Tidak boleh menambah muzik ke cerita instagram?

Anda mungkin perlu log keluar daripada apl dan memaksa-berhenti, kemudian buka Instagram dan log masuk semula. Jika itu masih tidak membawa anda ke pelekat muzik Instagram yang manis dan manis dalam Stories, anda boleh memadamkan apl Instagram anda sepenuhnya, memasang semula apl itu pada telefon anda dan kemudian log masuk sekali lagi.

Bagaimanakah saya boleh mendayakan muzik pada cerita Instagram saya?

Apabila anda membuka kamera, leret ke pilihan "Muzik" baharu di bawah butang rekod. Cari lagu, pilih bahagian tepat yang anda mahu dan rakam video semasa lagu dimainkan di latar belakang. Apabila rakan anda menonton cerita anda, mereka akan mendengar lagu dimainkan semasa mereka melihat foto atau video anda.

Mengapa muzik tidak berfungsi pada cerita Instagram saya?

#2 Cuba Log Masuk & Keluar Dari Aplikasi

Jika muzik pada cerita Instagram masih tidak berfungsi, hanya log keluar daripada apl. Selepas ini, log masuk menggunakan kelayakan yang sama. Semak sama ada anda boleh menggunakan cerita muzik Instagram sekarang!

Bagaimanakah anda membetulkan muzik yang tidak tersedia di Instagram?

Bagaimana untuk menyelesaikan masalah muzik Instagram tidak berfungsi?

  1. Kemas kini apl Instagram anda.
  2. Log masuk, log keluar, dan kemudian log masuk semula untuk melihat sama ada ia berfungsi.
  3. Pasang semula apl Instagram.
  4. Kemas kini apl Instagram menggunakan Wi-Fi anda.
  5. Beralih ke akaun peribadi.
  6. Beralih kepada akaun pencipta.
  7. Gunakan VPN untuk mengakses muzik Instagram.

Mengapa saya tidak boleh menambah muzik pada Cerita Instagram 2020 saya?

Anda mungkin perlu log keluar daripada apl dan berhenti paksa, kemudian buka Instagram dan log masuk semula. Jika itu masih tidak membawa anda kepada pelekat muzik Instagram yang manis dan manis dalam Stories, anda boleh memadam apl Instagram anda sepenuhnya, pasang semula apl pada telefon anda, kemudian log masuk semula.

Menetapkan! Muzik Cerita Instagram Tidak Tersedia / Ditayangkan

Mengapa saya tidak boleh menambahkan muzik pada cerita Instagram saya pada akaun perniagaan saya?

Terutamanya bahagian muzik. Jika anda menggunakan akaun perniagaan di Instagram, anda (biasanya) tidak akan mempunyai akses untuk menggunakan muzik daripada artis rakaman - muzik yang mempunyai nama artis dan lagu dalam tajuk. Ini kerana ia adalah isu hak cipta.

Mengapa butang muzik saya hilang di Instagram?

Sebab mengapa pelekat muzik hilang ialah bahawa akaun anda adalah akaun perniagaan. Untuk mendapatkan semula pelekat muzik, anda perlu bertukar kepada akaun peribadi. Jika tidak, anda tidak akan dapat mengakses pelekat muzik kerana ia tidak boleh digunakan untuk tujuan komersial.

Bagaimanakah cara menambahkan muzik pada suapan Instagram saya selepas 2020?

Cara Menambah Muzik pada Cerita Instagram

  1. Buka Instagram dan pergi ke cerita anda. ...
  2. Teruskan mengambil cerita, sama ada foto atau video.
  3. Ketik ikon pelekat di bahagian atas skrin anda.
  4. Pergi ke pelekat "Muzik".
  5. Cari lagu yang anda mahu tambah dan ketik padanya.

Adakah Instagram mengalih keluar ciri muzik?

Malangnya, kita perlu mengalih keluar akses itu. Anda masih boleh menggunakan muzik daripada Koleksi Bunyi Facebook yang menampilkan lebih daripada 9,000 lagu dan bunyi bebas royalti daripada pelbagai genre.”

Ke manakah perginya pelekat muzik di Instagram?

Mula-mula, muat turun versi terkini apl Instagram pada iOS atau Android. Seterusnya, buka kamera Instagram Stories dan ambil atau muat naik foto atau video. Setelah itu selesai, ketik butang pelekat di bahagian atas skrin dan pilih pelekat muzik.

Mengapa muzik Instagram tidak tersedia untuk beberapa gulungan akaun?

Jika ciri Muzik belum tersedia di negara anda, anda juga tidak akan dapat mengakses ciri Muzik pada Gelendong Instagram anda. Negara yang berbeza mungkin mempunyai undang-undang pelesenan muzik yang berbeza.

Bolehkah anda menambah muzik pada cerita Instagram perniagaan?

Akaun perniagaan mungkin tidak dibenarkan menggunakan Muzik secara percuma dalam Cerita Insta mereka semasa mereka mengiklankan produk atau perkhidmatan mereka. ... “Malangnya ciri ini tidak tersedia untuk akaun Perniagaan. Hanya akaun peribadi yang mempunyai ciri muzik. Disebabkan oleh hak cipta tetapi juga pelanggaran dan perjanjian lain.

Bagaimanakah cara menambahkan muzik pada akaun perniagaan Instagram saya?

Untuk menambahkan muzik pada Cerita Instagram, ketik ikon muka smiley segi empat sama di bahagian atas sebelah kanan, dan pilih pelekat Muzik dalam menu pop timbul. Pilih lagu dengan mencari dalam senarai dan sesuaikan menggunakan butang yang muncul di bahagian bawah Cerita anda.

Bolehkah akaun perniagaan menggunakan muzik di Instagram?

Audio Jika anda mempunyai akaun peribadi atau pencipta di Instagram, anda akan dapat menambahkan muzik bergaya pada video anda. Akaun perniagaan tidak dapat menambahkan audio pada Kekili mereka kerana pelanggaran hak cipta. Walau bagaimanapun, akaun perniagaan boleh menggunakan audio asli dalam video mereka.

Mengapa saya tidak boleh menambah muzik pada kekili saya?

Kebanyakan akaun perniagaan di Instagram tidak mempunyai muzik daripada artis rakaman. ... Itulah sebabnya Instagram tidak memberikan anda ciri muzik dalam cerita (dan kini Reels) jika anda mempunyai akaun perniagaan —jika akaun perniagaan anda adalah pengecualian kepada peraturan ini, jangan terkejut jika ia hilang tidak lama lagi!

Apakah maksud muzik Instagram tidak tersedia di rantau anda?

Semasa menyemak imbas platform media sosial Instagram, jika anda telah menjumpai cerita yang mempunyai 'muzik' dan aplikasi memberitahu anda bahawa 'Instagram Music tidak tersedia di wilayah anda', ia hanyalah kerana platform itu masih belum mendapat lesen muzik untuk wilayah itu.

Wilayah manakah muzik Instagram tersedia?

Muzik Instagram ialah ciri yang menakjubkan, tetapi ia hanya tersedia di AS, UK, Australia, New Zealand, Sweden, Perancis, Kanada dan Jerman. Di luar negara tersebut, anda akan mendapat ralat semasa anda menatal Cerita Instagram yang mengatakan, "Muzik Instagram tidak tersedia di rantau anda".

Bagaimanakah anda menambah muzik pada Instagram anda tanpa pelekat 2020?

Jika anda ingin mempunyai muzik pada Cerita Instagram anda tetapi tidak mahu pelekat kelihatan, anda boleh menyeret pelekat dari skrin. Ia akan hilang daripada paparan pratonton Cerita, tetapi selepas ia diterbitkan, anda masih akan mendengar muzik dan melihat tajuk lagu serta artis di bahagian atas skrin.

Bolehkah anda menambah lagu pada siaran Instagram?

Buka apl Instagram anda. Ketik ikon + di bahagian bawah bahagian tengah skrin. ... Tekan ikon muzik di sebelah kiri-tengah skrin. Navigasi ke lagu yang anda ingin gunakan dan ketiknya untuk menambahkannya pada video anda.

Bolehkah anda menggunakan muzik pada siaran Instagram?

Ya, anda boleh menggunakan muzik dalam Cerita Instagram, menurut catatan blog mereka. Cerita membolehkan anda menggunakan kedua-dua persembahan muzik yang dirakam dan secara langsung. Satu-satunya pengecualian ialah negara yang penggunaan muziknya terhad pada masa ini. Kandungan anda harus mengandungi komponen visual.

Bagaimanakah anda menyiarkan lagu dari Spotify ke cerita Instagram?

Bagaimana untuk menyiarkan video muzik ke Cerita Instagram

  1. Di Spotify, pilih album atau senarai main. Buka Spotify pemain dan pilih senarai main, artis atau album yang anda mahu dengar. ...
  2. Pilih lagu yang anda ingin kongsi. ...
  3. Klik pada tiga titik di sebelah kanan pemain. ...
  4. Klik 'Kongsi'...
  5. Seterusnya, 'Instagram Stories'