Bagaimana gabriel kehilangan matanya?

Terdapat banyak teori mengenai apa yang berlaku. Satu yang popular, dan yang saya percaya, ialah itu Gabriel sama ada secara tidak sengaja termakan darah Walker semasa menutup dirinya di dalamnya atau ia masuk ke dalam luka terbuka dan dia tidak perasan. Atau dia hanya mendapat sedikit di matanya.

Bagaimana Gabriel kehilangan matanya?

Pada episod kejam The Walking Dead pada Mac ... Amaran: Pemusnah ringan untuk Musim 11 The Walking Dead. Penemubual bertanya kepada Seth soalan mengenai kanta sentuh berwarna dan seolah-olah mengesahkan bahawa buta di mata Bapa Gabriel adalah kerana pengalamannya dalam Musim 8.

Kenapa mata Gabriel putih?

Jangkitan matanya mungkin berubah menjadi yang paling teruk. ... Bapa Gabriel boleh dilihat beberapa kali dalam treler musim 9 yang kelihatan mempunyai satu buta mata terbukti dengan warna pucat manakala matanya yang sebelah lagi kekal sama.

Adakah Gabriel kehilangan penglihatannya?

Dia demam, mata merah, dan pada episod Ahad, dia mula kehilangan penglihatannya. ... Jika anda memberi perhatian kepada episod ketujuh musim lapan, Eugene membayangkan Gabriel sakit kerana dia menutup dirinya dengan keberanian untuk melarikan diri dari treler Sanctuary dengan Negan.

Bagaimanakah Gabriel mendapat jangkitan?

Tidak lama selepas itu, Negan melemparkan Gabriel ke dalam sel itu milik Sasha dan Daryl ketika mereka menjadi tawanan Juruselamat. Ketika itulah Gabriel mula sakit, sesuatu yang diperhatikan oleh Eugene berjaket, yang membantu Gabriel keluar dengan Dr. Carson.

The Walking Dead Musim 8 | Keracunan Sinaran Gabriel?

Bapa Gabriel sakit apa?

Bapa Gabriel tidak berpura-pura, dia tidak mengalami strok haba, malah saya akan bertaruh dia TIDAK DIGIGIT . . . Dia ada KERACUNAN SINARAN." Seperti biasa, The Walking Dead tidak pernah gagal mencari cara baharu untuk mengecewakan kami.

Apa yang Negan lakukan kepada Gabriel?

Pada masa kini, Bapa Gabriel (Seth Gilliam) mendapati dirinya terperangkap dengan Negan dalam treler kotak di luar Sanctuary, dikelilingi oleh sekumpulan pejalan kaki. Negan tidak membunuh Gabriel, tetapi membuai dia bercakap tentang masa lalunya, mengetahui bahawa Jibril berusaha untuk menebus pengkhianatan terhadap jemaahnya sendiri.

Siapa Ken dalam walking dead?

Kenneth Sutton, lebih dikenali sebagai Ken atau Kenny, adalah mangsa yang terselamat daripada wabak dalam AMC The Walking Dead. Dia adalah penduduk Hilltop Colony, bersama ibu bapanya Earl dan Tammy Rose.

Mengapa Jibril mengambil makanan itu?

Beliau pergi di sana dengan bekalan dan makanan (kami melihat Gabriel mengumpulkan barang-barang) dan ia agak tersirat dia tahu tentang mereka yang menangkapnya dan berniat untuk menukar makanan untuk tentera mereka untuk membantu berperang.

Adakah Rick berubah menjadi pejalan kaki?

Tiba-tiba, Rick tersedar dari lamunannya sebagai seorang pejalan kaki hendak menggigitnya. Dia melarikan diri dari rumah. ... Semasa Rick menunggang, dia pengsan sekali lagi dan mendapati dirinya berada di ladang yang indah bersama Hershel yang sudah lama mati, bapa Maggie dan mentor yang bijak untuk Rick.

Siapa yang menculik Bapa Gabriel?

Musim 7. Dalam tayangan perdana pertengahan musim "Rock in the Road", kumpulan Jadis menculik Gabriel dan kemudian menyerang hendap pasukan Rick semasa mereka mencarinya.

Mengapa Jibril menggali kubur kosong?

Bapa Gabriel menjual kematian Maggie kepada Negan apabila dia muncul dalam pakaian imamnya dan bertanya sama ada Negan ada di sana untuk memberi penghormatan. ... “Seronok menggali kubur yang saya tahu akan kekal kosong"Jawab Jibril. Jelas sekali ini adalah langkah strategik. Ini adalah langkah yang bertujuan untuk menjauhkan Maggie dari Negan.

Apakah yang dilakukan oleh Gabriel dalam The Walking Dead?

Dia adalah seorang pendakwah yang terserempak dengan Rick Grimes dan kumpulannya selepas meninggalkan gerejanya, tempat dia bersembunyi daripada mayat hidup. Gabriel mengembara bersama kumpulan itu ke Alexandria, di mana dia menjadi ketua imam gereja yang terletak di sana.

Apa yang berlaku kepada bayi Maggie?

Lauren Cohan Membincangkan Permainan Akhir 'Bittersweet' The Walking Dead dan Jika Kita Akan Melihat Baby Hershel. ... Kehilangan Maggie telah dijelaskan kemudian musim itu; pada satu ketika semasa lompat masa enam tahun, dia dan anaknya, bayi Hershel, meninggalkan Hilltop untuk menyertai Georgie (Jayne Atkinson) yang misteri dan kumpulannya.

Apa yang Earl lakukan kepada Maggie dan Enid?

Apabila Maggie bergegas ke arah kubur Glenn, dia diserang oleh Earl yang bertudung dan mabuk, yang juga mengetuk kereta dorong Hershel. Enid campur tangan tetapi ditolak ke tanah dengan kuat dan tersingkir.

Siapa yang membunuh Juruselamat Justin?

Apabila Daryl dan Maggie menemui mereka, Beatrice mengaku membunuh Justin sebagai membalas dendam kerana dia membunuh suaminya.

Adakah Gabriel menyertai penyelamat?

Semasa serangan pertama di Sanctuary, Gabriel telah ditangkap oleh Juruselamat dan terpaksa bekerja di pos baru Eugene. ... Enam tahun selepas kematian Rick, Gabriel menjadi ketua majlis Alexandria dan menjalinkan hubungan dengan Rosita Espinosa.

Apakah episod The Walking Dead yang paling menakutkan?

Ditulis oleh Kevin Deiboldt dan diarahkan oleh penerbit eksekutif siri, Greg Nicotero, episod Ahad "The Walking Dead," "Di bahagian dalam," adalah yang paling menyeramkan dan paling menakutkan setakat ini.

Apakah episod latar belakang Negan?

Perjalanan Mati musim 10 episod 22, "Here's Negan", mengambil namanya daripada komik Walking Dead prekuel dengan nama yang sama yang mengisahkan pengalaman terawal Negan semasa wabak itu.

Apa yang salah dengan Gabriel dalam The Walking Dead Musim 8?

Musim 8 The Walking Dead bukanlah sesuatu yang menggembirakan bagi Bapa Gabriel, yang terkandas di dalam Sanctuary yang dipenuhi pejalan kaki oleh Gregory, dan tidak lama kemudian mendapati dirinya berkongsi pengakuan dengan Negan. ... Hanya dengan menyentuhnya dan meletakkannya pada kulitnya, Ayah Gabriel mungkin tanpa disedari telah meracuni dirinya sendiri.

Siapakah yang mengatakan belas kasihan-Ku mengalahkan kemurkaan-Ku?

RahmatKu Menguasai Kemurkaanku: 10 Petikan Terbaik Daripada Rick Grimes The Walking Dead. Rick Grimes adalah ketua The Walking Dead selama hampir sedekad. Ini adalah beberapa petikan beliau yang paling diingati.

Apakah yang disembunyikan oleh Bapa Gabriel?

Gereja Episcopal Sarah. Dia telah bersembunyi dalam dinding gereja dari mayat hidup dan bertahan daripada barangan dalam tin dari pantri makanan paroki. Ia mendedahkan bahawa dia seorang duda dan dia mungkin kehilangan isterinya akibat wabak zombi.