Adakah dam mengambil gaji epal?

Apple Pay kini boleh didapati di kedai Checkers di seluruh negara.

Di manakah Apple Pay diterima?

Beberapa rakan kongsi Apple termasuk Belian terbaik, Foto B&H, Bloomingdales, Chevron, Disney, Dunkin Donuts, GameStop, Jus Jamba, Kohl's, Lucky, McDonald's, Office Depot, Petco, Sprouts, Staples, KFC, Trader Joe's, Walgreens, Safeway, Costco, Whole Foods, CVS, Target , Publix, Taco Bell dan 7-11.

Bolehkah saya membayar dengan telefon saya di dam?

Pelanggan Shoprite Group kini boleh membayar barangan runcit menggunakan telefon bimbit mereka kerana peruncit itu berkata ia terus mencari cara baharu untuk memastikan kedai, pelanggan dan pekerjanya selamat semasa pandemik Covid-19.

Apakah tempat makanan segera yang mempunyai Apple Pay?

Tempat makanan segera dan Restoran yang Menerima Apple Pay:

Chick-fil-A. Jualan Coca-Cola. El Pollo Loco*Subs Firehouse.

Adakah dam mempunyai paip untuk membayar?

Pilihan dam/Rally BEBAS KAD untuk platform pembayaran mudah alih.

Cara menggunakan Apple Pay — Sokongan Apple

Adakah dam mempunyai tingkap berjalan ke atas?

Sebagai konsep pandu lalu, kami mempunyai dapur tertutup dan sentiasa memfokuskan perniagaan kami pada pandu lalu, penghantaran dan pesanan ke hadapan. Kami telah menutup beberapa bilik makan yang wujud dalam sistem Checkers & Rally. Kami mengehadkan bilangan orang di teres kami dan di tingkap berjalan kaki kami.

Adakah perhimpunan menerima Google Pay?

Ralphs tidak menerima Google Pay kerana mereka mempunyai aplikasi pembayaran mudah alih mereka sendiri, Kroger Pay, yang tersedia secara percuma di gedung Google Play. Aplikasi Kroger's Pay membolehkan Ralphs mengawal pengalaman pembayaran mereka dan menyepadukan sistem penjejakan kad kesetiaan mereka.

Adakah Chick Fil A Mengambil Apple Pay?

Apple Pay tersedia dalam tambahan kepada teknologi Mobile Pay Chick-fil-A sendiri, yang boleh diakses melalui aplikasi Chick-fil-A. ... Di kedai, Apple Pay berfungsi dengan iPhone 6s, iPhone 6s Plus, iPhone 6, iPhone 6 Plus dan Apple Watch.

Bolehkah anda menggunakan Apple Pay secara pandu lalu?

Apple Pay disokong dengan sangat baik oleh McDonald's dan boleh digunakan instore, pada pandu lalu dan menggunakan apl. Ini bermakna sangat mudah untuk mendapatkan pembaikan Big Mac anda yang seterusnya dengan satu sentuhan butang.

Adakah Burger King mengambil Apple Pay secara pandu lalu?

Anda tidak boleh menggunakan Apple Pay di Burger King di restoran mereka, drive-thrus atau melalui aplikasi mudah alih BK di Amerika Syarikat. Ini kerana ia bukan kaedah pembayaran yang diterima. Anda hanya boleh menggunakan Apple Pay di restoran yang menerimanya sebagai pilihan pembayaran.

Bagaimanakah anda membayar di Checkers?

Kami terima Visa dan Mastercard kredit dan kad debit didayakan cip. Kami tidak menerima wang tunai, kad Diners Club atau American Express pada masa ini.

Bagaimanakah anda menghantar wang kepada Checkers?

Lawati kedai Checkers atau Shoprite terdekat anda dan hadiahkan buku hijau asal atau ID kad anda kepada juruwang kami dengan jumlah yang anda ingin pindahkan. Pilih nombor PIN 4 digit untuk nombor pindahan Pasaran Wang anda dan lengkapkan pemindahan anda.

Di manakah saya boleh menggunakan Scan untuk membayar?

Imbas untuk membayar di mana-mana sahaja anda melihat kod QR, malah semasa pembayaran di kedai dan semasa membeli-belah dalam talian:

  • Mana-mana peruncit yang memaparkan salah satu kod QR utama.
  • Hanya beberapa perniagaan yang menyokong pembayaran kod QR termasuk Shoprite, Checkers, Pick n Pay, Shell dan Engen.

Apakah keburukan Apple Pay?

Keburukan:

  • Penggunaan terhad: Apple pay tersedia dalam iPhone 6 dan ke atas dan iPad 2 atau versi yang lebih tinggi.
  • Penerimaan: Tidak semua peruncit menggunakan terminal pembayaran mudah alih oleh itu, anda perlu membawa dompet anda untuk membeli-belah.

Adakah Apple Pay mengenakan bayaran?

Tidak. Apple tidak mengenakan sebarang bayaran apabila anda menggunakan Apple Pay — di kedai, dalam talian atau dalam apl.

Bolehkah anda menggunakan Apple Pay di pam gas?

iPhone dan Apple Watches boleh lakukan pembayaran mudah alih dengan Apple Pay. Proses persediaan hanya melibatkan penambahan kad kredit yang anda inginkan pada apl. Dari sana, anda boleh mengetik peranti Apple anda ke pam gas untuk membuat pembayaran.

Bolehkah saya menggunakan Apple Pay di Starbucks Drive Thru?

Apple Pay®: Pelanggan boleh menggunakan Apple Pay untuk memuat semula Kad Starbucks mereka melalui apl Starbucks® untuk iOS. Selain itu, pelanggan boleh gunakan Apple Pay di luar apl Starbucks sebagai pembayaran di Starbucks yang mengambil bahagian® lokasi.

Drive thru apakah yang menerima Apple Pay?

Satu-satunya drive thrus yang saya gunakan ialah McDonald's, Chick Fil A, Dunkin. Saya tahu mereka mengambilnya di drive thrus Starbucks. Ia telah diambil di semua tempat walaupun kebanyakan masa saya perlu menerangkan kepada mereka selepas saya mengaktifkannya bagaimana ia berfungsi. Arby's, Starbucks, McDonalds, Panera Bread, Chic fil A, Hardees, dsb.

Apakah stesen minyak yang boleh saya gunakan Apple Pay?

Stesen minyak yang menerima Apple Pay

  • Chevron.
  • Chevron Extra Mile.
  • Texas.
  • ExxonMobil (melalui apl Speedpass+)

Bolehkah anda membayar dengan Apple Pay di Walmart?

Malangnya, Walmart tidak mengambil Apple Pay pada mana-mana pun kedai mereka pada 2021. Sebaliknya, pelanggan boleh menggunakan iPhone mereka untuk membeli item melalui Walmart Pay di daftar dan lorong daftar keluar sendiri. Walmart hanya menerima pembayaran melalui MasterCard, Visa, Cek, PayPal, Amex dan wang tunai.

Adakah Apple Pay diterima di Publix?

Publix kini menawarkan pilihan pembayaran tanpa sentuh

Bentuk pembayaran tanpa sentuh yang paling biasa dikenali ialah Apple Pay®, Google Pay™ dan Samsung Pay®. ... Kaedah pembayaran digital ini akan menjadi tambahan kepada pilihan pembayaran mudah alih sedia ada melalui apl Publix, yang masih boleh digunakan oleh pelanggan untuk memuktamadkan pembelian mereka.

Bolehkah anda menggunakan Apple Pay pada Target?

Jualan Pelbagai Kaedah Pembayaran: Ahli pasukan kedai boleh menerima kedua-dua kad kredit dan debit atau kad EBT bagi setiap jualan. Daftar keluar kami boleh memproses berbilang kad kredit dalam satu transaksi. ... Pembayaran Mudah Alih seperti Apple Pay®, Google Pay™, Samsung Pay atau mana-mana dompet digital tanpa sentuhan.

Apakah kedai yang boleh anda gunakan Google pay?

Di manakah Google Pay Diterima: Senarai Kedai Utama AS

  • American Eagle Outfitters.
  • Barneys New York.
  • milik Bloomingdale.
  • Makanan & Farmasi Brookshire.
  • Peti & Tong.
  • Loker Kaki.
  • Helang Gergasi.
  • milik Macy.

Adakah makanan kurang menerima Apple Pay?

Dijawab: Adakah Food 4 Less Mengambil Apple Pay? Tidak, Food 4 Less tidak mengambil Apple Pay. Walau bagaimanapun, anda boleh menggunakan aplikasi Kroger Pay mereka untuk membayar menggunakan telefon anda sambil menyusun ganjaran Food 4 Less!