Bilakah sterolin berkumpul?

Dan akhirnya, dalam musim 8 daripada The Vampire Diaries, Steroline berkahwin. "Caroline, anda telah menjadi kawan saya, sedar saya, papan bunyi saya, cahaya matahari saya apabila yang saya lihat hanyalah kegelapan," Stefan yang kini manusia berkata dalam ikrarnya. “Awak selamatkan saya daripada putus asa.

Musim apakah Stefan dan Caroline berkumpul?

Caroline Forbes pada mulanya menjadi kawan baik dengan Stefan Salvatore Musim 2 daripada The Vampire Diaries. Hubungan mereka berkembang menjadi sesuatu yang lebih dalam Musim 6 dan pengirim Steroline sangat gembira - dan kecewa - apabila mereka berkahwin dalam "I'll Wed You In The Golden Summertime" Musim 8 sebelum kematian Stefan.

Adakah Caroline dan Stefan berkumpul dalam musim 6?

Rupanya tidak. Pelakon itu, yang juga mengarahkan episod tayangan perdana pertengahan musim, akan menghabiskan sedikit masa berjauhan dengan Caroline. “Tetapi ia benar; dalam cerita mereka pergi ke sana bersama-sama, tetapi kemudian mereka agak terpisah. ... Nampaknya pengirim Sterolin perlu menunggu sepanjang musim untuk melihat sama ada Stefan dan Caroline akhirnya dapat bersama.

Apakah episod Stefan dan Caroline bersama?

Episod terakhir The Vampire Diaries bertajuk "Kami Merancang Perkahwinan Jun" dan akan mendapati Stefan dan Caroline (digelar Sterolin dengan mesra) mengikat tali pertunangan di Mystic Falls.

Siapakah cinta sejati Stefan?

Stefan Salvatore menemui cinta dengan Caroline Forbes dalam musim akhir The Vampire Diaries. Walaupun rancangan itu pada mulanya tertumpu pada hubungannya dengan Elena Gilbert, ia beransur-ansur berpindah dari premis cinta segi tiga selepas Elena jatuh cinta dengan Damon.

Stefan & Caroline | Ciuman pertama mereka | The Vampire Diaries 6x14

Adakah Caroline berkahwin dengan Klaus?

Tidak. Klaus sememangnya bukan suami Caroline, tetapi mereka sentiasa berkongsi hubungan penting, dan jelas bahawa Caroline masih menyimpan perasaan terhadap vampire asal. Dia mungkin hanya menciumnya kerana pengorbanan yang dia lakukan, tetapi keadaan masih kelihatan lebih baik daripada sebelumnya.

Adakah Stefan tidur dengan Tessa?

Tessa memberitahu Elena dia tidur dengan Stefan. Elena tidak faham mengapa Stefan lebih suka bersama Tessa, dan Damon terpaksa memberitahunya apa yang dia dan Silas lakukan kepadanya agar Silas mendapatkan kembali kuasanya supaya dia boleh membaca fikiran Tessa. ... Qetsiyah telah memenjarakannya di dalam batu selama 2,000 tahun. Dia menyuap darahnya, untuk menyedarkannya.

Adakah Caroline berkahwin dengan Alaric?

Caroline dan Alaric bertunang antara satu sama lain pada 2016. Caroline melahirkan anak kembar Alaric; Josie Saltzman dan Lizzie Saltzman. ... Walau bagaimanapun, Caroline tidak membalas kasih sayangnya sebagai satu, dia masih mempunyai perasaan untuk Stefan, dan dua, mengahwininya adalah wajar baginya pada masa itu untuk anak perempuan kembar mereka.

Adakah Caroline dan Alaric tidur bersama?

Alaric jatuh cinta dengan Caroline secara nyata, tetapi Caroline hanya bertahan selagi dia melakukannya kerana mereka mengasuh bersama anak-anak mereka. Semasa mereka bertunang untuk seketika, Alaric dan Caroline tidur di bilik yang berasingan, menjelaskan bahawa hubungan mereka tidak pernah dimaksudkan untuk kekal.

Dengan siapa Stefan Salvatore berkahwin?

Stefan Salvatore dan Caroline Forbes'perkahwinan.

Dengan siapa Caroline berkahwin?

Caroline berkahwin dengan Stefan dan Elena berkahwin dengan Damon. Dia juga muncul di The Originals musim kelima dan terakhir.

Siapa Nina Dobrev Dating 2020?

Nina Dobrev dan milik Shaun White percintaan angin puyuh telah menjadi sangat serius, sangat cepat. Alum Vampire Diaries dan pemain papan salji profesional mencetuskan khabar angin temu janji pada Februari 2020 apabila peminat menyedari bahawa mereka telah berkongsi foto yang sama dari perjalanan ke Afrika Selatan.

Adakah Paul Wesley bujang 2020?

Wesley berkahwin dengan de Ramon pada tahun 2019 selepas bercerai dengan bintang filem Pembunuhnya, Torrey DeVitto pada tahun 2013. Dia juga berkencan dengan bekas rakan pelakon Vampire Diaries, Phoebe Tonkin dari 2013 hingga 2017. Us Weekly mengumumkan pada April 2020 bahawa Dobrev berpacaran dengan White.

Adakah Paul Wesley masih berkahwin?

Dia bukan isteri pertama Paul Wesley

Paul mempunyai beberapa hubungan yang sukar dari masa ke masa, dan dia telah berkahwin tiga kali dalam hidupnya. Ya! Ines ialah isteri ketiga Paul. Pelakon yang memenangi anugerah itu sebelum ini berkahwin dengan aktor Torrey DeVitto dari 2011 hingga 2013.

Bagaimanakah Caroline akhirnya hamil?

Tetapi pada musim ketujuhnya, pertunjukan itu menyampaikan perubahan terbesarnya daripada mitologinya apabila, tiba-tiba, Caroline (Candice King) hamil melalui pemindahan ajaib. Walaupun dia seorang puntianak, dia entah bagaimana membawa anak kembar Alaric (Matthew Davis) dan Jo (Jodi Lyn O'Keefe).

Adakah Klaus dan Caroline pernah berkumpul?

Klaus dan Caroline adalah salah satu daripada pasangan The Vampire Diaries yang paling banyak dihantar, walaupun mereka tidak pernah berkumpul secara rasmi. ... Tetapi pencipta The Originals Julie Plec mendengar rayuan peminat dan menjelaskan sebab Klaus dan Caroline tidak pernah berakhir bersama. Dan ini semua tentang Stefan Salvatore.

Apakah episod yang Caroline dapati dia hamil?

The Vampire Diaries: Caroline's Pregnant With Alaric — Musim 7 Episod 6 Rekap - Kehidupan Hollywood.

Kenapa Katherine cemburu dengan Elena?

Apabila Katherine mula-mula kembali ke Mystic Falls pada tahun 2010, dia cemburu Elena kerana mendapat kasih sayang Stefan dan Damon, kerana dia juga pernah menjalinkan hubungan dengan kedua-dua abang pada masa lalu dan, walaupun dia tidak pernah benar-benar mencintai Damon, dia masih jatuh cinta dengan Stefan.

Adakah Stefan memaafkan Elena?

Stefan terus menerus cuba untuk membunuh Elena tetapi dia mula bergantung pada Damon dan terkejut apabila dia tidak berada di sana untuk menyelamatkannya, namun, dia berjanji tidak akan meninggalkannya lagi. Walaupun memberitahu Elena dia tidak lagi mencintainya, Stefan nanti mengaku bahawa dia tidak pernah berhenti mencintainya dan mahu memenanginya kembali.

Mengapa Elena cemburu kepada Stefan dan Caroline?

Walaupun emosinya dimatikan, dia masih cemburu apabila dia melihat Stefan dan Caroline sedang bergembira bersama di sebuah parti yang dia adakan. Jadi dia mula-mula mengancam ibu Caroline, Liz, dan kemudian melawan Caroline di dalam hutan dan akan membunuhnya jika Damon dan Stefan tidak menghalangnya.

Klaus mempunyai bayi dengan siapa?

Musim Keempat

Dalam Bring It On, Niklaus Mikaelson dan Hayley Marshall tidur bersama dan mengandungkan anak. Anak Hayley Dalam The Originals, ahli sihir Sophie Deveraux mendedahkan bahawa Hayley, sebenarnya, mengandung anak Klaus.

Siapa yang berkahwin dengan Klaus?

Niklaus Mikaelson ialah Hibrid Werewolf-Vampire Asal. Dia dilahirkan dari hubungan sulit antara Ansel dan Esther Mikaelson dan merupakan anak tiri Mikael. Beliau ialah bapa kepada Hope Mikaelson dan Grace O'Connell-Mikaelson. Dia adalah suami kepada Camille O'Connell-Mikaelson.

Mengapa Klaus jatuh cinta dengan Caroline?

Dia kemudian meninggalkannya seutas gelang berlian di dalam kotak di atas meja malam sebagai hadiah hari jadi. Dari situ, Klaus menunjukkan rasa sayang yang tulen terhadap Caroline, dan daya tarikan serta perasaannya terhadapnya terus berkembang apabila siri ini diteruskan. Klaus ingin menunjukkan kepadanya dunia dan percaya bahawa suatu hari nanti, dia akan membenarkannya berbuat demikian.

Siapa Paul Wesley Dating Now 2020?

Dia menjual kediamannya di Los Angeles selepas bercerai dengan DeVitto pada penghujung 2013. Sehingga Februari 2019, Wesley berkahwin dengan Ines de Ramon.