Adakah aplikasi bravo memerlukan wang?

Bravo disertakan dalam pakej asas untuk $64.99 sebulan.

Adakah Bravo aplikasi percuma?

Memandangkan anda tidak dapat menonton Bravo OTA, anda mungkin akan melihat apa yang ditawarkan oleh aplikasi penstriman. Apa yang anda akan pelajari ialah semua apl penstriman yang menampilkan Bravo disertakan dengan percubaan percuma. Ini bermaksud anda boleh menonton Bravo secara percuma selama beberapa minggu.

Adakah anda perlu membayar untuk TV Bravo?

Adakah kandungan di Bravotv.com tersedia tanpa langganan TV Berbayar? ya, anda boleh terus melawat Bravotv.com untuk mengakses klip rancangan, sorotan dan bilangan terhad episod penuh tanpa langganan TV Berbayar.

Bagaimanakah saya boleh menonton Bravo tanpa kabel?

Anda boleh menonton Bravo tanpa kabel dengan percubaan percuma dihidupkan TV YouTube, Hulu dengan TV Langsung dan Fubo, atau dengan langganan di DirecTV Stream dan Sling Orange + Blue. Di bawah, kami mengira cara terbaik untuk menonton Bravo yang digunakan oleh pemotong kord.

Adakah terdapat aplikasi Bravo berbayar?

Petua atau Bayar Bravo ialah aplikasi yang membenarkan pengguna untuk memberi tip kepada orang atau membayar orang tanpa wang tunai dan tanpa bertukar maklumat peribadi.

Bina Apl dengan Bravo Studio | Bahagian 1 - Gambaran Keseluruhan

Adakah Bravo mempunyai aplikasi penstriman?

The Aplikasi Bravo ialah destinasi mudah alih anda untuk kandungan rancangan yang mesti dilihat dari minggu ke minggu. Tonton episod penuh rancangan Bravo kegemaran anda – dan juga episod baharu sehari selepas tayangannya – dengan memuat turun apl Bravo dan log masuk melalui pembekal televisyen anda.

Adakah terdapat aplikasi Bravo untuk TV Pintar?

Apl Bravo akan tersedia di seluruh peranti yang disambungkan ke web yang dikuasakan oleh Samsung, Google TV dan Widget Yahoo dalam usaha untuk membawa lebih kecanggihan kepada tawaran interaktif yang biasanya disediakan oleh rangkaian TV, menurut Lisa Hsia, eksekutif VP digital di Bravo.

Adakah Bravo pada mana-mana perkhidmatan penstriman?

Anda boleh menonton Bravo hidup tanpa kabel pada salah satu perkhidmatan penstriman ini: Sling TV, Hulu + Live TV, Fubo TV, DirecTV Stream atau Youtube TV. Dalam artikel ini, kami akan membantu anda memutuskan pilihan yang terbaik untuk anda.

Adakah Bravo percuma di Roku?

Bravo kini tersedia untuk dimuat turun pada perkhidmatan penstriman Roku. Pergi ke peranti Roku anda sekarang untuk memuat turun apl dan ketahui lebih lanjut tentang platform penstriman Roku di sini.

Mengapa Bravo tidak berfungsi?

Bagaimana untuk menyelesaikan masalah apabila apl Bravo tidak berfungsi? Mulakan semula apl Bravo. Ketahui sama ada peranti anda serasi dengan apl. Semak kemas kini dan kemas kini apl.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan Bravo pada Roku saya?

Apa yang anda perlu lakukan ialah log masuk dengan akaun pembekal TV anda dan anda akan dapat mengakses semua kehebatan ini dalam masa yang singkat. Tunduk ke Kedai Saluran Roku untuk menambah Bravo Now.

Bagaimanakah cara saya memautkan pembekal ke apl Bravo saya?

Dalam menu, anda akan melihat pilihan kepada “Pautan Pembekal TV anda.” Teruskan dan ketik butang itu, yang akan membawa anda ke skrin yang meminta anda memilih pembekal kabel anda. Dari sana, anda boleh log masuk menggunakan nama pengguna dan kata laluan yang dikaitkan dengan akaun pembekal kabel anda.

Adakah Bravo percuma di Hulu?

Tonton Bravo Network Dalam Talian | Hulu (Cubaan percuma)

Bolehkah anda mendapatkan Bravo di Hulu?

Strim Bravo di Hulu

Jika anda ingin menonton rancangan Bravo kegemaran anda secara langsung, anda perlu langganan TV Hulu + Langsung. * Sebagai tambahan kepada keseluruhan perpustakaan penstriman Hulu, pelanggan Hulu + TV Langsung mendapat akses kepada 75+ saluran langsung, termasuk Bravo.

Bagaimanakah saya boleh menonton Bravo secara langsung?

Anda boleh menonton Bravo menggunakan mana-mana perkhidmatan penstriman berikut: Hulu, Sling TV, FuboTV, YouTube TV, dan Strim DIRECTV.

...

Tonton Bravo secara Percuma

  1. FuboTV – menawarkan percubaan percuma selama 1 minggu.
  2. Hulu Live TV – Menawarkan percubaan percuma selama 1 minggu.
  3. YouTube TV – menawarkan percubaan percuma selama 1 minggu.

Berapakah kos untuk memiliki Roku?

Pemain penstriman Roku bermula pada hanya $29.99, dan TV Roku boleh didapati daripada pelbagai pengeluar TV pada harga yang berpatutan. Tiada yuran bulanan untuk menonton saluran percuma atau menggunakan peranti Roku.

Adakah Bravo berada di Saluran Roku?

Hari ini Bravo Now dan E! Sekarang adalah tersedia pada pemain Roku dan model Roku TV di A.S. Pelanggan Roku di A.S. yang membuat pengesahan melalui pembekal TV berbayar mereka boleh menstrim musim penuh, dan episod semasa dan lepas bagi kebanyakan siri asal Bravo dan E! yang paling popular.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan apl Bravo pada TV Pintar LG saya?

  1. Tekan butang Laman Utama/Pintar pada alat kawalan jauh anda untuk memaparkan pelancar anda.
  2. Klik Butang Lagi Apl.
  3. Buka Apl Kedai Kandungan LG.
  4. Pilih Premium.
  5. Cari apl anda dalam Gedung Kandungan LG, kemudian pilih Pasang.

Mengapa apl Bravo tidak berfungsi pada Roku?

Sekarang, jika aplikasi Bravo Now tidak berfungsi, kami cadangkan anda mengalih keluar saluran dan menambahnya semula kemudian. ... Anda boleh menekan butang * pada alat kawalan jauh untuk membuka jubin saluran, pilih Bravo Now, dan klik pada "tekan saluran." Kemudian, but semula peranti daripada tetapan dan tambah Bravo Now sekali lagi apabila sistem dihidupkan semula.

Apakah maksud kunci pada apl Bravo?

Ikon kekunci menunjukkan bahawa video itu tersedia untuk ditonton sebaik sahaja anda log masuk melalui pembekal TV kabel atau satelit anda. Apabila anda log masuk, ikon kunci akan bertukar kepada ikon main dan kandungan anda akan tersedia untuk ditonton.

Bagaimanakah cara untuk membolehkan apl Bravo berfungsi?

Apl Bravo Now Tidak Berfungsi

  1. Mulakan semula aplikasi. Jika anda adalah apl mula bertindak entah dari mana dan berfungsi dengan baik beberapa saat sebelum itu, ia mungkin telah ranap atau membangunkan beberapa pepijat yang bukan masalah besar sama sekali. ...
  2. Semak Keserasian. ...
  3. Kemas kini apl. ...
  4. Semak VPN.

Adakah saluran Bravo dimatikan?

Bravotv.com adalah UP dan boleh dihubungi oleh kami. Graf di atas memaparkan aktiviti status perkhidmatan untuk Bravotv.com sepanjang 10 semakan automatik terakhir. Bar biru memaparkan masa tindak balas, yang lebih baik apabila lebih kecil. Jika tidak bar dipaparkan untuk masa tertentu bermakna perkhidmatan itu tidak berfungsi dan tapak itu berada di luar talian.