Episod mana rachel hamil?

Kehamilan Rachel disahkan pada episod pertama musim 8 dan didedahkan bahawa dia berada sekurang-kurangnya dua minggu, tetapi menjelang episod 6 siri itu — The One with the Halloween Party — yang mana sebab posternya mestilah pada bulan Oktober, Rachel masih tidak mengalami baby bump, walaupun dikatakan berusia sekitar 5 tahun. bulan...

Bilakah Ross mengandungkan Rachel?

Dalam musim ketujuh, Ross dan Rachel melakukan hubungan seks, dan Rachel hamil. Rachel melahirkan seorang gadis dalam musim kelapan, menamakan bayi itu Emma Geller-Green; nama Emma adalah hadiah daripada Monica, yang sebelum ini telah menempah nama itu untuk anaknya sendiri.

Apakah episod yang Rachel dan Ross adakan one night stand?

Yang Ada Pita Video. Ross dan Rachel memberitahu semua orang tentang malam mereka bersama. Mereka mempunyai dua cerita berbeza tentang bagaimana ia berlaku sehingga Ross secara tidak sengaja mendedahkan bahawa dia merakam video itu.

Adakah Rachel benar-benar hamil dalam musim 4?

ya, Lisa Kudrow sebenarnya hamil pada musim 4 daripada Kawan. Pada tahun 1997, dia menjangkakan anaknya, Julian, bersama suaminya Michael Stern.

Adakah Rachel benar-benar hamil?

"Rachel tahu dia hamil beberapa hari sebelum perkahwinan. Emma dilahirkan Mei 2002." ... Selain itu, sebagai respons kepada siaran asal telah dinyatakan, ia adalah berkemungkinan besar bahawa Rachel sebenarnya mengandung jumlah masa yang standard disebabkan oleh rehat yang berlangsung di antara musim.

Rakan - Rachel mendapat tahu dia hamil pada Perkahwinan Monica

Siapa ayah bayi Rachel?

Penyanyi R&B Jeremih ialah bapa kepada anak kedua Rahel. Pengasas Pear Nova mengakui bahawa dia menjalin hubungan dengan pembuat lagu "Birthday Sex" berikutan perpisahan pertamanya dengan Ryan.

Adakah Rachel berkahwin dengan Ross?

Dalam final musim ke-5 "The One in Vegas", Ross dan Rachel berkahwin antara satu sama lain selepas mabuk Las vegas. Perkahwinan ini berakhir dengan penceraian selepas permohonan pembatalan yang gagal; Kedua-duanya dengan sedih mengakui bahawa mereka fikir jika mereka pernah berkahwin antara satu sama lain ia akan berkekalan.

Adakah Ross benar-benar bapa kepada bayi Rachel?

Emma Geller-Greene ialah anak perempuan Ross Geller dan Rachel Greene. Kehamilan Rachel pada asalnya didedahkan pada akhir musim Musim 7. Emma dilahirkan dalam "The One Where Rachel Has A Baby, Part 2".

Adakah Joey bapa kepada bayi Rachel?

Monica membuka semua hadiah perkahwinan tanpa menunggu Chandler. Monica, Joey, dan Phoebe belajar itu Tag bukan bapa kepada bayi Rachel.

Episod manakah dalam musim 7 Adakah Ross dan Rachel tidur bersama?

The One With Monica's Thunder” (musim 7) - Selepas berkenalan dengan orang lain buat seketika, mereka hampir tidur bersama semula sebagai “malam bonus”.

Musim apakah Phoebe hamil?

Pembuat memutuskan untuk menulis kehamilan Lisa Kudrow ke dalam rancangan itu dan memasukkannya sebagai trek di mana Phoebe mengandung kembar tiga dalam rancangan itu. musim keempat.

Apakah nama palsu Joey Tribbiani?

Kemudian, pada uji bakat, Joey menggunakan nama "Holden McGroin", mungkin telah ditipu lagi.

Siapa yang mengandungkan Rachel dalam Friends?

Ross dan Rachel sedang menulis ikrar mereka bersama untuk perkahwinan Monica dan Chandler. Kemudian tiba-tiba, sedikit kemudian, mereka mabuk dan tiba-tiba berbogel dan melakukan hubungan seks dan akhirnya tidur bersama. Stand satu malam ini mengakibatkan Rachel mengandung bayi Ross.

Siapa yang mengandung dalam Friends?

Dalam musim keempat "Friends", penulis rancangan itu memutuskan untuk membina kehamilan sebenar Lisa Kudrow sebagai kehamilan pengganti Phoebe Buffay. Dalam rancangan itu, abang tiri Phoebe, Frank Buffay Jr., melawat Phoebe dan memberitahunya tentang teman wanitanya Alice, dan bagaimana mereka ingin mempunyai anak tetapi Alice tidak boleh hamil.

Siapakah bapa kepada bayi Rachel dalam Musim 8?

Yang Diberitahu Rachel Ross

Sementara itu, Phoebe dan Joey menyia-nyiakan kebocoran gas untuk masuk ke apartmen Monica dan Chandler. Semua orang nampaknya tahu siapa bapa kepada bayi Rachel yang belum lahir kecuali lelaki itu sendiri: Ross.

Apa yang berlaku kepada bayi Rachel?

Emma sepatutnya berpindah ke Paris bersama Rachel

Dalam episod terakhir, Rachel menaiki kapal terbangnya manakala Emma tinggal bersama ibu Rachel Sandra, bersedia untuk menyusul sebentar kemudian. ... (Mudah-mudahan, dia tidak menyerahkannya kepada Ross - jika ya, Emma pastinya masih di Paris.)

Siapakah Joey berkahwin dalam Kawan?

Akhirnya, Joey adalah satu-satunya daripada kumpulan utama dalam Friends yang tidak berkahwin, tetapi dia akhirnya menjalin hubungan yang komited dengan Alex.

Mengapa mereka menggantikan Carol dalam Friends?

Barone juga memainkan Carol Willick, bekas isteri Ross Geller, dalam penampilan pertama watak itu dalam Friends. Dia meninggalkan rancangan itu kerana dia mahu meneruskan peranan yang lebih sepenuh masa dan digantikan oleh Jane Sibbett. ... Pada tahun 2000, Barone turut membintangi sitkom Daddio.

Adakah Ross tidur dengan kakak Rachel?

Akhirnya, Monica meminta Chandler untuk membantunya menggosok wap sapuan ke dadanya, yang Chandler enggan memikirkan dia cuba menghidupkannya. Dia melakukannya sendiri, dan Chandler akhirnya mengalah, dan pasangan itu melakukan hubungan seks. ... Ross menganggap dia sengaja melakukannya dan berterima kasih kepada Rachel, yang kembali ke pangsapuri Monica.

Berapakah umur Ross Geller?

Wataknya Ross Geller ditulis dalam usia yang sama, memulakan persembahan pada 26 tetapi tak lama lagi nak masuk 27. Umurnya kekal cukup konsisten sehingga dia menamatkan persembahan itu 10 tahun kemudian sebagai seorang yang berusia 37 tahun.

Mengapa Ross dan Rachel tidak berkahwin?

Selepas mereka berkahwin di Las Vegas, Rachel melakukan satu kesilapan besar. Dia meninggalkannya Ross untuk mengendalikan pembatalan itu. Dia mendapat tahu bahawa mereka perlu bercerai, tetapi dia tidak mahu menjadi lelaki yang telah bercerai tiga, jadi dia fikir adalah baik untuk mereka kekal berkahwin—tanpa memberitahu Rachel.

Apa yang salah dengan lengan Rachel di Barbados?

Jennifer Aniston memotong lengannya sambil penggambaran episod. Akibatnya, dia boleh dilihat memakai pembalut dalam beberapa adegan. Apabila Rachel dan Joey berpura-pura menjadi ahli farmasi, Rachel mengambil tanda nama untuk Kate Miller. ... Apabila Joey kecewa kerana hujan, dia berkata ia adalah kerana dia ingin menggali lubang.

Kenapa Rachel seorang sahaja yang terjaga?

Teori ini berpunca daripada seni kotak pada kulit DVD musim di mana Rachel adalah satu-satunya yang terjaga. Memandangkan Rachel tidak pernah benar-benar mahu berkahwin dengan Barry, dia mungkin panik, mencipta seluruh dunia di dalam kepalanya yang tidak akan meyakinkannya untuk melaluinya.

Bagaimanakah Rakan menyembunyikan kehamilan Courtney?

Menjelang penghujung penggambaran musim ke-10, Cox mengandung anak pertamanya, anak perempuannya Coco, yang dilahirkan hanya beberapa minggu selepas episod akhir "Friends" disiarkan di NBC. Memandangkan Monica tidak menjangkakan dalam rancangan itu, kehamilan Cox tersembunyi secara strategik dengan baju longgar dan prop.