berus Gigi

Adakah quip benar-benar bernilai?

Sebagai doktor gigi, penguji produk minimalis dan kejam, saya menganggap sindiran itu bernilai pelaburan untuk pengembara dan minimalis. Untuk keluarga yang mementingkan bajet atau sesiapa sahaja yang mencari berus gigi sonik berkuasa tinggi, quip mungkin tidak sepadan dengan tanda harga. Selama 3 tahun yang lalu, berus ini telah menjadi berus gigi kembara saya.

Bagaimanakah anda menetapkan semula berus gigi Quip?

Anda boleh memadamkan data berus anda dengan pergi ke "Tetapan", memilih berus yang anda ingin padamkan dan mengklik "padam semua data berus".

Apa yang bagus tentang Quip?

Jika anda tidak pernah membuat lompatan kepada berus elektrik, Quip ialah tempat permulaan yang baik. Berus mudah digunakan, kelihatan cantik di bilik mandi anda dan tidak memerlukan pengecasan. Ianya berfungsi baik untuk membersihkan gigi, gusi dan lidah anda, dan ianya murah.

Apa yang berlaku jika Quip saya pecah?

Walaupun kami akan memberikan sokongan dan bantuan untuk semua isu, kami tidak boleh menawarkan pengganti jika produk quip anda telah berhenti berfungsi atau rosak secara fizikal daripada penggunaan yang salah (iaitu ... Hanya produk quip yang dibeli melalui tapak web kami dan peruncit yang dibenarkan layak mendapat perlindungan waranti.

Adakah quip kehabisan bateri?

Quip ialah berus gigi elektrik di mana anda boleh mendapatkan kepala berus baharu dalam mel apabila anda memerlukannya. Lebih masa, bateri dalam Quip akan kehilangan casnya dan perlu diganti, tetapi sangat mudah untuk diubah.

Berapa kerap anda menggantikan quip?

Semasa anda memberus, bulu-bulu itu kembali ke bentuk bergerigi asalnya, yang boleh menyebabkan kemelesetan gusi dan menghilangkan enamel menurut Dr. Mark Burhenne, Ketua Penasihat Pergigian quip dan pengasas AskTheDentist.com. Itulah sebabnya disyorkan untuk menggantikannya setiap tiga bulan, atau apabila anda melihat tanda-tanda haus.

Berapa lama bateri quip tahan?

quip dikuasakan oleh bateri biasa atau boleh dicas semula yang sama seperti berus elektrik lain (AAA dalam kes kami). Perbezaan dengan quip ialah bateri AAA boleh tanggal yang tahan lama lebih 3 bulan.

Bolehkah anda Restick menyindir?

sindir | Penutup perjalanan boleh guna semula untuk berus gigi quip anda. Pamerkan, lekapkan dan lindungi berus kegemaran anda dengan bangga. Perkara yang anda dapat: Penutup plastik berfungsi sebagai pelekap, sarung perjalanan dan dirian. Lekat dan lekat semula pada cermin, kaca atau jubin untuk menjimatkan ruang.

Adakah berus gigi quip diluluskan oleh TSA?

Awak dibenarkan untuk membungkus berus gigi elektrik anda dalam bagasi yang dibawa atau didaftarkan.

Bagaimana anda memastikan quip bersih?

Cara paling berkesan untuk membersihkan jalur sedutan adalah dengan menggunakan sekeping pita scotch seperti roller lint kecil untuk membuang sebarang serpihan. Untuk kerja yang lebih sukar, sedikit sabun dan air patut membantu! Pastikan untuk membiarkan jalur sedutan kering selama 24 jam penuh sebelum cuba melekatkannya pada permukaan yang rata dan berkilat.

Mengapa quip begitu popular?

An bersih yang berkesan (dengan harga yang berpatutan).

Dengan menghilangkan semua loceng dan bulu - ciri gigi tidak diperlukan - quip mampu menawarkan salah satu berus gigi elektrik yang paling berpatutan di pasaran. Ia bermula pada hanya $25, dan kepala berus dihantar ke pintu anda setiap tiga bulan dengan hanya $5 dengan penghantaran percuma.

Mengapa berus gigi quip saya tidak bersambung ke apl?

Jika anda menghadapi masalah memasangkan Berus Pintar anda, buat pastikan berus Pintar anda dicas sepenuhnya dan dalam julat daripada aplikasi quip. Sila pastikan bahawa Bluetooth anda dihidupkan dan dipilih untuk "membenarkan sambungan baharu". ... Adakah Bluetooth anda dihidupkan dan boleh "Benarkan Sambungan Baharu"?

Bagaimanakah cara mengemas kini perisian tegar quip?

Bagaimanakah cara mengemas kini perisian tegar saya?

  1. Klik ikon tetapan di penjuru kanan sebelah atas halaman utama.
  2. Klik Nama Berus di bawah "Berus Disambungkan"
  3. Klik "Muat Turun dan Pasang" di bawah butiran perisian tegar baharu. Sila letak telefon anda berdekatan dan gandingkan dengan Berus Pintar anda!

Bagaimanakah anda menyegerakkan berus gigi quip?

Anda boleh menyegerakkan Berus Pintar anda dengan membuka aplikasi quip dengan berus anda dalam julat telefon anda dan mengklik butang "Segerak" di bahagian atas halaman utama. Sila pastikan Bluetooth anda dihidupkan dan bateri berus anda dicas.

Mana lebih baik pecah atau sindir?

sindir menawarkan hanya satu mod pembersihan di mana bulu bergerak pada 15,000 pukulan seminit. Burst menawarkan 33,000 pukulan yang lebih mengagumkan pada mod pembersihannya yang paling berkuasa daripada tiga yang ada. Burst paling hampir sejajar dengan berus Sonicare yang biasanya menawarkan 31,000 sapuan seminit.

Adakah quip tidak baik untuk alam sekitar?

Walaupun reka bentuknya yang minimalis dan harga yang rendah, berus Quip memberikan untuk memastikan gigi anda bersih. ... Dari segi alam sekitar, berus Quip menonjol. Tapak berus diperbuat daripada logam atau plastik kitar semula yang direka untuk bertahan untuk jangka masa panjang, dan kepala berus boleh dikitar semula sepenuhnya, menjimatkan bulu nilon.

Bolehkah anda menggunakan quip di bilik mandi?

sindir adalah kalis air dan selamat mandi dengan penutup serba boleh (dan, sudah tentu, hitam) yang dipasang pada cermin, berdiri di atas kaunter dan meluncur ke atas bulu anda untuk dimasukkan ke dalam beg hitam atau barang bawaan yang serupa.

Bulu Quip diperbuat daripada apa?

Kepala berus mempunyai bulu lembut dan seragam, yang lembut pada gusi saya. Dibuat daripada plastik, kepala berus berwarna putih dengan bulu nilon yang lembut dan seragam, yang lembut pada gusi saya. Alat flos adalah sama seperti berus gigi—ia diperbuat daripada plastik atau logam dalam warna yang sepadan.

Adakah gurauan saya Bluetooth?

Jejaki memberus gigi anda dengan apl quip® percuma

Gandingkan satu atau lebih berus ke apl iOS atau Android kami, maka anda sudah bersedia. Motor Pintar Bluetooth® quip akan menyimpan rutin anda secara automatik, tiada telefon diperlukan!